II Ogólnopolski Zlot Mustangów w Polsce - Pogaduchy

Moderatorzy: celibad, Przemek64, horse, celibad, Przemek64, horse

Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2277
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

Post autor: Koral » 2010-02-16, 09:34

kaes pisze: Koszt takiej imprezy - 4 400 pln netto. ( 2 tyś wynajem terenu, 600 pln za jednego instruktora).
super cena-wykazales sie kaes :padam: :)
kaes pisze:
Cena ta nie obejmuje sprzętu pomiarowego na wyścigi. Z Andronikiem szukamy wypożyczalni sprzętu pomiarowego w cenach przystępnych dla nas
a to ile by chcieli ze sprzetem pomiarowym ?
kaes pisze: Pluzz podał bardzo fajny pomysł - aby na zlot zaprosić mobilną hamownię. Wiadomo, zależeć to będzie od kosztów i chętnych. Na tą chwilę wiemy, że z wymagań mają min. 10 aut i:
1) 50 zł od auta za 2 pomiary
2) 2500 zł bez limitów.
moze i dobry pomysl pod warunkiem ze bedzie ona zaproszona na sobote lub niedziele na zlot a nei na tor, hamowanie kazdego auta zajmuje sporo czasu, no i w przypadku automatow to nie wiem czy taka mobilna hamownia bedzie wiarygodna.. trzeba bedzie zrobic liste chetnych, ja jestem za,chociaz swojego chcialem shamowac na Maha LPS 3000, jaka jest w lodzi czy wroclawiu,z tym ze jak pomysle jak oni beda go katowali na tej hamowni to mi sie odechciewa, dla mnie wazniejszy od pomiaru na hamowni jest wynik ET na cwiartke, juz wiem ze auto lepiej mi sie zbiera niz w tamtym roku, ale specjalnei zdejmowac kaganeic na obroty zeby mu wyszlo te 500HP nie widzi mi sie-i chyba jesli bede hamowal to do tych 6,5tys.obr, szkoda mi silnika katowac wyzszymi obrotami, jesli wykres przy 6tys bedzie podobny do tego z Saleena to mi wystarczy-bede wiedzial ile teoretycznei moge miec HP bez kaganca obrotow..
tak czy inaczej zrobmy liste chetnych na hamownie, ja jestem za o ile nie bedzie kolidowala z torem-wtedy wole wydac te 150zl w lodzi na maha ale bardziej nie dla sprawdzenia mocy tylko AFR-to dla mnei jest wazniejsze od max KM


Koral tel.+48 792-33-55-65
http://www.facebook.com/US.AutoimportKS
Obrazek

kaes
Forumowicz
Posty: 814
Rejestracja: 2008-11-05, 13:13
Model: 2007
Silnik: V6 4.0
Kolor: czarny, chwilowo bez pasów
Kontakt:

Post autor: kaes » 2010-02-16, 09:56

koral pisze:a to ile by chcieli ze sprzetem pomiarowym ?
nie mają sprzętu pomiarowego. u nich trzeba załatwiać z zewnątrz. SSS mi zaoferowało 4tys zł za kompleksową obsługę (dojazd z wawy, własny generator, sprzęt, wydruki itd itp). ale to raczej za drogo za 3 godziny wyścigów. ale jakby się udało coś znaleźć np za 2 tyś to by było chyba spoko


CS6 Progress bar
[||||||||||||||||||--------------------------------] 36%

Obrazek

kaes
Forumowicz
Posty: 814
Rejestracja: 2008-11-05, 13:13
Model: 2007
Silnik: V6 4.0
Kolor: czarny, chwilowo bez pasów
Kontakt:

Post autor: kaes » 2010-02-16, 11:22

z dodatkowych rzeczy:
W przypadku organizacji wyścigów potrzebujemy obok toru karetke z lekarzem (taki wymog). Sam wyscig ponadto nie jest ubezpieczony (cale szkolenie jest). Mozemy sie wiec ubezpieczyc we wlasnym zakresie.

Dowiadujemy sie o lekarza z ambulansem, nie powinien to byc duzy koszt.


