Kilka fotek z zabawy na torze Brands Hatch

Wszystko związane z wyścigami, driftem itd. (sprzęt, taktyka, imprezy...)

Moderatorzy: alski, alski

MacRedel
Młodszy Forumowicz
Posty: 23
Rejestracja: 2009-02-02, 16:51
Model: Mustang 2012
Silnik: V8 5.0
Kolor: Kona Blue

Kilka fotek z zabawy na torze Brands Hatch

Post autor: MacRedel » 2010-12-06, 15:17

Witam,

22go listopada mialem przyjemnosc "pobawic" sie na torze Brands Hatch w ramach imprezy Fast & Retro Fords Track Day. W sumie na torze byly 4 Mustangi i masa RS'ow, Cosworth 'ow i Focusow ST...

Zabawa przednia a tor bardzo wymagajacy (duze roznice poziomow); udalo mi sie raz zaliczyc trawe na wyjsciu z Graham Hill Bend :wstyd:

Tutaj track guide (coprawda wirtualny ale niezle oddaje charakterystyke toru) -

Kilka fotek:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Ostatnio zmieniony 2010-12-06, 15:19 przez MacRedel, łącznie zmieniany 1 raz.


Teraz: 2012 GT : Manual : Kona Blue
Poprzednio: 2006 GT : Auto : Tungsten : QTP Cutouts Exhaust : Roush CAI : Roush Suspension : 20" Shelby Razors
Poprzednio+1: 2007 V6 : Auto : Tungsten : FRPP M-5230-V6 Exhaust : Roush CAI : Pony Pck

MacRedel
Młodszy Forumowicz
Posty: 23
Rejestracja: 2009-02-02, 16:51
Model: Mustang 2012
Silnik: V8 5.0
Kolor: Kona Blue

Post autor: MacRedel » 2010-12-06, 15:18

i jeszcze kilka


Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Pzdr,
Maciej


Teraz: 2012 GT : Manual : Kona Blue
Poprzednio: 2006 GT : Auto : Tungsten : QTP Cutouts Exhaust : Roush CAI : Roush Suspension : 20" Shelby Razors
Poprzednio+1: 2007 V6 : Auto : Tungsten : FRPP M-5230-V6 Exhaust : Roush CAI : Pony Pck

Bolek
Forumowicz
Posty: 771
Rejestracja: 2009-07-07, 22:46
Silnik: V6 3.7
Kolor: Silver
Kontakt:

Post autor: Bolek » 2010-12-06, 17:26

Macredel Piękne zdjęcia,gratuluje przygody i pięknego auta! Rzeczywiście tor nie najprostszy,podoba mi się wyjście z Clark Curve na prostą Brabham straight i pożniej redukcja i ogień w Paddock Hill Band,poprostu masakra i marzenia :padam:



Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2010-12-06, 18:27

MacRedel, NAPRAWDE NIEWIELU Z NASZEGO KLUBO MOGŁO COS TAKIEGO PRZEŻYĆ . U nas niema torów i takiej możliwości pojezdzenia na nim - wiec jak bedziesz miał jakies fotki to chetnie je będziemy ogladac i jak bys kiedys kamerke podczepił to by nam dużo pokazało . :padam:

PS U nas przekroczenie prędkości 100 km /h równa sie wypadnięciem z toru i rozbiciem samochodu np o kraweznik na torze, ktory pan Henio wlasnie tam wkopał . . Wiec to co pokazales to dla nas inny swiat. My sie bawimy na torach kartingowych aby szybciej niz 60 km /h nie jezdzic . a szkoda



MacRedel
Młodszy Forumowicz
Posty: 23
Rejestracja: 2009-02-02, 16:51
Model: Mustang 2012
Silnik: V8 5.0
Kolor: Kona Blue

Post autor: MacRedel » 2010-12-06, 18:59

Dzieki za slowa uznania. Ale pamietajcie to co tam robily nasze mustangi to byla pelna amatorka niemniej banan z paszczy nie schodzil przez kilka dni :D

"Momenty byly" - duzo szalencow w stripowanych cosworthach jezdzilo "na grubosc farby" podczas gdy nasza stajnia przyjechala sie pobawic z zalozeniem ze po calym dniu zabawy nalezy wrocic do domu tym samym samochodem (wiekszosc nie-mustangow przyjechala na lawetach w przeciwienstwie do nas).

Po max 20 okrazeniach zjazd do paddockow na chlodzenie bo hamulce dymily na maksa; jeden kolega przyjechal na tor mimo iz DZIEN WCZESNIEJ zmienil klocki i tarcze - czyli docieral uklad na torze :rotfl:

Zakret Paddock Hill jest niesamowity - oznaczenia na dlugosci moze 100 metrow sugeruja redukcje predkosci ze 150 mph do 50 mph wiec hamulce dostawaly "po dupie". Poza tym jest to zakret gdzie nalezy "zanurkowac" - skret w prawo bez zadnego widoku na reszte toru bo roznica poziomow wynosi kilkanascie metrow na dlugosci 50 metrow moze, stad kilku kilentow wylecialo na gravel.

Z Paddock Hill leci sie w dol a potem ostro pod gore do Druid Bend na hairpin (180stopni) i znowu w dol - tam mi sie skonczyl talent i zaliczylem wyjscie bokiem w trawe :-) Wystarczy powiedziec ze kumpel ktorego wozilem na pasazera wowczas zupelnie przestal sie odzywac hehehe

Odbylem tez dwie sesje z instruktorem, ktory uczyl jak pokonywac kazdy z zakretow, gdzie uderzyc apex i gdzie mozniej dociskac gaz a gdzie hamulce.

Tu jest filmik ktory zrobil kolega z czerwonego kabrio (przez to audio jest slabe, po drugie nie wiem czemu data sie pokazuje 1/1/2010)
Obrazek
* 00:40 - Paddock Hill
* 01:06 - miejsce gdzie droga byla zbyt waska dla mojego samochodu :-)



Pzdr,
M


Teraz: 2012 GT : Manual : Kona Blue
Poprzednio: 2006 GT : Auto : Tungsten : QTP Cutouts Exhaust : Roush CAI : Roush Suspension : 20" Shelby Razors
Poprzednio+1: 2007 V6 : Auto : Tungsten : FRPP M-5230-V6 Exhaust : Roush CAI : Pony Pck

Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2277
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

Post autor: Koral » 2010-12-07, 20:37

AluStar pisze: U nas nie ma torów i takiej możliwości pojezdzenia na nim
zgadza sie , ja moge tylko na NFS shift i chyba na GT5 tez ten tor jest.. w realu moge tylko pomarzyc..:(

coz moge powiedziec, szczerze Ci zazdroszcze.. :)


Koral tel.+48 792-33-55-65
http://www.facebook.com/US.AutoimportKS
Obrazek

Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2010-12-07, 23:54

MacRedel, Dawaj czesciej takei fotki i relacje .

Obrazek



ODPOWIEDZ

Wróć do „Tor”