Post
autor: Bielek » 2010-09-07, 17:30
To ja też dorzucę mam nadzieję konstruktywnego grosza.
Sponsorzy:
Sponsora interesuje – dotarcie do możliwie szerokiej grupy jego klientów
Co mu zaproponować:
I. Przed imprezą
- spora liczba „like’rów” na facebooku (profil Mustang Race), naszej klasie itd.
- mailing do użytkowników strony mustangRace.pl oraz serwisów społecznościowych
- logosy na plakatach
- info w mediach patronackich
- w ostateczności udział w nazwie (wyłącznie za sporą sumę) np. Verva Mustang Race
- logosy w materiale video
- info w materiałach prasowych wysyłanych do mediów ogólnopolskich oraz lokalnych na trasie Mustang Race
II. W trakcie imprezy
- info w mediach patronackich
- mailingi do użytkowników MustangRace.pl – do poszczególnych miast na trasie
- logosy na Mustangach
- Informacje w newsach z imprezy na stronie MustangRace.pl aktualizowanej na bieżąco o materiały tekstowe, zdjęcia i video
- Materiały promocyjne (bannery, ulotki, balony itp. na planowanych postojach w poszczególnych miastach)
- Info w codziennych wpisach na profilach serwisów społecznościowych
III. Po imprezie
- Informacje w profilach na Facebooku, naszej klasie itp.
- Informacje na stronie MustangRace.pl
- Mailing do użytkowników strony MustangRace.pl
- obszerna foto relacja
- materiał video
Strona internetowa
Poza informacjami o samej trasie, organizatorach itp. może zawierać np. prezentacje naszych aut, informacje o ich właścicielach itp.
Po co?
By osoby, które są miłośnikami motoryzacji, Mustangów mogli od czasu do czasu poczytać o naszej imprezie.
Wtedy na Facebooku co jakiś czas może pojawiać się info o imprezie co z jednej strony będzie gromadzić kolejne osoby co będą chciały być na bieżąco z MustangRace
Facebook i inne społecznosciówki
Moim zdaniem na tym etapie są to bardzo ważne narzędzia by budować ciekawą ofertę dla sponsorów. Mustang Race to nie tylko sami klubowicze drogi sponsorze, a jeszcze kilka tysięcy użytkowników na profilu w Facebooku innych społecznosciówkach oraz oczywiście ludzi na trasie.
Dlaczego ludzie mają like’ować na Facebooku
- bo są naszymi znajomymi
- bo kręci ich motoryzacja
- bo uwielbiają Mustangi
- bo mogą wygrać....
i tutaj dość delikatna sprawa.
Wśród likerów można by losować wybrańców, którzy mieliby szanse przejechać się Mustangiem jako pasażer np. w czasie postoju w danym mieście,
Jednak tutaj przynajmniej jeden właściciel Mustanga musiałby się na to zgodzić;)
Jak ma to wyglądać na Facebooku:
Dodaj Mustang Race do ulubionych i wygraj niezapomnianą przejażdżkę Fordem Mustangiem.
Po dodaniu do ulubionych np. raz w miesiącu będziemy losować osoby z danego miasta. Gdy będziemy w ich mieście mogą się pojawić i za darmo przejechać się Fordem Mustangiem.
Kasę można tez pozyskać w trakcie imprez np. poprzez MustangTaxi – byliście na jakichś zawodach driftowych? Można przejechać się drifotowozem za kasę, oczywiście jako pasażer.
Analogicznie można wprowadzić to na Mustang Race. Oczywiście jest to opcja.
Reklama video, którą wspólnie teraz realizujemy nie jest czymś bardzo istotnym dla sponsora. Ona może być jednym z faktów, które przekonają go do tego ze poważnie i kompleksowo podchodzimy do tematu.
Reklama video ma zainteresować sporą grupę internautów, by weszli na stronę, zarejestrowali się, by oglądali ją na profilach w serwisach społecznościowych itd. – przykład marketingu szeptanego. To internauci a nie sponsorzy dzięki filmowi mają dowiedzieć się o Mustang Race. Sponsorów interesują korzyści (klienci) a nie filmik.
Ja odpowiadam za realizację tego materiału video.
Mogę też zająć się redagowaniem profilu na Facebooku. Inni chetni te materiały mogliby umieszczać w pozostałych serwisach społecznościowych.