Ustalenia dot. MustangRace 2011
-
- Forumowicz
- Posty: 814
- Rejestracja: 2008-11-05, 13:13
- Model: 2007
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: czarny, chwilowo bez pasów
- Kontakt:
A jak jest w innych miastach poza Włocławkiem? W Sandomierzu wiem, że nocleg się załatwia i poszło pismo do Burmistrza - czy jest coś jeszcze so czym można poinformować BP?
Bełchatów - mniej wiecej Stang też nas informował co i jak, jakieś nowe informacje?
Kołobrzeg - pytania jak powyżej.
Chojnice - Pluzz udało ci się obstawić to miasto?
Możecie pisać na priv albo tutaj, bedę to zbierał do kupy.
Bełchatów - mniej wiecej Stang też nas informował co i jak, jakieś nowe informacje?
Kołobrzeg - pytania jak powyżej.
Chojnice - Pluzz udało ci się obstawić to miasto?
Możecie pisać na priv albo tutaj, bedę to zbierał do kupy.
CS6 Progress bar
[||||||||||||||||||--------------------------------] 36%

[||||||||||||||||||--------------------------------] 36%

- pluzz
- Forumowicz
- Posty: 451
- Rejestracja: 2008-08-21, 15:44
- Model: Coupe 289 V8
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: bialy
- Kontakt:
Pewnie temat macie już jakoś wstępnie ugryziony ale 3gr ode mnie:kaes pisze:Trzeba też zacząć planować impreze logistycznie. Muszą być osoby odpowiedzialne za całość - przystanki, "rozkład jazdy", pilnowanie co i jak. I w skali Polski i w skali lokalnej. Porusze ten temat też z Hubertem, bo nie wydaje mi się żeby to było możliwe dla ludzi którzy będą brali udział w MR jako zawodnik.
+ może z logistyki wystarczy przygotować plan Punktów Kontrolnych, które każda załoga musi zaliczyć;
+ dodatkowo są Punkty Kontroli Czasu, jak np. spotkanie w danym mieście o którejś tam. Załoga sama wybiera kiedy chce ruszyć w trasę ale musi się zmieścić w zakładanym czasie PKC. Za każdą minutę spóźnienia jakieś punkty karne;
Oglądałem ostatnio zapiski z rajdów klasyków i rodzaje zadań, które mają na trasie. Pewnie połowę już sami wymyśleliście ale jak brakuje Wam pomysłow to dajcie znać - może coś podpowiem.
-
- Forumowicz
- Posty: 814
- Rejestracja: 2008-11-05, 13:13
- Model: 2007
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: czarny, chwilowo bez pasów
- Kontakt:
O logistyce bardziej myślałem coś w stylu: osoba daje znać jak zbliża się pierwsza załoga, pilnuje kiedy dojedzie ostatnia. Nadzoruje wykonywanie zadań na miejscu, aby auta wjechały tam gdzie mają wjechać a nie przez sklep
itd. Czas to mniejszy problem myślę, można to chyba w sporej części zrzucić tak jak psiałeś na załogi. Ale pilnowanie czy wszystko gra i jest zgodne z bezpieczeństwem, sponsorami i ustaleniami to inna sprawa, jedna z ważniejszych.
Pomysły - wysyłaj do mnie, Dakoty lub Dezo, zbierzemy do kupy.

Pomysły - wysyłaj do mnie, Dakoty lub Dezo, zbierzemy do kupy.
CS6 Progress bar
[||||||||||||||||||--------------------------------] 36%