CS6 Progress bar
[||||||||||||||||||--------------------------------] 36%

Obrazek

Awatar użytkownika
Magic
Forumowicz
Posty: 863
Rejestracja: 2008-07-20, 20:17
Model: RTR 2012
Silnik: V6 3.7
Kolor: BLACK
Lokalizacja:: Oleśnica
Stajnia: Stajnia Dolny Śląsk
Kontakt:

Post autor: Magic » 2010-02-16, 20:12

Od kiedy jest wymógł karetki i lekarz na miejscu?? Dla masowych imprez z sporom ilością postronnych osób to rozumień, ale dla nas to zbędne zwłaszcza że na szkoleniu pewnie nie będzie, bo za taka przyjemność se wołają 5 tyś zł...


Obrazek

andronik
Członek Honorowy MKP
Posty: 398
Rejestracja: 2008-07-08, 10:29
Model: GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: Black Metal
Kontakt:

Post autor: andronik » 2010-02-16, 20:36

dr.killer pisze:bo za taka przyjemność se wołają 5 tyś zł
Spoko, sporo sporo mniej taka "przyjemność" kosztuje. Jeszcze dogrywamy szczegóły,
wkrótce więcej szczegółów.


Pozdrawiam,
Tomek

[color=red][size=150]Piszesz głupoty lub posty nic nie wnoszące do tematu ? ........... proszę ustaw czas ich wygaśnięcia[/size][/color]

krystian
Posty: 2
Rejestracja: 2009-04-19, 22:37
Model: Mustang
Silnik: inny V6

Post autor: krystian » 2010-02-16, 23:15

Witam, móje auto dopiero jedzie do tapetowania wiec... czy mogę podjechać innym?
-żeby mnie ktoś nie wyśmiał... :zalamany:



kaes
Forumowicz
Posty: 814
Rejestracja: 2008-11-05, 13:13
Model: 2007
Silnik: V6 4.0
Kolor: czarny, chwilowo bez pasów
Kontakt:

Post autor: kaes » 2010-02-17, 14:15

Możesz innym autem przyjechać, ale na "wystawce" gdzie by ona nie była (rynek czy malta, zobaczymy) będą tylko mustangi.


CS6 Progress bar
[||||||||||||||||||--------------------------------] 36%

Obrazek

Mariuch
Młodszy Forumowicz
Posty: 45
Rejestracja: 2009-05-16, 19:22
Model: mustang 66
Silnik: V8 5.0
Kolor: niebieski
Kontakt:

Post autor: Mariuch » 2010-02-17, 16:44

Proponuję , aby dodać w konkursach kategorię - BEST SOUND CAR , mając na myśli moje 2' puste rureczki wystające z tyłu. Tylko w takim konkursie mam jakieś szanse :hyhy:


Pozdrawiam ;)

Awatar użytkownika
pluzz
Forumowicz
Posty: 451
Rejestracja: 2008-08-21, 15:44
Model: Coupe 289 V8
Silnik: V8 4.6
Kolor: bialy
Kontakt:

Post autor: pluzz » 2010-02-17, 18:34

Pomysl dobry ale pamietajcie, ze sedziami sa nasze dziewczeta a z mojego wlasnego przypadku wiem, ze moja nie lubi i nie rozumie meskiej fascynacji "pierdzacymi rurami"... wiec zwyciezca moze zaskoczyc :)


Tomasz
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Dark Red
Forumowicz
Posty: 219
Rejestracja: 2008-07-31, 23:54
Model: GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: Dark Red

Post autor: Dark Red » 2010-02-17, 18:52

pluzz pisze:Pomysl dobry ale pamietajcie, ze sedziami sa nasze dziewczeta a z mojego wlasnego przypadku wiem, ze moja nie lubi i nie rozumie meskiej fascynacji "pierdzacymi rurami"... wiec zwyciezca moze zaskoczyc :)
Do tej kategorii sugeruje aby sedziowali mlodociani fani motoryzacji wybrani losowo z publiki a nie nasze dziewczeta.Np moja zona sie nie zna na tej pieknej konturencji i nie bedzie glosowala prawidlowo.


