malo 5.0 wiec sam ciekaw jestem,program warto zrobic, oktany i inne drobiazgi(troszke lepiej sie zbiera)..tak sie zaczyna nie zaszkodzisz..ocenisz i moze dalej pojdziesz w mody..to taka magia podnoszenia mocyJohnyHDH pisze:Chyba nie ma co ukrywać ze caniggia bedzie mi naprawiał autko, tzn modził Zdaje sie na Niego, jednak temat mozna chyba na forum przedyskutowac, o jakichkolwiek modach dla 5.0 praktycznie nic tu nie ma, moze w toku dyskusji cos sie urodzi Jesli to bedzie tylko program to przeciez zawsze bedzie mozna powrocic do stocka i po klopocie Czekamy na wykres MarcinaCZ, jako jedyny ma jakies modyfikacje na 5.0
"Coyote" mody programy,optymalizacja,podnoszenie mocy
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz
- adasko74
- Forumowicz
- Posty: 859
- Rejestracja: 2009-10-28, 21:22
- Model: GT
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: sonic blue
Re: "Coyote" mody programy,optymalizacja,podnoszenie mocy
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: "Coyote" mody programy,optymalizacja,podnoszenie mocy
JohnyHDH napisze jak jedzie, ale jedzie dużo lepiej niz po hamowni wygląda, choć wygląda i tak dobrze.
Mały problem z dostrojeniem skrzyni przy 90km/h i kickdown, ale co się odwlecze to nie uciecze.
Łatwo z tym modelem nie jest.
6h a to jeszcze mało i ... mandat i 4 punkty
Programik dość uniwersalny i bardzo bezpieczny, 95 z możliwością adaptacji do 98, nawet nie ma wyłączonego zabezpieczenia katalizatorów (co się zazwyczaj robi) i przylewa na końcu. Testy na zupie 95.
Moc oczywiście nie odzwierciedla rzeczywistości, bo automata nie da się zmierzyć poprawnie, ważne że różnica jest.
Mały problem z dostrojeniem skrzyni przy 90km/h i kickdown, ale co się odwlecze to nie uciecze.
Łatwo z tym modelem nie jest.
6h a to jeszcze mało i ... mandat i 4 punkty
Programik dość uniwersalny i bardzo bezpieczny, 95 z możliwością adaptacji do 98, nawet nie ma wyłączonego zabezpieczenia katalizatorów (co się zazwyczaj robi) i przylewa na końcu. Testy na zupie 95.
Moc oczywiście nie odzwierciedla rzeczywistości, bo automata nie da się zmierzyć poprawnie, ważne że różnica jest.
-
- Forumowicz
- Posty: 116
- Rejestracja: 2012-02-14, 22:10
- Model: 2016 GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: czarny
Re: "Coyote" mody programy,optymalizacja,podnoszenie mocy
Ja tak na szybko powiem,ze po wgraniu nowego programu myslalem ze Mustang wyleci na Marsa Autko dostalo takiego kopyta i tak brutalnie zmienialo biegi ze przy 140-150 zrywal przyczepnosc na suchym rownym asfalcie!! Trzeba bylo go lagodzic pozniej Po wgraniu stocka okazalo sie jakim zamulaczem bylo to autko roznica jest miazga!
- Stangdaro
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 492
- Rejestracja: 2010-04-28, 13:13
- Model: GT '15
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Race Red
Re: "Coyote" mody programy,optymalizacja,podnoszenie mocy
caniggia pisze:JohnyHDH napisze jak jedzie, ale jedzie dużo lepiej niz po hamowni wygląda, choć wygląda i tak dobrze.
Mały problem z dostrojeniem skrzyni przy 90km/h i kickdown, ale co się odwlecze to nie uciecze.
Łatwo z tym modelem nie jest.
6h a to jeszcze mało i ... mandat i 4 punkty
Programik dość uniwersalny i bardzo bezpieczny, 95 z możliwością adaptacji do 98, nawet nie ma wyłączonego zabezpieczenia katalizatorów (co się zazwyczaj robi) i przylewa na końcu. Testy na zupie 95.
Moc oczywiście nie odzwierciedla rzeczywistości, bo automata nie da się zmierzyć poprawnie, ważne że różnica jest.
Dało się dostroić tą skrzynię ?
jak wyglądają koszty programu ?
