Kierunkowskazy 67-69
Moderatorzy: pluzz, alski, pluzz, alski
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 38
- Rejestracja: 2014-10-03, 10:47
- Model: GT s550
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Kona Blue
- Lokalizacja:: Leszno
- Stajnia: Stajnia Wielkopolska
Kierunkowskazy 67-69
Witam,
nie mogę się dokopać do podobnego tematu. Ma ktoś wiedzę na temat kierunkowskazów w I gen?
Czy w polsce można używać hamerykanskych (migające czerwone) czy trzeba będzie się pobawić i przerobić na pomarańczowe? Ktoś z was robił coś takiego?
Pozdrawiam;)
nie mogę się dokopać do podobnego tematu. Ma ktoś wiedzę na temat kierunkowskazów w I gen?
Czy w polsce można używać hamerykanskych (migające czerwone) czy trzeba będzie się pobawić i przerobić na pomarańczowe? Ktoś z was robił coś takiego?
Pozdrawiam;)
- stang67
- Forumowicz
- Posty: 1460
- Rejestracja: 2009-07-31, 18:22
- Model: 1967 Mustang A-code
- Silnik: inny V8
- Kolor: Candy Apple Red
- Kontakt:
Re: Kierunkowskazy 67-69
Jeden kolega z forum mi przychodzi do głowy jeśli chodzi o przeróbkę, ale już go nie będę reklamował bo dziwnie to wygląda. Polecam go raz na tydzień
ALE!! Ale jeśli rejestrujesz na żółte blaszki to nie trzeba nic ruszać

ED: mmm widziałem kiedyś schematy chyba do klasyka u nas na "forumie".

ALE!! Ale jeśli rejestrujesz na żółte blaszki to nie trzeba nic ruszać


ED: mmm widziałem kiedyś schematy chyba do klasyka u nas na "forumie".
_______F___U___C___K_________T___H___E_________F___U___E___L_________E___C___O___N___O___M___Y_______

1.1967 Mustang 289-4v V8
2.1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M

1.1967 Mustang 289-4v V8
2.1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 38
- Rejestracja: 2014-10-03, 10:47
- Model: GT s550
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Kona Blue
- Lokalizacja:: Leszno
- Stajnia: Stajnia Wielkopolska
Re: Kierunkowskazy 67-69
Planuję zamontować trzypunktowe pasy, tarczówki z przodu i chyba światło stopu(kreska)- więc żółte blachy odpadają.
- stang67
- Forumowicz
- Posty: 1460
- Rejestracja: 2009-07-31, 18:22
- Model: 1967 Mustang A-code
- Silnik: inny V8
- Kolor: Candy Apple Red
- Kontakt:
Re: Kierunkowskazy 67-69
A co to ma do żółtych blach?
_______F___U___C___K_________T___H___E_________F___U___E___L_________E___C___O___N___O___M___Y_______

