a jakie oznaczenie maja swiece hto do mustanga?AluStar pisze:Podalem im oznaczenei sam - czyli ze sklepow z USA - oni mi tylko wyslali przezemnie wybrany rodzaj swiecy . Popatrz co oferują sklepy w USA i spisz nr ..andronik pisze:A które ze świec z tego sklepu pasują do GT?AluStar pisze:Swiece moze kupic tu :
http://www.expert.auto.pl/
rozmiar seryjnej rolki kompresora w GT500
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz
- Koral
- Forumowicz
- Posty: 2277
- Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
- Model: GT CS8 +500HP
- Silnik: V8 4.6
- Kontakt:
- Koral
- Forumowicz
- Posty: 2277
- Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
- Model: GT CS8 +500HP
- Silnik: V8 4.6
- Kontakt:
ponizej foto starej i nowej rolki 3,2" rano kupilem material a przed chwila odebrałem rolke material kosztowal 19zł ,za robocizne znajomy tokarz nic nie chcial ale wcisnalem mu 50zł w sumie ok 70zł i w 4godz a nie w kilka tyg-pasek za 90zl tez juz mam swiece HT0 prawdopodobnie mam juz w aucie ale dzisiaj sprawdze, koła pasowego chyba nei ma sensu wymeiniac na lżejsze, ale tez sprawdze dzisiaj ile moje wazy
- Koral
- Forumowicz
- Posty: 2277
- Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
- Model: GT CS8 +500HP
- Silnik: V8 4.6
- Kontakt:
nie wiedzialem ze tak sie przerabia anglikiAluStar pisze:Brawo - oby tylko wszystko dobrze smigalo. Rolki masz inne niz w naszych kompresorach.
" Polak Potrafi "
Obrazek
no czesciowo rozwiazany ,sprawdzilem juz swiece i rzeczywiscie mam HT0 dokladnie takie same jak te http://cgi.ebay.com/ebaymotors/05-08-Fo ... ccessoriesAluStar pisze:No to temat czesciowo rozwiazany
a gdzie dokladnie kupowales? bo niestety pasek ktory wczoraj telefonicznie zamawialem okazal sie nie 10mm krotszy od mojego (109") ale o 10cm, ot taka mala pomylka sprzedawcy nie zdazylem juz dzisiaj do Gumtechu w Bełchatowie ktory ma w ofercie wlasnie paski gates'a ale jutro z rana tam zadzwonie lub sie przejade.witekz pisze:jak znasz długość to na pewno kupisz gates'a czy contitecha w Polsce za około 100 zl (ja bez problemu kupiłem).koral pisze:pasek klinowy moze mi w kazdej chwili strzelic to niestety nie pojade
Nie pali mi sie bo jeszcze sie zastanawiam czy zamowic program ze stanow czy u nas go zestroic,chyba zdecyduje sie na ten ze stanow, zostala kwestia pompy czy szukac od GT500 czy podniesc napiecie na fabrycznej pompie tzw BAP
rolka bynajmniej juz wstepnei jest zalozona, jak bede mial pasek to odpale GT na niej i moze sie nawet przejade,ale potem ja sciagne i poczekam az bede mial pompe i program
foto zamontowanej rolki ponizej
- witekz
- Forumowicz
- Posty: 273
- Rejestracja: 2009-04-24, 14:21
- Model: Mustang 98 Vortech
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Rio Red
- Kontakt:
Ty się sam prosisz o kute tłoki, miałeś rolkę 3.87 teraz zakładasz 3.2 i chcesz próbować czy będzie działać? Masz wskaźnik AFR ??? to ewentualnie możesz sprawdzić jak to wygląda, ale na własne ryzyko. Na pewno "na górze" będzie brakować paliwa i może być boom Kup BAP, kup tune i wtedy się baw, albo laweta i na hamownie, gdzie Ci to wystroją. Te silniki stockowe wytrzymują ponad 500 koni, ale jak mają zrobione bardzo "konserwatywne" strojenie czyli AFR 11-11.5 AFR. Bardzo możliwe, że ten plik Saleena co masz wgrany przewiduje takie zmiany z 485 wzwyż, bo ma właśnie konserwatywny tune ale czy na pewno?Może tamten właściciel zmieniał coś z paliwem?koral pisze: rolka bynajmniej juz wstepnei jest zalozona, jak bede mial pasek to odpale GT na niej i moze sie nawet przejade,ale potem ja sciagne i poczekam az bede mial pompe i program
foto zamontowanej rolki ponizej
- RAFAŁ (GROSZEK)
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2391
- Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
- Model: był SN95 jest GT2011
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: SREBRNY
- Koral
- Forumowicz
- Posty: 2277
- Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
- Model: GT CS8 +500HP
- Silnik: V8 4.6
- Kontakt:
no ale pisalem wczoraj ze sprawdzilem ze mam swiece HT0 w swoim dokladnie takie jak te http://cgi.ebay.com/ebaymotors/05-08-Fo ... ccessoriesAluStar pisze:Kup od Escalara - ma na miejscu i nowki - sprzeda ci - sam je ogladalem
ale dzieki, bede wiedzial jak przyjdzie pora wymienic, tylko musze sie dowiedziec na ile km one starcza ale ze maja ok 8tys.km to mysle ze nie trzeba ich jeszcze wymieniac.
