LPG w V8 i V6

LPG, V8 diesel, wodór, wątroba wieloryba ....

Moderatorzy: stang232, celibad, stang232, celibad

ODPOWIEDZ
caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Post autor: caniggia » 2010-04-25, 16:14

ale nie... faktycznie jest to odpowiednik niemieckiego PS czyli podobnie do KM,

to coś nie tak ci wychodzi. Ile to ma mieć KM? no chyba że to moc podana na tylnym kole, więc *1,15 czyli cos koło 150, ale to i tak źle.

w dodatku pomiat kończy się jakimś cudem na 3400rpm, coś całkiem nie tak...

a cały problem w pomiarze może być taki, ze przyjechałeś na pomiar autem na lpg, adaptacja przystosowana do korekt dla lpg, przełączasz na PB, sterownik ma do d.. całą adaptację i mocy niestety niet, potem podczas pomiaru przestroi się na PB, dajesz na LPG znów i pomiar na lpg do bani też.

aby mieć wiargone wyniki nalaże z 30 min pojeździć na paliwie na którym sie chce robić pomiar aby adaptacje sie zestroiły.



Awatar użytkownika
pudel
Forumowicz
Posty: 1406
Rejestracja: 2008-11-07, 21:08
Model: 2002 V6,2007 V8
Silnik: V8 4.6
Kolor: Szary metalik & Torch red
Kontakt:

Post autor: pudel » 2010-04-25, 16:17

Aha kolejnym razem zrobię to lepiej bo rzeczywiście to był pomiar LPG przełączenie i dwie minuty już pomiar na benzynie za dwa tygodnie mam kolejne spotkanie z hamownią postaram się zrobić lepiej...


GDYBY BÓG POPIERAŁ PRZEDNI NAPĘD - CHODZILIBYŚMY NA RĘKACH.....

paytoplay
Forumowicz
Posty: 404
Rejestracja: 2009-05-04, 00:08
Silnik: V6 3.7
Kolor: Sterling Grey
Kontakt:

Post autor: paytoplay » 2010-04-26, 14:29

wrzucam jako ciekawostkę - nie widziałem tego wcześniej - jak kogoś powielam to sory :)

http://www.amerykany.v10.pl/Ford,Mustang,LPG,21295.html

http://www.amerykany.v10.pl/Wyscigowy,F ... ,3322.html


Bart

Awatar użytkownika
mrjackson
Forumowicz
Posty: 322
Rejestracja: 2010-03-26, 17:42
Model: GT 05 +Kompressor
Silnik: V8 4.6
Kolor: Tungsten grey + Carbon
Kontakt:

Post autor: mrjackson » 2010-05-14, 15:14

Hej,
jestem tu nowy, więc z góry sorry, za niekompetentność.

Mam prośbę do użytkownika caniggia, czy mógłbyś zerknąć na moją instalację LPG, czy jest ok, czy może coś byś wymienił.
Instalacja Firmy KME, poniżej zdjęcia.
Gaz montowałem w Warszawie na ulicy mrówczej i jak na razie jest ok, oprócz wyskakującego chceck engine, który jest spowodowany brakiem emulatora (już zamówiłem).
Odczuwam jednak niedosyt mocy w porównaniu z benzyną.. Może da się to wyregulować?? ..

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0c4 ... 84cff.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/803 ... 35d55.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/96f ... bc257.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bbe ... 73e53.html

jak czegoś nie sfotografowałem to dajcie znać.

Dzięki z góry i pozdro :papa:



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Post autor: caniggia » 2010-05-15, 22:58

hej, na pierwszy rzut, to kup podlaczowke na viaken.pl, sciagnij program i daj ustawienia.

mus to emulator, wtryski niestety jak dla mnie do bani, reszta jutro...



Awatar użytkownika
mrjackson
Forumowicz
Posty: 322
Rejestracja: 2010-03-26, 17:42
Model: GT 05 +Kompressor
Silnik: V8 4.6
Kolor: Tungsten grey + Carbon
Kontakt:

Post autor: mrjackson » 2010-05-17, 12:22

Mam kupić sam kabel, czy cały interfejs? Ja... nie mam zielonego pojęcia co mam kupić :zdziwko:
Jeśli można to poprosiłbym o konkretny link do produktu który należy zakupić :)

Dzieki



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Post autor: caniggia » 2010-05-17, 12:52




Awatar użytkownika
mrjackson
Forumowicz
Posty: 322
Rejestracja: 2010-03-26, 17:42
Model: GT 05 +Kompressor
Silnik: V8 4.6
Kolor: Tungsten grey + Carbon
Kontakt:

Post autor: mrjackson » 2010-05-17, 15:57

Wow

Super, dzięki....
Jak już będę miał wszystko to się odezwę..



