III AWSA - 24 kwietnia 2010, Sochaczew

Moderatorzy: celibad, Przemek64, horse

Awatar użytkownika
Air
Młodszy Forumowicz
Posty: 17
Rejestracja: 2010-01-12, 18:40
Model: '89 Chevy Camaro IROC-Z
Silnik: inny V6
Kolor: Bordowy
Kontakt:

Post autor: Air » 2010-05-24, 01:49

tomec pisze:nie tylko ja, widać to w tabeli wyników :)
Owszem. Dlatego też postaramy się dociec na jakiej linii (szef KJS - kierownik sportowy imprezy (czyli ja)? szef KJS / obsługa KJS - zawodnik? inny z organizatorów - zawodnik?) zaszło nieporozumienie i na tej podstawie podejmiemy sprawiedliwą (mam nadzieję) decyzję.

Gdybym mógł zrobiłbym to tak szybko jak się da - niestety sprzeciw wpłynął w godzinach nocnych i przynajmniej przez najbliższe 10 godzin (tak, ja też czasem śpie, i to nawet tyle co inni ludzie - choć szczerze powiem, że przez 3 dni przed imprezą sypiałem po 4 godziny ;) nic się nie wyjaśni.

Dobrej nocy :spi:


AWSA | AMATORSKIE WYŚCIGI SAMOCHODÓW AMERYKAŃSKICH

Awatar użytkownika
jazdapl
Posty: 2
Rejestracja: 2010-05-24, 00:00
Kontakt:

Post autor: jazdapl » 2010-05-24, 09:31

wrzucam foty. NAprawde fajna klimatyczna impreza. Podobało mi się to że nie było komerchy i krótko ogolonych dresiarzy na widowni tylko taki kameralny piknikowy klimat.

strona wydarzenia: http://jazda.pl/event/iii-amatorskie-wy ... rykanskich

galeria 1 (ja nie umiem robić fotek) :/ http://jazdapl.jazda.pl/album/awsa-iii- ... rykanskich

galeria 2 (on umie robić fotki) :D http://jazdapl.jazda.pl/album/awsa-iii-tomek

pozdr,
Maciej
JAZDA.PL



Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2277
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

Post autor: Koral » 2010-05-24, 13:43

tomec pisze: Ja i tak już swoje wiem, Mustang dał po d... paru innym i tyle ;)
no i bdb :) :ok: tak trzymac :ok: wiem jakie to uczucie bo mi tez kilka tyg wczesniej udalo sie pokazac ze mustangi to wcale nie wolne kloce ;) mialem byc i na tej imprezie ,ale przez ta zmiane daty zupelnie o niej zapomnialem :( w tytule dalej jest 24kwietnia i moze dlatego..

no ale gratuluje najlepszego czasu w swojej klasie :)


Koral tel.+48 792-33-55-65
http://www.facebook.com/US.AutoimportKS
Obrazek

Awatar użytkownika
tomec
Forumowicz
Posty: 182
Rejestracja: 2009-06-10, 22:25
Model: Shelby GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: performance white
Kontakt:

Post autor: tomec » 2010-05-24, 14:23

dzięki koral :)
oczywiście najlepszy czas był w KJS, na 1/4 mili się nie popisałem (14,5 ET+RT). nie mam pojęcia z jakiego powodu, podejżewam opony które założyłem na tył. mam wrażenie że są bardzo śliskie. teoretycznie powinny trzymać lepiej, bo założyłem szersze, a ślizgały się bardziej niż węższe...
generalnie i tak dobry czas w KJS dla mnie jest ważniejszy :D

jakby kogoś interesowało, na 1/4 mili startowałem z jeepem (5,9l), ładnie startuje to (4x4) później zostaje w tyle, dwa razy z Chargerem, ja dostałem po d..., ale bez jakiejś kosmicznej przewagi i raz startowałem z suprą, tu też mustang pokazał gdzie jej miejsce :rotfl:
poza tym, tak jak już pisałem. mam wątpliwości co do wiarygodności tych wyników na 1/mili, było z pomiarami i kalibracją sporo problemów... może to pod koniec dobrze działało, a może nie...wątpliwości pozostały :niepewny:



Awatar użytkownika
PaniC
Forumowicz
Posty: 313
Rejestracja: 2010-03-20, 13:06
Kontakt:

Post autor: PaniC » 2010-05-24, 14:31

To nasz klubowy?

