Post
autor: empi1955 » 2019-07-25, 10:28
Moja rada - dopóki się "poci" jeździć i kontrolować stan oleju. Ustal tylko co to jest za olej czy ze skrzyni (czerwony odcień oleju) czy z silnika. Jak zaczniesz "znaczyć" teren to wtedy robić. Albo uszczelniacz tylny wału korbowego silnika albo uszczelniacz pompy oleju skrzyni biegów. Niezależnie co będziesz wymieniał i tak trzeba zrzucić skrzynię biegów i to jest czynnośc która stanowi największy koszt robocizny i trwa najdlużej.
Jedyne moje:
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs