Kierunkowskazy 67-69

Moje boje, czyli poprawiamy fabrykę... - Gotowe Poradniki . Zanim zaczniesz nowy temat - PRZECZYTAJ TO

Moderatorzy: pluzz, alski, pluzz, alski

Acolt
Młodszy Forumowicz
Posty: 38
Rejestracja: 2014-10-03, 10:47
Model: GT s550
Silnik: V8 5.0
Kolor: Kona Blue
Lokalizacja:: Leszno
Stajnia: Stajnia Wielkopolska

Kierunkowskazy 67-69

Post autor: Acolt » 2014-10-21, 09:41

Witam,

nie mogę się dokopać do podobnego tematu. Ma ktoś wiedzę na temat kierunkowskazów w I gen?
Czy w polsce można używać hamerykanskych (migające czerwone) czy trzeba będzie się pobawić i przerobić na pomarańczowe? Ktoś z was robił coś takiego?

Pozdrawiam;)



Awatar użytkownika
stang67
Forumowicz
Posty: 1460
Rejestracja: 2009-07-31, 18:22
Model: 1967 Mustang A-code
Silnik: inny V8
Kolor: Candy Apple Red
Kontakt:

Re: Kierunkowskazy 67-69

Post autor: stang67 » 2014-10-21, 09:48

Jeden kolega z forum mi przychodzi do głowy jeśli chodzi o przeróbkę, ale już go nie będę reklamował bo dziwnie to wygląda. Polecam go raz na tydzień :P
ALE!! Ale jeśli rejestrujesz na żółte blaszki to nie trzeba nic ruszać :hurra: :hurra:

ED: mmm widziałem kiedyś schematy chyba do klasyka u nas na "forumie".


_______F___U___C___K_________T___H___E_________F___U___E___L_________E___C___O___N___O___M___Y_______
Obrazek
1.1967 Mustang 289-4v V8
2.
1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M

Acolt
Młodszy Forumowicz
Posty: 38
Rejestracja: 2014-10-03, 10:47
Model: GT s550
Silnik: V8 5.0
Kolor: Kona Blue
Lokalizacja:: Leszno
Stajnia: Stajnia Wielkopolska

Re: Kierunkowskazy 67-69

Post autor: Acolt » 2014-10-21, 10:38

Planuję zamontować trzypunktowe pasy, tarczówki z przodu i chyba światło stopu(kreska)- więc żółte blachy odpadają.



Awatar użytkownika
stang67
Forumowicz
Posty: 1460
Rejestracja: 2009-07-31, 18:22
Model: 1967 Mustang A-code
Silnik: inny V8
Kolor: Candy Apple Red
Kontakt:

Re: Kierunkowskazy 67-69

Post autor: stang67 » 2014-10-21, 10:40

A co to ma do żółtych blach?


_______F___U___C___K_________T___H___E_________F___U___E___L_________E___C___O___N___O___M___Y_______
Obrazek
1.1967 Mustang 289-4v V8
2.
1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M

Acolt
Młodszy Forumowicz
Posty: 38
Rejestracja: 2014-10-03, 10:47
Model: GT s550
Silnik: V8 5.0
Kolor: Kona Blue
Lokalizacja:: Leszno
Stajnia: Stajnia Wielkopolska

Re: Kierunkowskazy 67-69

Post autor: Acolt » 2014-10-21, 11:23

No słyszałem, że żółte blachy znaczą dosłownie "zero zmian". Nic ulepszać, nic zmieniać. Nawet kolor ma być fabryczny. Jeśli ktoś mnie źle poinformował to proszę o sprostowanie, bo wiem, że żółte rejestracje dają dużo korzyści;)



Awatar użytkownika
stang67
Forumowicz
Posty: 1460
Rejestracja: 2009-07-31, 18:22
Model: 1967 Mustang A-code
Silnik: inny V8
Kolor: Candy Apple Red
Kontakt:

