Rajdowa Szkoła Piotra Wróblewskiego
Moderatorzy: celibad, Przemek64, horse, celibad, Przemek64, horse
- muarah
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1330
- Rejestracja: 2009-07-21, 13:00
- Model: Mustang 351C, 1970
- Silnik: inny V8
- Kolor: hulla blue
- Kontakt:
Re: Rajdowa Szkoła Piotra Wróblewskiego
oczywiście jest opcja wynajęcia lotniska bez limitu aut ale byłoby trochę drożej więc raczej nie warto..
muarah
- sobanek
- Forumowicz
- Posty: 171
- Rejestracja: 2011-04-11, 12:05
- Model: GT 2007
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Black
Re: Rajdowa Szkoła Piotra Wróblewskiego
Jak sprawa kasków ? Obowiązkowe ?
...Always remember you're unique, just like everyone else...
..>> sobanek.pl - blog pisany sprawnie inaczej <<..
..>> sobanek.pl - blog pisany sprawnie inaczej <<..
Re: Rajdowa Szkoła Piotra Wróblewskiego
Co wy - jak ktos preferuje to niema przeciwskazan.sobanek pisze:Jak sprawa kasków ? Obowiązkowe ?
Jeszce jedna uwaga - po przejezdzie jest miejsce do ostudzenia hamulców . Wiec nie zapominajcie o tym.
Rundka spokojnie 200m zapewni ze odżyją ponownie .
- zaworek1
- Forumowicz
- Posty: 399
- Rejestracja: 2011-05-23, 10:43
- Model: GT'06 Roush
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Screaming Yellow
- Lokalizacja:: Szczecin
Re: Rajdowa Szkoła Piotra Wróblewskiego
ja z kolega przyjadę na 99.(9)% w oplu astrze z 92 ale będę! ;D muszę znajomym pokazywać czym się jezdzic powinno ;D
tylko adam mi szczegóły musi wyjaśnic
tylko adam mi szczegóły musi wyjaśnic

- muarah
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1330
- Rejestracja: 2009-07-21, 13:00
- Model: Mustang 351C, 1970
- Silnik: inny V8
- Kolor: hulla blue
- Kontakt:
Re: Rajdowa Szkoła Piotra Wróblewskiego
Kolejne wpłaty zaksięgowane na koncie + porządki na liście:
1. Muarah
2. a_gt500 (Arek) -> wpłata 300zł
3. sobanek -> wpłata 300zł
4. alustar -> wpłata 275zł
5. RAFAŁII -> wpłata 300zł
6. GPE -> wpłata 275zł
7. RAFAŁ -> wpłata 300zł
8. Konio (BMW) - wpłata 275zł
9. Stachu_xjr -> wpłata 300zł
10. Horse -> wpłata 275zł
11. Olaf
12. Rybek -> wpłata 300zł
13. Exlux -> wpłata 300zł
14. Tomaldo
15. Ofca - Kolega Alskiego (Subaru)
16. Alski - wpłata 275zł
17. Maciej -> wpłata 300zł
18. Jania (Mazda MX-5) - wpłata 275zł
19. Pavlito - wpłata 275zł
20. Michcio700 (GT08 lub Jaguar XJS) -> wpłata 300zł
21. specjalne extra miejsce dla dr.Killera;)
22. Radek (Subaru) - wpłata 275zł
23. XerofaN
KONIEC
Rezerwa:
1. Patryk (Porsche 911)
Patryk niestety nie jest pewny czy da radę się pojawić więc przesuwam go do rezerwy. Myślę, że nic się nie stanie jeżeli dodam do listy osoby z rezerwy, wciąż grupa nie jest zbyt duża a pewnie i tak ktoś jeszcze się wykruszy. Wciąż kilka osób zwleka z wpłatami, jezeli ktoś z Was musi zrezygnować to proszę pilnie o informację!
