cargo

Wszystko związane z wyścigami, driftem itd. (sprzęt, taktyka, imprezy...)

Moderatorzy: alski, alski

Awatar użytkownika
Olaf
Forumowicz
Posty: 436
Rejestracja: 2008-07-09, 21:57
Model: GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: królewski błękit : )
Lokalizacja:: Warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Post autor: Olaf » 2009-08-25, 12:12

Alfatech,
z ta sondą to tylko wyniki widzę a zupełnie nie wiem o co chodzi - pewnie ciemny jestem ; )) , więc podaj linka o co kaman?

a tekst z GW - stary z 2007r. (ceny trochę nieaktualne) - ale całkiem, całkiem fajny. Zaskoczyło mnie że niby na autostradzie przy 130km/h BMW wyprzedza Mustanga aż o 2 długości (albo to są sieroty z GW albo ja jestem taki dobry ; )) ze różnica jest minimalna).

Porównanie tych aut jest ciekawe bo mają wiele zbliżonych parametrów... jest tylko jedno ''ALE'' czyli Cena tj. "BMW kosztuje 211 tys. zł. Za taką sumę można sobie sprowadzić Mustanga GT 500 o mocy 500 KM!" ... :rotfl: I wtedy BMW w porównaniach mocy/przyszpieszenia jest o 5 długości w tyle... może nawet więcej...

Ja to zawsze mówię jak ktos mówi, że jest dużo plastiku w aucie - "weź wydaj 6 000zł w Java Car Design to ci obiją skórą deskę, słupki, hamulec etc. i będziesz miał wnętrze mniej więcej jak w BMW". Za ''trochę'' mniejsze pieniądze ; ))



Maru
Młodszy Forumowicz
Posty: 37
Rejestracja: 2009-06-07, 04:02
Model: Audi TT 1.8T 180KM -> v8 ?
Kolor: blue
Kontakt:

Post autor: Maru » 2009-08-25, 17:44

o kurde - ale rowniutko - prawie wszystko tak samo w statystykach. Ja na twoim miejscu bym wzial od tego goscia numer i scigal sie z rownym do oporu bo to najwieksza radocha :) Dawaj znac kiedy sie znowu ustawiacie to z checia wpadne obejrzec.

Przyznam, ze jestem zwolennikiem "no turbo no life" i bardziej mi odpowiada bi-turbo niz 4,6 L silnik :P ale wierze w moc gigantycznych silnikow ;]


http://www.iClinic.pl

Awatar użytkownika
Olaf
Forumowicz
Posty: 436
Rejestracja: 2008-07-09, 21:57
Model: GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: królewski błękit : )
Lokalizacja:: Warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Post autor: Olaf » 2009-08-25, 22:53

Maru,

w niedzielę 21:00. Spoko, coś wykombinuję i ścignę szkopa ! ; ))) (a nie będzie łatwo, bo serio było ledwo, ledwo ; ( Po prostu te BMW z bezpośrednim wtryskiem i biturbo to naprawdę nowoczesna jednotka... ale spoko , już za rok standardowy Mustang GT bedzie miał nowy silnik 5.0 l 400KM .... i po zawodach! ; )

Ależ z tym hasłem masz u nas niezłą karierę -> ja nie widzę nic złego w silniku 4,6 l z turbiną ; ) (ja u swojego dodam kompresor jak tylko nazbieram kasę, słowo ; )



Maru
Młodszy Forumowicz
Posty: 37
Rejestracja: 2009-06-07, 04:02
Model: Audi TT 1.8T 180KM -> v8 ?
Kolor: blue
Kontakt:

Post autor: Maru » 2009-08-26, 18:39

oooo :) stary jak to zamontojesz to stawiam flache bo to bedzie jak dokonczyc malowane przez 2 lata dzielo sztuki :)


http://www.iClinic.pl

Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2009-09-03, 22:46

To juz - Monstrum .. Czas ma jak Motor Hayabusa 1300 - w najwyzszym wydaniu

czas 8,92 na 1/4 mili powala





Awatar użytkownika
Olaf
Forumowicz
Posty: 436
Rejestracja: 2008-07-09, 21:57
Model: GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: królewski błękit : )
Lokalizacja:: Warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Post autor: Olaf » 2009-09-04, 21:00

super! W PL jeszcze nikt tak szybko jakilkolwiek autem nie pojechał...

