3.7 2011 LPG
Moderatorzy: stang232, celibad, stang232, celibad
3.7 2011 LPG
Witam, założyłem nową instalację Staga do Mustanga. LPG sprawuje się dobrze tylko mam taki problem . Komputer pokładowy przelicza ze wzrostem przejechanych godzin na gazie , spadek km do pustego baku paliwa. Komunikuje to rezerwą i potem jakimiś błędami checkiem lub kontrolką abs. W baku benzyny jest na full. Dojdzie np do 80km to E i potem zaczyna liczyć od nowa 400 Km do E ale kontrolni od silnika nie gasną jedynie rezerwa. Co jest na tak ???
Re: 3.7 2011 LPG
Też tak mam przy instalacji BRC, mi nie wyskakują żadne błędy tylko kontrolka rezerwy. Wydaje mi się żę tak musi być, ale pewności nie mam. Osobiście mi to nie przeszkadza bo widzę że mam pół baku paliwa. 

-
- Forumowicz
- Posty: 277
- Rejestracja: 2016-11-01, 15:58
- Model: 2016
- Silnik: V8 5.0
- Lokalizacja:: Warszawa
Re: 3.7 2011 LPG
Emulator wskaznikampaliwa rozwiąże problem.
W VI gen przy tym samym silniku nie ma takich problemów.
W VI gen przy tym samym silniku nie ma takich problemów.
- panda-opera
- Posty: 6
- Rejestracja: 2017-10-10, 22:09
- Model: 2011
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: Srebrny
Re: 3.7 2011 LPG
Jaki dokładnie masz sterownik Staga? Sterownik STAG QMAX PLUS sam kasuje błędy z OBD. Z tego co się dowiadywałem emulator poziomu paliwa nie jest potrzebny. Podobno można też zablokować ten błąd w OBD.
- Michał P.
- Forumowicz
- Posty: 1733
- Rejestracja: 2017-06-07, 11:18
- Model: Mustang V GT/CS
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Czerwony
- Lokalizacja:: Zabrze
- Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
Re: 3.7 2011 LPG
Również mam Stagg Qmax i nic mi nie wyskakuje 

Mustang 3.7l - 2012 Black Beauty 2017 - 2021
Mustang 5.0 l - GT/VS 2012 2021 -
Mustang 5.0 l - GT/VS 2012 2021 -
- paulmaciej
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 29
- Rejestracja: 2017-12-30, 01:27
- Model: 2014
- Kolor: czarny
Re: 3.7 2011 LPG
Czy macie STAG QMAX PLUS na 2 parownikach ? jakie macie wtryskiwacze ?
czy to prawda że 8 przewody są słabe i lepiej użyć 10 do instalacji ?
dzięki za odpowiedź
czy to prawda że 8 przewody są słabe i lepiej użyć 10 do instalacji ?
dzięki za odpowiedź
- Michał P.
- Forumowicz
- Posty: 1733
- Rejestracja: 2017-06-07, 11:18
- Model: Mustang V GT/CS
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Czerwony
- Lokalizacja:: Zabrze
- Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
Re: 3.7 2011 LPG
Moja instalacja to Stag Q-Max plus na wtryskiwaczach Barracuda i reduktorze KME Twin.
Mustang 3.7l - 2012 Black Beauty 2017 - 2021
Mustang 5.0 l - GT/VS 2012 2021 -
Mustang 5.0 l - GT/VS 2012 2021 -
- panda-opera
- Posty: 6
- Rejestracja: 2017-10-10, 22:09
- Model: 2011
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: Srebrny
-
- Forumowicz
- Posty: 348
- Rejestracja: 2016-04-06, 21:49
- Model: SN95 GT 1994r :)
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Żółty
Re: 3.7 2011 LPG
jaki dotrysk benzyny ????
to nie jest wtrysk bezpośredni żeby robić dotrysk benzyny
to nie jest wtrysk bezpośredni żeby robić dotrysk benzyny

