[gryfis] 1966 convertible 289
Moderatorzy: Hans, Pavulon_, Pavulon_, Hans
Re: [gryfis] 1966 convertible 289
Witam
Remontuje Mustanga 1966 Cabrio i potrzebuje parę informacji, czy jest mozliwość o nr. do Ciebie
Pozdrawiam Piotr
Remontuje Mustanga 1966 Cabrio i potrzebuje parę informacji, czy jest mozliwość o nr. do Ciebie
Pozdrawiam Piotr
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 50
- Rejestracja: 2009-05-07, 15:27
- Model: v8 cabrio 66
- Silnik: V6 4.0
- Kontakt:
Re: [gryfis] 1966 convertible 289
wreszcie cos zaczelo sie dziac u mnie
po wielu latach, nadal pozostaje kilka brakow ale juz blizej niz dalej 
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d99 ... 122fc.html" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e05 ... 8dd6a.html" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/399 ... acd74.html" onclick="window.open(this.href);return false;



http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d99 ... 122fc.html" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e05 ... 8dd6a.html" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/399 ... acd74.html" onclick="window.open(this.href);return false;

- Pavulon_
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2168
- Rejestracja: 2008-08-17, 22:22
- Model: 1965 Convertible
- Silnik: inny V8
- Kolor: Prairie Bronze
- Lokalizacja:: Poznań
- Stajnia: Stajnia Wielkopolska
Re: [gryfis] 1966 convertible 289
ładniutki, gratulacje finiszu renowacji. Dla mnie jednak trochę za wysoko siedzi. Wstaw jeszcze foty wnętrza i silnika.
p.s.poprawiłem wyświetlanie fotek. nastepnym razem na fotosiku zrób "kopiuj adres obrazka" i takie linki wstaw klikając uprzednio na "img"
p.s.poprawiłem wyświetlanie fotek. nastepnym razem na fotosiku zrób "kopiuj adres obrazka" i takie linki wstaw klikając uprzednio na "img"
- simontlc
- Forumowicz
- Posty: 1078
- Rejestracja: 2011-08-02, 23:16
- Model: 289 coupe 1965
- Kolor: mechaniczna pomarańcza (Poppy Red )
- Lokalizacja:: TL.
- Kontakt:
Re: [gryfis] 1966 convertible 289
Też rzuciło mi się to w oczy,że wysoko stoi ,mam taki sam problem, ale wynik ładny


"NO IT'S NOT JUST A SIX, IT'S A PART OF THE LEGACY OF THE MUSTANG"
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 50
- Rejestracja: 2009-05-07, 15:27
- Model: v8 cabrio 66
- Silnik: V6 4.0
- Kontakt:
Re: [gryfis] 1966 convertible 289
Cześć
według mnie tez wysoko stoi zwłaszcza przód, jednak nie wiem za bardzo co z tym zrobić
Ciachnąć sprężynę?? Tył to stare resory wyhabrowane jednak siadły po 2 tyg
Jakieś porady ??
Proszę nie śmiać się z cięgła gazu , próbuję je ogarnąć


według mnie tez wysoko stoi zwłaszcza przód, jednak nie wiem za bardzo co z tym zrobić


Proszę nie śmiać się z cięgła gazu , próbuję je ogarnąć



- anbr64
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 811
- Rejestracja: 2012-06-13, 20:40
- Model: convertible 68
- Silnik: inny V8
- Kolor: Tahoe Turquoise
- Lokalizacja:: Ząbki
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Re: [gryfis] 1966 convertible 289
Zmierz różnice pomiędz y tyłem a przodem, powinna wynosić ok 1-1,5cm. wtedy wyglada fajnie. Ja w swoim obciąłęm spręzyny. Róznica była ok 4cm. Teraz jest ok! To jedyny I najprostszy sposób na obniżenie.
Pozdrawiam ANBR64
Pozdrawiam ANBR64
68 Convertible 289 V8
71 MACH1 351C 4V
71 MACH1 351C 4V
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 50
- Rejestracja: 2009-05-07, 15:27
- Model: v8 cabrio 66
- Silnik: V6 4.0
- Kontakt:
Re: [gryfis] 1966 convertible 289
anbr64 pisze:Zmierz różnice pomiędz y tyłem a przodem, powinna wynosić ok 1-1,5cm. wtedy wyglada fajnie. Ja w swoim obciąłęm spręzyny. Róznica była ok 4cm. Teraz jest ok! To jedyny I najprostszy sposób na obniżenie.
Pozdrawiam ANBR64
a możesz zmierzyć jakie masz teraz wartości? u mnie jest 2 cm tył niżej

