Co sądzicie o takim zestawie?

Informacje i porady specyficzne dla silników V6 od 2011r.

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz

Awatar użytkownika
Baron
Forumowicz
Posty: 237
Rejestracja: 2012-06-04, 20:11
Model: GT Ford Perfomance
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race Red

Co sądzicie o takim zestawie?

Post autor: Baron » 2013-08-19, 22:27

Po MR 2013 postanowiłem doinwestować swojego konia ;) Mam nadzieje, że podpowiecie mi co warto dodać, gdzie można dostać to taniej, albo co jest zbędne, dla wygody poruszałem się tylko por AM. Skompletowałem mały zestaw który chciałbym zmówić teraz póki są na to środki a w zimę zamówię koła na nowy sezon.



-MUSTANG V6 COUPE HANDLING PACK (1" DROP) 1800$
*Struts/Shocks
*Lowering Springs
*Jounce Stops
*Sway Bars
*Strut Mounts
*Strut Tower Brace

Obrazek


-Aluminum One Piece Driveshaft 690$
konieczny niestety, wolę nie ryzykować.
Obrazek

-BBK Blackout CAI and Bama Tuner 680$

Obrazek


-Ford Racing 3.55 Gears 160$
tutaj poczekam na zapowiadaną relacje canigga z takiego przełożenia

Obrazek

-OPCJONALNIE BBK 73mm Throttle Body 400$

Obrazek


Czyli w sumie wyszło by około 3700 $ ....Boże zbaw nas od cła....

a jeszcze marzy mi się:

Obrazek

ale to kolejne 180$..



Bardzo proszę was o porady i opinie co sądzicie o takich gratach w V6 generalnie nie wspomniałem po co mi to, ale tutaj sami swoi więc nie spodziewam się takich pytań ;)



Awatar użytkownika
bart
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1286
Rejestracja: 2012-11-19, 14:32
Model: GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: windveil blue

Re: Co sądzicie o takim zestawie?

Post autor: bart » 2013-08-19, 23:08

zawieszenie mam u siebie i jest bardzo fajne, brakuje u ciebie panhard
most 3.73 ale podobno w moim modelu inaczej sie liczy, napewno przeskocz o conajmniej 2 oczka
driveshaft - tez bede u siebie zmienial
programator, jesli masz nie daleko do pawla to moze lepiej go odwiedzic

ja juz tez zaczalem sie modlic o brak cla..........., kiedy bedziesz zamawial to moze uda nam sie zebrac w jedno zamowienie i ponegocjowac z nimi cene???????? bede miel chyba tez kilka $$$$$ jak co to juz na PW, ok?


http://www.facebook.com/memoriginpolska" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.facebook.com/balticuspolska" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Baron
Forumowicz
Posty: 237
Rejestracja: 2012-06-04, 20:11
Model: GT Ford Perfomance
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race Red

Re: Co sądzicie o takim zestawie?

Post autor: Baron » 2013-08-19, 23:16

Spoko bart czekam na info w razie czego.



Awatar użytkownika
lamina
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1005
Rejestracja: 2012-05-28, 20:54
Model: GT390 1968
Silnik: inny V8
Kolor: Highland Green
Lokalizacja:: Pruszków/Pisz
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Re: Co sądzicie o takim zestawie?

Post autor: lamina » 2013-08-20, 00:04

skąd ja znam te części...... no może po za zawieszeniem :).... :mad: :mad:
a cannigia powie co i jak z 3.55 jak mam nadzieje pod koniec tygodnia mi założy :super: .... razem z Torsenem..

Dolot - ok. ale lepszy AirAid... korzysta z fabrycznego dolotu do filtra (nowe V6 ma fabrycnie CAI !!!między lampą a chłodnicą )
wal - ok
przepustnica - ok, ale bez kolektorow... to tylko oszukiwanie nogi....
zawieszenie..... w nowej V6 niewiele wniesie po za obnizeniem... ty juz masz wzmacniane stabilizatory.....
tak niskim kosztem to proponuje amorki toxico z regulacja i sprezyny jakies..... reszta... to strata pieniedzy wzgledem tego co masz fabrycznie...



