Dzień dobry,
proszę o informację, dotyczącą możliwości podłączenia Forda Mustanga rocznik 1995 do komputera w celu diagnozy silnika.
Mam problem polegający na tym, że samochód po odpaleniu i przejechaniu określonego dystansu i zgaszeniu silnika nie odpala przy ponownej próbie, a dopiero po odczekaniu określonego czasu można go ponownie odpalić.
W serwisie Forda niestety nie posiadają odpowiedniej końcówki do podłączenia komputera do gniazda w samochodzie i zdiagnozowania problemu.
Stąd prośba do forumowiczów: napiszcie proszę - czy ktokolwiek posiada w/w kabel/przejściówkę - jakieś inne pomysły?
Z góry dzięki i pozdrawiam,
Kuba
Podłączenie Mustanga IV generacji do komputera
Moderatorzy: Rezor, stang232, celibad, Przemek64, Rezor, stang232, celibad, Przemek64
-
- Posty: 3
- Rejestracja: 2018-05-16, 16:37
- Model: GT
- Silnik: inny V6
- Kolor: czerwony
- Lokalizacja:: Toruń
- stang232
- Forumowicz
- Posty: 2131
- Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
- Model: stang'95
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: czarny
- Lokalizacja:: Bełchatów
- Stajnia: Stajnia Łódzka
Re: Podłączenie Mustanga IV generacji do komputera
W gt jest tylko obd1 wiec nie pomoga tobie.
Wpisz w youtube mustang 95 gt code koeo koer test. To zobaczysz jak sie czyta błędy.
W gt cewka zapłonowa co jakis czas pada bo jest na gorze silnika. Przez co w gorace dni sie przegrzewa i jak odpalisz na zimnym to jest cacy. Pojezdzisz zagrzejesz i nie chce palic potem.
Wpisz w youtube mustang 95 gt code koeo koer test. To zobaczysz jak sie czyta błędy.
W gt cewka zapłonowa co jakis czas pada bo jest na gorze silnika. Przez co w gorace dni sie przegrzewa i jak odpalisz na zimnym to jest cacy. Pojezdzisz zagrzejesz i nie chce palic potem.

- Rezor
- Forumowicz
- Posty: 1627
- Rejestracja: 2015-03-19, 13:33
- Model: SN95 GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Niebieski
Re: Podłączenie Mustanga IV generacji do komputera
Jak wyżej. Bez quarterhorse'a z dataloggerem nic nie odczytasz z czujników. Jedynie kody błędów. Dziwi mnie ze nie sprawdzili chociaż kompresji czy cewek
Mój mustang jest jak pies:
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
-
- Posty: 3
- Rejestracja: 2018-05-16, 16:37
- Model: GT
- Silnik: inny V6
- Kolor: czerwony
- Lokalizacja:: Toruń
Re: Podłączenie Mustanga IV generacji do komputera
Dzięki za podpowiedź z koeo testem.
Wymieniłem już cewkę oraz czujnik Halla - nic to nie dało. Nie sprawdzałem kompresji.
Pytanie: czy ten model posiada czujnik położenia wału korbowego? Ponieważ, co prawda w innej marce to była przyczyna.
Widzę, że quarterhorse datalogger kosztuje około 1000 zł. nikt tym nie dysponuje w Polsce?
Wymieniłem już cewkę oraz czujnik Halla - nic to nie dało. Nie sprawdzałem kompresji.
Pytanie: czy ten model posiada czujnik położenia wału korbowego? Ponieważ, co prawda w innej marce to była przyczyna.
Widzę, że quarterhorse datalogger kosztuje około 1000 zł. nikt tym nie dysponuje w Polsce?
- Rezor
- Forumowicz
- Posty: 1627
- Rejestracja: 2015-03-19, 13:33
- Model: SN95 GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Niebieski
Re: Podłączenie Mustanga IV generacji do komputera
5.0 nie posiada czujnika położenia wału.
Jeśli posiadasz 5.0 to w przypadku problemów z odpaleniem:
1. Po przekręceniu kluczyka słychać pompe paliwa? Jeśli nie to z tyłu jest wtyczka i można spiąć na krótko pompę. Jesli po nagrzaniu nie załącza to możliwe, że siada przekaźnik w CCRM (przy zbiorniczku wyrównawczym).
2. Odepnij cewkę od kopułki i zbliż jak ktoś będzie kręcił rozrusznikiem. Jesli nie ma iskry to możliwe, że cewka siada od przegrzania albo sterownik zapłonowy przy prawym kielichu.
3. Z wiekiem w kopułce wycierają się palec i piny i mimo, że jest iskra to nie przeskakuje na świece. Warto zaopatrzyć się w stroboskop do ustawiania zapłonu i zobaczyć czy idzie iskra po przewodach
4. Do sprawdzenia kompresja na ciepłym. Jak jest poniżej 110PSI to może mieć problem z rozruchem.
QH tylko z importu niestety.
Jeśli posiadasz 5.0 to w przypadku problemów z odpaleniem:
1. Po przekręceniu kluczyka słychać pompe paliwa? Jeśli nie to z tyłu jest wtyczka i można spiąć na krótko pompę. Jesli po nagrzaniu nie załącza to możliwe, że siada przekaźnik w CCRM (przy zbiorniczku wyrównawczym).
2. Odepnij cewkę od kopułki i zbliż jak ktoś będzie kręcił rozrusznikiem. Jesli nie ma iskry to możliwe, że cewka siada od przegrzania albo sterownik zapłonowy przy prawym kielichu.
3. Z wiekiem w kopułce wycierają się palec i piny i mimo, że jest iskra to nie przeskakuje na świece. Warto zaopatrzyć się w stroboskop do ustawiania zapłonu i zobaczyć czy idzie iskra po przewodach
4. Do sprawdzenia kompresja na ciepłym. Jak jest poniżej 110PSI to może mieć problem z rozruchem.
QH tylko z importu niestety.
Mój mustang jest jak pies:
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
- jaco
- Forumowicz
- Posty: 342
- Rejestracja: 2011-02-27, 12:12
- Model: Cobra 01
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Czarny
Re: Podłączenie Mustanga IV generacji do komputera
Może to pomoże
viewtopic.php?f=27&t=14750&p=216250#p216250" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=27&t=14750&p=216250#p216250" onclick="window.open(this.href);return false;
Remember, There Is Life Beyond Grip