Awatar użytkownika
mrjackson
Forumowicz
Posty: 322
Rejestracja: 2010-03-26, 17:42
Model: GT 05 +Kompressor
Silnik: V8 4.6
Kolor: Tungsten grey + Carbon
Kontakt:

Post autor: mrjackson » 2010-05-25, 16:43

Moje odczyty:





jakby coś było nie jasne, albo miałbym coś poprawić, to pisz, bo robiłem to na szybko. :zawstydzony:

pozdr i dzięki :papa:



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Post autor: caniggia » 2010-05-26, 08:59

hej,

po bledzie ze wtryski pb caly czas otwarte mozna stwierdzic ze za ubogo jest,
mogą być za małe dysze, zobacz jakie sa zainstalowane, bo akurat ekran obcielo.

na zakladce silnik na dole jest (powinno byc wpisane).

Masz zalozony ten emulator cisnienia?

jakbys byl w opolu to ogarnelibysmy temat moment.

jak nie chcesz sie bawic, podjez w warszawie do http://www.migaz-s.com.pl, to ci zamontuja tego emu i wazne aby wtedy wystroic auto wg korekt obd.

dopoki nie zalozysz emu, nie ma sensu robic cokolwiek.

pozdro.



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Post autor: caniggia » 2010-05-26, 12:53

na początek możesz tak czy inaczej podnieść ciśnienie na reduktorze na 1,3 bar, bo Gold ma 0,2 bara spadku i przy pelnym bucie czasy lpg moga ci wyjezdzac poza pb i dochodzi do zapetlenia.
odpalasz na gaz, podlaczasz program i krecisz imbusem na srodku reduktora
aby w programie pokazalo sie 1,3, to juz spowoduje ze poczujesz lepsza moc.

masz jakis skaner OBD?

Tak nawiasem mowiac, ja zmienilem wtryski na hana zielone, sterownik na agis obd can,
reduktor moze przetestuje jeszcze inny z ciekawosci, ten okazuje sie nie grzeje gazu niestety za dobrze.

Po zmianie samego sterownika na Agis z Diego G3 (pierwsza zmiana to byla) zużycie
lpg max 10% większe niż PB, na Diego std to 30%. mocy nadal jest więcej...



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Post autor: caniggia » 2010-05-26, 12:56

jak masz skaner obd to po zmianie tego cisnienia na reduktorze sprawdz jakie napiecie na sondach lambda jest jak depniesz do dechy i polecisz do odcinki. jak trzyma ok 0.8V to
git, jak 0,9 tez dobrze, ale nie powinno byc wiecej niż 0,93. std na pb to 0,89
jak mniej niz 0,8, znaczy bardzo niedobrze.



Awatar użytkownika
pudel
Forumowicz
Posty: 1406
Rejestracja: 2008-11-07, 21:08
Model: 2002 V6,2007 V8
Silnik: V8 4.6
Kolor: Szary metalik & Torch red
Kontakt:

Post autor: pudel » 2010-05-26, 13:06

Mój konik poszedł dzisiaj do poleconego przez caniggia, gazownika zobaczymy efekt jego pracy wieczorem...


GDYBY BÓG POPIERAŁ PRZEDNI NAPĘD - CHODZILIBYŚMY NA RĘKACH.....

caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Post autor: caniggia » 2010-05-26, 13:10

a z ciekawosci wymieniasz graty? czy tylko ma to doprowadzic do ladu?



Awatar użytkownika
pudel
Forumowicz
Posty: 1406
Rejestracja: 2008-11-07, 21:08
Model: 2002 V6,2007 V8
Silnik: V8 4.6
Kolor: Szary metalik & Torch red
Kontakt:

Post autor: pudel » 2010-05-26, 13:14

wymiana całego przodu bo mi już zaczęła nawalać coś ;/


GDYBY BÓG POPIERAŁ PRZEDNI NAPĘD - CHODZILIBYŚMY NA RĘKACH.....

ODPOWIEDZ

Wróć do „Alternatywne źródła energii”