Mustang '89 warto?

Moderatorzy: Rezor, stang232, celibad, Rezor, stang232, celibad

jack-son
Posty: 6
Rejestracja: 2011-02-02, 14:47

Mustang '89 warto?

Post autor: jack-son » 2011-02-02, 15:05

Witam,
Po pierwsze witam wszystkich, jako że to mój pierwszy post na forum :padam:

Mam możliwość kupić Mustanga z '89 z silnikiem 2.3. Od zawsze chciałem Mustanga. Fakt, że wolałbym starszy model, ale jak ktoś tu wcześniej pisał "Każdy ma takiego mustanga na jaki go stać" :)
Czy ktoś na forum posiada taki właśnie model i mógłby coś napisać o jego słabych stronach? Na co głównie zwracać uwagę przy ewentualnym kupnie? Samochód już oglądałem, blacha i lakier wyglądają OK. Samochód jest cały czas w użyciu, przebieg coś koło 150000 mil. Ile wart jest model '89?



Awatar użytkownika
adasko74
Forumowicz
Posty: 859
Rejestracja: 2009-10-28, 21:22
Model: GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: sonic blue

Post autor: adasko74 » 2011-02-02, 15:10

decyzja nalezy do Ciebie..kazdy konik jest ladny..jesli Tobie sie podoba to kupuj..sprawdz Vin dodatkowo.i...do galopu :D



Awatar użytkownika
PaniC
Forumowicz
Posty: 313
Rejestracja: 2010-03-20, 13:06
Kontakt:

Post autor: PaniC » 2011-02-02, 15:13

Witam również. Jestes w stanie okreslić koszta remontu auta? Dobrze by bylo wrzucic fotki.


Mariusz :)

Obrazek

jack-son
Posty: 6
Rejestracja: 2011-02-02, 14:47

Post autor: jack-son » 2011-02-02, 15:24

PaniC pisze:Witam również. Jestes w stanie okreslić koszta remontu auta? Dobrze by bylo wrzucic fotki.
Wg tego, co mówi właściciel, na bierząco wszystko w nim robił, bo cały czas nim jeździł. Ale wiadomo, pewnie trochę ściemy w tym jest. Choć muszę przyznać, że po przejażdżce byłem zadowolony z prowadzenia się samochodu. Lekkie luzy w zawieszeniu, ale do ogarnięcia. Silnik chodzi super. Pewnie ogólny serwis trzeba by było zrobić. Przejrzeć hamulce, zerknąć na zawieszenie. Koszty raczej niewielkie. Przynajmniej na pierwszy rzut oka. Samochód kompletny. Ile warto zapłacić za powiedzmy w miarę przyzwoity egzemplarz? Wiem, że jest to dość niespotykany w sprzedaży model, dlatego nie mam porównania cenowego.



Awatar użytkownika
PaniC
Forumowicz
Posty: 313
Rejestracja: 2010-03-20, 13:06
Kontakt:

Post autor: PaniC » 2011-02-02, 15:37

Nie jestem w stanie Ci powiedziec po ile te modele chodzą ale naprawde male grosze ;] Utarguj troche. A to że samochód na pierwszy rzut wygląda ok to zasluga własciciela takze proponuje drugi rzut oka przed kupnem w jakims specjalistycznym zakladzie. Pamietaj ze im wiecej czesci do wymiany, tym wiecej paczek z US trzeba zamawiac. Sprawdz na spokojnie. Sorki za brak rzeczowej pomocy ale nie wiem w jakim stanie jest to auto i ciezko mi ocenic wartosc.

Pozdrawiam!