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: "Coyote" mody programy,optymalizacja,podnoszenie mocy
Prawie udało się, na zlocie wgraliśmy jeszcze poprawkę, wymaga jeszcze poprawy.
Koszt samego programu w us to od 100 do 300, zależy od tego czy tuner w us nasze zachcianki potraktuje jako reklamację czy custom tuning.
To zależy od osobistych preferencji użytkownika. Ale jak się precyzyjnie określi wszystko od początku to bliżej tej dolnej granicy. Do tego sct i moja robota albo samemu za darmo;)
Z racji że Damian przeszedł ta drogę jako pierwszy, bo programów testowaliśmy kilka, to każdy następny będzie łatwiej zrobić w tym samym stylu.
A skrzynia po moJemu wymiata vs tak jak to ustawiają dla amerykanów.
A o tym to już niech Damian napisze bo e trasie pewnie potestował.
Koszt samego programu w us to od 100 do 300, zależy od tego czy tuner w us nasze zachcianki potraktuje jako reklamację czy custom tuning.
To zależy od osobistych preferencji użytkownika. Ale jak się precyzyjnie określi wszystko od początku to bliżej tej dolnej granicy. Do tego sct i moja robota albo samemu za darmo;)
Z racji że Damian przeszedł ta drogę jako pierwszy, bo programów testowaliśmy kilka, to każdy następny będzie łatwiej zrobić w tym samym stylu.
A skrzynia po moJemu wymiata vs tak jak to ustawiają dla amerykanów.
A o tym to już niech Damian napisze bo e trasie pewnie potestował.
- MarcinCz
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 108
- Rejestracja: 2012-06-26, 17:18
- Model: SHELBY GT350
- Silnik: inny V8
- Kolor: RACE RED
- Lokalizacja:: OKUNIEW
Re: "Coyote" mody programy,optymalizacja,podnoszenie mocy
A jaki jest koszt twojej pracy i ile możesz z 5.0 wyciągnąć (ile doszło u Johnny HDH) bo silnik coyote jest fajny do tuningucaniggia pisze:
Koszt samego programu w us to od 100 do 300, zależy od tego czy tuner w us nasze zachcianki potraktuje jako reklamację czy custom tuning.
To zależy od osobistych preferencji użytkownika. Ale jak się precyzyjnie określi wszystko od początku to bliżej tej dolnej granicy. Do tego sct i moja robota albo samemu za darmo;)
Gdy pędzisz 300km/h to co przed tobą to już historia
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: "Coyote" mody programy,optymalizacja,podnoszenie mocy
No przecież masz wykres na górze, choć nie odzwierciedla rzeczywistości, trzeba by zmierzyć na drodze moc na kołach.
A jak będziesz zainteresowany, to ceny na pw.
Silnik coyote jest fajny do tuningu, ale powiązane to musi być z tuningiem mechanicznym, skrzynia to jest coś co go ożywia, fabrycznie silnik jest zaprogramowany dość dobrze, filtr też jest dobrze dobrany, tuningowy niewiele daje.
A jak będziesz zainteresowany, to ceny na pw.
Silnik coyote jest fajny do tuningu, ale powiązane to musi być z tuningiem mechanicznym, skrzynia to jest coś co go ożywia, fabrycznie silnik jest zaprogramowany dość dobrze, filtr też jest dobrze dobrany, tuningowy niewiele daje.
Ostatnio zmieniony 2013-04-16, 10:04 przez caniggia, łącznie zmieniany 2 razy.
- MarcinCz
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 108
- Rejestracja: 2012-06-26, 17:18
- Model: SHELBY GT350
- Silnik: inny V8
- Kolor: RACE RED
- Lokalizacja:: OKUNIEW
Re: "Coyote" mody programy,optymalizacja,podnoszenie mocy
Paweł a masz możliwość porozmawiać aby johny pojechal na hamownie i dokładnie zmierzył bo ja pomierzyłem i na kołach mam duzo wiecej
Gdy pędzisz 300km/h to co przed tobą to już historia
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: "Coyote" mody programy,optymalizacja,podnoszenie mocy
Marcin, widzieliśmy jak się Twój nie zbiera na dole, hamownia nic tu nie zmieni, 100 km od opola jest hamownia tego samego producenta która pokazałby 50 koni więcej.
Johnny chciał montować kolektor bossa i cai, ale po konsultacji z tunerem w us odradziłem mu to.