Awatar użytkownika
bart
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1286
Rejestracja: 2012-11-19, 14:32
Model: GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: windveil blue

Re: Co sądzicie o takim zestawie?

Post autor: bart » 2013-08-20, 07:50

no i masz odpowiedz od kogos kto ma taki model jak twoj :)
kasa zostaje na doladowanie :P


http://www.facebook.com/memoriginpolska" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.facebook.com/balticuspolska" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Baron
Forumowicz
Posty: 237
Rejestracja: 2012-06-04, 20:11
Model: GT Ford Perfomance
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race Red

Re: Co sądzicie o takim zestawie?

Post autor: Baron » 2013-08-20, 15:32

lamina pisze:skąd ja znam te części...... no może po za zawieszeniem :).... :mad: :mad:
a cannigia powie co i jak z 3.55 jak mam nadzieje pod koniec tygodnia mi założy :super: .... razem z Torsenem..

Dolot - ok. ale lepszy AirAid... korzysta z fabrycznego dolotu do filtra (nowe V6 ma fabrycnie CAI !!!między lampą a chłodnicą )
wal - ok
przepustnica - ok, ale bez kolektorow... to tylko oszukiwanie nogi....
zawieszenie..... w nowej V6 niewiele wniesie po za obnizeniem... ty juz masz wzmacniane stabilizatory.....
tak niskim kosztem to proponuje amorki toxico z regulacja i sprezyny jakies..... reszta... to strata pieniedzy wzgledem tego co masz fabrycznie...

wierz mi ale naprawdę nie chciałem kopiować z Ciebie itp ale jak potem zobaczyłem to faktycznie to co u Ciebie, ale to są takie podstawowe mody że trudno coś innego znaleźć :( :wstyd:

a jeżeli chodzi o zawieszenie to dałem cały komplet bo mam jakieś piski z tyłu które dprowadzają mnie do szału i nie idzie namierzyć co to jest :cenzura: :mur: piszczy tylko na dziurach, pojechałem na szarpaki - cisza, nie zależnie od tego czy po deszczu czy na suchym, jednego dnia jest cisza drugiego tragedia, tak jak by zależało od tego jak coś się ułoży, podobno miało być coś nie tak ze stabilizatorem, dałem do magika na ostatnim przeglądzie, zrobili regeneracje (niby...) i dalej jest to samo :( dla świętego spokoju chciałem dać cały zestaw ale faktycznie może to strata kasy ? i czym można jeszcze podnieść moc bo uśmiecha się do mnie tylko ten kompresor ale 5000$ to troszke drogo jeszcze...

akurat jest promocja:

SR Performance Lowering Springs - 180$ (240$)

Obrazek


Airaid Race CAI and Bama Tuner - 680$ (750$)

Obrazek




o te TOKICO chodzi?

Tokico D-Spec Adjustable Strut & Shock Kit 700$

Obrazek


na czym polega ta regulacja??



Awatar użytkownika
lamina
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1005
Rejestracja: 2012-05-28, 20:54
Model: GT390 1968
Silnik: inny V8
Kolor: Highland Green
Lokalizacja:: Pruszków/Pisz
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Re: Co sądzicie o takim zestawie?

Post autor: lamina » 2013-08-20, 15:41

tak, te amorki, ewentualnie koni sporty.... ale te da sie taniej w Polsce załatwić...
sprężyny........ tu nie doradzę wiele...... ja mam H&R .... nowy model do 2011... sa jak widać niższe i maja inna charakterystykę niż poprzednie......
tak dla jasności ... ja mam jeszcze FABRYCZNE amortyzatory !!!!! zmieniam dopiero pod koniec września...

tak na serio,,,,
w codziennej jeżdzie NAJWIĘKSZĄ różnicę odczułem po założeniu szerszych kół..... potem zawieszenie to już było doszlifowanie precyzji....

zacznij właśnie od kół, opony 255 na feldze 18 lub 19" ..... zobaczysz różnicę,
potem sprężyny.....
i może się okazać że nic więcej nie trzeba ....

co do pisków.... 15 minut roboty..... ZDEMNTUJ stabilizator.... (stare V6 nie miały fabrycznie) i pojeździj bez.... jak piski ustaną.... to masz winowajcę :).... wtedy nowe łączniki i gumy i po problemie !!!



