sprzedaż Mustangów w Europie...wkrótce
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: sprzedaż Mustangów w Europie...wkrótce
Nie łudźcie się, że serwisy mustanga będą za każdym rogiem, na pewno nie będzie to jak z mondeo czy focusem.
A i też super jakości z serwisów bym nie oczekiwał, podobnie jak z autami EU. Części z US można mieć w 3-4 dni w dobrej cenie, także też żadna super zaleta z tego powodu nas nie czeka.
No i nie liczyłbym, że sprzeda się ich jakieś kosmiczne ilości, bo będzie w cenie, w której technicznie auto eu go przebije na głowę.
Challengerów czy Camaro też się zbyt wiele nie sprzedaje.
A i też super jakości z serwisów bym nie oczekiwał, podobnie jak z autami EU. Części z US można mieć w 3-4 dni w dobrej cenie, także też żadna super zaleta z tego powodu nas nie czeka.
No i nie liczyłbym, że sprzeda się ich jakieś kosmiczne ilości, bo będzie w cenie, w której technicznie auto eu go przebije na głowę.
Challengerów czy Camaro też się zbyt wiele nie sprzedaje.
- Deftronic
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 489
- Rejestracja: 2008-10-08, 11:13
- Model: Shelby GT500
- Silnik: V8 5.4
- Kolor: Grabber Orange
- Lokalizacja:: Acheron
Re: sprzedaż Mustangów w Europie...wkrótce
Mercedes A45 AMG ma 360 koni z 2 litrowego (turbo) silnika, z tym że jest on wzmocniony. Wersja Black Series ma mieć 400 koni. Nowe Hot-Hach'e przekraczają już 300 koni z 2-2.5 litra.speedster pisze:309KM to nie taka nędza, chociaż jestem ciekawy jednego.Ojciec ma w VW CC 180KM z 2l silnika i ja się zastanawiam jak długo taki silnik wytrzyma a tutaj prawie 2x wieksza moc
Jak pisze Cannigia, ja także słabo widzę to odejście od klasycznych założeń Muscle-cara i ucywilizowanie Mustanga pod EU. Przegra tę walkę z małymi sportowymi coupe niemieckimi czy japońskimi. Na tle dużych, sportowych, europejskich aut też wypadnie słabiej w stosunku do ceny.
Ostatnio zmieniony 2013-12-05, 16:13 przez Deftronic, łącznie zmieniany 1 raz.
http://www.dinxproject.org" onclick="window.open(this.href);return false;
- Jake
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 98
- Rejestracja: 2011-08-28, 19:40
- Model: GT '11
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Black
Re: sprzedaż Mustangów w Europie...wkrótce
Mimo wszystko nie lekceważyłbym TT, gdyż model RS osiągami ustępuje chyba jedynie R8 V10Olaf pisze: 'kaszlaki' typu najmcniejsze TT mogą go brać) się pojawią w większych ilościach to już nie będzie tak oryginalny wóz... : (


- Olaf
- Forumowicz
- Posty: 436
- Rejestracja: 2008-07-09, 21:57
- Model: GT 2005
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: królewski błękit : )
- Lokalizacja:: Warszawa
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Re: sprzedaż Mustangów w Europie...wkrótce
Ja swoim V8 2005 się ścigałem na 1/4 mili z 30-ma różnymi 'kaszlakami' i w praktyce nie ma bata żeby 'kaszlak z turbo' o mocy do 310KM wziął Mustanga V8 2005. Dopiero 'kaszlaki' o mocy od 330KM (mimo mniejszej masy) są szybsze. (oczywiście nie mówię tu o 'wydmuszkach', bo te mają inny współczynnik masa/KM)Winston_Wolf pisze:407Nm z turbo, czyli pewnie dostępne w dość szerokim zakresie i do tego trochę niższa masa - i oto R4 objedzie obecnego V6 i będzie szedł dość równo z 2005+ V8.
Także nie sądzę, żeby 4 cylindrowy brał V8 2005 - ja w każdym razie od dzisiaj jestem chętny na sprint : )
Nie zgodzę się, że w 3-4 dni mamy w Polsce części - już widzę jak mi maskę lub silnik w 3 dni do Polski sprowadzą ; )))) Ale jakby coś to dzwonię do Ciebie - zobaczymy

