[Micha94l] '67 289 Manual 3-speed
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 25
- Rejestracja: 2014-05-17, 14:33
- Model: Coupe '67
- Silnik: V8 4.6
[Micha94l] '67 289 Manual 3-speed
Stało się...
Witam wszystkich, piszę, aby się pochwalić nabytkiem. Po długich miesiącach szukania, głównie przez to, że jestem wybredny i uparłem się przy manualu, za pomocą Bujal78 mam go już ok. 4 tygodnie. Auto prezentowało się bardzo dobrze, choć były pewne mankamenty i gdzieś na horyzoncie czekał generalny remont, czyli dla mnie ideał. Przy pracy zyska na wartości sentymentalnej i będę mógł nazwać go nowym członkiem rodziny.
Oryginalne, ładnie zachowane wnętrze, z kanapą z przodu. Posiada klimatyzację, wygląda na fabryczną. Sprawny mechanicznie, choć słabo hamuje, aczkolwiek szczęki były wymieniane i bębny są w porządku. Obecnie jest w trakcie rozbierania, albo jak kto woli: (ubierania) składania we wstyd . Po "analizie" doszedłem do wniosku, że nie ma na co czekać, tylko przeprowadzać remont. Głównie dlatego, że od strony kierowcy nie ma podłogi i jest widoczna rdza w komorze silnika. Także przez zimę chciałbym przeanalizować co potrzebuję, czy też znaleźć odpowiedni warsztat blacharski.
W miarę postępów postaram się wrzucać nowe zdjęcia. Miłego oglądania.
Witam wszystkich, piszę, aby się pochwalić nabytkiem. Po długich miesiącach szukania, głównie przez to, że jestem wybredny i uparłem się przy manualu, za pomocą Bujal78 mam go już ok. 4 tygodnie. Auto prezentowało się bardzo dobrze, choć były pewne mankamenty i gdzieś na horyzoncie czekał generalny remont, czyli dla mnie ideał. Przy pracy zyska na wartości sentymentalnej i będę mógł nazwać go nowym członkiem rodziny.
Oryginalne, ładnie zachowane wnętrze, z kanapą z przodu. Posiada klimatyzację, wygląda na fabryczną. Sprawny mechanicznie, choć słabo hamuje, aczkolwiek szczęki były wymieniane i bębny są w porządku. Obecnie jest w trakcie rozbierania, albo jak kto woli: (ubierania) składania we wstyd . Po "analizie" doszedłem do wniosku, że nie ma na co czekać, tylko przeprowadzać remont. Głównie dlatego, że od strony kierowcy nie ma podłogi i jest widoczna rdza w komorze silnika. Także przez zimę chciałbym przeanalizować co potrzebuję, czy też znaleźć odpowiedni warsztat blacharski.
W miarę postępów postaram się wrzucać nowe zdjęcia. Miłego oglądania.
Re: '67 289 Manual 3-speed
gratuluje wspaniałego konika i czekamy na materiały ze wspólnych wycieczek i prac na konikiem bo na pewno będzie co robić
- simontlc
- Forumowicz
- Posty: 1078
- Rejestracja: 2011-08-02, 23:16
- Model: 289 coupe 1965
- Kolor: mechaniczna pomarańcza (Poppy Red )
- Lokalizacja:: TL.
- Kontakt:
Re: '67 289 Manual 3-speed
Ta Chevelle z przodu też jest twoje ? A wracając do konia to z taka kanapa jest jeszcze chyba jeden Marcina we wroclawiu
"NO IT'S NOT JUST A SIX, IT'S A PART OF THE LEGACY OF THE MUSTANG"
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 25
- Rejestracja: 2014-05-17, 14:33
- Model: Coupe '67
- Silnik: V8 4.6
Re: '67 289 Manual 3-speed
Nie jest, ale może kiedyś. To zdjęcia z Gdyni po przypłynięciu. Aaaa myślałem, że mój będzie jedyny
- yoozeq
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1357
- Rejestracja: 2013-01-02, 21:34
- Model: 68,69,69, ..?
