LPG w V8 i V6
Moderatorzy: stang232, celibad, stang232, celibad
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
ale nie... faktycznie jest to odpowiednik niemieckiego PS czyli podobnie do KM,
to coś nie tak ci wychodzi. Ile to ma mieć KM? no chyba że to moc podana na tylnym kole, więc *1,15 czyli cos koło 150, ale to i tak źle.
w dodatku pomiat kończy się jakimś cudem na 3400rpm, coś całkiem nie tak...
a cały problem w pomiarze może być taki, ze przyjechałeś na pomiar autem na lpg, adaptacja przystosowana do korekt dla lpg, przełączasz na PB, sterownik ma do d.. całą adaptację i mocy niestety niet, potem podczas pomiaru przestroi się na PB, dajesz na LPG znów i pomiar na lpg do bani też.
aby mieć wiargone wyniki nalaże z 30 min pojeździć na paliwie na którym sie chce robić pomiar aby adaptacje sie zestroiły.
to coś nie tak ci wychodzi. Ile to ma mieć KM? no chyba że to moc podana na tylnym kole, więc *1,15 czyli cos koło 150, ale to i tak źle.
w dodatku pomiat kończy się jakimś cudem na 3400rpm, coś całkiem nie tak...
a cały problem w pomiarze może być taki, ze przyjechałeś na pomiar autem na lpg, adaptacja przystosowana do korekt dla lpg, przełączasz na PB, sterownik ma do d.. całą adaptację i mocy niestety niet, potem podczas pomiaru przestroi się na PB, dajesz na LPG znów i pomiar na lpg do bani też.
aby mieć wiargone wyniki nalaże z 30 min pojeździć na paliwie na którym sie chce robić pomiar aby adaptacje sie zestroiły.
-
- Forumowicz
- Posty: 404
- Rejestracja: 2009-05-04, 00:08
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: Sterling Grey
- Kontakt:
wrzucam jako ciekawostkę - nie widziałem tego wcześniej - jak kogoś powielam to sory :)
http://www.amerykany.v10.pl/Ford,Mustang,LPG,21295.html
http://www.amerykany.v10.pl/Wyscigowy,F ... ,3322.html
http://www.amerykany.v10.pl/Ford,Mustang,LPG,21295.html
http://www.amerykany.v10.pl/Wyscigowy,F ... ,3322.html
Bart
- mrjackson
- Forumowicz
- Posty: 322
- Rejestracja: 2010-03-26, 17:42
- Model: GT 05 +Kompressor
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Tungsten grey + Carbon
- Kontakt:
Hej,
jestem tu nowy, więc z góry sorry, za niekompetentność.
Mam prośbę do użytkownika caniggia, czy mógłbyś zerknąć na moją instalację LPG, czy jest ok, czy może coś byś wymienił.
Instalacja Firmy KME, poniżej zdjęcia.
Gaz montowałem w Warszawie na ulicy mrówczej i jak na razie jest ok, oprócz wyskakującego chceck engine, który jest spowodowany brakiem emulatora (już zamówiłem).
Odczuwam jednak niedosyt mocy w porównaniu z benzyną.. Może da się to wyregulować?? ..
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0c4 ... 84cff.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/803 ... 35d55.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/96f ... bc257.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bbe ... 73e53.html
jak czegoś nie sfotografowałem to dajcie znać.
Dzięki z góry i pozdro
jestem tu nowy, więc z góry sorry, za niekompetentność.
Mam prośbę do użytkownika caniggia, czy mógłbyś zerknąć na moją instalację LPG, czy jest ok, czy może coś byś wymienił.
Instalacja Firmy KME, poniżej zdjęcia.
Gaz montowałem w Warszawie na ulicy mrówczej i jak na razie jest ok, oprócz wyskakującego chceck engine, który jest spowodowany brakiem emulatora (już zamówiłem).
Odczuwam jednak niedosyt mocy w porównaniu z benzyną.. Może da się to wyregulować?? ..