-
- Forumowicz
- Posty: 358
- Rejestracja: 2018-05-26, 12:38
- Model: MY 2016
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: Deep Impact Blue
- Lokalizacja:: lubuskie
Re: 3.7 2011 LPG
A uważasz, że tylko silniki z wtryskiem bezpośrednim zwykle mają dotrysk benzyny?
Gazowałem Mazdę 3, 2005rok ze zwykłym silnikiem 1,6L/105KM i jeden z fachmanów chciał robić instalację z dotryskiem
A na dziś nowe Toyoty 1,6L/132KM ( na instalacji BRC) też chodzą z dotryskiem...
pzdr
Gazowałem Mazdę 3, 2005rok ze zwykłym silnikiem 1,6L/105KM i jeden z fachmanów chciał robić instalację z dotryskiem
A na dziś nowe Toyoty 1,6L/132KM ( na instalacji BRC) też chodzą z dotryskiem...
pzdr
-
- Forumowicz
- Posty: 348
- Rejestracja: 2016-04-06, 21:49
- Model: SN95 GT 1994r :)
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Żółty
Re: 3.7 2011 LPG
to zależy jak położony jest wtrysk, w mazdach widocznie jest blisko komory spalania.
-
- Forumowicz
- Posty: 358
- Rejestracja: 2018-05-26, 12:38
- Model: MY 2016
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: Deep Impact Blue
- Lokalizacja:: lubuskie
Re: 3.7 2011 LPG
Nie do końca zależy od tego - bardziej od widzimisie montera LPG.
W Toyocie 1,L VVT-i /132KM ( np. Auris, Corolla, Avensis) wtryskiwacze wcale nie są blisko ( a ile to jest blisko ???)
a jednak dealer z porozumieniu z BRC ustawia dotrysk...
Trzeba jednak przyznać, że głównym celem dotrysku jest chłodzenie wtryskiwaczy benzynowych, a czy to jest
potrzebne oraz skuteczne to insza sprawa.
Ale ok, rozumiem, że te silniki 3,7L mogą chodzić i chodzą bez dotrysku...
Tu przydałoby się zdanie kogoś, kto przejechał na LPG w tym silniku choć 100.000Km i silnik ma dalej w dobrej kondycji - to byłby dowód
że dotrysk nie jest potrzebny. A tak, to część gazowników mówi że jest, a część że nie jest...
pzdr Nix
W Toyocie 1,L VVT-i /132KM ( np. Auris, Corolla, Avensis) wtryskiwacze wcale nie są blisko ( a ile to jest blisko ???)
a jednak dealer z porozumieniu z BRC ustawia dotrysk...
Trzeba jednak przyznać, że głównym celem dotrysku jest chłodzenie wtryskiwaczy benzynowych, a czy to jest
potrzebne oraz skuteczne to insza sprawa.
Ale ok, rozumiem, że te silniki 3,7L mogą chodzić i chodzą bez dotrysku...
Tu przydałoby się zdanie kogoś, kto przejechał na LPG w tym silniku choć 100.000Km i silnik ma dalej w dobrej kondycji - to byłby dowód
że dotrysk nie jest potrzebny. A tak, to część gazowników mówi że jest, a część że nie jest...
pzdr Nix
- Michał P.
- Forumowicz
- Posty: 1733
- Rejestracja: 2017-06-07, 11:18
- Model: Mustang V GT/CS
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Czerwony
- Lokalizacja:: Zabrze
- Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
Re: 3.7 2011 LPG
Moim na razie przejechałem 38 tyś.
Mustang 3.7l - 2012 Black Beauty 2017 - 2021
Mustang 5.0 l - GT/VS 2012 2021 -
Mustang 5.0 l - GT/VS 2012 2021 -
-
- Forumowicz
- Posty: 358
- Rejestracja: 2018-05-26, 12:38
- Model: MY 2016
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: Deep Impact Blue
- Lokalizacja:: lubuskie
Re: 3.7 2011 LPG
To napisz prosze jak to się sprawuje na LPG - czy miałeś jakieś kłopoty w tym czasie ?
Oczywiście ten silnik 3,7L ma hydrauliczne kasowanie luzów zaworowych ?
Nie trzeba ustawiać ?
pzdr Nix
Oczywiście ten silnik 3,7L ma hydrauliczne kasowanie luzów zaworowych ?
Nie trzeba ustawiać ?
pzdr Nix