XerofaN
Forumowicz
Posty: 594
Rejestracja: 2011-06-16, 15:56
Model: Pony
Silnik: V6 4.0
Kolor: Tungsten Gray

Re: Co sądzicie o takim zestawie?

Post autor: XerofaN » 2013-08-20, 16:11

jak chcesz same sprezyny kupowac to caniggia mi kiedys mowil ze mozna na ebayu znalesc i to chyba nawet taniej. ja moze wreszcie sie zbiore i zamowie od Ford Racing, 1" w dol.



Awatar użytkownika
YoDa
Forumowicz
Posty: 964
Rejestracja: 2011-02-02, 10:43
Model: V6 3,7 2012
Silnik: V6 3.7
Kolor: Performance White
Kontakt:

Re: Co sądzicie o takim zestawie?

Post autor: YoDa » 2013-08-21, 09:16

Baron ,
Wszystko ładnie , najbardziej odczujesz zmiane przełorzenia niż całą resztę :D
Z zawieszeniem bym poczekał aż przyjdą Ci nowe kółka , wtedy bedzieś wiedział konkretnie o ile możesz go obniżyc , choć moim zdaniem przy 19" to wcale nie ma potrzeby obniżać, fajnie jest jak jest ;) poza tym to że zmienisz sprężyny i amorki wcale Ci piski mogą przez to nie przejśc.... bo jest wiele innych elementów które to mogą powodować.
Sprawdż górne mocowanie mostu , tam coś może się dziać częśto po tylnych dzwonach :]


A mi ostatnio doszły tylne wahacze Ford Racing od GT500 , , bedzie na + ;)

Obrazek


Pozdrawiam
Yoda

Obrazek

Awatar użytkownika
Baron
Forumowicz
Posty: 237
Rejestracja: 2012-06-04, 20:11
Model: GT Ford Perfomance
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race Red

Re: Co sądzicie o takim zestawie?

Post autor: Baron » 2013-08-23, 13:13

Czyli podsumowując, z tego wszystkiego zostawili byście tylko: stożek (bez programatora bo to lepiej zrobi canigga) wał i ewentualnie przepustnice a z zawieszeniowymi tematami się wstrzymać ?? aha no i przełożenie jeszcze :) te sprężyny jednak bym wziął bo moim zdaniem obniżony przede wszystkim o wiele lepiej się prezentuje, no a koła tak jak wspomniałem zamówię zimą i wtedy wezmę oponę 255.
lamina u ciebie jest 19" chyba prawda? i o ile jest obniżony ??

a jeżeli chodzi o koła to kolejne pytanie się rodzi: standardowe 8.5" czy coś szerszego? (staggered?)

a co do pisków to sprawdzę wasze propozycje jak tylko zaufany mechanior wróci z urlopu ;)



Awatar użytkownika
stang232
Forumowicz
Posty: 2134
Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
Model: stang'95
Silnik: V8 5.0
Kolor: czarny
Lokalizacja:: Bełchatów
Stajnia: Stajnia Łódzka

Re: Co sądzicie o takim zestawie?

Post autor: stang232 » 2013-08-23, 13:53

jak celujesz w 255 to 8,5 jest OK.
Jak zamarzysz sobie jakieś walce 275-285 to już bierz na tył coś szerszego, na przód nie ma co dawać więcej niż 8,5"

ja bym zaczął modyfikacje od sprężyn, rozpórki i dolotu, zabawa przy tylnym moście z przełożeniami często kończy się źle jak coś pójdzie nie tak przy składaniu.
Przepustnica nie jest tania, a sama da mały efekt.

Nie wiem jak często jeździsz 200km/h bo tylko wtedy jest sens wymieniać wał, jak sporadycznie to ja bym na razie odpuścił.