[||||||||||||||||||--------------------------------] 36%

- pluzz
- Forumowicz
- Posty: 451
- Rejestracja: 2008-08-21, 15:44
- Model: Coupe 289 V8
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: bialy
- Kontakt:
OK, teraz rozumiem o co chodzi. Rzeczywiście to może być problem. Czy BP może dać jakichś ludzi do pomocy? Bo nie wyobrażam sobie, żeby ktoś z nas czekał cały dzień w jakimś grajdołku jak Chojnice zanim jakiś przegrzany staruszek-maruder się doczłapie...
A gdyby tak zrobić PKC na stacjach BP? Każdy by sie meldował do załogi stacji i oni zameldowaliby nam kiedy pojawiła się ostatnia osoba... Trudny temat...
Te zadania co ja widziałem polegają na odnajdywaniu jakichś informacji na trasie. Co oczywiście oznacza, że ktoś tę trasę musiał wcześniej przejechać
Trasa nie jest podawana miejscowościami tylko charakterystycznymi punktami (np: przy niebieskiej kapliczce skręc w lewo, jak dojedziesz do grodu kozła (okazuje się, że to np. Kozłówek, albo Brudki) jedź zgodnie z pierwszeństwem, itp.) Nikt nie zna miejsca mety (ale w folderze informacyjnym jest zalakowana koperta z adresem w razie co). Taki rajd na orientację przy okazji.
A zadania są typu:
+ ile łukowych okien znajduje się na wieży kościoła;
+ kto jest patronem jakiejś tam szkoły;
+ pytania z dziedziny motoryzacji;
+ kiedy zamykają sklep;
Dodatkowo, każda ekipa dostaje indywidualny zestaw pytań (jedna liczy łukowe okna a druga liczbę stropni przed wejściem do tegoż kościoła).
Oczywiście na MR nie może to być tak skomplikowane, ale może chociaż jakieś pomysły wam wykiełkują.
Kiedyś z Karoliną rozmawiałem o pomysłach na konkursy sprawnościowe:
+ np. dojechać jak najbliżej słupka ale go nie dotknąć;
+ kto najszybciej zmieni koło;
Chodzi o to, że choć staruszki są w zdecydowanej mniejszości - konkursy nie mogą ich dyskwalifikować. Można na przykład zrobić zawody driftu ale ani ja, ani Pavulon nie weźmiemy w nich udziału.
Nie bierzcie tego za konkretne propozycje - daję tylko punkty zaczepienia i jakieś pomysły.
A gdyby tak zrobić PKC na stacjach BP? Każdy by sie meldował do załogi stacji i oni zameldowaliby nam kiedy pojawiła się ostatnia osoba... Trudny temat...
Te zadania co ja widziałem polegają na odnajdywaniu jakichś informacji na trasie. Co oczywiście oznacza, że ktoś tę trasę musiał wcześniej przejechać

A zadania są typu:
+ ile łukowych okien znajduje się na wieży kościoła;
+ kto jest patronem jakiejś tam szkoły;
+ pytania z dziedziny motoryzacji;
+ kiedy zamykają sklep;
Dodatkowo, każda ekipa dostaje indywidualny zestaw pytań (jedna liczy łukowe okna a druga liczbę stropni przed wejściem do tegoż kościoła).
Oczywiście na MR nie może to być tak skomplikowane, ale może chociaż jakieś pomysły wam wykiełkują.
Kiedyś z Karoliną rozmawiałem o pomysłach na konkursy sprawnościowe:
+ np. dojechać jak najbliżej słupka ale go nie dotknąć;
+ kto najszybciej zmieni koło;
Chodzi o to, że choć staruszki są w zdecydowanej mniejszości - konkursy nie mogą ich dyskwalifikować. Można na przykład zrobić zawody driftu ale ani ja, ani Pavulon nie weźmiemy w nich udziału.
Nie bierzcie tego za konkretne propozycje - daję tylko punkty zaczepienia i jakieś pomysły.
-
- Forumowicz
- Posty: 814
- Rejestracja: 2008-11-05, 13:13
- Model: 2007
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: czarny, chwilowo bez pasów
- Kontakt:
jutro po południu jestem umowiony z Hubertem na dluzsza rozmowe, na powyzsze tematy, wstepne ustalenie jakis terminow i konkretow. wiec pojutrze napisze co i jak wiemy.
A Karolina spisała ostatnio pomysły, w tym Twoje i Stanga, i wysłała na razie do Dezo. Chodzi o to żeby auta wszystkie miały szansę niezależnie od wieku/mocy. We Włocławku też są wstępne pomysły.
A Karolina spisała ostatnio pomysły, w tym Twoje i Stanga, i wysłała na razie do Dezo. Chodzi o to żeby auta wszystkie miały szansę niezależnie od wieku/mocy. We Włocławku też są wstępne pomysły.
CS6 Progress bar
[||||||||||||||||||--------------------------------] 36%