- Kolor: ładny
- Kontakt:
Re: '67 289 Manual 3-speed
Fajny wynalazek ta kanapa... można się poprzytulać Gratulacje extra baza, ale go dobrze zbadaj bo jeśli naprawiali go w stanach to kwiatki będą niestety...
pozdrawiam, yoozeq
-------------
Mustang 1968 fastback JCode - projekt
Mustang 1969 coupe 200 c.i. I6
Mustang 1969 sportsroof 331 stroker
Mustang 1973 MACH 25%
Mustang 2017 GT S550 - dzienny
http://www.facebook.com/My.Mustang.69
-------------
Mustang 1968 fastback JCode - projekt
Mustang 1969 coupe 200 c.i. I6
Mustang 1969 sportsroof 331 stroker
Mustang 1973 MACH 25%
Mustang 2017 GT S550 - dzienny
http://www.facebook.com/My.Mustang.69
- MAKU
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 380
- Rejestracja: 2015-06-10, 10:54
- Model: GT500KR
- Silnik: inny V8
- Kolor: Black
- Lokalizacja:: Końskie
- Stajnia: Stajnia Świętokrzyska
- Kontakt:
Re: '67 289 Manual 3-speed
Gratuluję zakupu Super rocznik A kolor bajka:)
1967 S-Code, 1967 K-Code
1968 GT500KR, GT350 PAXTON, GT350
1969 GT500 , GT350 Hertz, R-Code
1968 GT500KR, GT350 PAXTON, GT350
1969 GT500 , GT350 Hertz, R-Code
- ERTE
- Forumowicz
- Posty: 426
- Rejestracja: 2012-04-01, 12:36
- Model: Coupe 289 66
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: podkład:)
Re: '67 289 Manual 3-speed
Kolor super, fajnie że jest klima i manual
Kiedyś (bardzo odległe kiedyś ) będe mieć fasta 67/68 w takim kolorze
A co do bench seat, to jednak troche upierdliwe bo kierowca ustala gdzie ma być "fotel" pasażera.
Kiedyś (bardzo odległe kiedyś ) będe mieć fasta 67/68 w takim kolorze
A co do bench seat, to jednak troche upierdliwe bo kierowca ustala gdzie ma być "fotel" pasażera.
- yoozeq
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1357
- Rejestracja: 2013-01-02, 21:34
- Model: 68,69,69, ..?
- Kolor: ładny
- Kontakt:
Re: '67 289 Manual 3-speed
Ale w sumie czy to problem ? Chyba nie who cares...ERTE pisze: A co do bench seat, to jednak troche upierdliwe bo kierowca ustala gdzie ma być "fotel" pasażera.
pozdrawiam, yoozeq
-------------
Mustang 1968 fastback JCode - projekt
Mustang 1969 coupe 200 c.i. I6
Mustang 1969 sportsroof 331 stroker
Mustang 1973 MACH 25%
Mustang 2017 GT S550 - dzienny
http://www.facebook.com/My.Mustang.69
-------------
Mustang 1968 fastback JCode - projekt
Mustang 1969 coupe 200 c.i. I6
Mustang 1969 sportsroof 331 stroker
Mustang 1973 MACH 25%
Mustang 2017 GT S550 - dzienny
http://www.facebook.com/My.Mustang.69
- marcinp
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 413
- Rejestracja: 2012-08-15, 23:14
- Model: 66 Coupe, 72 Mach1
- Silnik: inny V8
- Kolor: Silver Blue, Bright Blue Metallic
- Lokalizacja:: Wrocław
Re: '67 289 Manual 3-speed
Gratulacje - ładna sztuka. Powodzenia w remoncie.
A co do bench seat to największą zaletą jest podłokietnik. Taka kanapa ma swój urok i dobrze się ją użytkuje. Poza tym w moim mustangu jest tylko jeden kierowca wiec kanapa nie jeździ w tył i w przód.
