Problem z pompą wspomagania kierownicy
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, pluzz, Rezor, Przemek64, Piotrek86skc, 6t07t
-
- Posty: 1
- Rejestracja: 2018-07-21, 10:31
- Model: 289 1967 v8
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Niebieski
- Lokalizacja:: Wrocław
Problem z pompą wspomagania kierownicy
Szukam kogoś kto regeneruje pompę wspomagania lub posiada nową pompę wspomagania kierownicy.
- anbr64
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 811
- Rejestracja: 2012-06-13, 20:40
- Model: convertible 68
- Silnik: inny V8
- Kolor: Tahoe Turquoise
- Lokalizacja:: Ząbki
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Re: Problem z pompą wspomagania kierownicy
Nie regeneruj, kup dedykowaną Borgensona. Kupiłem oryginał po regeneracji w USA i wyrzuciłem po 1000km. Mam ze 3szt do regeneracji i je zezłomuję. Borgesona musisz kupić mądrze, tzn dopasować jej koło pasowe do przekładni kierowniczej starego typu. Jeżeli kupisz z nie pasującym kołem pasowym to zwiększysz ciśnienie oleju i co chwilę będziesz miał problemy z uszczelnieniem układu kierowniczego.
Borgeson jest zdecydowanie wydajniejszy i polecam zmianę.
Pozdrawiam
Borgeson jest zdecydowanie wydajniejszy i polecam zmianę.
Pozdrawiam
68 Convertible 289 V8
71 MACH1 351C 4V
71 MACH1 351C 4V