Modyfikacja fabrycznego wydechu V gen V6 3.7l
- Michał P.
- Forumowicz
- Posty: 1647
- Rejestracja: 2017-06-07, 11:18
- Model: Mustang V GT/CS
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Czerwony
- Lokalizacja:: Zabrze
- Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
Re: Modyfikacja fabrycznego wydechu V gen V6 3.7l
Kolanko 90".
Mustang 3.7l - 2012 Black Beauty 2017 - 2021
Mustang 5.0 l - GT/VS 2012 2021 -
Mustang 5.0 l - GT/VS 2012 2021 -
- piotrek200585
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 58
- Rejestracja: 2017-08-11, 15:38
- Model: V6 2014
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: Oxford White
- Michał P.
- Forumowicz
- Posty: 1647
- Rejestracja: 2017-06-07, 11:18
- Model: Mustang V GT/CS
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Czerwony
- Lokalizacja:: Zabrze
- Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
Re: Modyfikacja fabrycznego wydechu V gen V6 3.7l
Jak na moje ucho to go nie ma, jest to dalej pełny tłumik, a nie prosta rura przelotowa.
Mustang 3.7l - 2012 Black Beauty 2017 - 2021
Mustang 5.0 l - GT/VS 2012 2021 -
Mustang 5.0 l - GT/VS 2012 2021 -
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 23
- Rejestracja: 2019-06-23, 10:41
- Model: 3.7 v6
- Silnik: V6 3.7
- Lokalizacja:: Czarnków
- Stajnia: Stajnia Wielkopolska
Re: Modyfikacja fabrycznego wydechu V gen V6 3.7l
A co by sie działo gdybym wyrzucił ostatnie puszki?
-
- Forumowicz
- Posty: 145
- Rejestracja: 2015-08-09, 14:48
- Model: 3.7 2012
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: smerf
- Lokalizacja:: Chodzież
Re: Modyfikacja fabrycznego wydechu V gen V6 3.7l
Ponad 120 dB, nie da się jeździć. Brzmi fajnie ale jest tak głośno że zabranie dowodu to kwestia czasu. Jeździłem tak 3 tyg i kupiłem puszki flowmastera.
-
- Posty: 3
- Rejestracja: 2020-01-24, 21:36
- Model: s197
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: niebieski metalik
- Lokalizacja:: Wrocław
- Stajnia: Stajnia Dolny Śląsk
Re: Modyfikacja fabrycznego wydechu V gen V6 3.7l
Witam
Jestem szczęśliwym właścicielem Mustanga s 197 2014r
Chciałem się podzielić taką ciekawostką w moim aucie, poprzedni właściciel przerobił układ wydechowy w dość sprytny sposób.
Na rurze przed końcowym tłumikiem wywiercił otwór 5 cm i wspawał nagwintowany kołnierz.
Efekt jest niebywały, auto ma bardzo drapieżny wydech, ryczy na wyższych obrotach i basowo mruczy na wolnych obrotach.
Mi osobiście taka przeróbka bardzo odpowiada, bo mam seryjne tłumiki jak w oryginale, a jak bede chciał pojechać autem w trasę wystarczy wkręcić korek hydrauliczny za 5 zł i mam ciszę i spokój.
Aktualnie mam wkręconą redukcje z 2 cali na 1 cal. Wydech nadal ładnie brzmi, a sąsiedzi już nie marudzą
Co o tym sądzicie ??
Jestem szczęśliwym właścicielem Mustanga s 197 2014r
Chciałem się podzielić taką ciekawostką w moim aucie, poprzedni właściciel przerobił układ wydechowy w dość sprytny sposób.
Na rurze przed końcowym tłumikiem wywiercił otwór 5 cm i wspawał nagwintowany kołnierz.
Efekt jest niebywały, auto ma bardzo drapieżny wydech, ryczy na wyższych obrotach i basowo mruczy na wolnych obrotach.
Mi osobiście taka przeróbka bardzo odpowiada, bo mam seryjne tłumiki jak w oryginale, a jak bede chciał pojechać autem w trasę wystarczy wkręcić korek hydrauliczny za 5 zł i mam ciszę i spokój.
Aktualnie mam wkręconą redukcje z 2 cali na 1 cal. Wydech nadal ładnie brzmi, a sąsiedzi już nie marudzą
Co o tym sądzicie ??
-
- Forumowicz
- Posty: 358
- Rejestracja: 2018-05-26, 12:38
- Model: MY 2016
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: Deep Impact Blue
- Lokalizacja:: lubuskie
Re: Modyfikacja fabrycznego wydechu V gen V6 3.7l
A mógłbyś wstawić nagranie z otwartym wydechem i zakręconym ?
pzdr Nix
pzdr Nix
- kilos1981
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 23
- Rejestracja: 2020-01-19, 12:26
- Model: Pony
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: Biały
- Lokalizacja:: Bielawa
- Stajnia: Stajnia Dolny Śląsk
Re: Modyfikacja fabrycznego wydechu V gen V6 3.7l
Ten poprzedni właściciel to sprzedając Ci fordzine sprytne co zrobił to zdjął przepustnice wydechu które były albo pneumatyczne albo elektroniczneM.Konik pisze: ↑2020-01-26, 19:08Witam
Jestem szczęśliwym właścicielem Mustanga s 197 2014r
Chciałem się podzielić taką ciekawostką w moim aucie, poprzedni właściciel przerobił układ wydechowy w dość sprytny sposób.
Na rurze przed końcowym tłumikiem wywiercił otwór 5 cm i wspawał nagwintowany kołnierz.