Mariusz :)

Obrazek

Awatar użytkownika
adasko74
Forumowicz
Posty: 859
Rejestracja: 2009-10-28, 21:22
Model: GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: sonic blue

Post autor: adasko74 » 2011-02-02, 15:41

bez wizyty w warsztacie ani rusz..nikt na odleglosc nie powie stanu autka..sam dopilnuj tego bo koszta jak wpomina Panic paczek nie sa male..wiec ostroznie...i rwij cene :D ..to Twoja kasa ktora przyda sie na czesci



jack-son
Posty: 6
Rejestracja: 2011-02-02, 14:47

Post autor: jack-son » 2011-02-05, 14:01

Zaraz jadę go dokładnie oglądnąć. Po powrocie napiszę co i jak i będę myślał dalej.



jack-son
Posty: 6
Rejestracja: 2011-02-02, 14:47

Post autor: jack-son » 2011-02-05, 17:39

Na spokojnie i pełnym świetle obejrzałem samochód.
Blacha jednak nie jest tak dobra jak się wydawało. Praktycznie dół do roboty. Progi przeżarte, dół drzwi dość mocno pordzewiały, tylne nadkola z ubytkami w blacharce. W bagażniku dziury po obu stronach. Ogólnie blacha od bocznych listew w dół do roboty. Cała reszta w porządku. Ze dwa małe bomble na lakierze, ale bez tragedii. Samochód był garażowany dlatego lakier (poza spodem) dobrze utrzymany. Mechanicznie wygląda nienajgorzej. Zapalił od ręki. Jedyny wyciek to spod pokrywy zaworów. Silnik pracuje bardzo równo.
Założony gaz. Pompa paliwowa nie działa. Ostatnio jeżdżone było wyłącznie na gazie. Ostatnio podczas odpalania strzelił wąż od układu hamulcowego i wylał się płyn więc brak hamulców, a co za tym idzie nie mogłem się przejechać.
Co do ceny za jakieś 2000-2500 do wzięcia. I teraz pytanie, czy warto się w to bawić? Blachy niestety nie jestem w stanie sam zrobić więc trochę kosztowne by to pewnie było.
Byłbym wdzięczny za jakieś wskazówki, co do wartości tego modelu. Nigdzie nie mogę znaleźć nawet bliższego rocznika, więc nie mam pojęcia ile jest warty.



Awatar użytkownika
Dark Red
Forumowicz
Posty: 219
Rejestracja: 2008-07-31, 23:54
Model: GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: Dark Red

Post autor: Dark Red » 2011-02-05, 18:04

USD czy PLN ?


1968 Coupe 6-cyl. / 2005 V8: Boost Brothers LT, FRPP Hot Rod cams & Intake, GT500 TB, H&R stabilizers, J&M LCA, Metco UCA, Spohn panhard bar, UPR CAI, line lock, Brembo 14" brakes, Seibon carbon hood, 18" shelby rims, 4.10 gears

Awatar użytkownika
Dark Red
Forumowicz
Posty: 219
Rejestracja: 2008-07-31, 23:54
Model: GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: Dark Red

Post autor: Dark Red » 2011-02-05, 18:06

fajny cabrio ale silnik kiepski

http://cgi.ebay.pl/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... K:MEWAX:IT


1968 Coupe 6-cyl. / 2005 V8: Boost Brothers LT, FRPP Hot Rod cams & Intake, GT500 TB, H&R stabilizers, J&M LCA, Metco UCA, Spohn panhard bar, UPR CAI, line lock, Brembo 14" brakes, Seibon carbon hood, 18" shelby rims, 4.10 gears

jack-son
Posty: 6
Rejestracja: 2011-02-02, 14:47

Post autor: jack-son » 2011-02-05, 18:12

Dark Red pisze:USD czy PLN ?
PLN oczywiście. Samochód jest zarejestrowany w Polsce. Silnik też 2.3L. Ciężko mi określić wartość, bo widzę, że jest ich bardzo mało i nie ma za bardzo z czym porównać.