1. Muarah
2. a_gt500 (Arek) -> wpłata 300zł
3. sobanek -> wpłata 300zł
4. alustar -> wpłata 275zł
5. RAFAŁII -> wpłata 300zł
6. GPE -> wpłata 275zł
7. RAFAŁ -> wpłata 300zł
8. Konio (BMW) - wpłata 275zł
9. Stachu_xjr -> wpłata 300zł
10. Horse -> wpłata 275zł
11. Olaf
12. Rybek -> wpłata 300zł
13. Exlux -> wpłata 300zł
14. Tomaldo
15. Ofca - Kolega Alskiego (Subaru)
16. Alski - wpłata 275zł
17. Maciej -> wpłata 300zł
18. Jania (Mazda MX-5) - wpłata 275zł
19. Pavlito - wpłata 275zł
20. Michcio700 (GT08 lub Jaguar XJS) -> wpłata 300zł
21. specjalne extra miejsce dla dr.Killera;)
22. Radek (Subaru) - wpłata 275zł
23. XerofaN
KONIEC
Rezerwa:
1. Patryk (Porsche 911)
Patryk niestety nie jest pewny czy da radę się pojawić więc przesuwam go do rezerwy. Myślę, że nic się nie stanie jeżeli dodam do listy osoby z rezerwy, wciąż grupa nie jest zbyt duża a pewnie i tak ktoś jeszcze się wykruszy. Wciąż kilka osób zwleka z wpłatami, jezeli ktoś z Was musi zrezygnować to proszę pilnie o informację!
Ostatnio zmieniony 2011-08-08, 11:33 przez muarah, łącznie zmieniany 2 razy.
muarah
- sobanek
- Forumowicz
- Posty: 171
- Rejestracja: 2011-04-11, 12:05
- Model: GT 2007
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Black
Re: Rajdowa Szkoła Piotra Wróblewskiego
Alustar, ja mam taką prośbę. Ponieważ jestem zielony jak szczypiorek i będzie to mój pierwszy raz na torze, czy zechciałbyś poświęcić 5 minut i napisać kilka zdań co takie niedoświadczone dziki jak ja powinny wiedzieć ? Właśnie takie rzeczy jak zacytowany post. Z całą pewnością Twoje uwagi będą pomocne nie tylko dla mnie...AluStar pisze: Jeszce jedna uwaga - po przejezdzie jest miejsce do ostudzenia hamulców . Wiec nie zapominajcie o tym.
Rundka spokojnie 200m zapewni ze odżyją ponownie .
...Always remember you're unique, just like everyone else...
..>> sobanek.pl - blog pisany sprawnie inaczej <<..
..>> sobanek.pl - blog pisany sprawnie inaczej <<..
Re: Rajdowa Szkoła Piotra Wróblewskiego
sobanek pisze:Alustar, ja mam taką prośbę. Ponieważ jestem zielony jak szczypiorek i będzie to mój pierwszy raz na torze, czy zechciałbyś poświęcić 5 minut i napisać kilka zdań co takie niedoświadczone dziki jak ja powinny wiedzieć ? Właśnie takie rzeczy jak zacytowany post. Z całą pewnością Twoje uwagi będą pomocne nie tylko dla mnie...AluStar pisze: Jeszce jedna uwaga - po przejezdzie jest miejsce do ostudzenia hamulców . Wiec nie zapominajcie o tym.
Rundka spokojnie 200m zapewni ze odżyją ponownie .
Ja tez jestem zielony ale moge przekazac pare uwag z mojej strony.
- na poczatku jechac bardzo ostroznie zapoznajac sie z war i torem
- uwazac na opony - moga byc ustawione po pare sztuk jako slupki
- nigdy nie wpadac w trawe bokiem - jest tak rowno ze raczej w nia wjechac niz usilnie wychodzic ryjac bokiem po niej ( mozna zrobic dacha )
- jak nie wychamujesz przed zakretem to raczej trawa jest gladka i jest gdzi ebez uszczerbku wychamowac . ( rowna laka )
- oszczedzac opony , szczegolnie lagodnie atakowac zakrety bo przednie gumki zaraz wasy pokaza.