A co do bench seat to największą zaletą jest podłokietnik. Taka kanapa ma swój urok i dobrze się ją użytkuje. Poza tym w moim mustangu jest tylko jeden kierowca wiec kanapa nie jeździ w tył i w przód.
Pozdrawiam,
marcinp
marcinp
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 25
- Rejestracja: 2014-05-17, 14:33
- Model: Coupe '67
- Silnik: V8 4.6
Re: '67 289 Manual 3-speed
https://goo.gl/photos/S5rWLNDHLteqwVZ17" onclick="window.open(this.href);return false;
Myślę, że ta forma oglądania zdjęć nie będzie sprawiała problemu. Teraz przygotowuję się do spisania listy rzeczy i niebawem zamówienie.
Patrzyłem czas pewien na zamki do bagażnika i drzwi. Czy macie jakiś pomysł na odświeżenie ich? Działały bez problemu, ale chcę żeby się też dobrze prezentowały, tak samo jak i ten "hak" (nie wiem jak to nazwać) do zamka drzwi przy karoserii. Ocynkiem jakimś maznąć?
Myślę, że ta forma oglądania zdjęć nie będzie sprawiała problemu. Teraz przygotowuję się do spisania listy rzeczy i niebawem zamówienie.
Patrzyłem czas pewien na zamki do bagażnika i drzwi. Czy macie jakiś pomysł na odświeżenie ich? Działały bez problemu, ale chcę żeby się też dobrze prezentowały, tak samo jak i ten "hak" (nie wiem jak to nazwać) do zamka drzwi przy karoserii. Ocynkiem jakimś maznąć?
- anbr64
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 811
- Rejestracja: 2012-06-13, 20:40
- Model: convertible 68
- Silnik: inny V8
- Kolor: Tahoe Turquoise
- Lokalizacja:: Ząbki
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Re: '67 289 Manual 3-speed
Cześć. Ja zrobiłem na tych częściach nowy ocynk. Musisz uważać na sprezyny, lepiej je zdemontuj bo może ci żeżrec kwas do odtłuszczania. Do mymiany też pewnie gumki odboju w zamkach. Sprawdz dzwigienki popychające zamek, szczególnie te od strony kierowcy. Jak sa wyrobione od otwierania to trzeba je nadspawać. Poza tym warto zachować oryginał.
Do ocynku możesz dać kompleksowo także prowadnice szyb I inne element. Ponizej link do moich odnowionych.
viewtopic.php?f=80&t=6037&start=75" onclick="window.open(this.href);return false;
Pozdrawiam
Andrzej
Do ocynku możesz dać kompleksowo także prowadnice szyb I inne element. Ponizej link do moich odnowionych.
viewtopic.php?f=80&t=6037&start=75" onclick="window.open(this.href);return false;
Pozdrawiam
Andrzej
68 Convertible 289 V8
71 MACH1 351C 4V
71 MACH1 351C 4V
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 25
- Rejestracja: 2014-05-17, 14:33
- Model: Coupe '67
- Silnik: V8 4.6
Re: '67 289 Manual 3-speed
Chciałbym już zamówić felgi i opony, żeby, bo planowo malowanie skończy się w marcu. Myślałem o takich http://www.cragarwheel.com/wheels/wheel ... 2-d-window" onclick="window.open(this.href);return false;. I do tego oponki BF Goodrich z białymi literami. Tylko jaki rozmiar? felgi raczej 15 tylko nie wiem jaki backspace i jaki offset, 205/70/R15, a bawić sie w jakieś szersze z tyłu?
Lub http://www.cragarwheel.com/wheels/wheel ... 398-soft-8" onclick="window.open(this.href);return false; i pomalować środek, bo bardzo mi się podoba chromowane obręcze na kole i wtedy może nawet zwykłą oponkę kupić...
