Rajdowa Szkoła Piotra Wróblewskiego

Moderatorzy: celibad, Przemek64, horse, celibad, Przemek64, horse

Awatar użytkownika
muarah
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1330
Rejestracja: 2009-07-21, 13:00
Model: Mustang 351C, 1970
Silnik: inny V8
Kolor: hulla blue
Kontakt:

Re: Rajdowa Szkoła Piotra Wróblewskiego

Post autor: muarah » 2011-08-01, 17:56

oczywiście jest opcja wynajęcia lotniska bez limitu aut ale byłoby trochę drożej więc raczej nie warto..


muarah

Awatar użytkownika
sobanek
Forumowicz
Posty: 171
Rejestracja: 2011-04-11, 12:05
Model: GT 2007
Silnik: V8 4.6
Kolor: Black

Re: Rajdowa Szkoła Piotra Wróblewskiego

Post autor: sobanek » 2011-08-01, 21:19

Jak sprawa kasków ? Obowiązkowe ?


...Always remember you're unique, just like everyone else...
..>> sobanek.pl - blog pisany sprawnie inaczej <<..

Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Re: Rajdowa Szkoła Piotra Wróblewskiego

Post autor: AluStar » 2011-08-01, 21:41

sobanek pisze:Jak sprawa kasków ? Obowiązkowe ?
Co wy - jak ktos preferuje to niema przeciwskazan.

Jeszce jedna uwaga - po przejezdzie jest miejsce do ostudzenia hamulców . Wiec nie zapominajcie o tym.
Rundka spokojnie 200m zapewni ze odżyją ponownie .



Awatar użytkownika
zaworek1
Forumowicz
Posty: 399
Rejestracja: 2011-05-23, 10:43
Model: GT'06 Roush
Silnik: V8 4.6
Kolor: Screaming Yellow
Lokalizacja:: Szczecin

Re: Rajdowa Szkoła Piotra Wróblewskiego

Post autor: zaworek1 » 2011-08-02, 01:45

ja z kolega przyjadę na 99.(9)% w oplu astrze z 92 ale będę! ;D muszę znajomym pokazywać czym się jezdzic powinno ;D
tylko adam mi szczegóły musi wyjaśnic ;)



Awatar użytkownika
muarah
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1330
Rejestracja: 2009-07-21, 13:00
Model: Mustang 351C, 1970
Silnik: inny V8
Kolor: hulla blue
Kontakt:

Re: Rajdowa Szkoła Piotra Wróblewskiego

Post autor: muarah » 2011-08-02, 12:48

Kolejne wpłaty zaksięgowane na koncie + porządki na liście:

1. Muarah
2. a_gt500 (Arek) -> wpłata 300zł
3. sobanek -> wpłata 300zł
4. alustar -> wpłata 275zł
5. RAFAŁII -> wpłata 300zł
6. GPE -> wpłata 275zł
7. RAFAŁ -> wpłata 300zł
8. Konio (BMW) - wpłata 275zł
9. Stachu_xjr -> wpłata 300zł
10. Horse -> wpłata 275zł
11. Olaf
12. Rybek -> wpłata 300zł
13. Exlux -> wpłata 300zł
14. Tomaldo
15. Ofca - Kolega Alskiego (Subaru)
16. Alski - wpłata 275zł
17. Maciej -> wpłata 300zł
18. Jania (Mazda MX-5) - wpłata 275zł
19. Pavlito - wpłata 275zł
20. Michcio700 (GT08 lub Jaguar XJS) -> wpłata 300zł
21. specjalne extra miejsce dla dr.Killera;)
22. Radek (Subaru) - wpłata 275zł
23. XerofaN
KONIEC

Rezerwa:
1. Patryk (Porsche 911)


Patryk niestety nie jest pewny czy da radę się pojawić więc przesuwam go do rezerwy. Myślę, że nic się nie stanie jeżeli dodam do listy osoby z rezerwy, wciąż grupa nie jest zbyt duża a pewnie i tak ktoś jeszcze się wykruszy. Wciąż kilka osób zwleka z wpłatami, jezeli ktoś z Was musi zrezygnować to proszę pilnie o informację!
Ostatnio zmieniony 2011-08-08, 11:33 przez muarah, łącznie zmieniany 2 razy.


muarah

Awatar użytkownika
sobanek
Forumowicz
Posty: 171
Rejestracja: 2011-04-11, 12:05
Model: GT 2007
Silnik: V8 4.6
Kolor: Black

Re: Rajdowa Szkoła Piotra Wróblewskiego

Post autor: sobanek » 2011-08-02, 14:28

AluStar pisze: Jeszce jedna uwaga - po przejezdzie jest miejsce do ostudzenia hamulców . Wiec nie zapominajcie o tym.
Rundka spokojnie 200m zapewni ze odżyją ponownie .
Alustar, ja mam taką prośbę. Ponieważ jestem zielony jak szczypiorek i będzie to mój pierwszy raz na torze, czy zechciałbyś poświęcić 5 minut i napisać kilka zdań co takie niedoświadczone dziki jak ja powinny wiedzieć ? Właśnie takie rzeczy jak zacytowany post. Z całą pewnością Twoje uwagi będą pomocne nie tylko dla mnie...