- jadac plynnie zrobi sie lepszy czas niz agresywnie i nerwowo
- zawsze bedac naszykowany w RWD na kontre przy skrecie :-)
- jak sei skonczy jazde wykrecic i przejechac sie z 200 m studzac tarcze ( nie stanac i przezywac jak sie jechalo )
- zatankowac pod korek
Ale sie rozpisalem - to teoria , postaram sie ja tez wprowadzic w zycie
- Magic
- Forumowicz
- Posty: 863
- Rejestracja: 2008-07-20, 20:17
- Model: RTR 2012
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: BLACK
- Lokalizacja:: Oleśnica
- Stajnia: Stajnia Dolny Śląsk
- Kontakt:
Re: Rajdowa Szkoła Piotra Wróblewskiego
Tak drobna rada ‘wariata za kierownicą mustanga’ przy takich warunkach i ustawieniach zawieszenia warto do pompować znacznie oponki nawet do 3,5 znacznie poprawia stabilność auta i najważniejsze będzie ścierać równomiernie oponę możecie uwierzyć czy nie ale przy słabym napompowaniu opon można spokojnie przynajmniej do połowy zerwać boczne napisy z przodu a przy drifcie to można nawet tylniej feldze rant wypolerowaćAluStar pisze:sobanek pisze:Alustar, ja mam taką prośbę. Ponieważ jestem zielony jak szczypiorek i będzie to mój pierwszy raz na torze, czy zechciałbyś poświęcić 5 minut i napisać kilka zdań co takie niedoświadczone dziki jak ja powinny wiedzieć ? Właśnie takie rzeczy jak zacytowany post. Z całą pewnością Twoje uwagi będą pomocne nie tylko dla mnie...AluStar pisze: Jeszce jedna uwaga - po przejezdzie jest miejsce do ostudzenia hamulców . Wiec nie zapominajcie o tym.
Rundka spokojnie 200m zapewni ze odżyją ponownie .
Ja tez jestem zielony ale moge przekazac pare uwag z mojej strony.
- na poczatku jechac bardzo ostroznie zapoznajac sie z war i torem
- uwazac na opony - moga byc ustawione po pare sztuk jako slupki
- nigdy nie wpadac w trawe bokiem - jest tak rowno ze raczej w nia wjechac niz usilnie wychodzic ryjac bokiem po niej ( mozna zrobic dacha )
- jak nie wychamujesz przed zakretem to raczej trawa jest gladka i jest gdzi ebez uszczerbku wychamowac . ( rowna laka )
- oszczedzac opony , szczegolnie lagodnie atakowac zakrety bo przednie gumki zaraz wasy pokaza.
- jadac plynnie zrobi sie lepszy czas niz agresywnie i nerwowo
- zawsze bedac naszykowany w RWD na kontre przy skrecie :-)
- jak sei skonczy jazde wykrecic i przejechac sie z 200 m studzac tarcze ( nie stanac i przezywac jak sie jechalo )
- zatankowac pod korek
Ale sie rozpisalem - to teoria , postaram sie ja tez wprowadzic w zycie


- Szuba
- Forumowicz
- Posty: 147
- Rejestracja: 2010-03-13, 20:38
- Model: GT 1996r
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Royal Blue
- Kontakt:
Re: Rajdowa Szkoła Piotra Wróblewskiego
Tylko cisnienie rosnie wraz ze wzrostem temp opon, wiec pozniej trzeba by bylo skontrolowac i upuscic, po kilku okrazeniach ostrzejszej jazdydr.killer pisze: Tak drobna rada ‘wariata za kierownicą mustanga’ przy takich warunkach i ustawieniach zawieszenia warto do pompować znacznie oponki nawet do 3,5 znacznie poprawia stabilność auta i najważniejsze będzie ścierać równomiernie oponę możecie uwierzyć czy nie ale przy słabym napompowaniu opon można spokojnie przynajmniej do połowy zerwać boczne napisy z przodu a przy drifcie to można nawet tylniej feldze rant wypolerować

-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 47
- Rejestracja: 2011-03-22, 00:46
- Model: GT 08, 1965 fastback
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Czarny x2
Re: Rajdowa Szkoła Piotra Wróblewskiego
Jeszcze jedno takie szybkie pyt. bo chyba niedoczytałem. A mianowicie... Czy mogą wpaść "dodatkowi widzowie" swoimi autami, czy tylko pasażerowie auta startującego?
