[Arek900] 67 coupe

Nasze Auta / Our Rides

Moderatorzy: Hans, Pavulon_, Pavulon_, Hans

arek900
Forumowicz
Posty: 917
Rejestracja: 2011-07-20, 18:08
Model: Mustang 67 V8, GT 07
Silnik: V8 4.6
Kolor: czerwony

[Arek900] 67 coupe

Post autor: arek900 » 2011-09-10, 08:37

A więc zabawe czas zacząć ;). Wczoraj dotarł dawno oczekiwany 'dziadek'. Spodziewałem że jest w gorszym stanie :). Już dzisiaj trafia do garażu, postaram się w miare na bieżąco podsyłać zdjęcia z progressu prac, wyznaczyłem sobie deadline na wiosne 2012 i mam nadzieje że się uda :). Jest to moje pierwsze autko tego typu, regeneracje będe przeprowadzał na własną rekę więc na pewno będe miał miliony pytań do zaawansowanych użytkowników :). Jestem tak szczęsliwy że nie wiem co napisac i szukajcie mnie w garażu :hurra:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek



Awatar użytkownika
Kamil
Forumowicz
Posty: 228
Rejestracja: 2010-05-22, 16:45
Model: 3.0d

Re: [Arek900] 67 coupe

Post autor: Kamil » 2011-09-10, 09:04

Niedługo zacznie braknąć Mustangów do sprowadzenia bo wszystkie dostaną nowe życie w PL :D :).
Powodzenia! :)


Obrazek
dubi dubi duba, dubi dubi duba... agent Pe!

Awatar użytkownika
adasko74
Forumowicz
Posty: 859
Rejestracja: 2009-10-28, 21:22
Model: GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: sonic blue

Re: [Arek900] 67 coupe

Post autor: adasko74 » 2011-09-10, 09:26

..czekamy na relacje..powodzonka :ok:
ps..piesek tez zajebisty :D



arek900
Forumowicz
Posty: 917
Rejestracja: 2011-07-20, 18:08
Model: Mustang 67 V8, GT 07
Silnik: V8 4.6
Kolor: czerwony

Re: [Arek900] 67 coupe

Post autor: arek900 » 2011-09-10, 15:31

Obrazek
:) po lekkim spa



Awatar użytkownika
Piero
Posty: 4
Rejestracja: 2011-07-22, 23:24
Model: Szukam
Kontakt:

Re: [Arek900] 67 coupe

Post autor: Piero » 2011-09-10, 15:51

No i już wygląda jak gotów do drogi :D



Awatar użytkownika
adasko74
Forumowicz
Posty: 859
Rejestracja: 2009-10-28, 21:22
Model: GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: sonic blue

Re: [Arek900] 67 coupe

Post autor: adasko74 » 2011-09-10, 16:14

o w dupe jeza :szok: ..jest ZAJEBISTY ..dawaj na zlocik..chetnie przymierze swoje 4 litery..oczywisci z pozycj pasazera :D

gites.. :ok: :ok: :ok: :ok:
Ostatnio zmieniony 2011-09-30, 13:54 przez adasko74, łącznie zmieniany 1 raz.



arek900
Forumowicz
Posty: 917
Rejestracja: 2011-07-20, 18:08
Model: Mustang 67 V8, GT 07
Silnik: V8 4.6
Kolor: czerwony

Re: [Arek900] 67 coupe

Post autor: arek900 » 2011-09-11, 21:32

Na zlocie 24 możliwe ze się pojawie ale GTkiem ;), a dziadek wyjdzie dopiero na wiosnę i obiecuje pojawiać sie na zlotach w miarę możliwości czasowych ;).
kilka zdjęć zaparkowanego drania. W następny weekend spróbujemy go odpalić.
Obrazek
Obrazek
Obrazek



arek900
Forumowicz
Posty: 917
Rejestracja: 2011-07-20, 18:08
Model: Mustang 67 V8, GT 07
Silnik: V8 4.6
Kolor: czerwony

Re: [Arek900] 67 coupe

Post autor: arek900 » 2011-09-30, 13:04

Obrazek
po wczorajszym wieczorze w garażu :) dzisiaj mam nadzieję wyciągnąć silnik. Myślalem że uda się go w dół opuścić ale bez szans musze żurawia zalatwić.
Wszystkie normy BHP spełniony stang stoi stabilnie na kwitach :)



Awatar użytkownika
RAFAŁ (GROSZEK)
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2438
Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
Model: był SN95 jest GT2011
Silnik: V8 5.0
Kolor: SREBRNY

Re: [Arek900] 67 coupe

Post autor: RAFAŁ (GROSZEK) » 2011-09-30, 13:49

A NIE lepiej by ci było lepiej go opuścić na dół i by wyjechał z przednimi kołami i przednim zawieszeniem tak jak w fabryce montowany wtedy byś podnosił pakę ja tak wyciągałem



arek900
Forumowicz
Posty: 917
Rejestracja: 2011-07-20, 18:08
Model: Mustang 67 V8, GT 07
Silnik: V8 4.6
Kolor: czerwony

Re: [Arek900] 67 coupe

Post autor: arek900 » 2011-09-30, 13:54

czyli z całym zawieszeniem mówisz zeby go dac w dół? a co ze skrzynią (automat) jest szansa wyciągnąc go ze skrzynią i później rozpoławiać? czy muszę to zrobić na samochodzie?



arek900
Forumowicz
Posty: 917
Rejestracja: 2011-07-20, 18:08
Model: Mustang 67 V8, GT 07
Silnik: V8 4.6
Kolor: czerwony

