porada
Moderatorzy: pluzz, alski, pluzz, alski
- MAKU
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 380
- Rejestracja: 2015-06-10, 10:54
- Model: GT500KR
- Silnik: inny V8
- Kolor: Black
- Lokalizacja:: Końskie
- Stajnia: Stajnia Świętokrzyska
- Kontakt:
Re: porada
460 czy 260 ?
1967 S-Code, 1967 K-Code
1968 GT500KR,GT500, GT350 PAXTON, GT350
1969 GT500 , GT350 Hertz, R-Code
1968 GT500KR,GT500, GT350 PAXTON, GT350
1969 GT500 , GT350 Hertz, R-Code
- StarszyWajchowy
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 563
- Rejestracja: 2015-05-08, 02:03
- Model: 73 Mach 1 429
- Silnik: inny V8
- Kolor: yellow hornet
- Lokalizacja:: Warszawa
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Re: porada
Pewnie masz tam skrzynię C4, więc na pewno będziesz potrzebował tego:
https://www.cjponyparts.com/performance ... /p/BELL05/
Normalnie do silnika 429/460 była montowana skrzynia C6
Ktoś z naszych Guru (np Yoozeq) pewnie więcej Ci podpowie.
https://www.cjponyparts.com/performance ... /p/BELL05/
Normalnie do silnika 429/460 była montowana skrzynia C6
Ktoś z naszych Guru (np Yoozeq) pewnie więcej Ci podpowie.
Tomek
- MAKU
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 380
- Rejestracja: 2015-06-10, 10:54
- Model: GT500KR
- Silnik: inny V8
- Kolor: Black
- Lokalizacja:: Końskie
- Stajnia: Stajnia Świętokrzyska
- Kontakt:
Re: porada
Skrzynia C4 nie wytrzyma
1967 S-Code, 1967 K-Code
1968 GT500KR,GT500, GT350 PAXTON, GT350
1969 GT500 , GT350 Hertz, R-Code
1968 GT500KR,GT500, GT350 PAXTON, GT350
1969 GT500 , GT350 Hertz, R-Code
- StarszyWajchowy
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 563
- Rejestracja: 2015-05-08, 02:03
- Model: 73 Mach 1 429
- Silnik: inny V8
- Kolor: yellow hornet
- Lokalizacja:: Warszawa
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Re: porada
Też bym w takim przypadku ładował pancerną C6 albo coś nowszego...MAKU pisze:Skrzynia C4 nie wytrzyma
Tomek
- yoozeq
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1357
- Rejestracja: 2013-01-02, 21:34
- Model: 68,69,69, ..?
- Kolor: ładny
- Kontakt:
Re: porada
StarszyWajchowy pisze:Pewnie masz tam skrzynię C4, więc na pewno będziesz potrzebował tego:
https://www.cjponyparts.com/performance ... /p/BELL05/
Normalnie do silnika 429/460 była montowana skrzynia C6
Ktoś z naszych Guru (np Yoozeq) pewnie więcej Ci podpowie.


pozdrawiam, yoozeq
-------------
Mustang 1968 fastback JCode - projekt
Mustang 1969 coupe 200 c.i. I6
Mustang 1969 sportsroof 331 stroker
Mustang 1973 MACH 25%
Mustang 2017 GT S550 - dzienny
http://www.facebook.com/My.Mustang.69
-------------
Mustang 1968 fastback JCode - projekt
Mustang 1969 coupe 200 c.i. I6
Mustang 1969 sportsroof 331 stroker
Mustang 1973 MACH 25%
Mustang 2017 GT S550 - dzienny
http://www.facebook.com/My.Mustang.69
- emgie
- Forumowicz
- Posty: 392
- Rejestracja: 2012-02-14, 12:41
- Model: 1966 Fastback
- Silnik: inny V8
- Kolor: biały, niebieskie pasy
- Lokalizacja:: Warszawa
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
- Kontakt:
Re: porada
No i oczywiście wyważanie które obecnie przerabiam.
Silnik 289 był na 28 oz. Te większe to już nie wiem. Ale jak skrzynie przełożysz wraz z dzwonem to pewnie i kolo zamachowe do wymiany
Silnik 289 był na 28 oz. Te większe to już nie wiem. Ale jak skrzynie przełożysz wraz z dzwonem to pewnie i kolo zamachowe do wymiany
Michał
http://senomustangu.pl
http://senomustangu.pl
-
- Posty: 1
- Rejestracja: 2018-03-02, 17:42
- Model: Mach I
- Silnik: V6 3.8
Re: porada
Muszę tak spróbować
)

http://www.hondacentrum.pl/" onclick="window.open(this.href);return false;
- anbr64
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 811
- Rejestracja: 2012-06-13, 20:40
- Model: convertible 68
- Silnik: inny V8
- Kolor: Tahoe Turquoise
- Lokalizacja:: Ząbki
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Re: porada
C6 jak dobrze poszukam to bym znalazł ale konwertera nie mam. Jak cos to sie odezwij
68 Convertible 289 V8
71 MACH1 351C 4V
71 MACH1 351C 4V