[Gobo] 1968 Convertible Sunlit Gold

Nasze Auta / Our Rides

Moderatorzy: Hans, Pavulon_, Pavulon_, Hans

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Gobo
Forumowicz
Posty: 182
Rejestracja: 2014-02-04, 15:06
Model: 67fast68Conv69Mach1
Silnik: inny V8
Kolor: granat, złoty, niebieski
Lokalizacja:: Wawa

Re: [Gobo] 1968 Convertible Sunlit Gold

Post autor: Gobo » 2014-05-24, 16:11

...sobotnie wietrzenie, 50-cio letni "zapaszek"- BEZCENNY.
Konik z zaciągnięta grzywą w pełnym słońcu:

Obrazek


Tyle się go naoglądałem na zdjęciach przed/po zakupie... obawiałem się, że na żywo mi się już opatrzył.
Ale nie, na żywo jest jeszcze :ok: fajniejszy
Ostatnio zmieniony 2014-05-24, 22:52 przez Gobo, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Pavulon_
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2168
Rejestracja: 2008-08-17, 22:22
Model: 1965 Convertible
Silnik: inny V8
Kolor: Prairie Bronze
Lokalizacja:: Poznań
Stajnia: Stajnia Wielkopolska

Re: [Gobo] 1968 Convertible Sunlit Gold

Post autor: Pavulon_ » 2014-05-24, 19:47

Zajebi...y !! Gratulacje



jacpocz
Stowarzyszenie MKP
Posty: 390
Rejestracja: 2013-10-20, 14:21
Model: COUPE 1964 1/2
Silnik: inny V8
Kolor: biały (orginalny Prairie Bronze Metallic)

Re: [Gobo] 1968 Convertible Sunlit Gold

Post autor: jacpocz » 2014-05-25, 19:02

jest MOC... kolor też zajebisty, ja od dłuższego czasu nie umiem się zdecydować co do koloru i stwierdziłem że Mustangi niezależnie od koloru dobrze wygląda... Gratulacje zakupu



bujal78
Młodszy Forumowicz
Posty: 75
Rejestracja: 2011-04-14, 22:06
Kontakt:

Re: [Gobo] 1968 Convertible Sunlit Gold

Post autor: bujal78 » 2014-05-27, 11:06

tak mnie najbardziej zadziwiła blacharka tego auta...każdy wie jakiej jakości są w stangach blachy...ale że ten przez ćwierć wieku stał w garażu jedynie odpalany by sie nie "zastał"...600km w ponad 20 lat to niezły rezultat



Awatar użytkownika
Brano
Stowarzyszenie MKP
Posty: 204
Rejestracja: 2013-04-07, 14:12
Model: 67 fastback
Silnik: inny V8
Kolor: Czarny

Re: [Gobo] 1968 Convertible Sunlit Gold

Post autor: Brano » 2014-05-29, 14:53

black is the best!!!
:)
viewtopic.php?f=80&t=6427&start=75" onclick="window.open(this.href);return false;



Awatar użytkownika
CzyTyTez
Forumowicz
Posty: 456
Rejestracja: 2011-01-14, 16:14
Silnik: V8 4.6
Kolor: vintage burgundy
Kontakt:

Re: [Gobo] 1968 Convertible Sunlit Gold

Post autor: CzyTyTez » 2014-06-04, 13:38

śliczny i ten złoty ładnie leży na tym convie, ja bym zostawił :)
Miałem podobny dylemat ze swoim - docelowo od wielu lat oglądałem się za czarnulkami, ale po kupnie swojej wisieńki (choć nie jest to matching kolorek) stwierdziłem że do twarzy mu w nim ;)
Gratuluję tak zadbanej sztuki, bujal się postarał (pewnie jak zawsze ;] ) :)

moja Majeczka by powiedziała: mniam, mniaam, mniaaamm :)



Awatar użytkownika
ramek
Młodszy Forumowicz
Posty: 78
Rejestracja: 2013-04-15, 14:53
Model: 1966 V8 Conv
Silnik: inny V8
Kolor: Emberglo Poly 22610
Lokalizacja:: Gdynia
Stajnia: Stajnia Pomorze

Re: [Gobo] 1968 Convertible Sunlit Gold

Post autor: ramek » 2014-06-27, 10:42

Piekny, Gratulacje



bujal78
Młodszy Forumowicz
Posty: 75
Rejestracja: 2011-04-14, 22:06
Kontakt:

Re: [Gobo] 1968 Convertible Sunlit Gold

Post autor: bujal78 » 2014-07-15, 07:01

ramek pisze:Piekny, Gratulacje
a jak Twoj? bo jak nie jezdzisz to odkupię? :)



Awatar użytkownika
yoozeq
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1357
Rejestracja: 2013-01-02, 21:34
Model: 68,69,69, ..?
Kolor: ładny
Kontakt:

Re: [Gobo] 1968 Convertible Sunlit Gold

Post autor: yoozeq » 2014-07-15, 09:40

Ten kolor na convie bardzo dobrze leży ! Nie tykaj :)


pozdrawiam, yoozeq
-------------
Mustang 1968 fastback JCode - projekt
Mustang 1969 coupe 200 c.i. I6
Mustang 1969 sportsroof 331 stroker
Mustang 1973 MACH 25%
Mustang 2017 GT S550 - dzienny
http://www.facebook.com/My.Mustang.69

Awatar użytkownika
Gobo
Forumowicz
Posty: 182
Rejestracja: 2014-02-04, 15:06
Model: 67fast68Conv69Mach1
Silnik: inny V8
Kolor: granat, złoty, niebieski
Lokalizacja:: Wawa

Re: [Gobo] 1968 Convertible Sunlit Gold

Post autor: Gobo » 2014-08-25, 20:08

Witam.

Aktualizacja wątku :)
Samochód cały czerwiec stał w garażu- gdyż jak się okazało- w moim urzędzie komunikacji nie można zarejestrować auta na próbne (do przeglądu) bez wpisu u konserwatora (na który czekałem miesiąc). Tzn. zarejestrować można, ale musiałbym zapłacić opłatę recyclingową (zabytki są zwolnione).
W lipcu samochód stanął na warsztat, zamawianie części, niezbędne naprawy (zużyte elementy zawieszenia i układu kierowniczego, wymiana płynów, świec itd.).
Dogłębna inspekcja potwierdziła bardzo dobry stan techniczny auta (silnik, blacha, skrzynia- super). Nie jest co prawda tak oryginalne jak myślałem na początku, pewne rzeczy blacharskie w Stanach już kiedyś były robione, ale jak na amerykańskie standardy solidnie i fachowo :szok:
Widać, że właściciel dbał o samochód i chciał zachować wszystkie elementy w oryginale.
Potem był przegląd (tez nie bez przygód) i wreszcie na początku sierpnia upragniona rejestracja na żółte blachy (trafił mi się piękny numerek).

Samochód jeździ wspaniale, pali za dotknięciem, płynnie przełącza biegi, nieźle hamuje... ogólnie to jestem zaskoczony pozytywnie jak to auto się fajnie prowadzi- jest bardzo komfortowe i wygodne. W największe upały w Wawie- zero problemów z przegrzewaniem itp. Trochę mam za cichy tłumik (docelowo będzie podwójny), ale dźwięk V8 jest wspaniały.
Jak w ciągu dwóch dni się nim gdzieś nie przejadę to zaczynam być smutny.
We własnym zakresie poczyniłem dwie modyfikacje wizualne (jedyne jakie będą)- halogeny i drewniana kierownica (ślicznie wygląda w tym wnętrzu)

Obrazek

Obrazek

W tym tygodniu ostatecznie rozprawiamy się z układem kierowniczym (luzy)... poszedłem na całość :super: robię upgrade na przekładnię i pompę Borgesona. Zestawik dwa dni temu doszedł i czeka na instalację:

Obrazek

Pozwala wyeliminować control valvie i slave cylinder, pompę od razy podłącza się do przekładni, ma tez inne przełożenie (16:1).
Za kilka dni opiszę moje wrażenia jak to się w praktyce spisuje.

Jak dotąd nie żałuje ani jednej złotówki wydanej na ten samochód... było warto :D
pozdrawiam
W.



Awatar użytkownika
Gobo
Forumowicz
Posty: 182
Rejestracja: 2014-02-04, 15:06
Model: 67fast68Conv69Mach1
Silnik: inny V8
Kolor: granat, złoty, niebieski
Lokalizacja:: Wawa

Re: [Gobo] 1968 Convertible Sunlit Gold

Post autor: Gobo » 2014-12-17, 21:12

Kolejna aktualizacja.