miales racje,mozna kupic za 100zl ale nie w Belchatowie, pojechalemwitekz pisze: jak znasz długość to na pewno kupisz gates'a czy contitecha w Polsce za około 100 zl (ja bez problemu kupiłem)
do gumtechu i babka zadzwonila do wawy, powiedzieli jej 158zł ona mi 40zł wiecej,w sumie 198zł i ze na poniedzialek dopiero bedzie.. wiec zadzwonilem do MustangTrading z Piaseczna
i u nich ten pasek kosztuje 100zl i w poniedzialek mi go przysla
masz racje,prosze sie o kute tłoki nie majac nawet pojecia ile kosztuja jak mozesz podaj jakies linkiwitekz pisze:Ty się sam prosisz o kute tłoki, miałeś rolkę 3.87 teraz zakładasz 3.2 i chcesz próbować czy będzie działać? Masz wskaźnik AFR ??? to ewentualnie możesz sprawdzić jak to wygląda, ale na własne ryzyko. Na pewno "na górze" będzie brakować paliwa i może być boom Kup BAP, kup tune i wtedy się baw, albo laweta i na hamownie, gdzie Ci to wystroją. Te silniki stockowe wytrzymują ponad 500 koni, ale jak mają zrobione bardzo "konserwatywne" strojenie czyli AFR 11-11.5 AFR. Bardzo możliwe, że ten plik Saleena co masz wgrany przewiduje takie zmiany z 485 wzwyż, bo ma właśnie konserwatywny tune ale czy na pewno?Może tamten właściciel zmieniał coś z paliwem?koral pisze: rolka bynajmniej juz wstepnei jest zalozona, jak bede mial pasek to odpale GT na niej i moze sie nawet przejade,ale potem ja sciagne i poczekam az bede mial pompe i program
foto zamontowanej rolki ponizej
mialem zamiar odpalic i przejechac sie do 2,5tys.obr bo z wykresu
wydajnosci pompy widac ze przy ok 3tys ona spada, nie boj sie nie bede go krecil na
wyzsze obroty- oczywiscie sprawdze tez czy czasem juz nie mam zamontowanego
BAPa, bo skoro poprzedni wlasciciel nie wiedzial o swiecach HT0 to moze i o tym nie wie.. no ale jesli nie ma,to dalej sprawa otwarta i musze pomyslec czy zalozyc BAPa czy kupic pompe od GT500 lub inna bardziej wydajna sprawdzonej firmy..
a co do strojenia to tez masz racje-program Saleena przewiduje takie zmiany- z tego co poprzedni własciciel mi powiedzial, to tunerzy min. brenspeed oferujacy stage1,2,3 i 4 http://www.brenspeed.com/saleenstage4upgrade.html doskonale wiedza ze Saleen blokuje swoj program a mimo to oferuja "custom Brenspeed tuned SCT X3 programmer " mimo ze wiedza ze ich program na te ich 540HP nie zadziala,wciskaja po prostu kit wiedzac ze program Saleena poradzi sobie z mniejsza rolka , oczywiscie jesli ma sie wtryski 39lb,swiece HT0,sportowy filtr i wydajna pompe paliwa..
a wczesniej myslalem o zakupie SCT X3 u nich z programem pod rolke 3,2",ale bym sie zdziwil, jakby po wgraniu nic sie nie zmienilo-2tys.zł w bloto ,bo nie informuja ze ich program nie odblokuje tego saleena, wazne ze zarobia na kliencie,a zestawy robia wlasnei pod saleena
a jesli program Saleena nie poradzi sobie idealnie z rolka 3,2" to rzeczywiscie pozostaje strojenie na hamowni, oczywiscie nie chce wyciagnac na maxa mocy, musza pozostac jakies rezerwy.. tak czy inaczej i tak pojade na hamownie,do Piro lub Wroclawia,(w łodzi chyba nie shamuja automata)
teoretycznie powinienem miec 525HP,mimo ze nie mam"Steeda cold air intake"jak w stage3 ani "Saleen Extreme Cold Air Kit" jak w stage4 ale moj" Saleen air box cover" i "fresh air tube" mysle wystarcza
teoretycznie 1 KM = 75 kGm/s = 735,49875 W = 0,9863 HP czyli 525HP to ok 517KM ale ze mamy inne hamownie tez niz ich to ja ich HP zaokraglam do 0,95KM wiec jakbym mial ok 500KM to bylbym bardzo zadowolony
oczywiscie to wszystko jak bede mial juz BAPa,bo tylko to mi pozostalo zalatwic-a nie moge dobrac jakiejs wydajnej pompy znanej firmy np Bosha? bo od Gt500 niby ma Piro ale z nim ciezko sie skontaktowac.. pozostal albo ebay albo pompa innej marki..