Obrazek
Ostatnio zmieniony 2010-05-24, 14:38 przez PaniC, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
tomec
Forumowicz
Posty: 182
Rejestracja: 2009-06-10, 22:25
Model: Shelby GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: performance white
Kontakt:

Post autor: tomec » 2010-05-24, 14:34

Rozmawialiśmy parę razy, ale kierowca chyba tutaj rzadko zagląda. Chyba na zdjęciach z SSS na Bemowie też go widziałem.



Awatar użytkownika
Air
Młodszy Forumowicz
Posty: 17
Rejestracja: 2010-01-12, 18:40
Model: '89 Chevy Camaro IROC-Z
Silnik: inny V6
Kolor: Bordowy
Kontakt:

Post autor: Air » 2010-05-24, 16:01

Oficjalny komunikat w sprawie tomca:
http://www.awsa.org.pl/news/4-news/143- ... kat-dotyczący-sprzeciwu-zawodnika.html

Po analizie wniosku niestety nie przychyliliśmy się do sprzeciwu. Na osłodę i dla uznania naprawdę dobrego czasu jaki Tomkowi udało się uzyskać - uhonorujemy go upominkami.

PS.: Aparatura pomiarowa sprawiała sporo problemów - ostatecznie udało się ją wykalibrować na tyle, że auto, które było "na świeżo" po pomiarze aparaturą Heuer Tag na Bemowie uzyskało wynik porównywalny (o 0,2s lepszy ale tutaj nawierzchnia jest znacznie lepsza niż na Bemowie). Co nie zmienia faktu, że aparatura nie spisywała się najlepiej i jeśli właściciel nie poprawi niedociągnięć to nie będzie wykorzystywana przez nas w przyszłości.


AWSA | AMATORSKIE WYŚCIGI SAMOCHODÓW AMERYKAŃSKICH

Awatar użytkownika
tomec
Forumowicz
Posty: 182
Rejestracja: 2009-06-10, 22:25
Model: Shelby GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: performance white
Kontakt:

Post autor: tomec » 2010-05-24, 23:19

Prawo organizatorów - mogą robić co chcą i to oni ostatecznie decydują.

Chociaż uzasadnienie odrzucenia sprzeciwu trochę mnie rozbawiło. "Zawodnicy byli informowani" :rotfl:
Nie zgłaszałem sprzeciwu co do 1/4 mili bo i tak miałem kiepski czas, ale tutaj też zawodnicy byli informowani? Chyba że ja jakimś dziwnym trafem znów byłem pomijany. Na 1/4 mili w ogóle nie ogarniałem ktory przejazd to już ten konkursowy, a który próbny :zdziwko:

Tak czy tak, widzę że I miejsce ma nowe Camaro SS które zarówno w KJS i na 1/4 mili zrobiło gorsze czasy niż moje :D :D :D
Pozostaje lekkie poczucie niesprawiedliwości i satysfakcja że I TAK MIAŁEM LEPSZE CZASY :D

MUSTANGI GÓRĄ !!! :super:



Awatar użytkownika
Air
Młodszy Forumowicz
Posty: 17
Rejestracja: 2010-01-12, 18:40
Model: '89 Chevy Camaro IROC-Z
Silnik: inny V6
Kolor: Bordowy
Kontakt:

Post autor: Air » 2010-05-25, 12:46

tomec pisze:Prawo organizatorów - mogą robić co chcą i to oni ostatecznie decydują.

Chociaż uzasadnienie odrzucenia sprzeciwu trochę mnie rozbawiło. "Zawodnicy byli informowani" :rotfl:
Nie zgłaszałem sprzeciwu co do 1/4 mili bo i tak miałem kiepski czas, ale tutaj też zawodnicy byli informowani?
Inna ekipa obsługiwała 1/4 mili, inna KJS. Tak, byli informowani nie do wszystkich jednak da się podejść tym bardziej jeśli wjeżdżają na stanowisko startowe bez czekania na powrót z toru poprzednich zawodników (później nieco ich hamowaliśmy) - do stanowiska startowego natomiast można było podejść i zasięgnąć informacji :) Jeszcze inni zawodnicy w ogóle nawet nie przeczytali regulaminu zawodów i np. wracali trasą inną od wyznaczonej -o ile pamiętam, także Ciebie to dotyczyło...