Lub http://www.cragarwheel.com/wheels/wheel ... 398-soft-8" onclick="window.open(this.href);return false; i pomalować środek, bo bardzo mi się podoba chromowane obręcze na kole i wtedy może nawet zwykłą oponkę kupić...
- mgrajek
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 32
- Rejestracja: 2016-04-11, 22:15
- Model: 65 Fastback
- Silnik: inny V8
- Kolor: Vintage Burgundy
Re: '67 289 Manual 3-speed
Jak widzisz w tych felgach offset idzie z backspacem w parze, to 6mm offsetu to własnie dodatkowe 1/4 cala backspace'a. Więc masz do wyboru tylko po dwa typy w kazdym z rozmiarów.
1. Klasycznie i zachowawczo na każdym kole 15x7,
2. Tzw. Staggered arrangement - z przodu 15x7, z tyłu 15x8
3. Grubo - 15x8 dookoła.
Kupujac felgi z backspacem 4.25 masz gwarancje że jak powkładasz najszersze opony to nic nigdzie nie obetrze. Przy backu 4.00 w 65-66 potrafi obetrzeć 215 60 15z przodu.
Plusem wymiaru 4.00 jest to że koło jest bardziej na zewnątrz odsadzone i auto wygląda mięsiście pomimo względnie wąskich opon. Minusem wspomniane obcieranie, w rocznikach 67up ten problem obcierania jest marginalny o ile w ogóle występuje.
Opony.
Przód:
205/70x15 to minimalny wymiar na przód, lepszy byłby 215 60 15, minimalnie niższe koło ale wieksza przyczepnosc i super look szczegolnie ta takich felgach.
Tył:
Zrobisz jak uważasz ale 205 śmiesznie wygląda. Moim zdaniem 225 60 15 to minimum, a ponieważ masz rocznik 67 to 235 60 15 wejdzie na feldze 7 i 8, i nawet 245 60 15 na feldze 8cali z backspace 4.25 bez obcierania.
Pamiętaj że zawsze można zrobić tzw fenders rolling, no przynajmniej w Ameryce
1. Klasycznie i zachowawczo na każdym kole 15x7,
2. Tzw. Staggered arrangement - z przodu 15x7, z tyłu 15x8
3. Grubo - 15x8 dookoła.
Kupujac felgi z backspacem 4.25 masz gwarancje że jak powkładasz najszersze opony to nic nigdzie nie obetrze. Przy backu 4.00 w 65-66 potrafi obetrzeć 215 60 15z przodu.
Plusem wymiaru 4.00 jest to że koło jest bardziej na zewnątrz odsadzone i auto wygląda mięsiście pomimo względnie wąskich opon. Minusem wspomniane obcieranie, w rocznikach 67up ten problem obcierania jest marginalny o ile w ogóle występuje.
Opony.
Przód:
205/70x15 to minimalny wymiar na przód, lepszy byłby 215 60 15, minimalnie niższe koło ale wieksza przyczepnosc i super look szczegolnie ta takich felgach.
Tył:
Zrobisz jak uważasz ale 205 śmiesznie wygląda. Moim zdaniem 225 60 15 to minimum, a ponieważ masz rocznik 67 to 235 60 15 wejdzie na feldze 7 i 8, i nawet 245 60 15 na feldze 8cali z backspace 4.25 bez obcierania.
Pamiętaj że zawsze można zrobić tzw fenders rolling, no przynajmniej w Ameryce
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 25
- Rejestracja: 2014-05-17, 14:33
- Model: Coupe '67
- Silnik: V8 4.6
Re: '67 289 Manual 3-speed
Dzięki za odpowiedź. Wybiorę pierwszą opcję i dam z tyłu szersze opony. Postanowiłem, że wezme chromowane i spróbuję pomalować środki. Dobrze wygląda to nawet bez opon z biały napisami. Chciałem troche oszczędzić teraz, bo są ważniejsze wydatki, a moja studnia z forsą się powoli wyczerpuje.