Witam wszystkich!:)
Od soboty jestem szczesliwym posiadaczem zielonego konika 3.7 v6 2014. Bardzo mozliwe, ze auto jest znane ze wtorkowych mustangow na Narodowym:)
Samochod ma instalacje LPG od Stag.
Kupujac auto, swiecil sie "check engine" ale sprzedajacy powiedzial, ze to jest przez problem z LPG i trzeba po prostu zrobic serwis.
Nastepnego dnia po zakupie wyjechalem autem do Rygi (750km), poniewaz obecnie tu pracuje i bede uzywac na codzien.
Warto zwrocic uwage, ze zauwazylem pewne "tluczenia" w silniku stojac w drive na hamulcu - dosc gluche takie tluczenia brzmiace "razem" z silnikiem.
Po serwisie LPG dostalem kilka bledow z kompa - Fuel level sensor A circuit error oraz Bank #2 Air/Fuel Ratio Imbalance.
Zadzwonilem do mechanika z Mirmal ktory kojarzy ten samochod i on powiedzial mi ze prawdopodobnie to kwestia zaworow silnika ktore trzeba wyregulowac, poniewaz to jest problem danego modelu i niby w moim aucie to tak jest akurat.
Skoro jestem w Rydze, pojechalem dzis w ASO gdzie dosc ogarniety mechanik zrobil diagnostyke silnika - sprawdzili te cylindry ktore dawaly ten blad z "Bank #2" - powiedzial ze kompresja jest ok i ze wszystko w porzadku, bledy dawal pewnie LPG, i zebym na razie jezdzil na benzynie tylko a tak wszystko jest w porzadku i nie ma co sie martwic - silnik jest zdrowy.
Po tej wizycie ja sie uspokoilem, aczkolwiek jednak ucho mi slyszy te ciche tluczenie jak siedze w aucie. Przy ruszaniu to troche slychac tez.
Skoro sie nie znam dobrze na mechanice, chcialbym zapytac czy diagnostyka pod kompem oraz kompresji cylindrow co zostala zrobiona w ASO moglaby zidentyfikowac potencjalny problem zaworow? Sporo przeczytalem, ze to jest bolaczka danego silnika, dlatego sie martwie troche.
Dodam, ze auto ma przebieg 125tys km, 50tys z instalacja gazowa.
Bardzo bym nie chcial oddawac teraz spora kwote na regulacje zaworow, bo na prawde nie wiem czy jest ona potrzebna w ogole. I jakie sa ryzyko skoro juz teoretycznie slysze jakies tluczenia? chociaz nie wiem - mozliwie to jest normalna kultura pracy tego silnika i ja mam paranoje:D silnik dziala bardzo rowno, obroty nie faluja.
Przepraszam za tak dlugi tekst, bo szczerze juz sporo w glowie przezylem martwiac sie o auto.
Bardzo dziekuje wszystkim za porady i komentarze:)
Pozdrawiam,
Alex
2014 v6 gluche tluczenie ze strony silnika
Informacje i porady specyficzne dla silników V6 od 2011r.
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz
-
- Posty: 2
- Rejestracja: 2021-06-10, 16:11
- Model: VI 3.7 V6
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: czarny
- Lokalizacja:: Warszawa
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Re: 2014 v6 gluche tluczenie ze strony silnika
Post autor: arekskwarek » 2021-07-07, 14:33
Mam podobny problem, lecz nie mam LPG. Czy udało Ci się dowiedzieć co tak tłucze?
