LPG w V8 i V6

LPG, V8 diesel, wodór, wątroba wieloryba ....

Moderatorzy: stang232, celibad, stang232, celibad

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
pudel
Forumowicz
Posty: 1406
Rejestracja: 2008-11-07, 21:08
Model: 2002 V6,2007 V8
Silnik: V8 4.6
Kolor: Szary metalik & Torch red
Kontakt:

Post autor: pudel » 2010-12-30, 12:09

caniggia pisze:
stngr pisze:Pytanie z kosmosu - ktos ma jakies doswiadczenia na temat jak na gazie jezdzi 4.6 z lat 1998-2004?
jak nowy:)

Pudel ma v6 z tych lat na lpg i śmiga jak na PB.

dobre podzespoły, dobry gazownik i heja.
Potwierdzam jezdzi super nie czuc roznicy do tego dobry program i nikt nie ma szans na swiatlach :D


GDYBY BÓG POPIERAŁ PRZEDNI NAPĘD - CHODZILIBYŚMY NA RĘKACH.....

seba55
Posty: 3
Rejestracja: 2011-01-15, 09:52
Model: Mustang 4.0 v6 08r.
Silnik: V6 3.8

Post autor: seba55 » 2011-01-15, 10:13

Wtam, jestem nowy na forum.

Mam pytnako czy może kyoś miał problemy z pompą paliwa w v6 08r. na benzynie na wolnych obrotach jak dłużej pochodzi podnosi ciśnienie na listwie do 58PSI w czasie jazdy ciśnienie spowrotem spada do 39PSI, obiawy takie same na PB i LPG.



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re:

Post autor: caniggia » 2011-08-20, 22:39

seba55 pisze:Wtam, jestem nowy na forum.

Mam pytnako czy może kyoś miał problemy z pompą paliwa w v6 08r. na benzynie na wolnych obrotach jak dłużej pochodzi podnosi ciśnienie na listwie do 58PSI w czasie jazdy ciśnienie spowrotem spada do 39PSI, obiawy takie same na PB i LPG.
ten temat propunuję kontunuować tu:

http://www.mustangklub.pl/forum/viewtop ... &start=165" onclick="window.open(this.href);return false;

tamten jest bardziej rozwinięty i tam ci odpowiem (już odpowiedziałm, ale nie zauważyłem daty, pewnie nie aktualne).



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: LPG w V8

Post autor: caniggia » 2011-08-20, 22:43

seba55 pisze:Wtam, jestem nowy na forum.

Mam pytnako czy może kyoś miał problemy z pompą paliwa w v6 08r. na benzynie na wolnych obrotach jak dłużej pochodzi podnosi ciśnienie na listwie do 58PSI w czasie jazdy ciśnienie spowrotem spada do 39PSI, obiawy takie same na PB i LPG.
problem jest taki, ze ciśnienie rośnie na LPG bo na LPG nie ma odbioru paliwa, v6 ma w dodatku taki bajer, ze tą sytuację zapamiętuje na PB, dopiero na drugi dzień jest w stanie jeździć na 269kpa.

należy dorobić przelew do baku albo założyć emulator ciśnienia, odciąć pompę. nie chciałbym Cie martwić, ale jeżeli to był partacz - gazoownik skoro tak Cię wypuścił, to oznacza, że jeździsz na ubogiej mieszance, co dobrze nie wróży.
w obecnej sytuacji w zasadzie nie możliwe jest wystrojenie auta.
jak chcesz to naprawić, to wal śmiało.



Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Auta, które wstyd zagazować

Post autor: AluStar » 2011-10-07, 12:36

Ford Mustang

Ten legendarny muscle car z definicji napędzany jest potężnymi silnikami V6 i V8 o pojemnościach dochodzących do 6 litrów, które po prostu muszą dużo palić. Jednocześnie nie jest to auto przeznaczone do dalekich podróży czy do jazdy po mieście, więc po co wsadzać do bagażnika zbiornik gazu? Gdyby producent chciał, żeby jazda Mustangiem była tania, pod maskę trafiłby nieduży diesel. A tak z jakichś powodów nie jest...


