[stang67] 1967 coupe

Nasze Auta / Our Rides

Moderatorzy: Pavulon_, Hans, Pavulon_, Hans

Awatar użytkownika
CzyTyTez
Forumowicz
Posty: 456
Rejestracja: 2011-01-14, 16:14
Silnik: V8 4.6
Kolor: vintage burgundy
Kontakt:

Re: [stang67] 1967 coupe

Post autor: CzyTyTez » 2015-01-18, 21:20

aż w sercu radość gości gdy widzi quca na drodze :)



czarson
Posty: 1
Rejestracja: 2015-05-01, 15:23

Re: [stang67] 1967 coupe

Post autor: czarson » 2015-05-01, 18:02

Piekny Mustang, moje marzenie :D
gratulacje samochodziku i bez awaryjnej jazdy zycze :ok:



snake1362
Młodszy Forumowicz
Posty: 55
Rejestracja: 2015-05-06, 10:33
Model: 65r
Silnik: V8 5.0
Kolor: blue

Re: [stang67] 1967 coupe

Post autor: snake1362 » 2018-10-26, 10:31

Witam czy moglbys mi powiedziec jaki wymiar szlifu cylindra ma byc 302 silnik jezeli tloki maja wymiar na denku 020 i 030 wiem ze na byc luz monterski pomiedzy cylindrem a tlokiem



Awatar użytkownika
6t07t
Forumowicz
Posty: 1650
Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
Model: 1966-2008
Kolor: Silver Blue, Black
Lokalizacja:: Gliwice
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Re: [stang67] 1967 coupe

Post autor: 6t07t » 2018-10-26, 10:51

Wszystkie muszą być jednakowe!
Nominalny cylinder ma 4.0004 - 4.0028
Nominalny tłok ma 3.9984 - 4.0002
Dla +0,02 wymiary rosną prporcjonalnie o 0.02
Dla +0,03 proporcjonalnie o 0.03.
Zakład, który robi szlif powinien docelową średnicę dobrać do tłoków, które mają być zastosowane z uwzględnieniem tolerancji wymiarowej i odpowiedniego pasowania.


1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007

ODPOWIEDZ

Wróć do „I Generacja (1964 1/2 - 1973)”