1.1967 Mustang 289-4v V8
2.1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M

1.1967 Mustang 289-4v V8
2.1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 38
- Rejestracja: 2014-10-03, 10:47
- Model: GT s550
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Kona Blue
- Lokalizacja:: Leszno
- Stajnia: Stajnia Wielkopolska
Re: Kierunkowskazy 67-69
No słyszałem, że żółte blachy znaczą dosłownie "zero zmian". Nic ulepszać, nic zmieniać. Nawet kolor ma być fabryczny. Jeśli ktoś mnie źle poinformował to proszę o sprostowanie, bo wiem, że żółte rejestracje dają dużo korzyści;)
- stang67
- Forumowicz
- Posty: 1460
- Rejestracja: 2009-07-31, 18:22
- Model: 1967 Mustang A-code
- Silnik: inny V8
- Kolor: Candy Apple Red
- Kontakt:
Re: Kierunkowskazy 67-69
Ja mam np kolor zmieniony. Na żółte blaszki nie musisz mieć 100% fabryki, różne rzeczy są dopuszczalne i to w zasadzie leży już w gestii danego konserwatora. Zwykle piszę się że "większość" lub ileś % (nie pamiętam dokładnie) Poszukaj sobie artykułów kolego i wymagań.
Wiadomo że jak dasz powiedzmy pasy i fotele z golfa to to będzie rażące, ale idąc w oryginał konserwator nawet nie zauważy zmian. Oni nie są w stanie siedzieć dokładnie we wszystkim, jak my w danym modelu ze szczegółami. Ja na ten przykład mam fabryczne tarcze z przodu (były takie oferowane) i teraz konserwator, nawet gdyby to była przeróbka nie jest w stanie mi udowodnić że nie dostałem ich z fabryki. Nie wiem jaki masz rocznik, ale pasy trzypunktowe od 68r były opcją do wyboru, a od 69 bodajże obowiązkiem i takie też bym zastosował. Oryginały, czy reprodukcje, ale żeby były z tego modelu i epoki. Przypuszczalnie jak powiesz konserwatorowi, jeśli już zapyta, mając rocznik 67 że takie "były w opcji" to też będzie ok.
Natomiast nie rozumiem Twojej idei trzeciego stopu, po co robić festyn? Spora większość dużo nowocześniejszych aut jeżdżących teraz po naszych ulicach nie ma trzeciego stopu i nic się nie dzieje. Powiem na przykładzie bmw bo w tym bardziej siedzę, np bmw3 do roku 97 nie miała trzeciego stopu! To większość produkcji tego modelu, którego wciąż pełno na ulicach. Mnóstwo jest takich aut. A i tak, no nie oszukujmy się, tym autem nie zahamujesz tak gwałtownie żeby ktoś przeoczył ten manewr
Poza tym jeśli musisz, to jak założysz ten stop PO rejestracji to się nic nie stanie.
Wiadomo że jak dasz powiedzmy pasy i fotele z golfa to to będzie rażące, ale idąc w oryginał konserwator nawet nie zauważy zmian. Oni nie są w stanie siedzieć dokładnie we wszystkim, jak my w danym modelu ze szczegółami. Ja na ten przykład mam fabryczne tarcze z przodu (były takie oferowane) i teraz konserwator, nawet gdyby to była przeróbka nie jest w stanie mi udowodnić że nie dostałem ich z fabryki. Nie wiem jaki masz rocznik, ale pasy trzypunktowe od 68r były opcją do wyboru, a od 69 bodajże obowiązkiem i takie też bym zastosował. Oryginały, czy reprodukcje, ale żeby były z tego modelu i epoki. Przypuszczalnie jak powiesz konserwatorowi, jeśli już zapyta, mając rocznik 67 że takie "były w opcji" to też będzie ok.
Natomiast nie rozumiem Twojej idei trzeciego stopu, po co robić festyn? Spora większość dużo nowocześniejszych aut jeżdżących teraz po naszych ulicach nie ma trzeciego stopu i nic się nie dzieje. Powiem na przykładzie bmw bo w tym bardziej siedzę, np bmw3 do roku 97 nie miała trzeciego stopu! To większość produkcji tego modelu, którego wciąż pełno na ulicach. Mnóstwo jest takich aut. A i tak, no nie oszukujmy się, tym autem nie zahamujesz tak gwałtownie żeby ktoś przeoczył ten manewr

