Witam jestem zainteresowany jestem z Katowic jaki koszt przeróbki czy można nr telefonu dziękuję i pozdrawiam
Modyfikacja fabrycznego wydechu V gen V6 3.7l
Moderatorzy: pluzz, alski, pluzz, alski
-
- Posty: 1
- Rejestracja: 2020-08-31, 16:37
- Model: 3,7 V6 2014 rok
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: Czarny
- Lokalizacja:: Katowice
- Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
Re: Modyfikacja fabrycznego wydechu V gen V6 3.7l
- Michał P.
- Forumowicz
- Posty: 1733
- Rejestracja: 2017-06-07, 11:18
- Model: Mustang V GT/CS
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Czerwony
- Lokalizacja:: Zabrze
- Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
Re: Modyfikacja fabrycznego wydechu V gen V6 3.7l
Cześć wysłałem do Ciebie wiadomość aby tu nie wrzucać numer telefonu.
Mustang 3.7l - 2012 Black Beauty 2017 - 2021
Mustang 5.0 l - GT/VS 2012 2021 -
Mustang 5.0 l - GT/VS 2012 2021 -
-
- Posty: 4
- Rejestracja: 2020-09-14, 13:39
- Model: 2013 3.7 Premium
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: Niebieski
- Lokalizacja:: Zamość
Re: Modyfikacja fabrycznego wydechu V gen V6 3.7l
Również dołanczam się do pytania cena i dźwięk jaki jest i czy można dostać foto jak po przeróbce wygląda w środku? Pozdrawiam
- Michał P.
- Forumowicz
- Posty: 1733
- Rejestracja: 2017-06-07, 11:18
- Model: Mustang V GT/CS
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Czerwony
- Lokalizacja:: Zabrze
- Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
Re: Modyfikacja fabrycznego wydechu V gen V6 3.7l
Napisałem do Ciebie
Mustang 3.7l - 2012 Black Beauty 2017 - 2021
Mustang 5.0 l - GT/VS 2012 2021 -
Mustang 5.0 l - GT/VS 2012 2021 -
-
- Posty: 4
- Rejestracja: 2021-05-01, 09:03
- Model: V gen. V6
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: biały
- Lokalizacja:: Katowice
- Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
Re: Modyfikacja fabrycznego wydechu V gen V6 3.7l
Witam. Kupiłem Mustanga 3,7 2013r , ładnie porbiony, wydech Roush, tuner Bama, piękne brzmienie. Nie podobał mi się tylko licznik. Po wymianie na premium auto straciło ten za...sty dźwięk i chyba trochę mocy... aku był kilka godzin odłączony. Co sìę mogło stać?
- Michał P.
- Forumowicz
- Posty: 1733
- Rejestracja: 2017-06-07, 11:18
- Model: Mustang V GT/CS
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Czerwony
- Lokalizacja:: Zabrze
- Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
Re: Modyfikacja fabrycznego wydechu V gen V6 3.7l
Masz ten tuner bama i mapy do niego ? Kto zmieniał licznik ?
Mustang 3.7l - 2012 Black Beauty 2017 - 2021
Mustang 5.0 l - GT/VS 2012 2021 -
Mustang 5.0 l - GT/VS 2012 2021 -
-
- Posty: 4
- Rejestracja: 2021-05-01, 09:03
- Model: V gen. V6
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: biały
- Lokalizacja:: Katowice
- Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
Re: Modyfikacja fabrycznego wydechu V gen V6 3.7l
Mam. Licznik wymieniał znajomy zakład elektro. Wszyscy w koło piszą, że licznik nie może mieć na to wpływu, bo jest tylko do odczytu. Wczoraj pierwszy raz od wymiany auto chodziło jak wcześniej, przez pierwsze 20 min. Potem znów to samo. Tak myślę czy to nie zapchany katalizator. . I faktycznie nie ma to związku z wymianą licznika...
Z tym że to się dzieje od czasu wymiany..
Z tym że to się dzieje od czasu wymiany..
-
- Forumowicz
- Posty: 238
- Rejestracja: 2015-03-20, 00:06
- Model: Mustang GT 2008
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Czarny
- Lokalizacja:: Śląsk
- Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
Re: Modyfikacja fabrycznego wydechu V gen V6 3.7l
Nie wiem na ile to prawdą ale może to będzie jakiś trop. Ktoś kiedyś tutaj napisał że w komputerze jest kilka rodzajów pamięci i ich reset zależy od czasu jak długo jest odłączony akumulator. Np zegarek resetuje się w chwili odłączenia, a inne rzeczy dopiero po 5min. Moze po dniu bez zasilania ma się ustawienia jak z fabryki.