Obrazek



:wstyd: :wstyd: LPG w mustangu :rozpacz: :rozpacz: :rozpacz: :rozpacz: :rozpacz: :rozpacz: :rozpacz: :rozpacz:

Zrodlo Onet.pl



Awatar użytkownika
Dezo
Forumowicz
Posty: 1614
Rejestracja: 2009-03-10, 14:14
Model: BULLITT
Silnik: V8 4.6
Kolor: HG
Kontakt:

Re: LPG w V8

Post autor: Dezo » 2011-10-07, 13:33

Alu, we wszystkim się z Tobą zgadzam poza tym, że Mustang to nie jest auto przeznaczone do dalekich podróży...
Otóż jest. Mustang to typowe auto klasy GT, czyli Gran Turismo (Wielka Turystyka). Takie auta charakteryzują się: Nadwoziem typu coupe, dużym i mocnym silnikiem oraz wnętrzem przeznaczonym do podróży głównie dla 2 do 4 osób.
Pozdrawiam


Samotny Wilk

caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: LPG w V8

Post autor: caniggia » 2011-10-07, 14:13

Pytanie tylko po co zaczynacie dyskusje od nowa? Na ten temat chyba wszystko zostalo powiedziane i po to powstal ten dzial, aby takich przycinek nie bylo.

To aby nie ktorzy mieli sobie o czym pogadac, to od niedzieli moja v8ka jezdzi juz na lpg:)
Sam sobie zagazowalem, jak ktos bedzie chcial, to mu tez zagazuje tak jak malo kto to zrobi nie chwalac sie:) Lada chwila wpadnie pod maske innemu koledze z forum. Pozniej wrzuce fotki.
Afr na bucie taki sam jak na benzynie, temp katow rowniez, zadnej roznicy w jezdzie za wyjatkiem portfela,
nawet za bardzo pod maska sie nie rzuca.



XerofaN
Forumowicz
Posty: 594
Rejestracja: 2011-06-16, 15:56
Model: Pony
Silnik: V6 4.0
Kolor: Tungsten Gray

Re: LPG w V8

Post autor: XerofaN » 2011-10-07, 14:26

@ cannigia
daj znac ile ci pali teraz V8 na LPG

@ Alustar
a ja sie do konca z toba nie zgodze. moze i wstyd gazowac niektore auta ale na pewno Mustang nie jest na pierwszym miejscu. w koncu to jest "tani" samochod wiec czemu poruszanie sie nim nie mialoby tez takie byc? :)

na koniec jeszcze taki slogan reklamowy: Skoro nie widac roznicy to po co przeplacac? :cwaniak:



Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Re: LPG w V8

Post autor: AluStar » 2011-10-07, 14:35

To nie jest moja opinia to jest http://moto.onet.pl/278651,galeria.html?node=27" onclick="window.open(this.href);return false; !!

Zrobicie jak bedziecie uwazac - to wasza wola i wybor - ale pamietajcie jak was inni widza !!

http://moto.onet.pl/278651,galeria.html?node=27" onclick="window.open(this.href);return false;

A wkleilem fote bo art zniknie .

Tylko na targach i Zlotach bron was Panie Boze aby ktorys maske podniósł do gory !! :P
Medja podlapia i bedzie sie dzialo ..

Juz sie nie wypowiadam i przepraszam ze kogos moglem urazic - ale juz któryś raz widze taki art z autami - gdzie LPG to obciach !!
Jest nas tylu ze musza byc rodzynki w klubie ..



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: LPG w V8

Post autor: caniggia » 2011-10-07, 14:57

Ta strona z wstydem na lpg to non stop jest tam dostępna.



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: LPG w V8

Post autor: caniggia » 2011-10-07, 15:45

XerofaN, trudno wyczuc w tej chwili, bo pierwszy bak wyjezdzilem w kilka h podczas strojenia na obwodnicy:)
Drugi jechalem w trasie do Krakowa, ale tez czesto na benzynie, moge tylko szacowac, ze bylo to ok 15ltr przy 160-170.



Awatar użytkownika
Evening
Forumowicz
Posty: 318
Rejestracja: 2009-11-16, 16:24
Model: 302'cid 1975
Silnik: V8 5.0
Kolor: Medium copper metallic

Re: LPG w V8

Post autor: Evening » 2011-10-07, 15:56

LPG v8 na gaźniku tez ogarniasz? :)

w ogole ktos na forum ma v8 na gazniku z gazem? przyznac sie :):)


Mercury Comet '75
Dodge Dart '66
Chevrolet Bel Air '60
Chevrolet Impala '60 Sport Coupe
Plymouth Barracuda '68
Plymouth Barracuda '69
Porsche 912 '66
Porsche 911 '73 Targa
Porsche 911 '76 Targa
Willys - Overland 1939
;)

caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: LPG w V8

Post autor: caniggia » 2011-10-07, 17:25

Deftronic pisze:
caniggia pisze:...zadnej roznicy w jezdzie za wyjatkiem portfela,
Nie chce mi się wierzyć, że nie ma różnicy. Może dlatego, że nie jest to GT500. Za każdym razem - każdym! - jak wjeżdżam do kraju, tankuję palwo czuję spadek mocy. Paliwo jest ewidentnie gorszej jakości. Świeci się kontrolka silnika. Tankuję za granicą (czasami też trafi się dobra stacja i w PL) - auto dostaje natychmiast wyczuwalnego kopa. Ciężko uwierzyć, że efekt jazdy na zwykłym gazie nie będzie się różnił od jazdy na paliwie 98-99okt. Może V6kach tak jest albo GTkach.

