dane techniczne V6 2011

Informacje i porady specyficzne dla silników V6 od 2011r.

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2277
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

dane techniczne V6 2011

Post autor: Koral » 2010-12-20, 17:55

potrzebuje danych nowej V6 wymaganych u na s w dowodzie rej, tj masy, rozstaw osi, moc przy jakich rpm itp ,

byłbym wdzieczny za pomoc :)


Koral tel.+48 792-33-55-65
http://www.facebook.com/US.AutoimportKS
Obrazek

Awatar użytkownika
sławekw
Forumowicz
Posty: 809
Rejestracja: 2010-04-19, 21:19
Kontakt:

Post autor: sławekw » 2010-12-20, 18:08

do v6 nie mogłem nigdzie znaleźć, ale jakbyś chciał to mam w tabeli dla GT rozpisane, także mogę Ci wysłać na maila jak mi przyślesz na pw


dobra, znalazłem: http://www.scribd.com/2011-Mustang-V6-Specs/d/25140707 powinieneś wszystko mieć ;) Jakby co to mam na dysku...


Nic na siłę, wszystko młotkiem :D i wyklepie się coś takiego:
Obrazek

Awatar użytkownika
Adam_Ch
Forumowicz
Posty: 530
Rejestracja: 2010-05-10, 16:22
Kontakt:

Post autor: Adam_Ch » 2010-12-20, 18:40

Jak chcesz ściągnąć to proszę ;)
Załączniki
2011_Mustang_GT_Specs.pdf
(35.31 KiB) Pobrany 382 razy
2011_Mustang_V6_Specs.pdf
(34.63 KiB) Pobrany 598 razy


Pozdrawiam,
Adam

Obrazek

Kuba
Członek Honorowy MKP
Posty: 1139
Rejestracja: 2008-12-18, 15:43
Model: S281 SC
Silnik: inny V8
Kolor: Wściekle czerwony
Lokalizacja:: Tak po środku.

Post autor: Kuba » 2010-12-20, 22:30

A w urzędzie nie wymagają jakiegoś oficjalnego poświadczenia tłumaczenia?



Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2277
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

Post autor: Koral » 2010-12-20, 23:14

Pojemność 227 cu. In = 3727 cm3
Masa własna 3473 lbs = 1575kg 1 lb = 0,453 592 37 kg
Maksymalna ładowność ??? B/D
Dopuszczalna ładowność ??? B/D
Maksymalna masa całkowita ??? B/D
Dopuszczalna masa całkowita ??? B/D
Maks masa przyczepy bez hamulca 454kg (1000lbs ale tu nie mam pewności)
Maks masa przyczepy z hamulcem ??? B/D
Rozstaw osi skrajnych 2,72m
Rozstaw kół : przód =1,58m tył=1,60m (159,766cm)
Opony P215/65R17 A/S Michelin Energy Saver 17 x 7.0-in. silver painted aluminum wheels

Maks nacisk osi : przód 24kg Tyl 21kg ( 24kg x 9,81 N ?? czy to sa 21kN i 24kN ?)
Maks moc 305KM @ 6500 obr / min
Długość 188,1”=477,774cm ok. 4,78m 1cal=2,54cm
Szerokość 73,9”=187,706cm =1,88m
Wysokość 55,6”=141.224cm=1,41m


jesli cos jeszcze znajdziecie to w miejsce ??? B/D dopiszcie :) z tym ze np na http://autos.yahoo.com/2011_ford_mustan ... upe-specs/ masa własna sie nei zgadza bo pisza 3750 a jest 3473 lbs (mojego wazyli przed zaladunkiem do kontenera) i na pewno nie wazy 1700kg tylko ok.1600 ;)


Koral tel.+48 792-33-55-65
http://www.facebook.com/US.AutoimportKS
Obrazek

Anonymous

Post autor: Anonymous » 2011-01-11, 12:42

czy mustang 3.7 V6 2011 ma blokadę tylnego dyferencjału??



Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2277
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

Post autor: Koral » 2011-01-12, 14:08

konik pisze:czy mustang 3.7 V6 2011 ma blokadę tylnego dyferencjału??
tak, ma szpere ( LSD Limited Slip Differential ) u nas nazywana blokada mechanizmu różnicowego, zapomnialem dopisac w tresci ogloszenia, zaraz to zrobie..

pewnie tez dlatego tak szybko sie zbiera,w GT 2005 tył lubil podskakiwac i tracic przyczepnosc,no ale to chyba zasluga nowego zawieszenia ,bo GT 2005 tez ma szpere, problem podskakiwania po prostu lezal w zawieszeniu, ja w dwoch GT z fabrycznym zawieszeniem mialem ten problem ,a w ostatnim obnizonym z zawieszeniemK&W juz tego problemu ni emialem.. podobno sama zmiana wahaczy na te steeeda juz to eliminuje..


Koral tel.+48 792-33-55-65
http://www.facebook.com/US.AutoimportKS
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „3.7 V6 2011 -”