[CzyTyTez] W końcu!! Mustang 1967 V8 Sports Sprint!

Nasze Auta / Our Rides

Moderatorzy: Pavulon_, Hans, Pavulon_, Hans

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
6t07t
Forumowicz
Posty: 1650
Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
Model: 1966-2008
Kolor: Silver Blue, Black
Lokalizacja:: Gliwice
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Re: [CzyTyTez] W końcu!! Mustang 1967 V8 Sports Sprint!

Post autor: 6t07t » 2016-11-16, 15:23

Motywacja i dążenie do celu mogą zdziałać bardzo dużo.
Gratulacje :super:


1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007

Awatar użytkownika
CzyTyTez
Forumowicz
Posty: 456
Rejestracja: 2011-01-14, 16:14
Silnik: V8 4.6
Kolor: vintage burgundy
Kontakt:

Re: [CzyTyTez] W końcu!! Mustang 1967 V8 Sports Sprint!

Post autor: CzyTyTez » 2016-11-17, 10:21

:super: dzięki Wam wszystkim za ciepłe słowa :) bardzo, ale to bardzo podnoszą na duchu :)
aż się chce brać człowiekowi za kolejne mustangi - to jest dopiero choroba :D :super: :hurra:



Awatar użytkownika
yoozeq
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1357
Rejestracja: 2013-01-02, 21:34
Model: 68,69,69, ..?
Kolor: ładny
Kontakt:

Re: [CzyTyTez] W końcu!! Mustang 1967 V8 Sports Sprint!

Post autor: yoozeq » 2016-11-17, 11:17

Ależ nawet powinieneś brać się za kolejne, trzeba je ratować :hyhy: Robota super !
Zdrówka też oczywiście życzę ;)


pozdrawiam, yoozeq
-------------
Mustang 1968 fastback JCode - projekt
Mustang 1969 coupe 200 c.i. I6
Mustang 1969 sportsroof 331 stroker
Mustang 1973 MACH 25%
Mustang 2017 GT S550 - dzienny
http://www.facebook.com/My.Mustang.69

Awatar użytkownika
CzyTyTez
Forumowicz
Posty: 456
Rejestracja: 2011-01-14, 16:14
Silnik: V8 4.6
Kolor: vintage burgundy
Kontakt:

Re: [CzyTyTez] W końcu!! Mustang 1967 V8 Sports Sprint!

Post autor: CzyTyTez » 2016-11-21, 18:38

po kilku przecierkach i natryskach jest podkład :hurra: teraz ok. miesiąc schnięcia w oczekiwaniu na lakier :hurra:

w międzyczasie został odnaleziony kolejny dowód na to że auto posiadało fabryczną klimę, tak więc gdyby ktoś miał na zbyciu pozostałe elementy do klimy to chętnie kupię :)
powiedzcie tylko co najlepiej zrobić z tym rdzeniem (obecnie oddany do sprawdzenia szczelności), bo z poniższych zdjęć widzę że po prostu został wymieniony na nowy, a szkoda pozbywać się starego gdyż zapewne posiada grubsze rurki i jest wyższej jakości od nowych jak to w przypadku wielu zamienników, już nie będę wspominał że to oryginał jeszcze z etykietą!!!
http://www.classicgarageblog.com/archives/1563" onclick="window.open(this.href);return false;

kolejna rozterka to czy szukać oryginału Yorka czy Sandena:
http://www.mustangandfords.com/how-to/i ... gallery/#3" onclick="window.open(this.href);return false;

tak przy okazji lewy okular reflektora został zespawany, chociaż najlepszy spawacz w okolicy nie wziąl nawet kasy za to ponieważ uznał że jest to niespawalne i efektu piorunującego nie ma, tak czy siak pęknięcie zostało zaspawane, a Panowie ze Speccaru zeszlifowali spaw i do ew. poprawek użyli jakiś specjalny "klej" do aluminium, efekt końcowy jak dla mnie "śladu nie ma" :)
Załączniki
DSC_6300r.jpg
:)
DSC_6303r.jpg
i z boczku
DSC_6314r.jpg
rdzeń



Awatar użytkownika
emgie
Forumowicz
Posty: 392
Rejestracja: 2012-02-14, 12:41
Model: 1966 Fastback
Silnik: inny V8
Kolor: biały, niebieskie pasy
Lokalizacja:: Warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Kontakt:

Re: [CzyTyTez] W końcu!! Mustang 1967 V8 Sports Sprint!

Post autor: emgie » 2016-11-23, 12:08

Hej!
Swego czasu miałem podobną kwestię jak Ty w przypadku tego rdzenia - u mnie dotyczyło to chłodnicy. Zakup nowej oczywiście można zrobić zawsze, ale jakość jest taka sobie. Okazuje się, że rdzeń można wymienić. Nie jest to tania operacja, ale zastosowane elementy są bardzo przyzwoitej jakości. Co więcej... można dobrać bardzo zbliżony do oryginału wzór. U mnie wymiana rdzenia wyszła ok 1200 zł. Wymianę robiłem tu:

Chłodnice - Rosłoniec

Żeby nie było że to reklama... :) Wymiana wykonana jest bardzo dobrze. Obudowa nie została uszkodzona. Niemniej malowanie zrobione "tak sobie". Spodziewałbym się że pomalują to jakoś uczciwie. Sam rdzeń faktycznie można lekko przypylić żeby nie obniżyć skuteczności oddawania ciepła, ale zbiorniczek wyrównawczy oraz zbiornik oleju to już bym pojechał podkładem a potem dopiero lakierem. U mnie wygląda na to, że spryskali jakimś muchozolem typu MOTIP czy coś w tym stylu i zauważyłem że to tak średnio wyszło. Jak poprosisz o naprawę bez malowania, a pomalujesz samodzielnie to będzie już miodzio.

U mnie tak to wyszło:

Renowacja chłodnicy

Znaczek FoMoCo - bezcenny :)


Michał
http://senomustangu.pl

longer163
Młodszy Forumowicz
Posty: 25
Rejestracja: 2016-06-12, 13:55
Model: Mustang 1967 coupe
Silnik: inny V8

Re: [CzyTyTez] W końcu!! Mustang 1967 V8 Sports Sprint!

Post autor: longer163 » 2016-11-23, 16:58

Ja właśnie zleciłem zrobienie chłodnicy od podstaw w tym warsztacie dając oryginalną na wzór. Ma być gotowa do końca tygodnia. Koszt 1000-1200 Jak będzie umieszczę zdjęcia.



Awatar użytkownika
CzyTyTez
Forumowicz
Posty: 456
Rejestracja: 2011-01-14, 16:14
Silnik: V8 4.6
Kolor: vintage burgundy
Kontakt:

Re: [CzyTyTez] W końcu!! Mustang 1967 V8 Sports Sprint!

Post autor: CzyTyTez » 2016-11-23, 21:16

emgie pisze:Hej!
Swego czasu miałem podobną kwestię jak Ty w przypadku tego rdzenia - u mnie dotyczyło to chłodnicy. Zakup nowej oczywiście można zrobić zawsze, ale jakość jest taka sobie. Okazuje się, że rdzeń można wymienić. Nie jest to tania operacja, ale zastosowane elementy są bardzo przyzwoitej jakości. Co więcej... można dobrać bardzo zbliżony do oryginału wzór. U mnie wymiana rdzenia wyszła ok 1200 zł. Wymianę robiłem tu:

Chłodnice - Rosłoniec

Żeby nie było że to reklama... :) Wymiana wykonana jest bardzo dobrze. Obudowa nie została uszkodzona. Niemniej malowanie zrobione "tak sobie". Spodziewałbym się że pomalują to jakoś uczciwie. Sam rdzeń faktycznie można lekko przypylić żeby nie obniżyć skuteczności oddawania ciepła, ale zbiorniczek wyrównawczy oraz zbiornik oleju to już bym pojechał podkładem a potem dopiero lakierem. U mnie wygląda na to, że spryskali jakimś muchozolem typu MOTIP czy coś w tym stylu i zauważyłem że to tak średnio wyszło. Jak poprosisz o naprawę bez malowania, a pomalujesz samodzielnie to będzie już miodzio.

U mnie tak to wyszło:

Renowacja chłodnicy

Znaczek FoMoCo - bezcenny :)

otoż to, ten znaczek Fomoco - bezcenny :) do tej pory źle się czuję z powodu pozbycia się oryginalnego tylnego błotnika, który można było ratować, a wymianę którego doradził pierwszy partacz aka wiadro szpachli u którego stał mój mustang ;/

dlatego chciałbym ten evaporatorek zostawić w oryginale (tudzież zamiennik to ponad 1000zł) i wydaje się że po sprawdzeniu szczelności można by było co najwyżej wypiaskować (o ile piaskowanie nie zniszczy blaszek - nie znam się, więc może tylko wyczyszczenie obudowy/ramki), ale niestety z jednoczesnym zniszczeniem oryginalnej naklejki z którą przetrwał 50 lat!!
dlatego mam tez rozterkę czy w przypadku przywracania klimy montować na silnik oryginalnego bydlaka Yorka czy zgrabnego, chromowanego Sandena
a do tematu chłodnicy dopiero dojdę :D



Awatar użytkownika
yoozeq
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1357
Rejestracja: 2013-01-02, 21:34
Model: 68,69,69, ..?
Kolor: ładny
Kontakt:

Re: [CzyTyTez] W końcu!! Mustang 1967 V8 Sports Sprint!

Post autor: yoozeq » 2016-11-24, 09:23

Dorabiali mi taki u Rosłańca również ale na wzór starego bo z mojego to nic już nie zostało... Firmę polecam ;)


pozdrawiam, yoozeq
-------------
Mustang 1968 fastback JCode - projekt
Mustang 1969 coupe 200 c.i. I6
Mustang 1969 sportsroof 331 stroker
Mustang 1973 MACH 25%
Mustang 2017 GT S550 - dzienny
http://www.facebook.com/My.Mustang.69

Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1715
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [CzyTyTez] W końcu!! Mustang 1967 V8 Sports Sprint!

