Team MKP na Novol Classic Auto Cup, Tor Kielce, 3 maja

Wszystko związane z wyścigami, driftem itd. (sprzęt, taktyka, imprezy...)

Moderatorzy: alski, alski

Awatar użytkownika
kaskader bart
Forumowicz
Posty: 510
Rejestracja: 2009-10-30, 23:35
Model: GT '08 roush
Silnik: V8 4.6

Re: Team MKP na Novol Classic Auto Cup, Tor Kielce, 3 maja

Post autor: kaskader bart » 2014-07-02, 11:35

muarah pisze:Challenger wazy chyba wiecej ale mial bardzo dobre gumy Toyo R888 z tego co mi wiadomo.
Ale zjesc Ferrari - mniam :ok:
Mój gt waży prawie 1700kg + ja i pilot to prawie 1900kg ( bo do ułomków nie należymy ;) )
Challenger z 318cui i 727 trans waży 1470 - 1540 kg w zależności od wyposażenia. Czyli na moje oko 100-150 kg mniej od nas...



Awatar użytkownika
Magic
Forumowicz
Posty: 863
Rejestracja: 2008-07-20, 20:17
Model: RTR 2012
Silnik: V6 3.7
Kolor: BLACK
Lokalizacja:: Oleśnica
Stajnia: Stajnia Dolny Śląsk
Kontakt:

Re: Team MKP na Novol Classic Auto Cup, Tor Kielce, 3 maja

Post autor: Magic » 2014-07-02, 15:14

kaskader bart pisze:
muarah pisze:Challenger wazy chyba wiecej ale mial bardzo dobre gumy Toyo R888 z tego co mi wiadomo.
Ale zjesc Ferrari - mniam :ok:
Mój gt waży prawie 1700kg + ja i pilot to prawie 1900kg ( bo do ułomków nie należymy ;) )
Challenger z 318cui i 727 trans waży 1470 - 1540 kg w zależności od wyposażenia. Czyli na moje oko 100-150 kg mniej od nas...
a wy macie dwa razy więcej mocy :P


Obrazek

Awatar użytkownika
kaskader bart
Forumowicz
Posty: 510
Rejestracja: 2009-10-30, 23:35
Model: GT '08 roush
Silnik: V8 4.6

Re: Team MKP na Novol Classic Auto Cup, Tor Kielce, 3 maja

Post autor: kaskader bart » 2014-07-02, 15:24

dr.killer pisze:
kaskader bart pisze:
muarah pisze:Challenger wazy chyba wiecej ale mial bardzo dobre gumy Toyo R888 z tego co mi wiadomo.
Ale zjesc Ferrari - mniam :ok:
Mój gt waży prawie 1700kg + ja i pilot to prawie 1900kg ( bo do ułomków nie należymy ;) )
Challenger z 318cui i 727 trans waży 1470 - 1540 kg w zależności od wyposażenia. Czyli na moje oko 100-150 kg mniej od nas...
a wy macie dwa razy więcej mocy :P
Chciałbym żeby tak było :D
mocy mamy niewiele wiecej. Te 318cui z challenger'a nie jest stockowe. Miałem Plymouth satelite z tym silnikiem i w wersji stockowej to padło jakich mało :/ Ale ale. Wystarczy go odprężyć i porting glowic ,walek i można bez problemu zrobic 400hp na silniku. Czyli jakies 300-320 hp na kołach przy automacie. Ja ma 370hp na kolach, ale na hamowni nie byłem.



Awatar użytkownika
muarah
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1330
Rejestracja: 2009-07-21, 13:00
Model: Mustang 351C, 1970
Silnik: inny V8
Kolor: hulla blue
Kontakt:

Re: Team MKP na Novol Classic Auto Cup, Tor Kielce, 3 maja

Post autor: muarah » 2014-07-02, 16:20

Piotr mówił, że jego Challenger waży na pewno ponad 1700kg, dokładnie nie pamiętam, silnik ma faktycznie porządnie podrasowany ale ma na pewno mniej niż 370KM. Tak czy inaczej opony są na pewno bardzo ważne i tutaj ma przewagę Challenger.


muarah

Awatar użytkownika
kaskader bart
Forumowicz
Posty: 510
Rejestracja: 2009-10-30, 23:35
Model: GT '08 roush
Silnik: V8 4.6

Re: Team MKP na Novol Classic Auto Cup, Tor Kielce, 3 maja

Post autor: kaskader bart » 2014-07-02, 16:22

Nie no jasne, nie ma co szukać wymówek ;) Po prostu następnym razem trzeba pojechać lepiej :D



Awatar użytkownika
Magic
Forumowicz
Posty: 863
Rejestracja: 2008-07-20, 20:17
Model: RTR 2012
Silnik: V6 3.7
Kolor: BLACK
Lokalizacja:: Oleśnica
Stajnia: Stajnia Dolny Śląsk
Kontakt:

Re: Team MKP na Novol Classic Auto Cup, Tor Kielce, 3 maja

Post autor: Magic » 2014-07-02, 18:57

kaskader bart pisze:Nie no jasne, nie ma co szukać wymówek ;) Po prostu następnym razem trzeba pojechać lepiej :D
zdradzę ci tajemnice pod prawą stopą masz taki pedał wciskasz do samej podłogi i już :P

nie no sory odbija mi po z hamowaniu auta po za tym co ty masz za Roush jak podstawowy zestaw ma 440KM
Ostatnio zmieniony 2014-07-02, 21:14 przez Magic, łącznie zmieniany 1 raz.