1968 Coupe 6-cyl. / 2005 V8: Boost Brothers LT, FRPP Hot Rod cams & Intake, GT500 TB, H&R stabilizers, J&M LCA, Metco UCA, Spohn panhard bar, UPR CAI, line lock, Brembo 14" brakes, Seibon carbon hood, 18" shelby rims, 4.10 gears

Awatar użytkownika
Dezo
Forumowicz
Posty: 1614
Rejestracja: 2009-03-10, 14:14
Model: BULLITT
Silnik: V8 4.6
Kolor: HG
Kontakt:

Post autor: Dezo » 2010-02-19, 09:43

Co racja, to racja... Moja małżonka również mówi, że nawet mogłaby ze mną jeździć "tym Mustangiem, gdyby nie był taki głośny...". I co ja mam na to odpowiedzieć...? :D
Myślę, że w tej sytuacji najlepszym sędzą będzie jakiś przyrząd do pomiaru decybeli.


Samotny Wilk

Awatar użytkownika
Pavulon_
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2168
Rejestracja: 2008-08-17, 22:22
Model: 1965 Convertible
Silnik: inny V8
Kolor: Prairie Bronze
Lokalizacja:: Poznań
Stajnia: Stajnia Wielkopolska

Post autor: Pavulon_ » 2010-02-20, 12:23

pluzz pisze:SZUKAM SPONSORA NA ZLOT W POZNANIU - potrzebuje 2250zl na paliwo!
mogę zapewnić darmowe spanie :) żeby obniżyć koszta :D



Awatar użytkownika
Dark Red
Forumowicz
Posty: 219
Rejestracja: 2008-07-31, 23:54
Model: GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: Dark Red

Post autor: Dark Red » 2010-02-20, 22:14

qbcioo pisze:a co z tablicami ?? temat ucichł??
Ja chce tablice, z konikiem, aby ułatwić życie, proponuję aby nie było wyboru, jeden rodzaj tablic i wybór będzie prosty dla wszystkich.


1968 Coupe 6-cyl. / 2005 V8: Boost Brothers LT, FRPP Hot Rod cams & Intake, GT500 TB, H&R stabilizers, J&M LCA, Metco UCA, Spohn panhard bar, UPR CAI, line lock, Brembo 14" brakes, Seibon carbon hood, 18" shelby rims, 4.10 gears

Mariuch
Młodszy Forumowicz
Posty: 45
Rejestracja: 2009-05-16, 19:22
Model: mustang 66
Silnik: V8 5.0
Kolor: niebieski
Kontakt:

Post autor: Mariuch » 2010-02-21, 00:16

Tak na marginesie mam transmiter mp3 w aucie...jesli ktoś z Was wrzuci odpowiednią muze na karte pamięci micro sd , to jak się gdzieś ladnie ustawimy i zsynchronizujemy radyjka zapodamy niezły koncercik .Z wszystkich bryk w tym samym momencie .Efekt zajebisty ;) Ja chętnie bym wrzucił , niestety jjestem z troche innej planety , Armin van Buuren , czy Tiesto odbiegają od Waszych gustów ;)


Pozdrawiam ;)

Awatar użytkownika
Dark Red
Forumowicz
Posty: 219
Rejestracja: 2008-07-31, 23:54
Model: GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: Dark Red

Post autor: Dark Red » 2010-02-21, 00:21

Mariuch pisze:Tak na marginesie mam transmiter mp3 w aucie...jesli ktoś z Was wrzuci odpowiednią muze na karte pamięci micro sd , to jak się gdzieś ladnie ustawimy i zsynchronizujemy radyjka zapodamy niezły koncercik .Z wszystkich bryk w tym samym momencie .Efekt zajebisty ;) Ja chętnie bym wrzucił , niestety jjestem z troche innej planety , Armin van Buuren , czy Tiesto odbiegają od Waszych gustów ;)
Jaki zasięg ma ten nadajnik ?
Mam CD Armin van Buuren


1968 Coupe 6-cyl. / 2005 V8: Boost Brothers LT, FRPP Hot Rod cams & Intake, GT500 TB, H&R stabilizers, J&M LCA, Metco UCA, Spohn panhard bar, UPR CAI, line lock, Brembo 14" brakes, Seibon carbon hood, 18" shelby rims, 4.10 gears

ODPOWIEDZ

Wróć do „II Ogólnopolski Zlot Mustangów”