Efekt jest niebywały, auto ma bardzo drapieżny wydech, ryczy na wyższych obrotach i basowo mruczy na wolnych obrotach.
Mi osobiście taka przeróbka bardzo odpowiada, bo mam seryjne tłumiki jak w oryginale, a jak bede chciał pojechać autem w trasę wystarczy wkręcić korek hydrauliczny za 5 zł i mam ciszę i spokój.
Aktualnie mam wkręconą redukcje z 2 cali na 1 cal. Wydech nadal ładnie brzmi, a sąsiedzi już nie marudzą
Co o tym sądzicie ??
Wciskając kit że celowo zrobił dziury w rurach....
Jedna przepustnica na alledrogo od 350 do....
Wstaw je spowrotem i będziesz otwierał i zamykał wydech kiedy chciał a nie rzucał się pod konine z gwintowanymi korkami przy kontroli niebieskich
- RAFAŁ (GROSZEK)
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2391
- Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
- Model: był SN95 jest GT2011
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: SREBRNY
Re: Modyfikacja fabrycznego wydechu V gen V6 3.7l
może i tak , tylko do przepustnic nie wstawia się gwintowanych mufek i po drugie są skierowane w dół , więc po przykręceniu przepustnicy by haczyło o asfaltkilos1981 pisze: ↑2020-02-09, 20:47Ten poprzedni właściciel to sprzedając Ci fordzine sprytne co zrobił to zdjął przepustnice wydechu które były albo pneumatyczne albo elektroniczneM.Konik pisze: ↑2020-01-26, 19:08Witam
Jestem szczęśliwym właścicielem Mustanga s 197 2014r
Chciałem się podzielić taką ciekawostką w moim aucie, poprzedni właściciel przerobił układ wydechowy w dość sprytny sposób.
Na rurze przed końcowym tłumikiem wywiercił otwór 5 cm i wspawał nagwintowany kołnierz.
Efekt jest niebywały, auto ma bardzo drapieżny wydech, ryczy na wyższych obrotach i basowo mruczy na wolnych obrotach.
Mi osobiście taka przeróbka bardzo odpowiada, bo mam seryjne tłumiki jak w oryginale, a jak bede chciał pojechać autem w trasę wystarczy wkręcić korek hydrauliczny za 5 zł i mam ciszę i spokój.
Aktualnie mam wkręconą redukcje z 2 cali na 1 cal. Wydech nadal ładnie brzmi, a sąsiedzi już nie marudzą
Co o tym sądzicie ??
Wciskając kit że celowo zrobił dziury w rurach....
Jedna przepustnica na alledrogo od 350 do....
Wstaw je spowrotem i będziesz otwierał i zamykał wydech kiedy chciał a nie rzucał się pod konine z gwintowanymi korkami przy kontroli niebieskich
-
- Forumowicz
- Posty: 117
- Rejestracja: 2018-08-16, 14:03
- Model: GT '14
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Czarno-Czarny
- Lokalizacja:: WWL
Re: Modyfikacja fabrycznego wydechu V gen V6 3.7l
Potrzeba matką wynalazku...
A być Polakiem, to wielka odpowiedzialność
A być Polakiem, to wielka odpowiedzialność
- kilos1981
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 23
- Rejestracja: 2020-01-19, 12:26
- Model: Pony
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: Biały
- Lokalizacja:: Bielawa
- Stajnia: Stajnia Dolny Śląsk
Re: Modyfikacja fabrycznego wydechu V gen V6 3.7l
Przypominają mi się czasy jak robili dziury w tłumiku by zmienić dźwięk na bardziej śmieszny niż był... Teraz robi się dziury w rurach
Można zrobić jeszcze dziurevw dolocie... Będzie gwizdac prawie jak kompresor
- Gary2
- Forumowicz
- Posty: 426
- Rejestracja: 2016-10-19, 19:16
- Model: GT 281 Supercharger
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: czarnuch
Re: Modyfikacja fabrycznego wydechu V gen V6 3.7l
Znam poprzedniego właściciela. Nie było tam przepustnic.
To po prostu bardzo oszczędna osoba.
To po prostu bardzo oszczędna osoba.
- clo27
- Forumowicz
- Posty: 124
- Rejestracja: 2018-09-27, 09:50
- Model: s550 gt 18
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: BlackyWhite
- Lokalizacja:: krk
- Stajnia: Stajnia Małopolska
- Kontakt:
Re: Modyfikacja fabrycznego wydechu V gen V6 3.7l
Nie będzie gwizdać hehe, ale fakt przeróbki na miare prl
BlackyWhite by CLO - Mustang GT 2018
http://forum.mustangklub.pl/forum/viewtopic.php?t=17369#p230638
http://forum.mustangklub.pl/forum/viewtopic.php?t=17369#p230638
- Michał P.
- Forumowicz
- Posty: 1647
- Rejestracja: 2017-06-07, 11:18
- Model: Mustang V GT/CS
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Czerwony
- Lokalizacja:: Zabrze
- Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
Re: Modyfikacja fabrycznego wydechu V gen V6 3.7l
Wiecie co, jeżeli coś jest głupie i działa to nie jest głupie To jest pod autem, nie musi być piękne i błyszczeć tylko działać, jak działa to nie ma co się czepiać, a wiem, że przepustnice z silniczkami potrafią po 1-2 zimach się zatrzeć i zablokować w jakiejś pozycji
Mustang 3.7l - 2012 Black Beauty 2017 - 2021
Mustang 5.0 l - GT/VS 2012 2021 -
Mustang 5.0 l - GT/VS 2012 2021 -