_______F___U___C___K_________T___H___E_________F___U___E___L_________E___C___O___N___O___M___Y_______

1.1967 Mustang 289-4v V8
2.1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M

1.1967 Mustang 289-4v V8
2.1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M
- Gobo
- Forumowicz
- Posty: 182
- Rejestracja: 2014-02-04, 15:06
- Model: 67fast68Conv69Mach1
- Silnik: inny V8
- Kolor: granat, złoty, niebieski
- Lokalizacja:: Wawa
Re: Kierunkowskazy 67-69
Jeśli chesz na białe blachy to musisz mieć żółte kierunki, nawet jak maszt diagnoste co ci przepuścić czerwone to i tak przy pierwszej kontroli miśki zabiorą ci dowód.
Jak chesz żółte musisz kupić te dwie rzeczy:
http://www.cjponyparts.com/taillight-le ... 8/p/TLL64/
http://www.cjponyparts.com/scott-drake- ... /p/TLBCIN/
Instalacja nie jest skomplikowana, trzeba poprowadzić dodatkowy przewód z aparatu stopu ponieważ oryginalnie stop i kierunek idą na jednym kablu (trzeba rozdzielić sygnały na poszczególne żarówki).
Jednak moim zdaniem najfajniej wygląda tak jak wyszło z fabryki więc robił bym na żółte blachy.
Jak chesz żółte musisz kupić te dwie rzeczy:
http://www.cjponyparts.com/taillight-le ... 8/p/TLL64/
http://www.cjponyparts.com/scott-drake- ... /p/TLBCIN/
Instalacja nie jest skomplikowana, trzeba poprowadzić dodatkowy przewód z aparatu stopu ponieważ oryginalnie stop i kierunek idą na jednym kablu (trzeba rozdzielić sygnały na poszczególne żarówki).
Jednak moim zdaniem najfajniej wygląda tak jak wyszło z fabryki więc robił bym na żółte blachy.
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 38
- Rejestracja: 2014-10-03, 10:47
- Model: GT s550
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Kona Blue
- Lokalizacja:: Leszno
- Stajnia: Stajnia Wielkopolska
Re: Kierunkowskazy 67-69
Narazie nie mam (szukam '67-'69), ale jestem w trakcie spełniania tego wielkiego marzenia. Jestem na forum, żeby pochłonac jak najwięcej wiedzy i doświadczeń od was.stang67 pisze:Nie wiem jaki masz rocznik
Wpadłem na ten pomysł, bo trochę się obawiam, że jakiś baran mógłby mi w dupsko wjechać:(stang67 pisze:Natomiast nie rozumiem Twojej idei trzeciego stopu, po co robić festyn?
A nie mało jest idiotów co siedzą na zderzaku i się czają na wyprzedzenie.stang67 pisze:A i tak, no nie oszukujmy się, tym autem nie zahamujesz tak gwałtownie żeby ktoś przeoczył ten manewr
Serdecznie dziękuje za wyrozumiałość i cenne podpowiedzi;)
Pozdrawiam;)
- simontlc
- Forumowicz
- Posty: 1078
- Rejestracja: 2011-08-02, 23:16
- Model: 289 coupe 1965
- Kolor: mechaniczna pomarańcza (Poppy Red )
- Lokalizacja:: TL.
- Kontakt:
Re: Kierunkowskazy 67-69
Ja mam kierunki zolte kupilem gotowca chyba Pluzz mi polecil ten sklep


"NO IT'S NOT JUST A SIX, IT'S A PART OF THE LEGACY OF THE MUSTANG"
- stang67
- Forumowicz
- Posty: 1460
- Rejestracja: 2009-07-31, 18:22
- Model: 1967 Mustang A-code
- Silnik: inny V8
- Kolor: Candy Apple Red
- Kontakt:
Re: Kierunkowskazy 67-69
Popularniejsze jest chyba kierunki w światłach cofania, tak ma m.in. MAX i moim zdaniem jak już robić to to lepiej wygląda bo "potrójna" lampa zostaje jako pozycja, a nie jakieś tam dwa paski.Gobo pisze:Jeśli chesz na białe blachy to musisz mieć żółte kierunki, nawet jak maszt diagnoste co ci przepuścić czerwone to i tak przy pierwszej kontroli miśki zabiorą ci dowód.
Jak chesz żółte musisz kupić te dwie rzeczy:
http://www.cjponyparts.com/taillight-le ... 8/p/TLL64/
http://www.cjponyparts.com/scott-drake- ... /p/TLBCIN/
Instalacja nie jest skomplikowana, trzeba poprowadzić dodatkowy przewód z aparatu stopu ponieważ oryginalnie stop i kierunek idą na jednym kablu (trzeba rozdzielić sygnały na poszczególne żarówki).
Jednak moim zdaniem najfajniej wygląda tak jak wyszło z fabryki więc robił bym na żółte blachy.

_______F___U___C___K_________T___H___E_________F___U___E___L_________E___C___O___N___O___M___Y_______

1.1967 Mustang 289-4v V8
2.1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M

1.1967 Mustang 289-4v V8
2.1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M
- stang67
- Forumowicz
- Posty: 1460
- Rejestracja: 2009-07-31, 18:22
- Model: 1967 Mustang A-code
- Silnik: inny V8
- Kolor: Candy Apple Red
- Kontakt:
Re: Kierunkowskazy 67-69
Na takiego to trzeci stop nie pomożeAcolt pisze: A nie mało jest idiotów co siedzą na zderzaku i się czają na wyprzedzenie.


Choć powiem Ci że jak ja jadę to wszyscy raczej zwalniają i się gapią. Groźniejsze tu może być gdy ludzie zajeżdżają mi drogę na autostradzie i hamują żebym ich wyprzedzał...