Ja mam przypuszczenia że u mnie to szklanka na popychaczu, bo słyszę to w okolicy prawego słupka cylindrów, ale nie potrafie na 100% zlokalizować czy to z głowicy czy z dołu
Ja mam przypuszczenia że u mnie to szklanka na popychaczu, bo słyszę to w okolicy prawego słupka cylindrów, ale nie potrafie na 100% zlokalizować czy to z głowicy czy z dołu

Przejdź do
- Klub
- ↳ Regulamin forum
- ↳ Aktualności
- ↳ Klub MKP / Stowarzyszenie / Sprawy Organizacyjne
- ↳ KARTY KLUBOWE
- ↳ Stajnie Mustangów
- ↳ Zostań klubowiczem MKP ! Oficjalne informacje
- Zloty
- ↳ Zloty i spoty
- ↳ 2008
- ↳ 2009
- ↳ 2010
- ↳ II Ogólnopolski Zlot Mustangów
- ↳ 2011
- ↳ III Ogólnopolski Zlot Mustangów
- ↳ 2012
- ↳ IV Ogólnopolski Zlot Mustangów
- ↳ 2013
- ↳ V Ogólnopolski Zlot Mustangów
- ↳ Uniejów
- ↳ 2014
- ↳ VI Ogólnopolski Zlot Mustangów
- ↳ 2015
- ↳ VII Ogólnopolski Zlot Mustangów
- ↳ 2016
- ↳ VIII Ogólnopolski Zlot Mustangów 2016
- ↳ 2017
- ↳ Kalendarz zlotów , imprez i wydarzeń 2017
- ↳ IX Ogólnopolski Zlot Mustangów 22.04.2017
- ↳ 2018
- ↳ Kalendarz zlotów , spotów , imprez i wydarzeń . 2018
- ↳ *--- X OZM w Warszawie ---*
- ↳ X OZM - 2018 -RELACJA foto, video
- ↳ X OZM w Warszawie - POGADUCHY
- ↳ X OZM w Warszawie - Wystawa PKiN
- ↳ X OZM w Warszawie - NOCLEG
- ↳ X OZM w Warszawie - GADŻETY
- ↳ 2019
- ↳ Kozaczok Trip - Petersburg/Moskwa lipiec 2019
- ↳ XI Ogólno Polski Zlot mustangów 12-14 kwietnia
- ↳ 2020
- ↳ XII Ogólnopolski Zlot Mustangów
- ↳ 2021
- ↳ 2022
- ↳ XII Ogólnopolski Zlot Mustangów
- ↳ 2023
- ↳ XV Ogólnopolski Zlot Mustangów
- ↳ 2024
- ↳ XVI Ogólnopolski Zlot Mustangów
- ↳ 2025
- ↳ XVII Ogólnopolski Zlot Mustangów
- ↳ Film MR2012
- ↳ MUSTANG RACE
- ↳ Mustang Race 2015
- ↳ MUSTANG RACE 2014
- ↳ Mustang Race 2014
- ↳ Mustang Race 2013
- ↳ Mustang Race 2012
- ↳ Mustang Race 2011
- ↳ Mustang Race 2016
- ↳ Mustang Race 2013
- ↳ Mustang Race 2012
- ↳ Mustang Race 2011
- ↳ Mustang Race 2016
- ↳ Mustang Race 2017
- ↳ Mustang Race 2018
- ↳ Mustang Race 2019
- ↳ Mustang Race 2020
- ↳ Mustang Race 2021
- ↳ MUSTKA
- ↳ 2015
- ↳ 2016
- ↳ 2017
- ↳ 2018
- ↳ 2019
- ↳ 2020
- ↳ ClassicMustangRally
- ↳ 2018
- ↳ 2019
- ↳ 2020
- ↳ 2022
- ↳ 2023
- Mustang
- ↳ Spis treści
- ↳ Jak to zrobić - Gotowe poradniki
- ↳ Car audio
- ↳ Felgi i Opony
- ↳ Garaż
- ↳ Porady techniczne
- ↳ ForScan
- ↳ I Generacja (1964 1/2 - 1973)
- ↳ 1. silnik
- ↳ 2. układ chłodzenia
- ↳ 3. Klimatyzacja i ogrzewanie
- ↳ 4. układ paliwowy
- ↳ 5. układ wydechowy
- ↳ 6. układ zapłonowy
- ↳ 7. sprzęgło
- ↳ 8. przeniesienie napędu
- ↳ 9. składany dach
- ↳ 10. układ hamowania