fajnie jest podpisane: " pierwszy fabryczny silnik Forda, który złamał granice 8sek. '' ; )

a najpiękniejsze, że z automatyczną skrzynią biegów ; )



Maru
Młodszy Forumowicz
Posty: 37
Rejestracja: 2009-06-07, 04:02
Model: Audi TT 1.8T 180KM -> v8 ?
Kolor: blue
Kontakt:

Post autor: Maru » 2009-09-06, 02:57

No i stało się - wreszcie się zmierzyliśmy z Horse ;]



Czekam teraz na twoje mody i lecimy jeszcze raz ! :)


http://www.iClinic.pl

Awatar użytkownika
horse
Forumowicz
Posty: 636
Rejestracja: 2009-02-09, 22:43
Model: Mustang Convertible
Silnik: V6 4.0
Kolor: Torch Red
Kontakt:

Post autor: horse » 2009-09-06, 03:42

no dokladnie stalo sie. Pościgalismy sie troche z maru i efekty sa takie ze start tt ma lepszy na jakies pol dlugosci auta (wiadomo automat w stangach v6 ma straszne opóźnienie przy starcie) potem zaczalem go delikatnie dochodzic :) ale gdzies do predkosci 165 km/h a potem już zostałem na 1,5 długości :( ale jeszcze rewanżyk przed nami po moich narazie wstępnych modach :) więc jeszcze nic straconego :) bo po późniejszych zmianach myślę że bez żadnych problemów mogę startować z kolegami w 225 konnych TT też może być ciekawie.


Jam jest Wujek Staszek Mistrz Ciętej Riposty!!! :D

Awatar użytkownika
Hans
Forumowicz
Posty: 1028
Rejestracja: 2008-12-30, 11:18
Model: 500
Kolor: Black
Lokalizacja:: Warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Post autor: Hans » 2009-09-06, 08:35

:znudzony: no nie wierzę!! :zdziwko:


.:: :evil: my other ride is your mom :evil: ::.

Awatar użytkownika
horse
Forumowicz
Posty: 636
Rejestracja: 2009-02-09, 22:43
Model: Mustang Convertible
Silnik: V6 4.0
Kolor: Torch Red
Kontakt:

Post autor: horse » 2009-09-06, 08:52

no niestety life is brutal i jechaliśmy ze 4 razy i za każdym razem prawie taki sam wynik z podobnymi efektami w trakcie przejazdu :/ proponuje żeby jakaś v6 w manualu stanęła z maru do pojedynku zobaczymy różnice ale myślę że będzie jeszcze gorzej. Może mody coś pomogą.

Zapomniałem napisać o jednej rzeczy wręcz bardzo ważnej. bo jeszcze był wyściag z taką samą silnkowo TT-ką tylko, że w cabrio to została na jakieś 3 długości mimo mojego gorszego startu. :hyhy: więc nie jest tak źle. myśle że z tą która przegrałem tj TT-ka maru mógłby jeszcze stanąć zwykłe copue bo wiadomo cabrio musi być cięzsze i wtedy myśle że większych szans mieć nie będzie, ale to juz trzeba sprawdzić


Jam jest Wujek Staszek Mistrz Ciętej Riposty!!! :D

Maru
Młodszy Forumowicz
Posty: 37
Rejestracja: 2009-06-07, 04:02
Model: Audi TT 1.8T 180KM -> v8 ?
Kolor: blue
Kontakt:

Post autor: Maru » 2009-09-06, 13:24

no jak bedzie okazja i "pozwolenie" to z checia pozycze od ktoregos z kolegow cabrio ale ten z ktorym ty sie scigales dal mi pozniej wziac za jego kolko i jak mu pokazalem jak sie startuje to cytuje "ja pierdole ja nie wiedzialem ze to tak moze jezdzic". Miales slabego przeciwnika w tym cabrio po prostu

Wcale nie mowie że ze mnie jakis radjowiec ale swoje auto zdecydowanie znam.

Z manualem tez sie z checia scigne ;) jest ktos z wawy z v6 2005?

