koral, mów lepiej które miejsce miałeś!? Pudło było?!
: 2010-06-20, 13:26
autor: pudel
To chyba oblewanie wygranej uderzyło do głowy
Gratulacje!!! masz już półkę na puchary?
: 2010-06-20, 21:45
autor: Koral
nie chce skłamac ale chyba 1,216 na oponach M/T DRAG
a to Tobie udało sie zejsc ponizej 2s?:) bo ja juz bylem bliski (2,06), potem niepotrzebnie za rada tego od porsche spuscilem powietrze z 1,1 do 0,9bara i mialem w finalach gorsze czasy o 0,2s ale i tak bez problemu wygralem
DZIEKI
: 2010-06-20, 23:36
autor: RedHornet
koral pisze:dopisalem czas na 60st bo bardzo mnie interesuje czy jest mustang ktory zeszedł poniżej 2sek(w street), było porsche w drag z nitro które ET mialo podobne ,predkosc znacznie mniejsza,ale wlasnei 60st pokonywal o 1sek lepiej ode mnie a niby ja mam taki dobry start wiec te pierwsze 60stop jest najwazniejsze bo tylko tym wygrywal ze mna,no ale mial opony M/T DRAG(rewelka)
w mojej klasie (turbo plus) 2miejsce zajeło porsche(tez z N2O) ktore mimo zwykłych opon mialo i tak 60st lepsze i dopiero odchodzilem mu po jakis 40metrach,no ale znacznei bo 0,3sek na 200metrow to spora roznica,on mial cos ok 8,5ET
takze jak ktos nei zna swojego czasu na 1/8mili to prosze wpisywac czas na 60stop, czekam az mi Redhornet napisze swoj czas bo mozliwe ze on robi 60st ponizej 2sek, ma zmieniony zawias i klamry na wahaczach dajace wlasnei lepszy start, jesli dzieki nim zeszedl ponizej 2s to tez je zamowie
Tylko raz startowałem z pomiarem 60 stóp i było to rok temu na Geco Cup - jeden przejazd. Pamiętam, że miałem 2 sek z hakiem 2,05 ale nie dam za to głowy sobie uciąć i to było na Vredensteinach 275.
Tak w ogóle to Gratki wygranej. Jeżeli nie masz poślizgu na tych MT przy starcie to klamra ci nie pomoże obniżenie tylnego punktu zaczepienia ma przy starcie wpychać koło pod auto i w ten sposób zwiększać jego przyczepność do asfaltu.
: 2010-06-21, 08:18
autor: Koral
RedHornet pisze:
Tylko raz startowałem z pomiarem 60 stóp i było to rok temu na Geco Cup - jeden przejazd. Pamiętam, że miałem 2 sek z hakiem 2,05 ale nie dam za to głowy sobie uciąć i to było na Vredensteinach 275.
Tak w ogóle to Gratki wygranej. Jeżeli nie masz poślizgu na tych MT przy starcie to klamra ci nie pomoże obniżenie tylnego punktu zaczepienia ma przy starcie wpychać koło pod auto i w ten sposób zwiększać jego przyczepność do asfaltu.
no slizgam sie wlasnie, ale moze mustang ma za lekki tyl zeby sie nie zlizgal..
szkoda ze Ty na swoich M/T nie sprawdziles 60stop, skoro na zwyklych miales 2s to na M/T byloby pewnie duzo lepiej:)a podobno ja mam tylko taki start;d;d i Twoje M/T sa roczne a nie 6letnie jednak chyba zdecyduje sie na te klamry.. tylko mysle co do nich jeszcze zamowic zeby co chwile nie zamawiac,bo przeciez molem te klamry zamowic z BAPem i mialbym juz je.. mysle ze 60stop moze juz poprawie po zalozeniu wahaczy steeda
AluStar pisze:koral, to co mowilem - jestes neisamowity - tak dalej a mozesz zostac mistrzem - walcz o to . Dasz rade - tylko więcej mocy ci potrzeba . Bo lotus to kozak ..
zapomniales o jednym kozaku ze starachowic jezdzacym 800konnym monstrum a lotusa zeby scignac to nalezaloby GT odchudzic ze 300kg minimum przeciez on wazy tone mniej a ma podobna jak nie wieksza moc i silnik z tyłu wiec startuje jak porsche
: 2010-06-23, 00:41
autor: AluStar
- co oni was tak trzymali
- ktos cie kopnol jak startowałeś bo masz chyba na kolach wyrzutnie z lotniskowca a nie Streetowe opony
: 2010-06-23, 10:27
autor: Koral
no starty mam na poziomie porsche,ale takim na zwykłym oponach, pisalem juz ze porsche na oponach dragowych robilo 60stop w troche ponad 1sek.. mi to zajmuje 2sek ale i tak jest to dobry wynik:)w sumie zastanawiam sie czy wczesniej udało mi sie te 60stop pokonac ponizej 2sek, nie mam juz zadnych karteczek z wczesniejszych wyscigow,a w kamieniu nawet nie pamietam czy mierzyli te 60stop,wczesniej nie zwracalem na to uwagi ,teraz wiem ze to najwazneijsze,bo tyle ile urwiesz na starcie mnozysz x2 i masz o tyle lepszy wynik na mecie czyli wtedy w kamieniu musialbym miec 0,5sek lepszy start niz np na bemowie.. a to mozliwe bo na bemowie slisko bylo..
: 2010-06-23, 10:36
autor: Koral
AluStar pisze:
- co oni was tak trzymali
no trzymali,bo nie przewidzieli ze w sobote bedzie jakas firma pracowala i co chwila wyjezdzaly z niej auta i tzreba bylo czekac.. a w tej konkretnie chwili to chyba czekalismy az wroci auto z zastec bo ono nie skreca albo prawie nei skreca..
wogole eliminacje byly od 10 i ja bylem od rana,ale klika z wawy przyjechala po 15 ,zrobila jeden eliminacyjny przejazd i zaraz miala finaly,zeby za duzo czasu w lodzi nie stracic, a klasa street musiala czekac az do konca, ja mialem finaly o 19,przez co jestem teraz z dobrym kolega poklocony bo obieclaem mu ze o 20 juz bede,mielismy gdzies jechac.. na szybko kola zmeinialem i nawet nei bylem na rozdaniu pucharow i nei mam wogole zadnych zdjec,jedno zrobione tel jak juz nikogo nie bylo:(
: 2010-06-23, 10:46
autor: sławekw
fantastyczny start jakby Cię z wystrzelili z lotniskowca
: 2010-06-23, 10:47
autor: Koral
tu od 30sek macie to porsche ktore robi 60stop w troche ponad 1sek..
: 2010-06-23, 10:51
autor: Koral
sławekw pisze:fantastyczny start jakby Cię z wystrzelili z lotniskowca
dzieki,ale co w takim razie powiesz na start tej corvetty ?
: 2010-06-23, 11:53
autor: sławekw
a powiem, że zamontował sobie silnik od Apollo 13
: 2010-06-23, 13:29
autor: RAFAŁ (GROSZEK)
JEEEEEEEST
1:50
: 2010-06-25, 12:19
autor: stang232
fajne filmy tworzy ten Evoluzione
Nieźle lata ta vetta , podobała mi się jeszcze srebrna półciężarówka i parkowanie porsche ( muszę to potrenować autem teściowej )