Niemniej jednak zdaję sobie sprawę, że brak speakera i nagłośnienia informujących widzów i zawodników co się dzieje itd było poważnym niedociągnięciem - nie przeszkadzało to na poprzednich imprezach z cyklu, ale tutaj - gdzie dotarła duuużo większa ilość osób - zupełnie się nie sprawdziło. Na kolejnych imprezach napewno to poprawimy bo brak informowania rodzi chaos.
tomec pisze:Tak czy tak, widzę że I miejsce ma nowe Camaro SS które zarówno w KJS i na 1/4 mili zrobiło gorsze czasy niż moje :D :D :D
Przy 10. przejeździe Camaro też by zapewne miał dużo lepsze czasy niż przy pierwszych dwóch... Dodam, że Marek Chamerski, który jeździ Megane Coupe, KJSy i rajdy to dla niego chleb powszedni, a który obsługiwał KJS - przejechał go zaraz po ustawieniu dla próby tym autem (fabryczny silnik 2.0 itd! jedynie zawieszenie ulepszone!) i osiągnął wynik 51,28 za pierwszym razem (lepszy niż którykolwiek z zawodników). I to by było na tyle jeśli chodzi o "praktyka czyni mistrza".


AWSA | AMATORSKIE WYŚCIGI SAMOCHODÓW AMERYKAŃSKICH

Awatar użytkownika
tomec
Forumowicz
Posty: 182
Rejestracja: 2009-06-10, 22:25
Model: Shelby GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: performance white
Kontakt:

Post autor: tomec » 2010-05-25, 13:15

No przy 1/4 mili chaos to nawet mało powiedziane ;)
Tak raz mi powiedziano że mam wracać lewą stroną. Wróciłem i się okazało że nikt nie przewidział tam wyjazdu i dopiero odstawiałeś barierki i przestawiałeś samochód. Poza mną chyba 90% osób wracało prawą stroną. Nie pisz że były takie super informacje, bo kogo nie pytałem to nikt nic nie wiedział. Po pierwszym moim przejeździe okazało się że czasu nie udało się zmierzyć. Zresztą nie tylko ja miałem takie przypadki. Oczywiście to było już po teoretycznym rozpoczęciu pomiarów. :)
Więc naprawdę nie łatwo było połapać się które to mają być te dwa wybrane i święte przejazdy :)

Odnośnie KJS. Nie pisz też że to były dwa pierwsze przejazdy, bo wcześniej można było bez ograniczeń ilościowych robić przejazdy próbne. Jedni zrobili ich więcej, inni mniej. Nie ma sensu porównywać czasu kogoś kto ma już sporą wprawę z amatorami (ja siebie mam za amatora totalnego).

Rozumiem Twoją obronę Camaro, w końcu raczej preferujesz te samochody. Tak czy tak nie zmienia to FAKTU że nowe, jakby nie było ładne, Camaro SS zrobiło GORSZE czasy niż Mustang, starszy i słabszy :rotfl:
Zarówno na 1/4 mili, jak i w KJS :D
Moje czasy na 1/4 mili (te dwa święte) są w ogóle do bani, bo ja traktowałem je jako próby. Ale późniejszy i czasy drugiego Mustanga mówią same za siebie.

Radziłbym raczej wziąć wszystkie uwagi do siebie, nie udowadniać ciągle że było inaczej niż było i poprawić błędy przy następnej imprezie ;)
Generalni jeśli zrobicie znowu imprezę na lotnisku w Bielicach, to znów chętnie przyjadę :)

Chyba wystarczy tych wywodów odnośnie III AWSA



Awatar użytkownika
Air
Młodszy Forumowicz
Posty: 17
Rejestracja: 2010-01-12, 18:40
Model: '89 Chevy Camaro IROC-Z
Silnik: inny V6
Kolor: Bordowy
Kontakt:

Post autor: Air » 2010-05-25, 16:05

tomec pisze:Chyba wystarczy tych wywodów odnośnie III AWSA
Jak pisałem zdaję sobie sprawę z tego co nie było na imprezie OK i osobiście dołożę starań by pewne sytuacje się nie powtórzyły, ale prosiłem o konstruktywną krytykę - to co słyszę z Twojej strony to w znacznej części "czepialstwo" - a to, że przejazdów Ci nie uznaliśmy (sytuację wyjaśniliśmy z obsługą KJSu - z ich strony wyglądało to z goła inaczej niż z Twojej i nie mamy podstaw by im nie wierzyć), a to że Supra startowała (a tak, auta amerykańskie też brały udział, ale nie odmówię startu gościowi który dojechał takim a nie innym samochodem bo wyłożył mu się akurat amerykan i jeszcze do tego zmieniał most na terenie imprezy), a to cośtam, a to coś innego. Ta impreza ma przebiegać w luźnej atmosferze, bez nerwów i spinek - tak było do tej pory i tak będzie w przyszłości - znaczna część osób (także tych co brały udział w poprzednich imprezach z cyklu) wyjechała mimo wszystko zadowolona mimo że przyjechali z odleglejszych zakątków kraju niż Sochaczew (wnioskuję po tym co masz na forum wpisane, bo tablicę chyba miałeś z Poznania).
Wszystkim się nie dogodzi, szkoda że doszukujesz się jedynie negatywnych stron imprezy.
:cwaniak:

PS.: Zarzucanie mi stronniczości w stosunku do marki samochodu jest śmieszne tym bardziej, że nowy Mustang podoba mi się o wiele bardziej niż nowy Camaro zaprojektowany przez Koreańczyka :oczami: :hyhy:


AWSA | AMATORSKIE WYŚCIGI SAMOCHODÓW AMERYKAŃSKICH

Awatar użytkownika
tomec
Forumowicz
Posty: 182
Rejestracja: 2009-06-10, 22:25
Model: Shelby GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: performance white
Kontakt:

Post autor: tomec » 2010-05-26, 09:16

Ty chyba nie potrafisz odpuścić. Nie nazywaj "czepialstwem" pokazywania faktów.
Póki co to chyba Ty zaczynasz psuć atmosferę próbując wszystkich przekonać do jednej teorii:
1. My (organizatorzy) mamy rację
2. Jeśli nie mamy, patrz punkt pierwszy.

Próbowałem pokazać co było nie tak, Ty nazywasz to czepialstwem. Przepraszam, ale jeśli piszę o konkretnych faktach, piszę gdzie były problemy i niedociągnięcia, a Ty wszystkiemu tylko zaprzeczasz, to trochę już śmieszne.
Powoli zaczynam mieć wrażenie że chyba byliśmy na różnych imprezach.
Ty byłeś na tej, na której było idealnie i ze stron WSZYSTKICH uczestników tylko "aplauz i zaakceptowanie", jak w Rejsie.
Ja byłem na tej na której nie było źle, ale było sporo chaosu i niedoinformowania. Nie było to jedynie moje zdanie, ale i paru innych osób startujących w konkurencjach. Wybacz że nie nagrywałem rozmów, nie spisywałem nazwisk i numerów samochodów żeby móc Ci udowodnić że takie fakty miały miejsce.

Odnośnie supry. Ja nic nie mam do innych samochodów, napisałem to tylko dlatego że przed imprezą sam pisałeś na którymś forum że impreza jest wyłącznie dla samochodów amerykańskich. Inne mogą przyjeżdżać, ale jako widzowie. Z tego względu nie wybrało się paru znajomych, którzy chętnie by przyjechali. Później startuje supra i jest w klasyfikacji. Po prostu jesteś niekonsekwentny i tym co piszesz tylko udowadniasz że regulaminy, owszem są, ale znajomych nie obowiązują.

Generalnie chcesz bez końca zaprzeczać temu co piszę? Twoje prawo. Ja swoją opinię wyraziłem aż za bardzo. Jakbyś uważnie czytał ze zrozumieniem, było nie tylko wytknięcie błędów, ale i pochwała tego co się udało.
Dla mnie EOT.



Awatar użytkownika
pudel
Forumowicz
Posty: 1406
Rejestracja: 2008-11-07, 21:08
Model: 2002 V6,2007 V8
Silnik: V8 4.6
Kolor: Szary metalik & Torch red
Kontakt:

Post autor: pudel » 2010-05-26, 13:19

Z tego co czytam to jednak dobrze że sobie odpuściłem te spotkanie... :hyhy:


GDYBY BÓG POPIERAŁ PRZEDNI NAPĘD - CHODZILIBYŚMY NA RĘKACH.....

Awatar użytkownika
tomec
Forumowicz
Posty: 182
Rejestracja: 2009-06-10, 22:25
Model: Shelby GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: performance white
Kontakt:

Post autor: tomec » 2010-05-26, 14:28



Tak jak napisałem - generalnie źle nie było :hyhy:



Awatar użytkownika
PaniC
Forumowicz
Posty: 313
Rejestracja: 2010-03-20, 13:06
Kontakt:

Post autor: PaniC » 2010-05-26, 17:56

Jedynie camaro i stingray jakos wygląda. Nie mają tam nic ciekawego w f-body bo glownie oni byli.

P.S. O ile sie nie myle to byl Chevrolet Corvette Stingray :zawstydzony:



Zablokowany

Wróć do „2010”