Post autor: Przemek64 » 2016-11-24, 14:48

Ja do siebie wsadziłem 3 kanałową bo pierwsze roczniki miały problem z chłodzeniem ale oryginalną zostawiłem i tak samo został zrobiony dla potomnych :ok:


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
CzyTyTez
Forumowicz
Posty: 456
Rejestracja: 2011-01-14, 16:14
Silnik: V8 4.6
Kolor: vintage burgundy
Kontakt:

Re: [CzyTyTez] W końcu!! Mustang 1967 V8 Sports Sprint!

Post autor: CzyTyTez » 2016-12-19, 13:05

hej, chciałbym się upewnić i w związku z tym mam pytanie czy środek w moim `67 coupe, którego kolor nadwozia będzie vintage burgundy a tapicerka w kolorze czarnym powinien być pomalowany wg poniższego schematu (z galerii Gobo - conv `68):
http://www.studio-light.pl/mustang/renowacja_56.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
tj. cały środek w kolorze nadwozia (vintage burgundy półmetallic, bez warstwy bezbarwnego na kolor?) a tylko deska i para drzwi w kolorze tapicerki (czarny półmat), a kolumna kierownicy też tak samo jak tapicerka i deska czyli czarny półmat?



Awatar użytkownika
6t07t
Forumowicz
Posty: 1650
Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
Model: 1966-2008
Kolor: Silver Blue, Black
Lokalizacja:: Gliwice
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Re: [CzyTyTez] W końcu!! Mustang 1967 V8 Sports Sprint!

Post autor: 6t07t » 2016-12-19, 22:52

Lakierowane elementy wnętrza ( w twoim przypadku czarny półmat) obejmują tylko drzwi (od krawędzi gdzie przychodzą uszczelki), całą deskę rozdzielczą, tylne tapicerki boczne oraz kolumnę kierownicy.
Wszystko inne (poza komorą silnika oczywiście) w kolorze nadwozia.
Przy purystycznym podejściu to wnętrze karoserii przykrywane elementami tapicerki powinno być tylko w czerwonawym podkładzie, bez lakieru.


1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007

Awatar użytkownika
CzyTyTez
Forumowicz
Posty: 456
Rejestracja: 2011-01-14, 16:14
Silnik: V8 4.6
Kolor: vintage burgundy
Kontakt:

Re: [CzyTyTez] W końcu!! Mustang 1967 V8 Sports Sprint!

Post autor: CzyTyTez » 2016-12-20, 10:01

dzięki, uwielbiam tak fachowe odpowiedzi :) :zdrowko:



Awatar użytkownika
radoslawstalowy
Stowarzyszenie MKP
Posty: 261
Rejestracja: 2016-10-15, 20:49
Model: Coupe 66
Silnik: V8 4.6
Kolor: silver blue
Kontakt:

Re: [CzyTyTez] W końcu!! Mustang 1967 V8 Sports Sprint!

Post autor: radoslawstalowy » 2017-01-01, 21:02

Witam
Powodzenia i wytrwałości ....a mam jedno pytanie, czy element ,który pozwoliłem sobie zaznaczyć na Twoim zdjęciu występuje po 66roku?
Pytam ponieważ u mnie w coupe 66 go nie mam (jak wiele innych części;) i teraz zastanawiam się czy przerdzewiał i ktoś go usunął ,czy po prostu w 66r nie występował?
Pozdrawiam
Załączniki
A.jpg
A.jpg (61.94 KiB) Przejrzano 4996 razy


kultura techniczna-to lubię

Awatar użytkownika
6t07t
Forumowicz
Posty: 1650
Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
Model: 1966-2008
Kolor: Silver Blue, Black
Lokalizacja:: Gliwice
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Re: [CzyTyTez] W końcu!! Mustang 1967 V8 Sports Sprint!

Post autor: 6t07t » 2017-01-01, 22:11

To są torq box-y.
W 1965-66 występują tylko w convertible.
Od 1967 również w coupe i fastbackach.


1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007

Awatar użytkownika
CzyTyTez
Forumowicz
Posty: 456
Rejestracja: 2011-01-14, 16:14
Silnik: V8 4.6
Kolor: vintage burgundy
Kontakt:

Re: [CzyTyTez] W końcu!! Mustang 1967 V8 Sports Sprint!

Post autor: CzyTyTez » 2017-01-01, 22:56

o właśnie, miałem o to pytać, tylko zapomniałem... wydawało mi się ze brakuje mi jednego...
ale pogrzebałem...
http://forums.vintage-mustang.com/vinta ... e-box.html" onclick="window.open(this.href);return false;
czyli wygląda na to że w moim `67 jest wszystko w porządku :)



ODPOWIEDZ

Wróć do „I Generacja (1964 1/2 - 1973)”