Podobno jest już jedno GT500 z instalacją gazową - wątpię aby jazda w nim na gazie a na paliwie 97-99 okktanów to było to samo.
Oczywiście, gdy auto ma parogram na 98 oktanów wyciągnięty na maxa, nie ma szans aby jeździło tak samo, ale różnice nawet wtedy są znikome.
Dla przypomnienia porównanie oryginalny program w v6 - PB 214HP, LPG 219HP!!!, program na 98 i jakieś tam jeszcze mody PB 233HP, LPG 226HP.

Oryginalny program w v6 i GT ma dolane paliwa na 11-11,5 AFR, przez co nie mają max mocy jaką można z nich wydusić w dodatku więcej palą.
LPG można ustawić na 12,8 i mamy więcej mocy na LPG i nawet różnica w zużyciu będzie rzędu 12-18%.
W dodatku LPG ma 100+ oktanów, więc jakby program zrobić na 100+ oktanów pod LPG, to różnica między programem na 98pb a 100+ na lpg w mocy byłaby również mniejsza, nie wspomnieć, że na LPG można silnik sporo więcej doładować, a robiąc ciekły to już w ogóle bezkonkurencyjne do PB, bo mamy od razu chłodzenie powietrza.

A odnośnie checka przy zmianie paliwa, dobrze by było wiedzieć jaki to błąd, bo ich jest setki.
Evening pisze:LPG v8 na gaźniku tez ogarniasz? :)
Niestety, ale to musi być na blosie i wystrojone na AFR, jak coś, to wynajdę Ci kogoś kto to zamontuje, a ja Ci wystroję jeżeli będziesz chciał.
Deftronic pisze:
AluStar pisze: Jest nas tylu ze musza byc rodzynki w klubie ..
Raczej nie są to rodzynki w cieście a... ;)
To można zostawić bez komentarza,

dla przypomnienia wypowiedź Hansa z tego tematu: http://www.mustangklub.pl/viewtopic.php ... pg+ankieta" onclick="window.open(this.href);return false;
Hans pisze: A dział o LPG jest potrzebny, żeby nie było takiego pi3®0lΣni@ jak to miało miejsce w każdym temacie, gdzie pojawiał się LPG. Jak komuś to nie pasuje, to nie będzie zaglądał to takiego działu i huk. Ta pasja ma nas łączyć, a nie dzielić.
Więc nie pasuje, to odpuście sobie bzdurne komentarze i po prostu nie zaglądajcie jak boli.

Deftronic pisze: Przykład instalacji w UK

http://www.mocgb.net/forums/showthread. ... 5edc8834f1" onclick="window.open(this.href);return false;
Tak wygląda to u mnie:
Załączniki
20111001549.jpg
20111001548.jpg
20111001547.jpg
20111001546.jpg
20110926534.jpg
20110926533.jpg
20110820470.jpg
20110820468.jpg
20110820467.jpg
20110820466.jpg
Ostatnio zmieniony 2011-10-07, 17:43 przez caniggia, łącznie zmieniany 1 raz.



Bolek
Forumowicz
Posty: 771
Rejestracja: 2009-07-07, 22:46
Silnik: V6 3.7
Kolor: Silver
Kontakt:

Re: LPG w V8

Post autor: Bolek » 2011-10-07, 17:42

Piękna robota.Jaka centrala sterująca ,reduktor oraz jakie wtryskiwacze zastosowałeś ?



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: LPG w V8

Post autor: caniggia » 2011-10-07, 18:03

Bolek pisze:Piękna robota.Jaka centrala sterująca ,reduktor oraz jakie wtryskiwacze zastosowałeś ?
Reduktor jeden! IG1 Magg zmodyfikowany, sterownik LPGTech w którym dużo modyfikacji to moja zasługa (na tą chwilę bezkonkurencyjny), wtryskiwacze Hana niebieskie.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Alternatywne źródła energii”