Re: Rajdowa Szkoła Piotra Wróblewskiego
Strona numer 10 panie kolego ;]Michcio700 pisze:Jeszcze jedno takie szybkie pyt. bo chyba niedoczytałem. A mianowicie... Czy mogą wpaść "dodatkowi widzowie" swoimi autami, czy tylko pasażerowie auta startującego?
Mariusz 



-
- Forumowicz
- Posty: 648
- Rejestracja: 2009-04-19, 13:23
- Model: GT500 & FAST'67
- Silnik: inny V8
- Kolor: Aktualnie Qnia brak na stanie...
- Lokalizacja:: Poznań
- Stajnia: Stajnia Wielkopolska
Re: Rajdowa Szkoła Piotra Wróblewskiego
Muarah dzisiaj poszła wpłata za Ofca.
alski
It's Never Too Late to Have a Happy Childhood
It's Never Too Late to Have a Happy Childhood
- muarah
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1330
- Rejestracja: 2009-07-21, 13:00
- Model: Mustang 351C, 1970
- Silnik: inny V8
- Kolor: hulla blue
- Kontakt:
Re: Rajdowa Szkoła Piotra Wróblewskiego
Ostatnie aktualizacje:
1. Muarah
2. a_gt500 (Arek) -> wpłata 300zł
3. sobanek -> wpłata 300zł
4. alustar -> wpłata 275zł
5. RAFAŁII -> wpłata 300zł
6. GPE -> wpłata 275zł
7. RAFAŁ -> wpłata 300zł
8. Konio (BMW) - wpłata 275zł
9. Stachu_xjr -> wpłata 300zł
10. Horse -> wpłata 275zł
11. Olaf
12. Rybek -> wpłata 300zł
13. Exlux -> wpłata 300zł
14. Tomaldo
15. Ofca - Kolega Alskiego (Subaru) -> wpłata 275zł
16. Alski - wpłata 275zł
17. Maciej -> wpłata 300zł
18. Jania (Mazda MX-5) - wpłata 275zł
19. Pavlito - wpłata 275zł
20. Michcio700 (GT08 lub Jaguar XJS) -> wpłata 300zł
21. specjalne extra miejsce dla dr.Killera;)
22. Radek (Subaru) - wpłata 275zł
23. XerofaN
24. Mirmal (AM DB9)
Dostałem cynk, że dołączy do nas Mirmal w Astonie, miło będzie zobaczyć go w akcji na torze!
Trzy osoby jeszcze nie wpłaciły ale z tego co widać komplet mamy już raczej zapewniony.
1. Muarah
2. a_gt500 (Arek) -> wpłata 300zł
3. sobanek -> wpłata 300zł
4. alustar -> wpłata 275zł
5. RAFAŁII -> wpłata 300zł
6. GPE -> wpłata 275zł
7. RAFAŁ -> wpłata 300zł
8. Konio (BMW) - wpłata 275zł
9. Stachu_xjr -> wpłata 300zł
10. Horse -> wpłata 275zł
11. Olaf
12. Rybek -> wpłata 300zł
13. Exlux -> wpłata 300zł
14. Tomaldo
15. Ofca - Kolega Alskiego (Subaru) -> wpłata 275zł
16. Alski - wpłata 275zł
17. Maciej -> wpłata 300zł
18. Jania (Mazda MX-5) - wpłata 275zł
19. Pavlito - wpłata 275zł
20. Michcio700 (GT08 lub Jaguar XJS) -> wpłata 300zł
21. specjalne extra miejsce dla dr.Killera;)
22. Radek (Subaru) - wpłata 275zł
23. XerofaN
24. Mirmal (AM DB9)
Dostałem cynk, że dołączy do nas Mirmal w Astonie, miło będzie zobaczyć go w akcji na torze!
Trzy osoby jeszcze nie wpłaciły ale z tego co widać komplet mamy już raczej zapewniony.
muarah