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0c4 ... 84cff.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/803 ... 35d55.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/96f ... bc257.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bbe ... 73e53.html
jak czegoś nie sfotografowałem to dajcie znać.
Dzięki z góry i pozdro

-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
hej,
interface:
http://www.viaken.pl/sklep.php?lang=pl&kat=7&prodid=122
kabel:
http://www.viaken.pl/sklep.php?lang=pl&kat=7&prodid=107
od razu ściągnij program:
http://oldwww.kme.eu/download/DiegoG3-3 ... -setup.zip
i BB FlashBack do nagrywania filmików z pulpitu:
http://www.bbsoftware.co.uk/BBFlashBack_FreePlayer.aspx
Pozdro.
interface:
http://www.viaken.pl/sklep.php?lang=pl&kat=7&prodid=122
kabel:
http://www.viaken.pl/sklep.php?lang=pl&kat=7&prodid=107
od razu ściągnij program:
http://oldwww.kme.eu/download/DiegoG3-3 ... -setup.zip
i BB FlashBack do nagrywania filmików z pulpitu:
http://www.bbsoftware.co.uk/BBFlashBack_FreePlayer.aspx
Pozdro.
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
hej,
po bledzie ze wtryski pb caly czas otwarte mozna stwierdzic ze za ubogo jest,
mogą być za małe dysze, zobacz jakie sa zainstalowane, bo akurat ekran obcielo.
na zakladce silnik na dole jest (powinno byc wpisane).
Masz zalozony ten emulator cisnienia?
jakbys byl w opolu to ogarnelibysmy temat moment.
jak nie chcesz sie bawic, podjez w warszawie do http://www.migaz-s.com.pl, to ci zamontuja tego emu i wazne aby wtedy wystroic auto wg korekt obd.
dopoki nie zalozysz emu, nie ma sensu robic cokolwiek.
pozdro.
po bledzie ze wtryski pb caly czas otwarte mozna stwierdzic ze za ubogo jest,
mogą być za małe dysze, zobacz jakie sa zainstalowane, bo akurat ekran obcielo.
na zakladce silnik na dole jest (powinno byc wpisane).
Masz zalozony ten emulator cisnienia?
jakbys byl w opolu to ogarnelibysmy temat moment.
jak nie chcesz sie bawic, podjez w warszawie do http://www.migaz-s.com.pl, to ci zamontuja tego emu i wazne aby wtedy wystroic auto wg korekt obd.
dopoki nie zalozysz emu, nie ma sensu robic cokolwiek.
pozdro.
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
na początek możesz tak czy inaczej podnieść ciśnienie na reduktorze na 1,3 bar, bo Gold ma 0,2 bara spadku i przy pelnym bucie czasy lpg moga ci wyjezdzac poza pb i dochodzi do zapetlenia.
odpalasz na gaz, podlaczasz program i krecisz imbusem na srodku reduktora
aby w programie pokazalo sie 1,3, to juz spowoduje ze poczujesz lepsza moc.
masz jakis skaner OBD?
Tak nawiasem mowiac, ja zmienilem wtryski na hana zielone, sterownik na agis obd can,
reduktor moze przetestuje jeszcze inny z ciekawosci, ten okazuje sie nie grzeje gazu niestety za dobrze.
Po zmianie samego sterownika na Agis z Diego G3 (pierwsza zmiana to byla) zużycie
lpg max 10% większe niż PB, na Diego std to 30%. mocy nadal jest więcej...
odpalasz na gaz, podlaczasz program i krecisz imbusem na srodku reduktora
aby w programie pokazalo sie 1,3, to juz spowoduje ze poczujesz lepsza moc.
masz jakis skaner OBD?
Tak nawiasem mowiac, ja zmienilem wtryski na hana zielone, sterownik na agis obd can,
reduktor moze przetestuje jeszcze inny z ciekawosci, ten okazuje sie nie grzeje gazu niestety za dobrze.
Po zmianie samego sterownika na Agis z Diego G3 (pierwsza zmiana to byla) zużycie
lpg max 10% większe niż PB, na Diego std to 30%. mocy nadal jest więcej...