- ↳ 11. układ elektryczny
- ↳ 12. zawieszenie i układ kierowniczy
- ↳ 13. nadwozie
- ↳ 14. wnętrze i detale
- ↳ 15 audio
- ↳ 16 tematy prawne
- ↳ 17 koła i ogumienie
- ↳ 18 instalacja gazowa
- ↳ 19 sklepy, warsztaty, fachowcy
- ↳ 20 kupowanie samochodu
- ↳ 21 przeróbki
- ↳ 22. instrukcje i poradniki
- ↳ 23. VIN - rozkodowanie
- ↳ II Generacja (1974-1978)
- ↳ III Generacja (1979-1993)
- ↳ IV Generacja (1994-2004)
- ↳ 1 silnik
- ↳ 2 układ chłodzenia
- ↳ 3 klimatyzacja i ogrzewanie
- ↳ 4 układ paliwowy
- ↳ 5 układ wydechowy
- ↳ 6 układ zapłonowy
- ↳ 7 sprzęgło
- ↳ 8 przeniesienie napędu
- ↳ 9 składany dach
- ↳ 10 układ hamowania
- ↳ 11 układ elektryczny
- ↳ 12 zawieszenie i układ kierowniczy
- ↳ 13 nadwozie
- ↳ 14 wnętrze i detale
- ↳ 15 audio
- ↳ 16 tematy prawne
- ↳ 17 koła i ogumienie
- ↳ 18 instalacja gazowa
- ↳ 19 sklepy, warsztaty, fachowcy
- ↳ 20 kupowanie samochodu
- ↳ 21 przeróbki
- ↳ 22 instrukcje i poradniki
- ↳ 23 VIN - rozkodowanie
- ↳ 1. silnik
- ↳ 5.0 V8 2011 -
- ↳ 3.7 V6 2011 -
- ↳ 4.0 V6 2005 - 2010
- ↳ 4,6 V8 2005 - 2010
- ↳ 2. układ chłodzenia
- ↳ 3. klimatyzacja i ogrzewanie
- ↳ 4. układ paliwowy
- ↳ 5. układ wydechowy
- ↳ 6. układ zapłonowy , przepustnica
- ↳ 7. sprzęgło
- ↳ 8.przeniesienie napędu
- ↳ 9. składany dach
- ↳ 10. układ hamowania
- ↳ 11. układ elektryczny
- ↳ 12. zawieszenie i układ kierowniczy
- ↳ 13. nadwozie
- ↳ 14. wnętrze i detale
- ↳ 15. audio
- ↳ 16. tematy prawne
- ↳ 17. koła i ogumienie
- ↳ 18. sklepy, warsztaty, fachowcy - dotyczy V generacji
- ↳ 19. kupowanie samochodu
- ↳ 20. przeróbki i tuning
- ↳ 21. instrukcje i poradniki
- ↳ VI Generacja (2015- ... )
- ↳ Zrób to sam
- ↳ Alternatywne źródła energii
- ↳ FoMoCo
- ↳ Sklepy, warsztaty, UBEZPIECZENIA
- ↳ UBEZPIECZENIA AC / OC / NNW
- ↳ Tor
- ↳ Mustang Race Car
- International Talk
- ↳ International Talk
- Galeria
- ↳ Galeria
- ↳ I Generacja (1964 1/2 - 1973)
- ↳ II Generacja (1974-1978)
- ↳ III Generacja (1979-1993)
- ↳ IV Generacja (1994-2004)
- ↳ V Generacja (2005-2010; 2011-2014)
- ↳ VI Generacja (2015- ... )
- ↳ Inne
- ↳ Zdjęcie miesiąca
- Wszystko poza Mustangiem
- Partnerzy FORUM
- ↳ Sprzedaż
- ↳ IMPORT POJAZDÓW Z USA As-Profi
- ↳ Mustang-Shop.pl
- ↳ Amerykany-Sklep
- ↳ MUSTANGPERFORMANCE.EU
- ↳ US.Autoimport
- ↳ Oficjalna Sprzedaż Mustangów w Polsce
- ↳ STOREOPOLE
- ↳ Usługi
- ↳ HD-Customs
- ↳ CarForceOne
- ↳ AmCarChips
- ↳ StrefaBlysku autodetailing
- ↳ Projekty Firm
- ↳ Gadżety Klubowe
- Ogłoszenia
- ↳ Sprzedam
- ↳ Gadżety kolekcjonerskie
- ↳ SAMOCHODY
- ↳ Części , wyposażenie i cała reszta.
- ↳ Kupię