Re: Kierunkowskazy 67-69

Post autor: stang67 » 2014-10-21, 12:27

Ja mam np kolor zmieniony. Na żółte blaszki nie musisz mieć 100% fabryki, różne rzeczy są dopuszczalne i to w zasadzie leży już w gestii danego konserwatora. Zwykle piszę się że "większość" lub ileś % (nie pamiętam dokładnie) Poszukaj sobie artykułów kolego i wymagań.
Wiadomo że jak dasz powiedzmy pasy i fotele z golfa to to będzie rażące, ale idąc w oryginał konserwator nawet nie zauważy zmian. Oni nie są w stanie siedzieć dokładnie we wszystkim, jak my w danym modelu ze szczegółami. Ja na ten przykład mam fabryczne tarcze z przodu (były takie oferowane) i teraz konserwator, nawet gdyby to była przeróbka nie jest w stanie mi udowodnić że nie dostałem ich z fabryki. Nie wiem jaki masz rocznik, ale pasy trzypunktowe od 68r były opcją do wyboru, a od 69 bodajże obowiązkiem i takie też bym zastosował. Oryginały, czy reprodukcje, ale żeby były z tego modelu i epoki. Przypuszczalnie jak powiesz konserwatorowi, jeśli już zapyta, mając rocznik 67 że takie "były w opcji" to też będzie ok.
Natomiast nie rozumiem Twojej idei trzeciego stopu, po co robić festyn? Spora większość dużo nowocześniejszych aut jeżdżących teraz po naszych ulicach nie ma trzeciego stopu i nic się nie dzieje. Powiem na przykładzie bmw bo w tym bardziej siedzę, np bmw3 do roku 97 nie miała trzeciego stopu! To większość produkcji tego modelu, którego wciąż pełno na ulicach. Mnóstwo jest takich aut. A i tak, no nie oszukujmy się, tym autem nie zahamujesz tak gwałtownie żeby ktoś przeoczył ten manewr :rotfl: Poza tym jeśli musisz, to jak założysz ten stop PO rejestracji to się nic nie stanie.


_______F___U___C___K_________T___H___E_________F___U___E___L_________E___C___O___N___O___M___Y_______
Obrazek
1.1967 Mustang 289-4v V8
2.
1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M

Awatar użytkownika
Gobo
Forumowicz
Posty: 182
Rejestracja: 2014-02-04, 15:06
Model: 67fast68Conv69Mach1
Silnik: inny V8
Kolor: granat, złoty, niebieski
Lokalizacja:: Wawa

Re: Kierunkowskazy 67-69

Post autor: Gobo » 2014-10-21, 13:13

Jeśli chesz na białe blachy to musisz mieć żółte kierunki, nawet jak maszt diagnoste co ci przepuścić czerwone to i tak przy pierwszej kontroli miśki zabiorą ci dowód.
Jak chesz żółte musisz kupić te dwie rzeczy:
http://www.cjponyparts.com/taillight-le ... 8/p/TLL64/
http://www.cjponyparts.com/scott-drake- ... /p/TLBCIN/

Instalacja nie jest skomplikowana, trzeba poprowadzić dodatkowy przewód z aparatu stopu ponieważ oryginalnie stop i kierunek idą na jednym kablu (trzeba rozdzielić sygnały na poszczególne żarówki).
Jednak moim zdaniem najfajniej wygląda tak jak wyszło z fabryki więc robił bym na żółte blachy.



Acolt
Młodszy Forumowicz
Posty: 38
Rejestracja: 2014-10-03, 10:47
Model: GT s550
Silnik: V8 5.0
Kolor: Kona Blue
Lokalizacja:: Leszno
Stajnia: Stajnia Wielkopolska

Re: Kierunkowskazy 67-69

Post autor: Acolt » 2014-10-21, 13:26

stang67 pisze:Nie wiem jaki masz rocznik
Narazie nie mam (szukam '67-'69), ale jestem w trakcie spełniania tego wielkiego marzenia. Jestem na forum, żeby pochłonac jak najwięcej wiedzy i doświadczeń od was.
stang67 pisze:Natomiast nie rozumiem Twojej idei trzeciego stopu, po co robić festyn?
Wpadłem na ten pomysł, bo trochę się obawiam, że jakiś baran mógłby mi w dupsko wjechać:(
stang67 pisze:A i tak, no nie oszukujmy się, tym autem nie zahamujesz tak gwałtownie żeby ktoś przeoczył ten manewr :rotfl:
A nie mało jest idiotów co siedzą na zderzaku i się czają na wyprzedzenie.