Re: [Arek900] 67 coupe

Post autor: arek900 » 2011-09-30, 18:22

no i zaczęły się schody... nie mam koncepcji jak wyciągnąć silnik,
1. do góry żurawiem ale nie wiem czy wyjdzie ze skrzynią?
2. do dołu z zawieszeniem jak to kolega powyżej napisał ale jak dla mnie nie przejdzie przez to co załączyłem poniżej na zdjęciu z obu stron takie coś jest i jak dla mnie jest to element ramy nie do odkręcania, (może dlatego że prawdopodobnie była wcześniej tu I6tka?)
3. HELP!
Obrazek
Obrazek
Obrazek



TomS
Młodszy Forumowicz
Posty: 47
Rejestracja: 2011-08-25, 00:11
Model: Fast 67, Coupe 67
Silnik: inny V8
Kolor: zielony i szary

Re: [Arek900] 67 coupe

Post autor: TomS » 2011-09-30, 19:05

Cześć, jak odkręcisz kolektory wydechowe to wyjdzie dołem, bez ich odkręcenia raczej nie ma szansy. Ja swój silnik wyciągałem wczoraj więc jestem na bieżąco... U mnie koncepcje się zmieniały, ponieważ najpierw chciałem wyciągnąć żurawiem silnik ze skrzynią, potem cały zestaw opuścić na dół a skończyło się na wyjęciu skrzyni na dół a silnika żurawiem na górę. Stwierdziłem że taki sposób jest najmniej męczący i ryzykowny.

Pozdr. T



Awatar użytkownika
Mały1973
Forumowicz
Posty: 688
Rejestracja: 2009-02-23, 12:32
Model: Mustang Mach I 1971
Silnik: inny V8
Kolor: Medium Blue Metallic
Kontakt:

Re: [Arek900] 67 coupe

Post autor: Mały1973 » 2011-09-30, 19:31

TomS pisze:Cześć, jak odkręcisz kolektory wydechowe to wyjdzie dołem, bez ich odkręcenia raczej nie ma szansy. Ja swój silnik wyciągałem wczoraj więc jestem na bieżąco... U mnie koncepcje się zmieniały, ponieważ najpierw chciałem wyciągnąć żurawiem silnik ze skrzynią, potem cały zestaw opuścić na dół a skończyło się na wyjęciu skrzyni na dół a silnika żurawiem na górę. Stwierdziłem że taki sposób jest najmniej męczący i ryzykowny.

Pozdr. T
Jak najbardziej racja, tak jak piszę Tom (i ja w innym wątku) skrzynia dołem, silnik górą.


- Ford Mustang Mach I 429
- Chevy Camaro Z/28 LS1
- Chrysler Voyager III CRD
- Pontiac Trans Am GTA
- Buick Electra 1971 455
- Pontiac Grand Prix Seventh Generation

Awatar użytkownika
6t07t
Forumowicz
Posty: 1650
Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
Model: 1966-2008
Kolor: Silver Blue, Black
Lokalizacja:: Gliwice
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Re: [Arek900] 67 coupe

Post autor: 6t07t » 2011-09-30, 19:55

Ja wole robic w calosci.
Po pierwsze trzeba odkrecic poduszki silnika. Są dwa sposoby:
a. odkrecic cale lapy od bloku silnika (po dwie sruby na strone umieszczone pionowo, lbami w dół)
b. rozkrecic same poduszki (po jednej nakrętce od spodu, umieszczone pod kątem)
po drugie odkręcic wspornik skrzyni biegów od nadwozia uprzednio ja podpierajac
opuscic kilka cm skrzynie w dół tak aby poprzeczka mocujaca byla wolna
umocowac łancuch z zurawika do silnikow ustawiajac punkt podczepienia do wysiegnika (srodek ciezkosci) za gaznikiem.
Nastepnie podnoszac i odjezdzajac zurawikiem do przodu odpowiednio manewrujac silnikiem bez problemu wyjdzie wszystko razem
Zobacz do mojego tematu, na ostatniej stronie sa zdjecia z wyjmowania 200-I6, która jest sporo dluzsza. Wyszla razem ze skrzynia bez najmniejszych problemow. Zajmuje to moze 15-20 min.
;)


1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007

arek900
Forumowicz
Posty: 917
Rejestracja: 2011-07-20, 18:08
Model: Mustang 67 V8, GT 07
Silnik: V8 4.6
Kolor: czerwony

Re: [Arek900] 67 coupe

Post autor: arek900 » 2011-10-01, 12:50

Dzięki Panowie za całokształt podpowiedzi, nie jestem mechanikiem jedynie pasjonatem który próbuje coś zrobić tak żeby nie zepsuć a niekoniecznie dać w inne rece i zaplacić ;), ucze się od Was i po raz kolejny dziekuje :). Silnik w chwili obecnej jeszcze znajduje się w stangu ponieważ zabrakło mi żurawia, ma zbyt krotki zasięg, jak narazie próby byly wyciągniecia razem ze skrzynią (z tego względu że był słaby dostęp do śrub skrzynia-silnik). Teraz jak lekko silnik wyszedł dostęp jest lepszy więc przemysle rozpolowienie. Póki co na poniedziałek zalatwiłem dwie alternatywy do żurawia jedna to paleciak, druga to żuraw który wyżej wyciągnie silnik. Dziś weselicho więc garaż odpada.
Zapewne będe miał miliony pytań więc już z góry dzięki!
Pozdrawiam i miłego weekendu! :ok:



ODPOWIEDZ

Wróć do „I Generacja (1964 1/2 - 1973)”