Obrazek

Awatar użytkownika
Baron
Forumowicz
Posty: 237
Rejestracja: 2012-06-04, 20:11
Model: GT Ford Perfomance
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race Red

Re: Co sądzicie o takim zestawie?

Post autor: Baron » 2013-08-23, 14:03

stang232 pisze:jak celujesz w 255 to 8,5 jest OK.
Jak zamarzysz sobie jakieś walce 275-285 to już bierz na tył coś szerszego, na przód nie ma co dawać więcej niż 8,5"

ja bym zaczął modyfikacje od sprężyn, rozpórki i dolotu, zabawa przy tylnym moście z przełożeniami często kończy się źle jak coś pójdzie nie tak przy składaniu.
Przepustnica nie jest tania, a sama da mały efekt.

Nie wiem jak często jeździsz 200km/h bo tylko wtedy jest sens wymieniać wał, jak sporadycznie to ja bym na razie odpuścił.

szerszych niż to 255 nie będę brał bo zamuli się pewnie za bardzo na takich walcach, latam raz w tygodniu/raz na dwa tygodnie A2 i drażnią mnie te służbowe octavie/passaty na lewym pasie :cenzura: tak że raz na jakiś czas przydało by się te 220 dla zasady :P



XerofaN
Forumowicz
Posty: 594
Rejestracja: 2011-06-16, 15:56
Model: Pony
Silnik: V6 4.0
Kolor: Tungsten Gray

Re: Co sądzicie o takim zestawie?

Post autor: XerofaN » 2013-08-23, 18:46

ja mam 255 z tylu (235 z przodu) w stareszej V6 przy zmienionych przelozeniach i zmienionym wale i imo to nie zamula tylko poprawia trakcje. owszem mozna i te 235 wrzucic ale jak porzadnie wcisniesz to bedzie sie slizgac, chyba pref. indywidualne. wiecej jak 225kmh nie pojade ale mi tam na Vmax nie zalezy bo co to za frajda, czy pojade 230 czy 280kmh.

takze wydaje mi sie ze 255 spokojnie przy 300KM mozna wrzucic i nic nie zamuli a bedzie trakcja jak trzeba :)

co do sprezyn to u mnie jedyna rzecz ktorej nie mam a rozwazam ale cisnienia nie mam, bo faktycznie chyba lepiej sie bedzie prezentowac ale z koleji mniej funkcjonalne auto sie zrobi ( kazdy lezacy policjant czy dziury dadza o sobie o wiele bardziej znac). tyle ze ja to glownie pod katem wygladu rozwam niz jakiejs poprawy osiagow/prowadzenia bo tutaj chyba kosmosu nie bedzie (na pewno zauwazalna roznica, ale chyba bardziej wizualnie)



Awatar użytkownika
YoDa
Forumowicz
Posty: 964
Rejestracja: 2011-02-02, 10:43
Model: V6 3,7 2012
Silnik: V6 3.7
Kolor: Performance White
Kontakt:

Re: Co sądzicie o takim zestawie?

Post autor: YoDa » 2013-08-23, 21:15

Czy ja wiem czy trzeba obniżać , przy 19" tkach bez też jest ok , Magda ostatnio strzeliła mi fotkę :D i patrząc to nie widzę potrzeby zmiany , tragedi nie ma ;)
Zawieszenie stockowe , pusty bagażnik i bak coś koło połowy jeśli pamiętam , także tak jak pisałem po zmianie kół sam ocenisz

Obrazek


Pozdrawiam
Yoda

Obrazek

Awatar użytkownika
Baron
Forumowicz
Posty: 237
Rejestracja: 2012-06-04, 20:11
Model: GT Ford Perfomance
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race Red

Re: Co sądzicie o takim zestawie?

Post autor: Baron » 2013-08-23, 21:26

no nie jest najgorzej ale ten tył mógł by jednak być niżej jednak ;) też myśle o tych felgach ;) czarne czy charcoal?



ODPOWIEDZ

Wróć do „3.7 V6 2011 -”