...Always remember you're unique, just like everyone else...
..>> sobanek.pl - blog pisany sprawnie inaczej <<..

Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Re: Rajdowa Szkoła Piotra Wróblewskiego

Post autor: AluStar » 2011-08-02, 15:28

sobanek pisze:
AluStar pisze: Jeszce jedna uwaga - po przejezdzie jest miejsce do ostudzenia hamulców . Wiec nie zapominajcie o tym.
Rundka spokojnie 200m zapewni ze odżyją ponownie .
Alustar, ja mam taką prośbę. Ponieważ jestem zielony jak szczypiorek i będzie to mój pierwszy raz na torze, czy zechciałbyś poświęcić 5 minut i napisać kilka zdań co takie niedoświadczone dziki jak ja powinny wiedzieć ? Właśnie takie rzeczy jak zacytowany post. Z całą pewnością Twoje uwagi będą pomocne nie tylko dla mnie...

Ja tez jestem zielony ale moge przekazac pare uwag z mojej strony.
- na poczatku jechac bardzo ostroznie zapoznajac sie z war i torem
- uwazac na opony - moga byc ustawione po pare sztuk jako slupki
- nigdy nie wpadac w trawe bokiem - jest tak rowno ze raczej w nia wjechac niz usilnie wychodzic ryjac bokiem po niej ( mozna zrobic dacha )
- jak nie wychamujesz przed zakretem to raczej trawa jest gladka i jest gdzi ebez uszczerbku wychamowac . ( rowna laka )
- oszczedzac opony , szczegolnie lagodnie atakowac zakrety bo przednie gumki zaraz wasy pokaza.
- jadac plynnie zrobi sie lepszy czas niz agresywnie i nerwowo
- zawsze bedac naszykowany w RWD na kontre przy skrecie :-)
- jak sei skonczy jazde wykrecic i przejechac sie z 200 m studzac tarcze ( nie stanac i przezywac jak sie jechalo )
- zatankowac pod korek

Ale sie rozpisalem - to teoria , postaram sie ja tez wprowadzic w zycie



Awatar użytkownika
zaworek1
Forumowicz
Posty: 399
Rejestracja: 2011-05-23, 10:43
Model: GT'06 Roush
Silnik: V8 4.6
Kolor: Screaming Yellow
Lokalizacja:: Szczecin

Re: Rajdowa Szkoła Piotra Wróblewskiego

Post autor: zaworek1 » 2011-08-02, 16:33

No kur***** nie moge sie doczekac zeby to zobaczyc! :D



Awatar użytkownika
Magic
Forumowicz
Posty: 863
Rejestracja: 2008-07-20, 20:17
Model: RTR 2012
Silnik: V6 3.7
Kolor: BLACK
Lokalizacja:: Oleśnica
Stajnia: Stajnia Dolny Śląsk
Kontakt:

Re: Rajdowa Szkoła Piotra Wróblewskiego

Post autor: Magic » 2011-08-02, 18:52

AluStar pisze:
sobanek pisze:
AluStar pisze: Jeszce jedna uwaga - po przejezdzie jest miejsce do ostudzenia hamulców . Wiec nie zapominajcie o tym.
Rundka spokojnie 200m zapewni ze odżyją ponownie .
Alustar, ja mam taką prośbę. Ponieważ jestem zielony jak szczypiorek i będzie to mój pierwszy raz na torze, czy zechciałbyś poświęcić 5 minut i napisać kilka zdań co takie niedoświadczone dziki jak ja powinny wiedzieć ? Właśnie takie rzeczy jak zacytowany post. Z całą pewnością Twoje uwagi będą pomocne nie tylko dla mnie...

Ja tez jestem zielony ale moge przekazac pare uwag z mojej strony.
- na poczatku jechac bardzo ostroznie zapoznajac sie z war i torem
- uwazac na opony - moga byc ustawione po pare sztuk jako slupki
- nigdy nie wpadac w trawe bokiem - jest tak rowno ze raczej w nia wjechac niz usilnie wychodzic ryjac bokiem po niej ( mozna zrobic dacha )
- jak nie wychamujesz przed zakretem to raczej trawa jest gladka i jest gdzi ebez uszczerbku wychamowac . ( rowna laka )
- oszczedzac opony , szczegolnie lagodnie atakowac zakrety bo przednie gumki zaraz wasy pokaza.
- jadac plynnie zrobi sie lepszy czas niz agresywnie i nerwowo
- zawsze bedac naszykowany w RWD na kontre przy skrecie :-)
- jak sei skonczy jazde wykrecic i przejechac sie z 200 m studzac tarcze ( nie stanac i przezywac jak sie jechalo )
- zatankowac pod korek

Ale sie rozpisalem - to teoria , postaram sie ja tez wprowadzic w zycie
Tak drobna rada ‘wariata za kierownicą mustanga’ przy takich warunkach i ustawieniach zawieszenia warto do pompować znacznie oponki nawet do 3,5 znacznie poprawia stabilność auta i najważniejsze będzie ścierać równomiernie oponę możecie uwierzyć czy nie ale przy słabym napompowaniu opon można spokojnie przynajmniej do połowy zerwać boczne napisy z przodu a przy drifcie to można nawet tylniej feldze rant wypolerować ;)