Postaram sie wrzucic to za naszej jazdy vs tamta tt zeby nie bylo ze Cie TT zjadaja ;p


http://www.iClinic.pl

Awatar użytkownika
Olaf
Forumowicz
Posty: 436
Rejestracja: 2008-07-09, 21:57
Model: GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: królewski błękit : )
Lokalizacja:: Warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Post autor: Olaf » 2009-09-06, 14:00

ja chrzanię, wg. mnie różnica jest b. wyraźna, nie sądziłem, że aż taka (mimo różnicy wagi znacznej) ! Ale filmik zrobiony profesjonalnie! ; ) Faktycznie ktoś mówił, że automat V6 jest wolny - trzeba zobaczyć z manualem.

to tylko potwierdza moją opinię o V6 że jest dobry w opcji koniecznie z kompresorem!!! (jeżeli ktoś lubi szybką jazdę). Ja jak kupowałem Mustanga no to nie miałem oczywiście wystarczająco dużo pieniędzy i myślałem żeby kupić V6 a po roku ''jak nazbieram'' dokupić kompresor ale stwierdziłem że 'suma sumarum' różnica byłaby prawie żadna do ceny V8. I jakoś pożyczyłęm pieniądze i kupiłem V8 i Panie, dzięki, to była najlepsza decyzja!!!

Ty, Maru, był taki Porsche Boxter 205KM z 2001r -> jak Boga kocham, Ty byś go ścignął!!! (i jaki fajny filmik byłby! ; )))



Maru
Młodszy Forumowicz
Posty: 37
Rejestracja: 2009-06-07, 04:02
Model: Audi TT 1.8T 180KM -> v8 ?
Kolor: blue
Kontakt:

Post autor: Maru » 2009-09-06, 14:10

Rewanz Horse'a na innej TT ;)


Ty, Maru, był taki Porsche Boxter 205KM z 2001r -> jak Boga kocham, Ty byś go ścignął!!! (i jaki fajny filmik byłby! ; )))


No na pewno bym chociaż spróbował ;) jak masz namiar do niego to daj znać.
Faktycznie ktoś mówił, że automat V6 jest wolny - trzeba zobaczyć z manualem.

a z tego co ja tu czytalem to auto objezdzaja manuale - ale przyznam ze "szybko" zmieniam biegi (metodą "drive it like you stole it") i odczuwalnie odchodziłem przy każdej zmianie.

filmik nakrecony iphonem ale staralem sie z niego wycisnac ile mozna ;)


http://www.iClinic.pl

Maru
Młodszy Forumowicz
Posty: 37
Rejestracja: 2009-06-07, 04:02
Model: Audi TT 1.8T 180KM -> v8 ?
Kolor: blue
Kontakt:

Post autor: Maru » 2009-09-06, 14:23

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


http://www.iClinic.pl

Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2009-09-06, 15:07

Wpadnijcie tu :

Wszyscy moga sei scignac i zrobic profesjonalny pomiar.
Auta sie nie katuje a fajna zabawa

Gecko Cup - Runda 4
27 września 2009 - Warszawa (Lotnisko Bemowo)

PLAN IMPREZY

07:00 - otwarcie bram wjazdowych
07:00 - 10:00 - badania kontrolne pojazdów na 1/4 mili i do Corners Cup
08:00 - 13:00 - eliminacje wszystkich klas motocyklowych i samochodowych (dowolna ilość przejazdów kierowców w ciągu 5 godzin - wiążący będzie najlepszy uzyskany czas ET+RT)
13:00 - 18:00 - finały wszystkich klas motocyklowych i samochodowych
19:00 - rozdanie nagród pieniężnych

* podczas przerw technicznych wspaniałe widowisko zapewni stunter13, bezsprzecznie najlepszy (polecamy http://www.stunter13.com) polski kaskader motocyklowy
* wybory Miss Gecko - 500 PLN do wygrania
* wybory Auta Gecko - 500 PLN do wygrania , oceniamy tuning wizualny i car audio
* trybuny i konkursy dla widzów
* pokaz sztuk walki
* wystawcy z branży motoryzacyjnej (i nie tylko) będą prezentować się na wielu stoiskach podczas imprezy
* gastronomia
* plac zabaw dla dzieci
* widzowie chętni do niesienia pomocy innym będą mogli oddać krew dla warszawskiego RCKiK lub wziąć udział w charytatywnej licytacji przejazdu najszybszym autem zawodów



ODPOWIEDZ

Wróć do „Tor”