Serdecznie dziękuje za wyrozumiałość i cenne podpowiedzi;)
Pozdrawiam;)



Awatar użytkownika
simontlc
Forumowicz
Posty: 1078
Rejestracja: 2011-08-02, 23:16
Model: 289 coupe 1965
Kolor: mechaniczna pomarańcza (Poppy Red )
Lokalizacja:: TL.
Kontakt:

Re: Kierunkowskazy 67-69

Post autor: simontlc » 2014-10-21, 14:05

Ja mam kierunki zolte kupilem gotowca chyba Pluzz mi polecil ten sklep


ObrazekObrazek
"NO IT'S NOT JUST A SIX, IT'S A PART OF THE LEGACY OF THE MUSTANG"

Awatar użytkownika
stang67
Forumowicz
Posty: 1460
Rejestracja: 2009-07-31, 18:22
Model: 1967 Mustang A-code
Silnik: inny V8
Kolor: Candy Apple Red
Kontakt:

Re: Kierunkowskazy 67-69

Post autor: stang67 » 2014-10-21, 20:05

Gobo pisze:Jeśli chesz na białe blachy to musisz mieć żółte kierunki, nawet jak maszt diagnoste co ci przepuścić czerwone to i tak przy pierwszej kontroli miśki zabiorą ci dowód.
Jak chesz żółte musisz kupić te dwie rzeczy:
http://www.cjponyparts.com/taillight-le ... 8/p/TLL64/
http://www.cjponyparts.com/scott-drake- ... /p/TLBCIN/

Instalacja nie jest skomplikowana, trzeba poprowadzić dodatkowy przewód z aparatu stopu ponieważ oryginalnie stop i kierunek idą na jednym kablu (trzeba rozdzielić sygnały na poszczególne żarówki).
Jednak moim zdaniem najfajniej wygląda tak jak wyszło z fabryki więc robił bym na żółte blachy.
Popularniejsze jest chyba kierunki w światłach cofania, tak ma m.in. MAX i moim zdaniem jak już robić to to lepiej wygląda bo "potrójna" lampa zostaje jako pozycja, a nie jakieś tam dwa paski. :)


_______F___U___C___K_________T___H___E_________F___U___E___L_________E___C___O___N___O___M___Y_______
Obrazek
1.1967 Mustang 289-4v V8
2.
1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M

Awatar użytkownika
stang67
Forumowicz
Posty: 1460
Rejestracja: 2009-07-31, 18:22
Model: 1967 Mustang A-code
Silnik: inny V8
Kolor: Candy Apple Red
Kontakt:

Re: Kierunkowskazy 67-69

Post autor: stang67 » 2014-10-21, 20:06

Acolt pisze: A nie mało jest idiotów co siedzą na zderzaku i się czają na wyprzedzenie.
Na takiego to trzeci stop nie pomoże :P ;)

Choć powiem Ci że jak ja jadę to wszyscy raczej zwalniają i się gapią. Groźniejsze tu może być gdy ludzie zajeżdżają mi drogę na autostradzie i hamują żebym ich wyprzedzał... :cenzura: :D


_______F___U___C___K_________T___H___E_________F___U___E___L_________E___C___O___N___O___M___Y_______
Obrazek
1.1967 Mustang 289-4v V8
2.
1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M

Awatar użytkownika
MAX
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2810
Rejestracja: 2009-10-15, 21:52
Model: Fastback GT V8 68
Silnik: V8 5.0
Kolor: Blue & Black
Lokalizacja:: Wieliczka
Stajnia: Stajnia Małopolska
Kontakt:

Re: Kierunkowskazy 67-69

Post autor: MAX » 2014-10-21, 22:08

stang67 pisze:
Gobo pisze:Jeśli chesz na białe blachy to musisz mieć żółte kierunki, nawet jak maszt diagnoste co ci przepuścić czerwone to i tak przy pierwszej kontroli miśki zabiorą ci dowód.
Jak chesz żółte musisz kupić te dwie rzeczy:
http://www.cjponyparts.com/taillight-le ... 8/p/TLL64/
http://www.cjponyparts.com/scott-drake- ... /p/TLBCIN/

Instalacja nie jest skomplikowana, trzeba poprowadzić dodatkowy przewód z aparatu stopu ponieważ oryginalnie stop i kierunek idą na jednym kablu (trzeba rozdzielić sygnały na poszczególne żarówki).
Jednak moim zdaniem najfajniej wygląda tak jak wyszło z fabryki więc robił bym na żółte blachy.
Popularniejsze jest chyba kierunki w światłach cofania, tak ma m.in. MAX i moim zdaniem jak już robić to to lepiej wygląda bo "potrójna" lampa zostaje jako pozycja, a nie jakieś tam dwa paski. :)

Tak właśnie mam
Obrazek


tel 504 266 504
As-PROFI
IMPORTUJEMY MARZENIA
Zrealizowane marzenia: IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
IIIIIIIIIIIIIIIIIIIII IIII IIII
www.asprofi.pl
https://www.facebook.com/import.usa.max

Awatar użytkownika
Gobo
Forumowicz
Posty: 182
Rejestracja: 2014-02-04, 15:06
Model: 67fast68Conv69Mach1
Silnik: inny V8
Kolor: granat, złoty, niebieski
Lokalizacja:: Wawa

Re: Kierunkowskazy 67-69

Post autor: Gobo » 2014-10-21, 22:10

stang67 pisze:Popularniejsze jest chyba kierunki w światłach cofania, tak ma m.in. MAX
A to się zgadzam, faktycznie ładniej to będzie wyglądać.
Tylko gdzie wtedy wsteczne i przeciwmgielne?

BTW
Fajny masz wydech MAX... też taki będę robił u siebie. Masz jeden tłumik jak w oryginale z rezonatorami (transverse) czy jakiś układ custom'owy z dwoma tłumikami?
Końcówki z kwasówki zawijane?
pzdr



Awatar użytkownika
stang67
Forumowicz
Posty: 1460
Rejestracja: 2009-07-31, 18:22
Model: 1967 Mustang A-code
Silnik: inny V8
Kolor: Candy Apple Red
Kontakt:

Re: Kierunkowskazy 67-69

Post autor: stang67 » 2014-10-21, 22:16

Gobo pisze:
stang67 pisze:Popularniejsze jest chyba kierunki w światłach cofania, tak ma m.in. MAX
A to się zgadzam, faktycznie ładniej to będzie wyglądać.
Tylko gdzie wtedy wsteczne i przeciwmgielne?
Powinny być chyba doczepione jakieś uniwersalne lampki gdzieś pod spodem jak w maluchu czy coś.
Ale nie wiem, trzeba MAXa podpytać jak przechodzi przegląd... ;) Ja mam pełną serię :D :cwaniak:


_______F___U___C___K_________T___H___E_________F___U___E___L_________E___C___O___N___O___M___Y_______
Obrazek
1.1967 Mustang 289-4v V8
2.
1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M

Awatar użytkownika
MAX
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2810
Rejestracja: 2009-10-15, 21:52
Model: Fastback GT V8 68
Silnik: V8 5.0
Kolor: Blue & Black
Lokalizacja:: Wieliczka
Stajnia: Stajnia Małopolska
Kontakt:

Re: Kierunkowskazy 67-69

Post autor: MAX » 2014-10-21, 22:35

Wstecznego nie mam :wstyd:
Na badaniach podczepiam lampkę z malucha :kwasny:
Wydech fabryczny z 68 r


tel 504 266 504
As-PROFI
IMPORTUJEMY MARZENIA
Zrealizowane marzenia: IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
IIIIIIIIIIIIIIIIIIIII IIII IIII
www.asprofi.pl
https://www.facebook.com/import.usa.max

ODPOWIEDZ

Wróć do „Jak to zrobić - Gotowe poradniki”