w automacie jest łatwiej niz w manualuTadi pisze:To mnie zawsze w automatach zastanawiało jak spalić gumę, ponieważ niema sprzegła to nie można go wkręcić na wysokie obroty bo zawsze ruszy, a z hamulcem to nie wiem jak bo przecież hamulec jest na 4 koła, a ręczny na tylnie bądź na 4, napęd jest na tył więc nigdy nie wiedziałem. Kolege z klasy mówił że się da na trybie N wkręcać samochód na ok. 6tyś obr/min i szybko przełączyć na D, ale pewnie przez takie coś skrzynia biegów po krótkim czasie padnie
Jak profeslonalnie spalić gumę ???
-
- Forumowicz
- Posty: 814
- Rejestracja: 2008-11-05, 13:13
- Model: 2007
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: czarny, chwilowo bez pasów
- Kontakt:
CS6 Progress bar
[||||||||||||||||||--------------------------------] 36%

[||||||||||||||||||--------------------------------] 36%

W automacie to jest pikuś. Jeżeli auto jest z tylnym napędem, to wrzucasz na 1(żeby skrzynia nie zmieniała biegów) lewą nogą wciskasz hamulec a prawą gaz.Jeżeli auto nie jest obciążone to hamulec łapie na przednie koła. A jeżeli jest przedni napęd to zaciągasz ręczny i wciskasz gaz. Mnie zawsze wychodzi.Tadi pisze:To mnie zawsze w automatach zastanawiało jak spalić gumę, ponieważ niema sprzegła to nie można go wkręcić na wysokie obroty bo zawsze ruszy, a z hamulcem to nie wiem jak bo przecież hamulec jest na 4 koła, a ręczny na tylnie bądź na 4, napęd jest na tył więc nigdy nie wiedziałem. Kolege z klasy mówił że się da na trybie N wkręcać samochód na ok. 6tyś obr/min i szybko przełączyć na D, ale pewnie przez takie coś skrzynia biegów po krótkim czasie padnie
Można też kręcić bączki z wciśniętym hamulcem. Link poniżej:
W zależności czy chcesz stać w miejscu czy pomału kręcić baczki, wciskasz hamulec słabiej albo mocniej.

-
- Forumowicz
- Posty: 814
- Rejestracja: 2008-11-05, 13:13
- Model: 2007
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: czarny, chwilowo bez pasów
- Kontakt:
Harryy odpisał, nic dodać nic ująćTadi pisze:a Krzysiu mógł byś mi wytłumaczyć łopatologicznie jak się to robi, od samego początku, bo nie chce u mamy w samochodzie próbować metodą prób i błędów bo mogę coś popsuć, a to by nie było fajne





CS6 Progress bar
[||||||||||||||||||--------------------------------] 36%

[||||||||||||||||||--------------------------------] 36%

- RadAg!
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 73
- Rejestracja: 2010-01-24, 15:00
- Model: Ford Crown Victoria
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: White
- Kontakt:
Nie rozumiem, jaka jest roznica czy hamulec i gaz naciskasz ta sama noga czy hamulec lewa a gaz prawa?Dezo pisze:Może już było, ale w automacie: prawą nogą, piętą naciskasz hamulec, a palcami gaz. Skrzynia na 1 biegu. Dzięki temu można regulować całym procesem palenia gumy. Wiem, bo w 2001 spaliłem resztkę opony, żeby poćwiczyć i przekonać się jak to jest. Więcej tego robić nie będę...
Pozdrawiam
www.roadrunners.pl
Dla mnie to bez różnicy. Ważne jest tylko żeby nie wcisnąć hamulca do dechy, bo można spalić tylne klocki. Tak jak to zrobił klient na powyższym filmiku.RadAg! pisze:Nie rozumiem, jaka jest roznica czy hamulec i gaz naciskasz ta sama noga czy hamulec lewa a gaz prawa?Dezo pisze:Może już było, ale w automacie: prawą nogą, piętą naciskasz hamulec, a palcami gaz. Skrzynia na 1 biegu. Dzięki temu można regulować całym procesem palenia gumy. Wiem, bo w 2001 spaliłem resztkę opony, żeby poćwiczyć i przekonać się jak to jest. Więcej tego robić nie będę...
Pozdrawiam