Jedyne porównanie miarodajne to na tej samej hamowni w tej samej chwili, oba te same skrzynie.
Wrzuć wykres i napisz z jakiej to było z ciekawości.
Hamownia służy do porównania zmian w tym samym samochodzie, a i too nie zawsze, stąd nie wiadomo co ile u Ciebie dało lub zabrało.
Jako ciekawostka, największy rozrzut ostatnio przy prawie 600 koniach to aż prawie 200.
Johnny chciał montować kolektor bossa i cai, ale po konsultacji z tunerem w us odradziłem mu to.
Jedyne porównanie miarodajne to na tej samej hamowni w tej samej chwili, oba te same skrzynie.
Wrzuć wykres i napisz z jakiej to było z ciekawości.
Hamownia służy do porównania zmian w tym samym samochodzie, a i too nie zawsze, stąd nie wiadomo co ile u Ciebie dało lub zabrało.
Jako ciekawostka, największy rozrzut ostatnio przy prawie 600 koniach to aż prawie 200.
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: "Coyote" mody programy,optymalizacja,podnoszenie mocy
W sumie nic nie wnosi do tematu jak nie wiadomo ile było wcześniej. Pomiar tez z całkiem innej hamowni, więc żadne porównanie go JohnegoHDH.MarcinCz pisze:oto wykres
-
- Forumowicz
- Posty: 116
- Rejestracja: 2012-02-14, 22:10
- Model: 2016 GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: czarny
Re: "Coyote" mody programy,optymalizacja,podnoszenie mocy
Zostałem wywołany do tablicy to juz pisze co i jak:
Program na autko nie jest jeszcze do konca skonczony, problemem okazuje sie nadal skrzynia, czasem przytrafia sie jej sytuacja ze nie wie ktory bieg wybrac. Problem jest nam znany od pierwszej wersji programu i jest stopniowo eleminowany. W tej chwili przytrafia sie sporadycznie,ale jest i postaramy sie tego pozbyc. Dla wersji z automatem to w sumie podstawa, ta skrzynia ma niesamowity potencjał!
Co do wykresu mocy postaram sie cos z tym zrobic i zhamowac poprawnie autko. Niestety hamownia na ktorej robilismy program nie jest w stanie przeprowadzic prawidlowego pomiaru o czym otwarcie nam powiedzieli podczas testow. Co jest ciekawe w naszym wykresie to np przebieg momentu, autko dysponuje calkiem sporym momentem od dolu (tu przyrost jest bardzo duzy) i trzyma max moment (lub w jego okolicach) bardzo dlugo. Jest to bardzo odczuwalne podczas jazdy. Tu nie chodzi o liczby same tylko jak autko buduje moc i moment. Sa to wartosci ktore sa wyczuwalne na drodze. Autko Marcina podczas zlotu cos tam jacys koledzy probowali ( to wiydac bylo po tescie z pijanym okularem ze dysponuje slabym dolem, dali mu na maxa a on ledwo jechal tylko glosno krzyczal) no widac ze po tym tunningu na kolektor Bossa i pewnie program pod to ze cala moc przesunieta jest w gore a dol zostal zmasakrowany. Taka wersja pewnie jest niezla jakbysmy sie skrzyniami zamienili, przy manualu wiecej jednak daje dobry dol jak gora.
Wracajac do DE mialem bardzo ciekawa przygode (nie sexualna ) Przez 70 kilometrow na autostradzie A72 ganialem sie z Audi R8 4.2 najnowszy model. Nie mial kompletnie zadnych szans, on po porstu dostawal co chwila (przy kolejnych probach) niemilosierne baty. Oczywiscie gonitwy byly nie ze startu zatrzymanego tylko przy roznych predkosciach i tu naprawde takie pudło jak Mustang obilo ten hightec Nie wiem moze roznica w momencie zrobila swoje, jednak fakty sa, ze autko potrafi sporo a to chyba dla nas Mustangowcow dobra wiadomosc
Napisze jeszcze o pracy Pawła, jestem moze posadzony o to ze mu dobra reklame robie, ale to sa fakty. Poznałem Pawła osobiscie w czwartek przed zlotem jak mi program robil wiec nie jestesmy starymi znajomymi. Podaoba mi sie to naprawde ze facet przyklada sie do pracy, poswieca mase czasu, wyjezdzil mi bak paliwa aby dopracowac to tak aby to chodzilo tak jak ja chce. Mimo ze nadal sa jakies poprawki nie nalał na mnie ciepłym moczem tylko działamy nadal. Cena jak za darmo! Nie rozumiem wrogości wobec Pawła, facet naprawde się stara! Docencie to!
