a ja sobie takie coś sprawiłem
przy pierwszym podłączeniu ładuje aku. i jak już go naładuje to przechodzi w tryb podtrzymujący
i co jakiś czas go podładowuje
ps: ja mam chyba z innej firmy niż ten ale zasada taka sama ,
i jak na zimę wstawiam qunia do garażu to podpinam taki prostownik i jest włączony przez cały czasWariująca Elektronika (V6 2011)
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz
- RAFAŁ (GROSZEK)
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2450
- Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
- Model: był SN95 jest GT2011
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: SREBRNY
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 15
- Rejestracja: 2012-05-18, 11:18
- Model: 2012 premium
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: Czerwona czerwień
Re: Wariująca Elektronika (V6 2011)
dzięki caniggia za podpowiedzi
, varta siedzi już pod maską, wszystko pomierzone i jest ok. ja stanga użytkuję na co dzień i mam nadzieję że na tej baterii trochę pośmigam. czy takie rzeczy muszą się zawsze na urlopie przytrafiać? ...a może to i lepiej niż jak np do pracy jest auto potrzebne.
p.s.
jak mi się komp zresetował i pokazywał w milach i galonach to zauważyłem że chwilowe spalanie przy jeździe bez gazu pokazuje na max a jak przełączę na litry to pokazuje minimalne, czyli w europie jeździmy ekonomiczniej

p.s.
jak mi się komp zresetował i pokazywał w milach i galonach to zauważyłem że chwilowe spalanie przy jeździe bez gazu pokazuje na max a jak przełączę na litry to pokazuje minimalne, czyli w europie jeździmy ekonomiczniej

- YoDa
- Forumowicz
- Posty: 964
- Rejestracja: 2011-02-02, 10:43
- Model: V6 3,7 2012
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: Performance White
- Kontakt:
Re: Wariująca Elektronika (V6 2011)
Nie pokazuje na max tylko MpG , czyli ile na jednym galonie można mil przejechać , tam inaczej liczą 

Pozdrawiam
Yoda

Yoda