Ja miałem Cougara i kiedyś był w Anglii sprzedawany i w każdym Fordzie mozna było części zamówić (przyjeżdzały z Frankfurtu bodajżde w tydzień) i 'podpiąć ' się pod kompy serwisowe (teraz wszystko jest poprzez szyfrowane www Forda, więc zwykły 'pan Heniek' nie będzie miał dostępu) także to była jednak pewna pomoc. Oczywiście nie wszystkie stacje Forda były 'kumate' ale 2 w W-wie tak. No i jednak mieli tam 'manuale' i jak jakiś kumaty mechanik to się orientował. Można było najnowsze mapy silnika wgrać etc. np. padnie ci moduł sterujący światłami to teraz trzeba płacić 1100$ i i przesyłać ''do Stanów i z powrotem", a tak to może będzie łątwiej : ) - sam wiesz najlepiej jako ekspert.
Ja to myślę, że te 4-cylindrowe to po 2-ch latach się wycofają (jak Chevy dzisiaj) z Europy ale i tak wtedy na wiele lat będą musieli serwis i części zachować, więc jesteśmy wygrani : ))))
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: sprzedaż Mustangów w Europie...wkrótce
Btw, nic nie jest szyfrowane, ale trzeba kupić sobie urządzenie do fordów.
Można również robić samemu urządzeniem sae kompatybilnym, bo ford udostępnia za niewielką opłatą program dla każdego. Również za niewielką opłatą udostępnia dostęp do materiałów serwisowych, ale w pl wszyscy chcą za darmo, jak nie ma na chomikuj, to sure nie da:)
To jak szybko chce się mieć paczkę zależy tylko od kasy.
Na pewno z niektórymi częściami będzie łatwiej, właśnie gabarytowymi, odnośnie części silnika będzie dotyczyć modelu z silnikiem 2.4, więc dla wielu mało pomocne będzie.
I modułu świateł nie trzeba nigdzie wysyłać tam i z powrotem. Wszystko można bez problemu zrobić na miejscu:)
Można również robić samemu urządzeniem sae kompatybilnym, bo ford udostępnia za niewielką opłatą program dla każdego. Również za niewielką opłatą udostępnia dostęp do materiałów serwisowych, ale w pl wszyscy chcą za darmo, jak nie ma na chomikuj, to sure nie da:)
To jak szybko chce się mieć paczkę zależy tylko od kasy.
Na pewno z niektórymi częściami będzie łatwiej, właśnie gabarytowymi, odnośnie części silnika będzie dotyczyć modelu z silnikiem 2.4, więc dla wielu mało pomocne będzie.
I modułu świateł nie trzeba nigdzie wysyłać tam i z powrotem. Wszystko można bez problemu zrobić na miejscu:)
- Deftronic
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 489
- Rejestracja: 2008-10-08, 11:13
- Model: Shelby GT500
- Silnik: V8 5.4
- Kolor: Grabber Orange
- Lokalizacja:: Acheron
Re: sprzedaż Mustangów w Europie...wkrótce
Ale ten już łyknie:Także nie sądzę, żeby 4 cylindrowy brał V8 2005 - ja w każdym razie od dzisiaj jestem chętny na sprint : )
skoro łyka np. CLS63 AMG.
http://www.dinxproject.org" onclick="window.open(this.href);return false;
- Olaf
- Forumowicz
- Posty: 436
- Rejestracja: 2008-07-09, 21:57
- Model: GT 2005
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: królewski błękit : )
- Lokalizacja:: Warszawa
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Re: sprzedaż Mustangów w Europie...wkrótce
no to dobrze , że Ty masz dostęp bez problemu bo tu w W-wie to się można powiesić z gościami od naprawy Mustangów... sam wiesz jak jest - ja jak kolejnego Mustanga kupię to już wolę pojechać całą Polskę na przeróbki świateł niż tutaj coś robić bo to jest dramat.caniggia pisze:Btw, nic nie jest szyfrowane, ale trzeba kupić sobie urządzenie do fordów.
Można również robić samemu urządzeniem sae kompatybilnym, bo ford udostępnia za niewielką opłatą program dla każdego. Również za niewielką opłatą udostępnia dostęp do materiałów serwisowych, ale w pl wszyscy chcą za darmo, jak nie ma na chomikuj, to sure nie da:)
)
- Olaf
- Forumowicz
- Posty: 436
- Rejestracja: 2008-07-09, 21:57
- Model: GT 2005
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: królewski błękit : )
- Lokalizacja:: Warszawa
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Re: sprzedaż Mustangów w Europie...wkrótce
Taki pyton a nie łyknie!!! Wyrównam szanse i tak samo (jak w Mesiu) dorzucę turbinę do V8 i jak teraz jedzie 241 km/h to potem będzie jechał spoko 270Deftronic pisze:Ale ten już łyknie:Także nie sądzę, żeby 4 cylindrowy brał V8 2005 - ja w każdym razie od dzisiaj jestem chętny na sprint : )
skoro łyka np. CLS63 AMG.