Temat tunningu nowego 5.0 i jego np automatu jest kompletnie nieznany w europie. Ja poswiecam w sumie moje ukochane autko na testy a Paweł sporo swojego czasu robiac to za praktycznie "flaszke" aby temat przetrzeć. Powinniscie nam kibicowac
No i na zakonczenie, wgralem sobie na chwile stocka aby sprawdzic jak automat dziala (dziala bezproblemowo)..... to nie jedzie na stocku w porownaniu z programem....
Program na autko nie jest jeszcze do konca skonczony, problemem okazuje sie nadal skrzynia, czasem przytrafia sie jej sytuacja ze nie wie ktory bieg wybrac. Problem jest nam znany od pierwszej wersji programu i jest stopniowo eleminowany. W tej chwili przytrafia sie sporadycznie,ale jest i postaramy sie tego pozbyc. Dla wersji z automatem to w sumie podstawa, ta skrzynia ma niesamowity potencjał!
Co do wykresu mocy postaram sie cos z tym zrobic i zhamowac poprawnie autko. Niestety hamownia na ktorej robilismy program nie jest w stanie przeprowadzic prawidlowego pomiaru o czym otwarcie nam powiedzieli podczas testow. Co jest ciekawe w naszym wykresie to np przebieg momentu, autko dysponuje calkiem sporym momentem od dolu (tu przyrost jest bardzo duzy) i trzyma max moment (lub w jego okolicach) bardzo dlugo. Jest to bardzo odczuwalne podczas jazdy. Tu nie chodzi o liczby same tylko jak autko buduje moc i moment. Sa to wartosci ktore sa wyczuwalne na drodze. Autko Marcina podczas zlotu cos tam jacys koledzy probowali ( to wiydac bylo po tescie z pijanym okularem ze dysponuje slabym dolem, dali mu na maxa a on ledwo jechal tylko glosno krzyczal) no widac ze po tym tunningu na kolektor Bossa i pewnie program pod to ze cala moc przesunieta jest w gore a dol zostal zmasakrowany. Taka wersja pewnie jest niezla jakbysmy sie skrzyniami zamienili, przy manualu wiecej jednak daje dobry dol jak gora.
Wracajac do DE mialem bardzo ciekawa przygode (nie sexualna ) Przez 70 kilometrow na autostradzie A72 ganialem sie z Audi R8 4.2 najnowszy model. Nie mial kompletnie zadnych szans, on po porstu dostawal co chwila (przy kolejnych probach) niemilosierne baty. Oczywiscie gonitwy byly nie ze startu zatrzymanego tylko przy roznych predkosciach i tu naprawde takie pudło jak Mustang obilo ten hightec Nie wiem moze roznica w momencie zrobila swoje, jednak fakty sa, ze autko potrafi sporo a to chyba dla nas Mustangowcow dobra wiadomosc
Napisze jeszcze o pracy Pawła, jestem moze posadzony o to ze mu dobra reklame robie, ale to sa fakty. Poznałem Pawła osobiscie w czwartek przed zlotem jak mi program robil wiec nie jestesmy starymi znajomymi. Podaoba mi sie to naprawde ze facet przyklada sie do pracy, poswieca mase czasu, wyjezdzil mi bak paliwa aby dopracowac to tak aby to chodzilo tak jak ja chce. Mimo ze nadal sa jakies poprawki nie nalał na mnie ciepłym moczem tylko działamy nadal. Cena jak za darmo! Nie rozumiem wrogości wobec Pawła, facet naprawde się stara! Docencie to!
Temat tunningu nowego 5.0 i jego np automatu jest kompletnie nieznany w europie. Ja poswiecam w sumie moje ukochane autko na testy a Paweł sporo swojego czasu robiac to za praktycznie "flaszke" aby temat przetrzeć. Powinniscie nam kibicowac
No i na zakonczenie, wgralem sobie na chwile stocka aby sprawdzic jak automat dziala (dziala bezproblemowo)..... to nie jedzie na stocku w porownaniu z programem....
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: "Coyote" mody programy,optymalizacja,podnoszenie mocy
A ja dodam, że problem skrzyni występuje również na fabrycznym programie sct.
