[Brano] 67 Fastback
- Brano
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 204
- Rejestracja: 2013-04-07, 14:12
- Model: 67 fastback
- Silnik: inny V8
- Kolor: Czarny
Re: [Brano] 67 Fastback
zdarzyło się na postoju, jak przygazowałem trochę ostrzej... od razu wyłączyłem samochód
zrobiłem autkiem już ładnych parę tysięcy kilometrów, no ale coś musiało być faktycznie nie tak
dobrze, że nie w trasie... za tydzień są części, naprawię i będę dalej śmigać, ale pierwsze uczucie nie fajne, jak otworzyłem maskę i po nogach mi się lał płyn chłodzący
zrobiłem autkiem już ładnych parę tysięcy kilometrów, no ale coś musiało być faktycznie nie tak
dobrze, że nie w trasie... za tydzień są części, naprawię i będę dalej śmigać, ale pierwsze uczucie nie fajne, jak otworzyłem maskę i po nogach mi się lał płyn chłodzący
- Brano
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 204
- Rejestracja: 2013-04-07, 14:12
- Model: 67 fastback
- Silnik: inny V8
- Kolor: Czarny
Re: [Brano] 67 Fastback
wiatrak na pewno, nie widzę prostowania tego, by mi w jakieś wibracje nie wpadałERTE pisze:a nowy wiatrak i koło pasowe też zamawiasz?
koło pasowe miałem zamiar zostawić, ale się jeszcze zastanowię może faktycznie...
- Brano
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 204
- Rejestracja: 2013-04-07, 14:12
- Model: 67 fastback
- Silnik: inny V8
- Kolor: Czarny
Re: [Brano] 67 Fastback
no to mogło faktycznie nie źle wyglądać u mnie dymu było tylko trochę, samochód był co prawda rozgrzany, ale stał, więc płyn w większości ściekł pod autoERTE pisze:może paski były za ciasne? tylko się cieszyć że nie przy większej prędkości się to stało, miałem tak jak padło łożysko na PW:D efekty specjalne kiedy płyn chłodniczy zamieniał się w dym na gorących kolektorach wydechowych - niczym F1
- mike83
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 92
- Rejestracja: 2013-09-17, 09:47
- Model: 2008 GT
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Vista blue / black mat
Re: [Brano] 67 Fastback
Od czasu jak użytkuje to forum jestem zakochany w klasykach i coraz bardziej nachodzi mnie myśl żeby sprzedać swoje s197 i kupić takiego fasta jak twój , jest piękny !
- Brano
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 204
- Rejestracja: 2013-04-07, 14:12
- Model: 67 fastback
- Silnik: inny V8
- Kolor: Czarny
Re: [Brano] 67 Fastback
Moge tylko szczerze polecicmike83 pisze:Od czasu jak użytkuje to forum jestem zakochany w klasykach i coraz bardziej nachodzi mnie myśl żeby sprzedać swoje s197 i kupić takiego fasta jak twój , jest piękny !
- Brano
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 204
- Rejestracja: 2013-04-07, 14:12
- Model: 67 fastback
- Silnik: inny V8
- Kolor: Czarny
Re: [Brano] 67 Fastback
kilka zdjęć ze spotkania w sobotę
- Załączniki
-
- mustang (01).jpg (73.38 KiB) Przejrzano 6724 razy
-
- mustang (02).jpg (73.61 KiB) Przejrzano 6724 razy
-
- mustang (03).jpg (64.66 KiB) Przejrzano 6724 razy
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 390
- Rejestracja: 2013-10-20, 14:21
- Model: COUPE 1964 1/2
- Silnik: inny V8
- Kolor: biały (orginalny Prairie Bronze Metallic)
Re: [Brano] 67 Fastback
coś pięknego
FORD MUSTANG 1964 1/2 & 2005
http://www.facebook.com/fordmustang1964bialymis
https://www.facebook.com/stajniagslask/
http://www.facebook.com/fordmustang1964bialymis
https://www.facebook.com/stajniagslask/
- Przemek64
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1707
- Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
- Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
- Silnik: inny V8
- Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
- Kontakt:
Re: [Brano] 67 Fastback
Zacne cacuszko
Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
- Brano
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 204
- Rejestracja: 2013-04-07, 14:12
- Model: 67 fastback
- Silnik: inny V8
- Kolor: Czarny
Re: [Brano] 67 Fastback
jeśli wiecie, gdzie najlepiej zamawiać elementy blacharskie, proszę o info
viewtopic.php?f=35&t=8324" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=35&t=8324" onclick="window.open(this.href);return false;
- Załączniki
-
- fotka 2.JPG (68.08 KiB) Przejrzano 6387 razy
-
- fotka 1.JPG (92.24 KiB) Przejrzano 6387 razy
- Brano
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 204
- Rejestracja: 2013-04-07, 14:12
- Model: 67 fastback
- Silnik: inny V8
- Kolor: Czarny
Re: [Brano] 67 Fastback
Biorąc pod uwagę, że mój konik musi się w związku ze stłuczką udać do naprawy blacharsko-lakierniczej, zdecydowałem, że nieco przyspieszę planowane za kilka lat prace, i w najbliższą zimę (koniec października - początek kwietnia) planuję dokonać następujące ulepszenia / zmiany:
1. komplet nowy lakier (kto widział, wie, że trzeba)
2. renowacja - co trzeba powymieniam, by wyglądał jak nowy (najbardziej to wymienić należy uszczelki szyb, ale też parę innych elementów się znajdzie)
No i planowane modyfikacje:
1. Front coil over shocks suspension (https://www.nationalpartsdepot.com/stor ... 4-368.html" onclick="window.open(this.href);return false;)
2. Front discs upgrade (http://www.drakeautomotivegroup.com/Sto ... px?wid=141" onclick="window.open(this.href);return false;)
3. Rear brakes conversion (https://www.nationalpartsdepot.com/stor ... -2802.html" onclick="window.open(this.href);return false;)
4. Power steering conversion - borgeson (https://www.nationalpartsdepot.com/stor ... -2811.html" onclick="window.open(this.href);return false;)
5. Heavy duty rear springs 5 leaf (http://www.drakeautomotivegroup.com/Sto ... px?wid=141" onclick="window.open(this.href);return false;)
6. Rear sway bar kit (http://www.drakeautomotivegroup.com/Sto ... z-5486-adj" onclick="window.open(this.href);return false;)
7. Front sway bar kit (http://www.drakeautomotivegroup.com/Sto ... px?wid=141" onclick="window.open(this.href);return false;)
Będę też robił pasy z tyłu 3 punktowe, jeśli się uda (przygotuję instrukcję, jeśli tak), audio (mały subwoofer pod siedzenie i 2 głośniki).