- Rezor
- Forumowicz
- Posty: 1627
- Rejestracja: 2015-03-19, 13:33
- Model: SN95 GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Niebieski
Re: [gryfis] 1966 convertible 289
To zdecydowanie nie jest dobrze. Tu nie tylko rozchodzi się o wygląd ale i o właściwości jezdne. Prześwit z przodu powinien być mniejszy niż z tyłu poprawia to docisk auta do jezdni (taka naturalna dyfuzja)
Mój mustang jest jak pies:
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
- anbr64
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 811
- Rejestracja: 2012-06-13, 20:40
- Model: convertible 68
- Silnik: inny V8
- Kolor: Tahoe Turquoise
- Lokalizacja:: Ząbki
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Re: [gryfis] 1966 convertible 289
U mnie wycięte było ok 3/4 zwoju sprężyny. Przód opadł o ok 3,0 cm. Wcześniej róznica wynosiła 4,5cm Rezor, wszystko racja co napisałeś ale jeżdzę sam lub w 2 osoby z przodu więc z automatu go dociążam. Trzeba to też wziąć pod uwagę.Rezor pisze:To zdecydowanie nie jest dobrze. Tu nie tylko rozchodzi się o wygląd ale i o właściwości jezdne. Prześwit z przodu powinien być mniejszy niż z tyłu poprawia to docisk auta do jezdni (taka naturalna dyfuzja)
68 Convertible 289 V8
71 MACH1 351C 4V
71 MACH1 351C 4V
- Rezor
- Forumowicz
- Posty: 1627
- Rejestracja: 2015-03-19, 13:33
- Model: SN95 GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Niebieski
Re: [gryfis] 1966 convertible 289
Co do przycinania sprężyn jako pomoc doraźna: OK ale w dłuższej perspektywie radziłbym się zaopatrzyć w nowy zestaw. Przycinanie pasuje do Golfa 3ki ale nie do klasyka 
EDIT:
Można np tak:


EDIT:
Można np tak:

Mój mustang jest jak pies:
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 410
- Rejestracja: 2014-09-08, 21:15
- Model: GT
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: żółty
- Lokalizacja:: warszawa
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
- Kontakt:
Re: [gryfis] 1966 convertible 289
Witam
Jeszcze jedna metoda na obniżenie to dać spręzyny do kowala i bez problemu obniży
o 2 do 3cm.
pozdrawiam
Jeszcze jedna metoda na obniżenie to dać spręzyny do kowala i bez problemu obniży
o 2 do 3cm.
pozdrawiam
- anbr64
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 811
- Rejestracja: 2012-06-13, 20:40
- Model: convertible 68
- Silnik: inny V8
- Kolor: Tahoe Turquoise
- Lokalizacja:: Ząbki
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Re: [gryfis] 1966 convertible 289
Rezor nikt z nas nie jest "palcem robiony". Zawieszenie mam fabrycznie nowe, łacznie z resorami, spręzynami I amortyzatorami. A trafiłem jak trafiłem. A kto mi zagwarantuje że następne zamówione spręzyny będa Ok? Ze w USA zapakują to co zamówie a nie to co im pod rękę wpadnie bo zalega na magazynie? A jaki mam wpływ na jakość sprężyny wykonanej przez chińskiego 13 latka? Zamówionego zamiennika nie dało się założyć Obciąć oryginał to najmniejsze zło konieczne! Nie kładę klasyka "na glebe" jak dres Golfa tylko równam przód z tyłem. Największe problemy są z tzw "przejściówkami" czyli 66/67/68/73 gdzie nie wiadomo za bardzo co jeszcze zostało ze starego modelu a wbudowano juz nowe. Ja mam np fabryczny blok 302 z przeznaczeniem na 289 bo taki został zamówiony. Jak zaczniesz to rozkminiać to co 3 miesiące coś nowego tylko czy od daty produkcji czy od daty zamówienia? Modyfikacje dotyczyły wszystkiego, zwłaszcza układu jezdnego a w mniejszym stopniu napędu. Są rozwiązania które w danym roczniku funkcjonowały tylko 2/3 miesiące a następnie zmodyfikowane stosowano przez pare następnych lat. I to jest urok tych aut!Rezor pisze:Co do przycinania sprężyn jako pomoc doraźna: OK ale w dłuższej perspektywie radziłbym się zaopatrzyć w nowy zestaw. Przycinanie pasuje do Golfa 3ki ale nie do klasyka
EDIT:
Można np tak:
Harry - kowal to metoda wg mnie gporsza od obcinania. Kowal zmniejsza skok spręzyny pomiedzy zwojami przez co istnieje realna szansa że spręzyna "się zejdzie" na wybojach. Poza tym musi ja najpierw rozhartować, ścisnąc I ponownie zahartować. Jestem zdecydowanie za obcięcieciem (mądrym) sprężyny.
Pozdrawiam ANBR64
68 Convertible 289 V8
71 MACH1 351C 4V
71 MACH1 351C 4V