_______F___U___C___K_________T___H___E_________F___U___E___L_________E___C___O___N___O___M___Y_______

1.1967 Mustang 289-4v V8
2.1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M

1.1967 Mustang 289-4v V8
2.1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M
- MAX
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2810
- Rejestracja: 2009-10-15, 21:52
- Model: Fastback GT V8 68
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Blue & Black
- Lokalizacja:: Wieliczka
- Stajnia: Stajnia Małopolska
- Kontakt:
Re: Kierunkowskazy 67-69
stang67 pisze:Popularniejsze jest chyba kierunki w światłach cofania, tak ma m.in. MAX i moim zdaniem jak już robić to to lepiej wygląda bo "potrójna" lampa zostaje jako pozycja, a nie jakieś tam dwa paski.Gobo pisze:Jeśli chesz na białe blachy to musisz mieć żółte kierunki, nawet jak maszt diagnoste co ci przepuścić czerwone to i tak przy pierwszej kontroli miśki zabiorą ci dowód.
Jak chesz żółte musisz kupić te dwie rzeczy:
http://www.cjponyparts.com/taillight-le ... 8/p/TLL64/
http://www.cjponyparts.com/scott-drake- ... /p/TLBCIN/
Instalacja nie jest skomplikowana, trzeba poprowadzić dodatkowy przewód z aparatu stopu ponieważ oryginalnie stop i kierunek idą na jednym kablu (trzeba rozdzielić sygnały na poszczególne żarówki).
Jednak moim zdaniem najfajniej wygląda tak jak wyszło z fabryki więc robił bym na żółte blachy.
Tak właśnie mam

tel 504 266 504
As-PROFI
IMPORTUJEMY MARZENIA
Zrealizowane marzenia: IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII IIII IIII
www.asprofi.pl
https://www.facebook.com/import.usa.max
As-PROFI
IMPORTUJEMY MARZENIA
Zrealizowane marzenia: IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII IIII IIII
www.asprofi.pl
https://www.facebook.com/import.usa.max
- Gobo
- Forumowicz
- Posty: 182
- Rejestracja: 2014-02-04, 15:06
- Model: 67fast68Conv69Mach1
- Silnik: inny V8
- Kolor: granat, złoty, niebieski
- Lokalizacja:: Wawa
Re: Kierunkowskazy 67-69
A to się zgadzam, faktycznie ładniej to będzie wyglądać.stang67 pisze:Popularniejsze jest chyba kierunki w światłach cofania, tak ma m.in. MAX
Tylko gdzie wtedy wsteczne i przeciwmgielne?
BTW
Fajny masz wydech MAX... też taki będę robił u siebie. Masz jeden tłumik jak w oryginale z rezonatorami (transverse) czy jakiś układ custom'owy z dwoma tłumikami?
Końcówki z kwasówki zawijane?
pzdr
- stang67
- Forumowicz
- Posty: 1460
- Rejestracja: 2009-07-31, 18:22
- Model: 1967 Mustang A-code
- Silnik: inny V8
- Kolor: Candy Apple Red
- Kontakt:
Re: Kierunkowskazy 67-69
Powinny być chyba doczepione jakieś uniwersalne lampki gdzieś pod spodem jak w maluchu czy coś.Gobo pisze:A to się zgadzam, faktycznie ładniej to będzie wyglądać.stang67 pisze:Popularniejsze jest chyba kierunki w światłach cofania, tak ma m.in. MAX
Tylko gdzie wtedy wsteczne i przeciwmgielne?
Ale nie wiem, trzeba MAXa podpytać jak przechodzi przegląd...



_______F___U___C___K_________T___H___E_________F___U___E___L_________E___C___O___N___O___M___Y_______

1.1967 Mustang 289-4v V8
2.1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M

1.1967 Mustang 289-4v V8
2.1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M
- MAX
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2810
- Rejestracja: 2009-10-15, 21:52
- Model: Fastback GT V8 68
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Blue & Black
- Lokalizacja:: Wieliczka
- Stajnia: Stajnia Małopolska
- Kontakt:
Re: Kierunkowskazy 67-69
Wstecznego nie mam
Na badaniach podczepiam lampkę z malucha
Wydech fabryczny z 68 r

Na badaniach podczepiam lampkę z malucha

Wydech fabryczny z 68 r
tel 504 266 504
As-PROFI
IMPORTUJEMY MARZENIA
Zrealizowane marzenia: IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII IIII IIII
www.asprofi.pl
https://www.facebook.com/import.usa.max
As-PROFI
IMPORTUJEMY MARZENIA
Zrealizowane marzenia: IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII IIII IIII
www.asprofi.pl
https://www.facebook.com/import.usa.max