Jeśli wiecie o lepszych produktach, niż w powyższych linkach, dajcie znać. Tylko bez przesady z cenami Nie mogę się doczekać, aż to będzie wszystko zrobione... Ważne dla mnie było, by auto zostało w miarę oryginalne (odpada "rack&pinion itp.), ale biorąc też pod uwagę że nim jeżdżę na co dzień, to ma się też dobrze i bezpiecznie prowadzić (przy zachowaniu komfortu jazdy).
Oczywiście przy okazji mam zamiar trochę "ubrać" silnik (https://www.nationalpartsdepot.com/stor ... t=1&year=0" onclick="window.open(this.href);return false;).
Trochę tego jest, ale dołoży się z ubezpieczenia sprawcy wypadku, w którym mój konik ucierpiał...
1. komplet nowy lakier (kto widział, wie, że trzeba)
2. renowacja - co trzeba powymieniam, by wyglądał jak nowy (najbardziej to wymienić należy uszczelki szyb, ale też parę innych elementów się znajdzie)
No i planowane modyfikacje:
1. Front coil over shocks suspension (https://www.nationalpartsdepot.com/stor ... 4-368.html" onclick="window.open(this.href);return false;)
2. Front discs upgrade (http://www.drakeautomotivegroup.com/Sto ... px?wid=141" onclick="window.open(this.href);return false;)
3. Rear brakes conversion (https://www.nationalpartsdepot.com/stor ... -2802.html" onclick="window.open(this.href);return false;)
4. Power steering conversion - borgeson (https://www.nationalpartsdepot.com/stor ... -2811.html" onclick="window.open(this.href);return false;)
5. Heavy duty rear springs 5 leaf (http://www.drakeautomotivegroup.com/Sto ... px?wid=141" onclick="window.open(this.href);return false;)
6. Rear sway bar kit (http://www.drakeautomotivegroup.com/Sto ... z-5486-adj" onclick="window.open(this.href);return false;)
7. Front sway bar kit (http://www.drakeautomotivegroup.com/Sto ... px?wid=141" onclick="window.open(this.href);return false;)
Będę też robił pasy z tyłu 3 punktowe, jeśli się uda (przygotuję instrukcję, jeśli tak), audio (mały subwoofer pod siedzenie i 2 głośniki).
Jeśli wiecie o lepszych produktach, niż w powyższych linkach, dajcie znać. Tylko bez przesady z cenami Nie mogę się doczekać, aż to będzie wszystko zrobione... Ważne dla mnie było, by auto zostało w miarę oryginalne (odpada "rack&pinion itp.), ale biorąc też pod uwagę że nim jeżdżę na co dzień, to ma się też dobrze i bezpiecznie prowadzić (przy zachowaniu komfortu jazdy).
Oczywiście przy okazji mam zamiar trochę "ubrać" silnik (https://www.nationalpartsdepot.com/stor ... t=1&year=0" onclick="window.open(this.href);return false;).
Trochę tego jest, ale dołoży się z ubezpieczenia sprawcy wypadku, w którym mój konik ucierpiał...
- bart
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1286
- Rejestracja: 2012-11-19, 14:32
- Model: GT
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: windveil blue
Re: [Brano] 67 Fastback
Ehh zazdroszcze ci tego fastbacka
http://www.facebook.com/memoriginpolska" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.facebook.com/balticuspolska" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.facebook.com/balticuspolska" onclick="window.open(this.href);return false;
- Brano
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 204
- Rejestracja: 2013-04-07, 14:12
- Model: 67 fastback
- Silnik: inny V8
- Kolor: Czarny
Re: [Brano] 67 Fastback
Zawsze możesz się przejechać A uwierz że może służyć jako auto dla całej rodziny Mam nadzieje ze mi się uda te pasy z tylu zrobić na foteliki dla dziewczynbart pisze:Ehh zazdroszcze ci tego fastbacka
- simontlc
- Forumowicz
- Posty: 1078
- Rejestracja: 2011-08-02, 23:16
- Model: 289 coupe 1965
- Kolor: mechaniczna pomarańcza (Poppy Red )
- Lokalizacja:: TL.
- Kontakt:
Re: [Brano] 67 Fastback
Nie wiem czy znalazles ale na forum Pavulon wzucal fajny patent na montaz pasow 3punktowychBrano pisze:Zawsze możesz się przejechać A uwierz że może służyć jako auto dla całej rodziny Mam nadzieje ze mi się uda te pasy z tylu zrobić na foteliki dla dziewczynbart pisze:Ehh zazdroszcze ci tego fastbacka
"NO IT'S NOT JUST A SIX, IT'S A PART OF THE LEGACY OF THE MUSTANG"