Mario78
Młodszy Forumowicz
Posty: 43
Rejestracja: 2008-07-09, 17:53
Model: Cougar 99
Silnik: V8 5.4
Kolor: Silver
Kontakt:

Post autor: Mario78 » 2011-02-05, 18:21

jack-son, jak widzisz precyzyjnie nik nic tu nie powie nie widząc auta.
Samochód składa się z tylu elementów ,które moga być popsute albo co gorsza zaraz mogą sie popsuć ze koszta mogą być nie małe-razumiem ze te 2000 tyś to PLN.??

Uważam ze samochód raczej dla pasjonata,który sam sobie duzo potrafi zrobić,wtedy pozostaje kwota do wydania na części.

Nie wiem jaką sumą dysponujesz na cały projekt.
Z takim ''gratem'' trzeba jechać do znającego się mechanika spisać co jest do roboty ,wyceni robociznę kartkę przepisujesz tu na forum obliczamy i koszty masz.

Myślę ze w 8-10 tyś się powinieniś zmieścić .-bo wyjdzie tyle kwiatków :)


[size=192][color=red][b]Zawsze ustawiaj czas wygaśnięcia postów nie wnoszących nic do tematu!!![/b][/color][/size]

Awatar użytkownika
Dark Red
Forumowicz
Posty: 219
Rejestracja: 2008-07-31, 23:54
Model: GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: Dark Red

Post autor: Dark Red » 2011-02-05, 18:26

jack-son pisze:
Dark Red pisze:USD czy PLN ?
PLN oczywiście. Samochód jest zarejestrowany w Polsce. Silnik też 2.3L. Ciężko mi określić wartość, bo widzę, że jest ich bardzo mało i nie ma za bardzo z czym porównać.
za instalacje gazową zapłacisz 3000 pln, ja bym kupil nawet na czesci jesli nie chcesz go robic, w niemczech za cabrio facet chce 4600 pln[/list]


1968 Coupe 6-cyl. / 2005 V8: Boost Brothers LT, FRPP Hot Rod cams & Intake, GT500 TB, H&R stabilizers, J&M LCA, Metco UCA, Spohn panhard bar, UPR CAI, line lock, Brembo 14" brakes, Seibon carbon hood, 18" shelby rims, 4.10 gears

jack-son
Posty: 6
Rejestracja: 2011-02-02, 14:47

Post autor: jack-son » 2011-02-05, 19:20

Tak jak pisałem, mechanicznie samochód jest w porządku. Wszystko chodzi elegancko. Jedynie pompa paliwowa do wymiany i ten wąż od hamulców. Poza tym pewnie jakaś drobnica i ogólny serwis. Dużo zrobię sam. Samochód od jakichś 5 lat jeździł praktycznie wyłącznie na gazie. W Polsce 1 właściciel. Wszystko było robione na bieżąco, bo do zeszłego roku samochód używany codziennie na dojazdy do pracy. Szkoda żeby trafił do kogoś, kto go zatyra i odda na złom.
Jedynie ta blacha. :zalamany: Sporo spawania no i malowanie.
Myślałem, żeby wziąć nawet tylko na części, ale wygląda na to, że nie ma tych egzemplarzy zbyt wiele w Polsce, więc nie wiem czy jest popyt na części



Awatar użytkownika
sim
Stowarzyszenie MKP
Posty: 219
Rejestracja: 2009-11-13, 03:44
Model: '87 GT Convertible
Silnik: V8 5.0
Kolor: Szary

Re:

Post autor: sim » 2011-02-12, 04:27

Dark Red pisze:fajny cabrio ale silnik kiepski

http://cgi.ebay.pl/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... K:MEWAX:IT
Tego chętnie bym na części łyknął... Generalnie problem związany z Foxami leży w braku części blacharskich do renowacji... Nie ma drzwi ani nawet samych skórek-paneli naprawczych, podszybia...

Co do wad 2.3... Pod względem osiągów Polonez bije go na głowę, pod względem spalania pali niewiele mniej niż 5.0... I jeszcze hamulce... w 5.0 są tragiczne, ale o wiele mocniejsze niż w 2.3...



ODPOWIEDZ

Wróć do „III Generacja (1979-1993)”