- MarcinCz
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 108
- Rejestracja: 2012-06-26, 17:18
- Model: SHELBY GT350
- Silnik: inny V8
- Kolor: RACE RED
- Lokalizacja:: OKUNIEW
Re: "Coyote" mody programy,optymalizacja,podnoszenie mocy
sam nie wiem co w moim aucie jest porobione a wiec chciałem abys go podłączył do swojego komputera ale nie było mi to dane ale co moge powiedziec zapierdziela zarówno ze startu zatrzymanego jak i z rolki najlepiej lubie jak sie dokręca na 7 tysia wtedy jest mistrzem każda bmw M3 M1 M5 M6 dostała baty i niektóre porszaki wiec myśle ze nie jest z nim źle.
Może jest mu potrzebny porządny program który poprawi dół a nie ruszy góry bo górę to ja bardzo lubie i myśle że coyote właśnie do wysokich obrotów został stworzony to już nie ten silnik co 4.6
Może jest mu potrzebny porządny program który poprawi dół a nie ruszy góry bo górę to ja bardzo lubie i myśle że coyote właśnie do wysokich obrotów został stworzony to już nie ten silnik co 4.6
Gdy pędzisz 300km/h to co przed tobą to już historia
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: "Coyote" mody programy,optymalizacja,podnoszenie mocy
Marcinie, pozwoliłem sobie zadzwonić na hamownię na której robiłeś pomiar, gość się zarzeka, że jego hamownia podaje moc na silniku i zawsze klientom dają taki właśnie wykres. Możesz sprawę zweryfikować? Ew poproś żeby dali na silniku jeżeli ten jest na kołach.
Jeżeli jest jak mówią, to coś jest nie tak z Twoim samochodem.
Przebieg momentu też jest nieprawidłowy, całkiem inny niż auta w US mają.
Jak masz SCT i laptopa, powiem Ci jakie parametry zlogować, możesz zrobić dmuchnięcie na 3 biegu od 1000 rpm do odcinki na równej drodze i zapisać loga.
To samo może zrobić JohnyHDH. Do tego potrzebuję wysokość tylnego koła i wagę.
Zobaczymy jak to wyjdzie na drodze z ciekawości.
Poniżej link do instrukcji na zrobić pomiar na drodze.
viewtopic.php?f=27&t=5271&p=116183#p116183" onclick="window.open(this.href);return false;
Odnośnie pomiaru JohnyHDH, można śmiało założyć, że gdyby została wyłączona obsługa katów, to wykres powinien wyglądać bliżej tego co poniżej.
A że pomiar skopany to inna sprawa.
Jeżeli jest jak mówią, to coś jest nie tak z Twoim samochodem.
Przebieg momentu też jest nieprawidłowy, całkiem inny niż auta w US mają.
Jak masz SCT i laptopa, powiem Ci jakie parametry zlogować, możesz zrobić dmuchnięcie na 3 biegu od 1000 rpm do odcinki na równej drodze i zapisać loga.
To samo może zrobić JohnyHDH. Do tego potrzebuję wysokość tylnego koła i wagę.
Zobaczymy jak to wyjdzie na drodze z ciekawości.
Poniżej link do instrukcji na zrobić pomiar na drodze.
viewtopic.php?f=27&t=5271&p=116183#p116183" onclick="window.open(this.href);return false;
Odnośnie pomiaru JohnyHDH, można śmiało założyć, że gdyby została wyłączona obsługa katów, to wykres powinien wyglądać bliżej tego co poniżej.
A że pomiar skopany to inna sprawa.
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: "Coyote" mody programy,optymalizacja,podnoszenie mocy
Ja zawsze mówię, że wyniki z hamowni to można sobie w d... wsadzić, bo co hamowania i w dodatku inny dzień to inne wyniki.
Droga to jest to gdzie są różnice.
I tak np porównianie auta Johnego ze stockiew w jego temacie:
viewtopic.php?f=85&t=4998&p=120299#p120299" onclick="window.open(this.href);return false;
0-200 stock ok 19s, Johny 14.7
Droga to jest to gdzie są różnice.
I tak np porównianie auta Johnego ze stockiew w jego temacie:
viewtopic.php?f=85&t=4998&p=120299#p120299" onclick="window.open(this.href);return false;
0-200 stock ok 19s, Johny 14.7