[||||||||||||||||||--------------------------------] 36%

-
- Forumowicz
- Posty: 814
- Rejestracja: 2008-11-05, 13:13
- Model: 2007
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: czarny, chwilowo bez pasów
- Kontakt:
Po rozmowie z Hubertem:
1. W lutym będzie objeżdżał miasta i spotykał się z organizatorami. Kiedy dokładnie jeszcze nie wie, ale w lutym. Tam też na miejscu nastąpi dużo ustaleń.
2. Będziemy musieli przygotować, pewnie w marcu, dokładną rozpiske MR, co, gdzie jak i kiedy. W marcu dlatego, że będzie już po wizytach Huberta w miastach, czyli pojawi się dużo szczegółów których nie ma teraz - nie ma to jak burza mózgów na miejscu
3. Lokalni sponsorzy - jak najbardziej moga być. BP rezerwuje sobie miejsce jako główny sponsor na naszych samochodach, razem z logiem MR i numerem startowym. Dodatkowo jako główny sponsor na materiałach reklamowych. Ale w każdym mieście można jako sponsora lokalnego wymienić czy hotel, knajpe, restauracje itd która nam za to daje jakieś korzyści. (Byle to nie było np Shell
)
4. Lokalni partnerzy medialni - sprawa jeszcze otwarta bo zależy z kim się dogadamy jako sponsorami medialnymi głównymi.
5. Ile osób towarzyszących będzie z nami jechać - póki co wstępnie ustalone ok. 10. Dokładniejsze wyliczenia pojawią się wkrótce.
6. Onet będzie najprawdopodobniej naszym partnerem medialnym. Ktoś od nich będzie z nami jechał, fotografował, robił relację (możliwe, że będą potrzebne zmiany na stronie, czy jakieś "zintegrowanie" z onetem).
7. Możliwe, że pojawi się główny partner medialny "czasopismowy"
, ale póki co rozmowy trwają.
8. Miasta wykorzystywac na ile się da - jakieś imprezy towarzyszące itd. My na tym tylko skorzystamy. Gdy np start w Sandomierzu z rynku - BP da powiedzmy bramę dmuchaną, hostessy itd, ale miasto jak chce przy okazji zrobić jakąs imprezę - spoko.
9. Gadżet związane z imprezą - temat otwarty, więcej pojawi się pewnie w marcu po wizytach w miastach.
10. Wykorzystywać na ile się da stacje BP - wiadomo, że zależy wszystko od warunków na miejscu - niektóre mają więcej miejsca, niektóre mniej, ale na ile sie da będzie trzeba je wykorzystać.
11. Myjnie - najlepiej jakby to były myjnie na stacjach BP, jeśli posiadają i są to myjnie nie-automatyczne.
Jeszcze parę innych tematów było poruszanych ale póki co za wcześnie. Najważniejsze rzeczy wyjdą pewnie w spotkaniach w każdym z miast.
Jak o czymś zapomniałem i sobie przypomne to napiszę.
1. W lutym będzie objeżdżał miasta i spotykał się z organizatorami. Kiedy dokładnie jeszcze nie wie, ale w lutym. Tam też na miejscu nastąpi dużo ustaleń.
2. Będziemy musieli przygotować, pewnie w marcu, dokładną rozpiske MR, co, gdzie jak i kiedy. W marcu dlatego, że będzie już po wizytach Huberta w miastach, czyli pojawi się dużo szczegółów których nie ma teraz - nie ma to jak burza mózgów na miejscu

3. Lokalni sponsorzy - jak najbardziej moga być. BP rezerwuje sobie miejsce jako główny sponsor na naszych samochodach, razem z logiem MR i numerem startowym. Dodatkowo jako główny sponsor na materiałach reklamowych. Ale w każdym mieście można jako sponsora lokalnego wymienić czy hotel, knajpe, restauracje itd która nam za to daje jakieś korzyści. (Byle to nie było np Shell

4. Lokalni partnerzy medialni - sprawa jeszcze otwarta bo zależy z kim się dogadamy jako sponsorami medialnymi głównymi.
5. Ile osób towarzyszących będzie z nami jechać - póki co wstępnie ustalone ok. 10. Dokładniejsze wyliczenia pojawią się wkrótce.
6. Onet będzie najprawdopodobniej naszym partnerem medialnym. Ktoś od nich będzie z nami jechał, fotografował, robił relację (możliwe, że będą potrzebne zmiany na stronie, czy jakieś "zintegrowanie" z onetem).
7. Możliwe, że pojawi się główny partner medialny "czasopismowy"

8. Miasta wykorzystywac na ile się da - jakieś imprezy towarzyszące itd. My na tym tylko skorzystamy. Gdy np start w Sandomierzu z rynku - BP da powiedzmy bramę dmuchaną, hostessy itd, ale miasto jak chce przy okazji zrobić jakąs imprezę - spoko.
9. Gadżet związane z imprezą - temat otwarty, więcej pojawi się pewnie w marcu po wizytach w miastach.
10. Wykorzystywać na ile się da stacje BP - wiadomo, że zależy wszystko od warunków na miejscu - niektóre mają więcej miejsca, niektóre mniej, ale na ile sie da będzie trzeba je wykorzystać.
11. Myjnie - najlepiej jakby to były myjnie na stacjach BP, jeśli posiadają i są to myjnie nie-automatyczne.
Jeszcze parę innych tematów było poruszanych ale póki co za wcześnie. Najważniejsze rzeczy wyjdą pewnie w spotkaniach w każdym z miast.
Jak o czymś zapomniałem i sobie przypomne to napiszę.
CS6 Progress bar
[||||||||||||||||||--------------------------------] 36%