- witekz
- Forumowicz
- Posty: 273
- Rejestracja: 2009-04-24, 14:21
- Model: Mustang 98 Vortech
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Rio Red
- Kontakt:
W SN95 montują przeważnie w bagażniku,
Tu masz zdj. GT500
http://www.mustang50magazine.com/techar ... to_10.html
Tu masz zdj. GT500
http://www.mustang50magazine.com/techar ... to_10.html
- witekz
- Forumowicz
- Posty: 273
- Rejestracja: 2009-04-24, 14:21
- Model: Mustang 98 Vortech
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Rio Red
- Kontakt:
Jest odwrotnie, 525hp (czyli SAE NET) to nasze 532 konie (inaczej DIN PS), ja raczej sugerowałbym się mocą na kołach i po pomiarze porównał z mocami osiąganymi w USA, tym bardziej, że masz auto.koral pisze: teoretycznie 1 KM = 75 kGm/s = 735,49875 W = 0,9863 HP czyli 525HP to ok 517KM ale ze mamy inne hamownie tez niz ich to ja ich HP zaokraglam do 0,95KM wiec jakbym mial ok 500KM to bylbym bardzo zadowolony
- Koral
- Forumowicz
- Posty: 2277
- Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
- Model: GT CS8 +500HP
- Silnik: V8 4.6
- Kontakt:
dzieki
a jaka wydajnosc ma fabryczna pompa od GT 2005 ?bo ja juz sam nie wiem czy ma 217l/h czy 155l/h bo tez sie z takim opisem na stronach spotkalem.. no i jakiej firmy ? Walbro?
znalazlem podobna na allegro z wydajnoscia 255l/h, wiec powinna u mne wystarczyc ale musze miec pewnosc jakie parametry ma fabryczna, inaczej zaloze tego BAPa
ale raczej wolalbym wydajniejsza pompe, moglbym tez zalozyc druga od GT i mialbym wtedy podwojna jak w GT500, ale nie potrzebuje az tak duzej wydajnosci
oryginalny BAP http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Kenne-Be ... ccessories składa sie z przetwornicy napiecia i regulatora, wszystko dostepne u nas i latwe w podlaczeniu, tyle ze w stanach ten BAP dziala caly czas, znaczy stale podnosi napiecie na pompie z 12 na 17V a ja chcialem tak zrobic zeby zalaczala sie tylko pow 2,5tys.obr, bo chyba bardziej cierpi jak caly czas pracuje na wyzszcyh obrotach
jak ktos z Was wie jaka faktycznie wydajnosc ma fabryczna pompa od GT to bede wdzieczny
a jaka wydajnosc ma fabryczna pompa od GT 2005 ?bo ja juz sam nie wiem czy ma 217l/h czy 155l/h bo tez sie z takim opisem na stronach spotkalem.. no i jakiej firmy ? Walbro?
znalazlem podobna na allegro z wydajnoscia 255l/h, wiec powinna u mne wystarczyc ale musze miec pewnosc jakie parametry ma fabryczna, inaczej zaloze tego BAPa
ale raczej wolalbym wydajniejsza pompe, moglbym tez zalozyc druga od GT i mialbym wtedy podwojna jak w GT500, ale nie potrzebuje az tak duzej wydajnosci
oryginalny BAP http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Kenne-Be ... ccessories składa sie z przetwornicy napiecia i regulatora, wszystko dostepne u nas i latwe w podlaczeniu, tyle ze w stanach ten BAP dziala caly czas, znaczy stale podnosi napiecie na pompie z 12 na 17V a ja chcialem tak zrobic zeby zalaczala sie tylko pow 2,5tys.obr, bo chyba bardziej cierpi jak caly czas pracuje na wyzszcyh obrotach
jak ktos z Was wie jaka faktycznie wydajnosc ma fabryczna pompa od GT to bede wdzieczny