-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: sprzedaż Mustangów w Europie...wkrótce
Turbinę:)Olaf pisze: Taki pyton a nie łyknie!!! Wyrównam szanse i tak samo (jak w Mesiu) dorzucę turbinę do V8 i jak teraz jedzie 241 km/h to potem będzie jechał spoko 270



Nie ma się co spierać, moc to nie wszystko, z 4 cyl nie ma DUSZY, choćby się mustang nazywał:)
- Mariusz PonyV6
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 79
- Rejestracja: 2013-02-04, 20:19
- Model: 2008 Pony V6
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: Dark Candy Apple Red
Re: sprzedaż Mustangów w Europie...wkrótce
dlaczego zmienili tak mocno przednie światła. Ogólnie jest piękny ale jak dla mnie brakuje mi tej surowizny i prostactwa które tak w Mustangu kocham.
- Olaf
- Forumowicz
- Posty: 436
- Rejestracja: 2008-07-09, 21:57
- Model: GT 2005
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: królewski błękit : )
- Lokalizacja:: Warszawa
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Re: sprzedaż Mustangów w Europie...wkrótce
koryguję kolegę wyżej: nie "prostactwa" tylko "prostoty", 'prostych linii/kształtów". To naprawdę duża róźnica.
Tu kilka nowych fotek - generalnie nie jest zły, tylko taki 'wygładzony'. No i lepszy- niższy współczynnik oporów powietrza.
Jeszcze mi się skojarzyło że przedni dolny boczny wlot powietrza jest ściągnięty z Lambo
http://moto.onet.pl/premiery/premiera-f ... -tam/krdw9" onclick="window.open(this.href);return false;

Tu kilka nowych fotek - generalnie nie jest zły, tylko taki 'wygładzony'. No i lepszy- niższy współczynnik oporów powietrza.
Jeszcze mi się skojarzyło że przedni dolny boczny wlot powietrza jest ściągnięty z Lambo

http://moto.onet.pl/premiery/premiera-f ... -tam/krdw9" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: sprzedaż Mustangów w Europie...wkrótce
Zdjęcia zdjęciami, ale na filmie to mi się kompletnie nie podoba, jak jeszcze przód trochę do 2013 nawiązuje z przewagą Mondeo, tak tył niby na fastbacka, ale nie dla mnie...
- Olaf
- Forumowicz
- Posty: 436
- Rejestracja: 2008-07-09, 21:57
- Model: GT 2005
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: królewski błękit : )
- Lokalizacja:: Warszawa
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Re: sprzedaż Mustangów w Europie...wkrótce
no jest taki "zagłaskany na śmierć" ; )))
jednak model obecny 2013 jest wyj.....ny w kosmos!
jednak model obecny 2013 jest wyj.....ny w kosmos!