Obrazek

Awatar użytkownika
muarah
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1330
Rejestracja: 2009-07-21, 13:00
Model: Mustang 351C, 1970
Silnik: inny V8
Kolor: hulla blue
Kontakt:

Re: Team MKP na Novol Classic Auto Cup, Tor Kielce, 3 maja

Post autor: muarah » 2014-07-02, 19:47

dr.killer pisze:
kaskader bart pisze:Nie no jasne, nie ma co szukać wymówek ;) Po prostu następnym razem trzeba pojechać lepiej :D
zdradzę ci tajemnice pod prawą stopą masz taki pedał wciskasz do samej podłogi i już :P

nie no sory mam odbija mi po z hamowaniu auta po za tym co ty masz za Roush jak podstawowy zestaw ma 440KM
słuszna uwaga, zresztą mnie też Piotr mówił, że masz 440KM :hyhy:


muarah

Awatar użytkownika
kaskader bart
Forumowicz
Posty: 510
Rejestracja: 2009-10-30, 23:35
Model: GT '08 roush
Silnik: V8 4.6

Re: Team MKP na Novol Classic Auto Cup, Tor Kielce, 3 maja

Post autor: kaskader bart » 2014-07-02, 22:14

"435 on the flywheel" czyli na silniku. Straty w napedzie : manual 11-13% , automat 23-26%
W usa pisza że gt z roushem m90 ma 370 na kołach. A tylko konie na kołach sie liczą ;)
ale ch... z tą moca jak auto ciężkie :/

dr. Kiler + 1 " hit the pedal to the metal" \m/ :D

Poza tym szkoda że was nie bylo. Wtedy by sie okazało kto jaki czasy by robił ;) :D



Awatar użytkownika
muarah
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1330
Rejestracja: 2009-07-21, 13:00
Model: Mustang 351C, 1970
Silnik: inny V8
Kolor: hulla blue
Kontakt:

Re: Team MKP na Novol Classic Auto Cup, Tor Kielce, 3 maja

Post autor: muarah » 2014-07-03, 02:05

Tez bardzo żałuję ale czasem coś wypada :/


muarah

Awatar użytkownika
lamina
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1005
Rejestracja: 2012-05-28, 20:54
Model: GT390 1968
Silnik: inny V8
Kolor: Highland Green
Lokalizacja:: Pruszków/Pisz
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Re: Team MKP na Novol Classic Auto Cup, Tor Kielce, 3 maja

Post autor: lamina » 2014-07-03, 07:44

kaskader bart pisze: ale ch... z tą moca jak auto ciężkie :/
:) ......
to dla tego ja dlubie V6 :) ....



Awatar użytkownika
kaskader bart
Forumowicz
Posty: 510
Rejestracja: 2009-10-30, 23:35
Model: GT '08 roush
Silnik: V8 4.6

Re: Team MKP na Novol Classic Auto Cup, Tor Kielce, 3 maja

Post autor: kaskader bart » 2014-07-03, 09:36




Awatar użytkownika
kaskader bart
Forumowicz
Posty: 510
Rejestracja: 2009-10-30, 23:35
Model: GT '08 roush
Silnik: V8 4.6

Re: Team MKP na Novol Classic Auto Cup, Tor Kielce, 3 maja

Post autor: kaskader bart » 2014-07-03, 16:50

dr.killer pisze:
nie zgrywam fachowca i bez urazy ale widać że auta nie czujesz wiec nawet super GTR wiele by nie pomógł

Nie no w ogóle bez urazy...
No i dzieki za rady mistrzu.
a czekaj czy to ty byłeś moim pilotem? Kurde a może siedziałeś tylu :oczami:

Zaraz pewnie się zacznie pokrzykiwanie kto ma wieksze jaja i pałe :oczami:



Awatar użytkownika
kaskader bart
Forumowicz
Posty: 510
Rejestracja: 2009-10-30, 23:35
Model: GT '08 roush
Silnik: V8 4.6

Re: Team MKP na Novol Classic Auto Cup, Tor Kielce, 3 maja

Post autor: kaskader bart » 2014-07-03, 19:32


dobra zapomnij nie było rozmowy miało być bez urazy
ok sorry :kwasny: Myślałem że ty tak z hejtem na poważnie.
Peace :papa:
Taki troche wyczulony jestem po latach obecnosci na fkp ;) Tam nawet sie nie obejrzysz, a już ci jedą :D



Awatar użytkownika
kaskader bart
Forumowicz
Posty: 510
Rejestracja: 2009-10-30, 23:35
Model: GT '08 roush
Silnik: V8 4.6

Re: Team MKP na Novol Classic Auto Cup, Tor Kielce, 3 maja

Post autor: kaskader bart » 2014-07-04, 12:16

Tu mój przejazd widziany z zewnątrz. Prosze o konstrukcyjną krytyke. Chyba nie ogarniam auta :wstyd:
Miałem też wrażenie że opony slabo trzymały. Czasami znosiło przód. Tyl leci bokiem permametnie w tym aucie :D
Ale to normalne :D

http://m.youtube.com/watch?v=2BVEkopyYI0



Awatar użytkownika
muarah
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1330
Rejestracja: 2009-07-21, 13:00
Model: Mustang 351C, 1970
Silnik: inny V8
Kolor: hulla blue
Kontakt:

Re: Team MKP na Novol Classic Auto Cup, Tor Kielce, 3 maja

Post autor: muarah » 2014-07-04, 14:39

dr.killer pisze:
nie zgrywam fachowca i bez urazy ale widać że auta nie czujesz wiec nawet super GTR wiele by nie pomógł

[/b][/color]
Oj Killer, jesteś spoko gość ale nigdy się nie nauczysz skromności :zawstydzony:


muarah

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tor”