Wariująca Elektronika (V6 2011)

Informacje i porady specyficzne dla silników V6 od 2011r.

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz

Awatar użytkownika
RAFAŁ (GROSZEK)
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2450
Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
Model: był SN95 jest GT2011
Silnik: V8 5.0
Kolor: SREBRNY

Re: Wariująca Elektronika (V6 2011)

Post autor: RAFAŁ (GROSZEK) » 2014-02-03, 16:25

a ja sobie takie coś sprawiłem
prostownik.jpg
i jak na zimę wstawiam qunia do garażu to podpinam taki prostownik i jest włączony przez cały czas
przy pierwszym podłączeniu ładuje aku. i jak już go naładuje to przechodzi w tryb podtrzymujący
i co jakiś czas go podładowuje

ps: ja mam chyba z innej firmy niż ten ale zasada taka sama ,



strefe
Młodszy Forumowicz
Posty: 15
Rejestracja: 2012-05-18, 11:18
Model: 2012 premium
Silnik: V6 3.7
Kolor: Czerwona czerwień

Re: Wariująca Elektronika (V6 2011)

Post autor: strefe » 2014-02-03, 22:01

dzięki caniggia za podpowiedzi :), varta siedzi już pod maską, wszystko pomierzone i jest ok. ja stanga użytkuję na co dzień i mam nadzieję że na tej baterii trochę pośmigam. czy takie rzeczy muszą się zawsze na urlopie przytrafiać? ...a może to i lepiej niż jak np do pracy jest auto potrzebne.
p.s.
jak mi się komp zresetował i pokazywał w milach i galonach to zauważyłem że chwilowe spalanie przy jeździe bez gazu pokazuje na max a jak przełączę na litry to pokazuje minimalne, czyli w europie jeździmy ekonomiczniej ;)



Awatar użytkownika
YoDa
Forumowicz
Posty: 964
Rejestracja: 2011-02-02, 10:43
Model: V6 3,7 2012
Silnik: V6 3.7
Kolor: Performance White
Kontakt:

Re: Wariująca Elektronika (V6 2011)

Post autor: YoDa » 2014-02-05, 00:35

Nie pokazuje na max tylko MpG , czyli ile na jednym galonie można mil przejechać , tam inaczej liczą ;)


Pozdrawiam
Yoda

Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „3.7 V6 2011 -”