Ten tydzień jest bardzo ważny... zaczynamy remont!
Plany?
W lato wyjechać cudeńkiem na ulice.
Na razie najłatwiejsze- rozbiórka, potem buda do piaskowania i zobaczymy co dalej wyjdzie. Do tej pory samochód zaskakiwał mnie tylko pozytywnie i mam nadzieję że tak zostanie :zakrecony:

Przez ostatnie miesiące kompletowałem części, mam już ok. 75% tego co na pewno wiem, że będę chciał wymienić. W sumie jak na to popatrzę to tylko kilka pudełek:

Obrazek

Nie wiem na co właściwie poszło aż tyle kasy, wydałem już tyle co niektórzy się chwalili że cały remont ogarnęli a jeszcze nic nie zacząłem robić :przestraszony:

Podwójny układ wydechowy zgodny z rocznikiem... końcówki z polerowanej kwasówki (jest do niego jeszcze rear valance z wycięciami):

Obrazek

Obrazek


Odnośnie koloru... oczywiście zostaje. Jest śliczny, a dodatkowy argument to fakt że wyprodukowano tylko 1978 sztuk convertów sunlit gold!

Obrazek


pzdr
W.



Awatar użytkownika
ramek
Młodszy Forumowicz
Posty: 78
Rejestracja: 2013-04-15, 14:53
Model: 1966 V8 Conv
Silnik: inny V8
Kolor: Emberglo Poly 22610
Lokalizacja:: Gdynia
Stajnia: Stajnia Pomorze

Re: [Gobo] 1968 Convertible Sunlit Gold

Post autor: ramek » 2015-01-06, 17:31

bujal78 pisze:
ramek pisze:Piekny, Gratulacje
a jak Twoj? bo jak nie jezdzisz to odkupię? :)
Bujal Konik juz pare zlotow zaliczyl teraz zbieram na Shelbiego z 69, zgadnij kto bedzie go szukal



bujal78
Młodszy Forumowicz
Posty: 75
Rejestracja: 2011-04-14, 22:06
Kontakt:

Re: [Gobo] 1968 Convertible Sunlit Gold

Post autor: bujal78 » 2015-01-12, 02:10

ramek pisze:
bujal78 pisze:
ramek pisze:Piekny, Gratulacje
a jak Twoj? bo jak nie jezdzisz to odkupię? :)
Bujal Konik juz pare zlotow zaliczyl teraz zbieram na Shelbiego z 69, zgadnij kto bedzie go szukal
numer tel znasz czekam na kontakt ;)



Awatar użytkownika
conver67
Forumowicz
Posty: 817
Rejestracja: 2009-11-05, 19:08
Model: convertible '67
Silnik: inny V8
Kolor: Acapulco blue

Re: [Gobo] 1968 Convertible Sunlit Gold

Post autor: conver67 » 2015-01-12, 12:25

gobo,a przekladnie kiery regenerowałes,czy nowa,czy stara bez luzów?



Awatar użytkownika
Gobo
Forumowicz
Posty: 182
Rejestracja: 2014-02-04, 15:06
Model: 67fast68Conv69Mach1
Silnik: inny V8
Kolor: granat, złoty, niebieski
Lokalizacja:: Wawa

Re: [Gobo] 1968 Convertible Sunlit Gold

Post autor: Gobo » 2015-01-12, 16:11

conver67 pisze:gobo,a przekladnie kiery regenerowałes,czy nowa,czy stara bez luzów?

Nie, przekładni nie regenerowałem. Kupiłem wszystko nowe:
http://www.cjponyparts.com/borgeson-pow ... 0/p/PSK15/

Może sama przekładnia nie miała strasznych luzów, ale oryginalnie Mustang ma "luz technologiczny" na zaworze control valvie (powyższy zestaw pozwala go wyeliminować). Nie chciałem się bawić w regeneracje/remonty układu, bo te to też- raz się udadzą- a raz nie. Zrobisz przekładnie to cylinder cieknie, naprawisz cylinder to znowu coś z zaworem itd. itd., a i tak masz układ trochę gumowy.
Po tym upgradzie koń prowadzi się jak współczesne auto kompaktowe, jest super.
Jedynie mam dwa drobne problemy: pierwszy to delikatny szum słyszalny z przekładni w pewnych położeniach kierownicy (będę chciał wymienić płyn na inny, może to pomoże) a drugi to konieczność zmiany ustawień geometrii- trzeba zwiększyć do 5 stopni tzw caster (pochylenie kół) ponieważ na tym układzie kierownica nie powraca po skręcie do kierunku "na wprost" tak jak powinna (z tym też poczekam bo na razie wszystkie drążki/center link/idler arm/pitman arm mam nowe i musi się to ładnie podocierać).
Ale to drobiazgi w które pobawię się po remoncie.
pozdrawiam



ODPOWIEDZ

Wróć do „I Generacja (1964 1/2 - 1973)”