5.0 V8 HO GT '89 - jakie turbo/kompresor?

Moderatorzy: stang232, celibad, Rezor

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
rayov6
Posty: 9
Rejestracja: 2009-03-27, 00:31
Model: GT'89 w Capri'74
Silnik: V8 5.0
Kolor: czarnymat

5.0 V8 HO GT '89 - jakie turbo/kompresor?

Post autor: rayov6 » 2012-08-16, 16:09

Ktoś przerabiał temat dedykowanych zestawów turbo/kompresora do silnika 5.0 V8 '86-93?
Chodzi mi o coś takiego jak np.:
1. Kenne Bell http://www.kennebell.net/KBWebsite/SC_p ... wzilla.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
2. Vortech http://www.vortechsuperchargers.com/product.php?p=83" onclick="window.open(this.href);return false;
3. ProCharger http://www.procharger.com/FORD/86-93_5.0_UH.shtml" onclick="window.open(this.href);return false;

Noszę się z zamiarem podniesienia mocy na przyszły sezon, więc przez jesień i zimę można by było coś spróbować ściągnąć z USA.
Co myślicie w tym temacie?



Awatar użytkownika
witekz
Forumowicz
Posty: 273
Rejestracja: 2009-04-24, 14:21
Model: Mustang 98 Vortech
Silnik: V8 4.6
Kolor: Rio Red
Kontakt:

Re: 5.0 V8 HO GT '89 - jakie turbo/kompresor?

Post autor: witekz » 2012-08-16, 16:25

Czesc, jak tam lata Capri z tym silnikiem? moj "polksiezyc" sie przydał?Najtaniej wyjdzie Vortech, ja mam w 4.6, cały zestaw to wiadomo pompa paliwa, wtryski, przepływomierz i inne pierdoly, no i najwazniejsze strojenie. Ja mam OBD 2 a jak u Ciebie to lata tzn na jakim kompie? od GT? jest michał co ma w tym silniku podtlenek i tez mu to fajnie chodzi, ktos tu tez poszedl droga NA i ma okolo 300 koni -glowice,walki itd, poszukaj chyba bazone ma nick. Jak chcesz cos wiecej to podaj gg to pomoge.

Mozna kupic cały zestaw z FMU i obejdzie sie bez strojenia, np tu http://www.americanmuscle.com/86-93-mus ... ch-sc.html" onclick="window.open(this.href);return false; ale to jest bez intercoolera.



rick
Członek Honorowy MKP
Posty: 1206
Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
Model: 67 fastback
Silnik: V8 4.6
Kolor: primer,czarny,bialy

Re: 5.0 V8 HO GT '89 - jakie turbo/kompresor?

Post autor: rick » 2012-08-16, 22:31

większość facetów używa Vortec i procharger. Turbo to zazwyczaj Hellion.
http://www.hellionpowersystems.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Ostrzeżenie-5.0 silniki zazwyczaj łamja na pół jak masz ponad 450KM.
http://www.smokemup.com/bb/files/split_block_198.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.theturboforums.com/car_image ... steve1.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;



Awatar użytkownika
rayov6
Posty: 9
Rejestracja: 2009-03-27, 00:31
Model: GT'89 w Capri'74
Silnik: V8 5.0
Kolor: czarnymat

Re: 5.0 V8 HO GT '89 - jakie turbo/kompresor?

Post autor: rayov6 » 2012-08-16, 23:25

witekz pisze:Czesc, jak tam lata Capri z tym silnikiem?
Nie tylko silnik przełożyłem, ale cały zespół napędowy, czyli skrzynia manual T5 i most. Już drugi sezon lata i to coraz lepiej. Prowadzi się jak rasowy mustang, czyli najlepiej na długiej prostej.
witekz pisze:moj "polksiezyc" sie przydał?
Oczywiście, że tak, ale jak miałem jeszcze budę Fox'a :)
witekz pisze:Najtaniej wyjdzie Vortech, ja mam w 4.6, cały zestaw to wiadomo pompa paliwa, wtryski, przepływomierz i inne pierdoly, no i najwazniejsze strojenie. Ja mam OBD 2 a jak u Ciebie to lata tzn na jakim kompie? od GT?
Mam oryginalny komp od mustanga '89 GT. Wywalone zbędne rzeczy typu: klima, pompa powietrza, pompa wspomagania. Ogólnie zostały się cztery kółka na pasku: wał, pompa wody, alternator i napinacz.
Dolot tuningowy z nadkola. Wydech 2,5 cala z kwasówki bez katalizatora. Dwie sondy lambda i EGT. We wrześniu planuję hamownię, to będę mądrzejszy o cyferki. W dniu demontażu z foxa stado miało 220 kuni.
witekz pisze:Jest michał co ma w tym silniku podtlenek i tez mu to fajnie chodzi, ktos tu tez poszedl droga NA i ma okolo 300 koni -glowice,walki itd, poszukaj chyba bazone ma nick. Jak chcesz cos wiecej to podaj gg to pomoge.
Mam w bagażniku 15funtową butlę NX z kocykiem, strzał +100KM fajna sprawa, ale jak to mówią "doopy nie urywa" :) NA jest alternatywą, bo moim celem jest właśnie klub 300+. Nie chcę żeby mi się silnik rozleciał, a zakuwanie mi się na razie nie uśmiecha.
GG nie używam, fejsa też nie, ale mam maila :) rayo@capri.pl
witekz pisze:Mozna kupic cały zestaw z FMU i obejdzie sie bez strojenia, np tu http://www.americanmuscle.com/86-93-mus ... ch-sc.html" onclick="window.open(this.href);return false; ale to jest bez intercoolera.
Bez intercoolera... to nawet dobrze, bo nie ma na niego zbytnio miejsca.



ODPOWIEDZ

Wróć do „III Generacja (1979-1993)”