[||||||||||||||||||--------------------------------] 36%

- Dezo
- Forumowicz
- Posty: 1616
- Rejestracja: 2009-03-10, 14:14
- Model: BULLITT
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: HG
- Kontakt:
Jeszcze jedna, istotna rzecz, która umknęła Kaesowi (w porozumieniu z Nim uzupełniam):
Można już oficjalnie wymieniać BP Polska, jako sponsora generalnego MR 2011.
Z własnych doświadczeń wiem, że to działa magicznie i otwiera wiele drzwi i budżetów. Porządny sponsor podnosi rangę imprezy.
Pozdrawiam
Można już oficjalnie wymieniać BP Polska, jako sponsora generalnego MR 2011.
Z własnych doświadczeń wiem, że to działa magicznie i otwiera wiele drzwi i budżetów. Porządny sponsor podnosi rangę imprezy.
Pozdrawiam
Samotny Wilk
Re: Ustalenia dot. MustangRace 2011
Pilna Sprawa:
Osoby ktore moga przygotowac projekt Plakatu Mustang Race 2011.
Potrzebny projekt na MR.
Graficy dacie rade przygotowac oficjalna wersje..
Osoby ktore moga przygotowac projekt Plakatu Mustang Race 2011.
Potrzebny projekt na MR.
Graficy dacie rade przygotowac oficjalna wersje..
- pluzz
- Forumowicz
- Posty: 451
- Rejestracja: 2008-08-21, 15:44
- Model: Coupe 289 V8
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: bialy
- Kontakt:
Re: Ustalenia dot. MustangRace 2011
Alustar, daj jakies wytyczne. Co ma sie znalezc na tym plakacie? Logo BP juz oficjalnie? Co z pozostalymi partnerami? Co pokazac na plakacie? Trase? Jakis tekst "o imprezie", co jeszcze?AluStar pisze:Pilna Sprawa:
Osoby ktore moga przygotowac projekt Plakatu Mustang Race 2011.
Potrzebny projekt na MR.
Graficy dacie rade przygotowac oficjalna wersje..
Jak duzy bedzie to plakat? Jakie proporcje: kwadrat, A4, czy jeszcze cos innego? Na kiedy to ma byc gotowe? Bo obawiam sie sytuacji kiedy umiescimy cos na plakacie co moze ulec zmianie. Proponuje burze mozgow a jak juz bedzie konsensus - ja sie za plakat wezme.
Tomek
- RAFAŁ (GROSZEK)
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2450
- Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
- Model: był SN95 jest GT2011
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: SREBRNY
Re: Ustalenia dot. MustangRace 2011
plakat musi być uniwersalny na wszystkie miasta ,
sponsorzy na dole plakaty
BP może być wkomponowane w cały plakat są sponsorem na całej imprezie
plakat duży może A1 albo A2
myślę że w tle mogła by być narysowana trasa z punktami postoju
plakat trzeba zatwierdzić z BP i ja najszybciej ( oczywiście takie padło pytanie na moim spotkaniu z przedstawicielem miasta)
sponsorzy na dole plakaty
BP może być wkomponowane w cały plakat są sponsorem na całej imprezie
plakat duży może A1 albo A2
myślę że w tle mogła by być narysowana trasa z punktami postoju
plakat trzeba zatwierdzić z BP i ja najszybciej ( oczywiście takie padło pytanie na moim spotkaniu z przedstawicielem miasta)
- bedzin
- Forumowicz
- Posty: 343
- Rejestracja: 2008-11-01, 19:22
- Model: Mustang GT 2000
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: srebrny
Re: Ustalenia dot. MustangRace 2011
co do plakatu to trzeba napewno pokazac na nim jakiegos konika zeby bylo wiadomo o co chodzi i lekki zarys trasy, do tego napewno logo BP i patronow medialnych i sponsorow dodatkowych. Tak jak we Włocławku ja bede jeszcze latwil kilku dodatkowych sponsorow zeby koszta zminimalizowac z 0zl na włocławku. wiec mi sie wydaje ze plakatu nie damy rady jeszcze zrobic z tego wzgledu ze nie mamy wszystkich patronow medialnych i sponsorow. chyba ze zrobic plakat wstepny a potem dopiero dokoptowac i np ok kwietnia drukowac plakat juz w 100% zrobiony
ja na wloclawku od galerii dostaje mozliwosc druko plakatow za darmo na wloclawek wiec oni zajmuja sie naglosnieniem imprezy we wlocku
ja na wloclawku od galerii dostaje mozliwosc druko plakatow za darmo na wloclawek wiec oni zajmuja sie naglosnieniem imprezy we wlocku
-
- Forumowicz
- Posty: 814
- Rejestracja: 2008-11-05, 13:13
- Model: 2007
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: czarny, chwilowo bez pasów
- Kontakt:
Re: Ustalenia dot. MustangRace 2011
Trochę porządków, na lokalne tematy piszmy w odpowiednich wątkach, tutaj ogólnie.
CS6 Progress bar
[||||||||||||||||||--------------------------------] 36%

[||||||||||||||||||--------------------------------] 36%