Obrazek

Awatar użytkownika
Szuba
Forumowicz
Posty: 147
Rejestracja: 2010-03-13, 20:38
Model: GT 1996r
Silnik: V8 4.6
Kolor: Royal Blue
Kontakt:

Re: Rajdowa Szkoła Piotra Wróblewskiego

Post autor: Szuba » 2011-08-02, 20:21

dr.killer pisze: Tak drobna rada ‘wariata za kierownicą mustanga’ przy takich warunkach i ustawieniach zawieszenia warto do pompować znacznie oponki nawet do 3,5 znacznie poprawia stabilność auta i najważniejsze będzie ścierać równomiernie oponę możecie uwierzyć czy nie ale przy słabym napompowaniu opon można spokojnie przynajmniej do połowy zerwać boczne napisy z przodu a przy drifcie to można nawet tylniej feldze rant wypolerować ;)
Tylko cisnienie rosnie wraz ze wzrostem temp opon, wiec pozniej trzeba by bylo skontrolowac i upuscic, po kilku okrazeniach ostrzejszej jazdy ;)



Michcio700
Młodszy Forumowicz
Posty: 47
Rejestracja: 2011-03-22, 00:46
Model: GT 08, 1965 fastback
Silnik: V8 4.6
Kolor: Czarny x2

Re: Rajdowa Szkoła Piotra Wróblewskiego

Post autor: Michcio700 » 2011-08-08, 00:11

Jeszcze jedno takie szybkie pyt. bo chyba niedoczytałem. A mianowicie... Czy mogą wpaść "dodatkowi widzowie" swoimi autami, czy tylko pasażerowie auta startującego?



Awatar użytkownika
PaniC
Forumowicz
Posty: 313
Rejestracja: 2010-03-20, 13:06
Kontakt:

Re: Rajdowa Szkoła Piotra Wróblewskiego

Post autor: PaniC » 2011-08-08, 00:55

Michcio700 pisze:Jeszcze jedno takie szybkie pyt. bo chyba niedoczytałem. A mianowicie... Czy mogą wpaść "dodatkowi widzowie" swoimi autami, czy tylko pasażerowie auta startującego?
Strona numer 10 panie kolego ;]


Mariusz :)

Obrazek

alski
Forumowicz
Posty: 648
Rejestracja: 2009-04-19, 13:23
Model: GT500 & FAST'67
Silnik: inny V8
Kolor: Aktualnie Qnia brak na stanie...
Lokalizacja:: Poznań
Stajnia: Stajnia Wielkopolska

Re: Rajdowa Szkoła Piotra Wróblewskiego

Post autor: alski » 2011-08-08, 09:35

Muarah dzisiaj poszła wpłata za Ofca.


alski


It's Never Too Late to Have a Happy Childhood

Awatar użytkownika
muarah
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1330
Rejestracja: 2009-07-21, 13:00
Model: Mustang 351C, 1970
Silnik: inny V8
Kolor: hulla blue
Kontakt:

Re: Rajdowa Szkoła Piotra Wróblewskiego

Post autor: muarah » 2011-08-09, 11:39

Ostatnie aktualizacje:
1. Muarah
2. a_gt500 (Arek) -> wpłata 300zł
3. sobanek -> wpłata 300zł
4. alustar -> wpłata 275zł
5. RAFAŁII -> wpłata 300zł
6. GPE -> wpłata 275zł
7. RAFAŁ -> wpłata 300zł
8. Konio (BMW) - wpłata 275zł
9. Stachu_xjr -> wpłata 300zł
10. Horse -> wpłata 275zł
11. Olaf
12. Rybek -> wpłata 300zł
13. Exlux -> wpłata 300zł
14. Tomaldo
15. Ofca - Kolega Alskiego (Subaru) -> wpłata 275zł
16. Alski - wpłata 275zł
17. Maciej -> wpłata 300zł
18. Jania (Mazda MX-5) - wpłata 275zł
19. Pavlito - wpłata 275zł
20. Michcio700 (GT08 lub Jaguar XJS) -> wpłata 300zł
21. specjalne extra miejsce dla dr.Killera;)
22. Radek (Subaru) - wpłata 275zł
23. XerofaN
24. Mirmal (AM DB9)

Dostałem cynk, że dołączy do nas Mirmal w Astonie, miło będzie zobaczyć go w akcji na torze!
Trzy osoby jeszcze nie wpłaciły ale z tego co widać komplet mamy już raczej zapewniony.


muarah

Awatar użytkownika
zaworek1
Forumowicz
Posty: 399
Rejestracja: 2011-05-23, 10:43
Model: GT'06 Roush
Silnik: V8 4.6
Kolor: Screaming Yellow
Lokalizacja:: Szczecin

Re: Rajdowa Szkoła Piotra Wróblewskiego

Post autor: zaworek1 » 2011-08-09, 12:19

Aston bedzie?:hyhy:
Piekne trofea :)



Zablokowany

Wróć do „2011”