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 39
- Rejestracja: 2021-10-25, 19:48
- Model: Club Of America 2013
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: Deep impact blue
- Lokalizacja:: Bieszczady
- Stajnia: Stajnia Podkarpacka
Re: Modyfikacja fabrycznego wydechu V gen V6 3.7l
Witam niedawno kupilem pierwszego mustanga. Poprzedni wlasciciel "wydlubal" koncowy wydech i jest troche za glosno. Dostalem w gratisie 2 seryjne tlumiki do zalozenia jak by mi nie pasowala jego przerobka.Michał P. pisze: ↑2019-08-08, 10:31Dzień dobry, poniżej krótki opis moich 2 modyfikacji wydechu fabrycznego w moim Mustang 2012 V6.
Samochód na filmie jest wyposażony w elementy, które również mają wpływ na brzmienie:
1. Dolot powietrza K&N,
2. Kolektory krótkie MAC,
3. Program Bama 91 Race.
Modyfikacja nr. 1
Polega na wycięciu w tłumiku dwóch otworów oraz dospawania kolanka 2.5 cala zmieniając w ten sposób przepływ spalin w tłumiku jak na poniższym obrazku. Pierwszy otwór wycinamy (polecam otwornice do metalu) z tyłu tłumika (strona w kierunku silnika). Drugi otwór wycinamy w rurze dochodzącej do tłumika (polecam otwornice do metalu). Przycinamy kolanko 90 stopni tak aby spasować się z wyciętymi wcześniej otworami. Rysunek typowo paint cadtakże proszę o wyrozumiałość, grunt to pokazanie o co mi chodziło.
Zdjęcie u góry przed , zdjęcie i dołu po.
Modyfikacja nr. 2
Polega na wycięciu otworu (polecam otwornicę) z przodu tłumika (od strony dufyzora) oraz montażu dodatkowej końcówki tłumika. Końcówka została zamontowana na przygotowanej rurze 2.5 cala przyspawanej do flanszy. W miejscu otworu wykonałem 3 otworki pod nitonakrętki aby móc dodatkową końcówkę tlumika przykręcić i mieć możliwość regulacji góra/dół oraz lewo/prawo.
Zdjęcie u góry po 1. modyfikacji, zdjęcie u dołu po 2 modyfikacji.
Mam nadzieję, że wyraziłem się w miarę jasno i klarownieZa proste rysunki przepraszam ale chyba przekazały treść, o którą mi chodziło.
Całość modyfikacji jeżeli chodzi o koszta to około 100 zł za rurki nierdzewne, 400 zł za 4x końcówki , plus coś dla spawacza. Myślę, że jest to mała cena za znaczną poprawę brzmienia V6.
Przegladnelem Twoja modyfikacje nr 1 i chcialbym to zrobic u siebie.
Mam pytanie bo nie wiem czy dobrze zrozumialem, montujac kolanko w nowa dziure w tlumiku zaslepiasz stara i nie otwierasz tlumika by zaslepic te przegrody wewnatrz? Czy to kolanko jest jako dodatkowy przeplyw spalin a reszta zostaje po staremu?
- Michał P.
- Forumowicz
- Posty: 1733
- Rejestracja: 2017-06-07, 11:18
- Model: Mustang V GT/CS
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Czerwony
- Lokalizacja:: Zabrze
- Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
Re: Modyfikacja fabrycznego wydechu V gen V6 3.7l
Jako dodatkowe, w praktyce robisz 2 otwory, 1 w tylnej ściance tłumika, a drugi w rurze, która idzie do tylnej ścianki tłumika, Te otwory łączysz kolankiem, w ten sposób zmieniasz przepływ, na taki (według mojej teorii), że część spalin idzie po staremu, a część idzie tak jakby przelotem.
Mustang 3.7l - 2012 Black Beauty 2017 - 2021
Mustang 5.0 l - GT/VS 2012 2021 -
Mustang 5.0 l - GT/VS 2012 2021 -
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 39
- Rejestracja: 2021-10-25, 19:48
- Model: Club Of America 2013
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: Deep impact blue
- Lokalizacja:: Bieszczady
- Stajnia: Stajnia Podkarpacka
Re: Modyfikacja fabrycznego wydechu V gen V6 3.7l
Dzieki Panie za szybka odpowiedz. Super czyli nie ma filozofi tlumika rozbierac nie trzeba wiec mysle ze jakikolwiek zwykly tlumikarz to ogarnie. Szkoda ze mam daleko do Ciebie bo bym napewno skorzystal z uslugi. PzrdrMichał P. pisze: ↑2021-10-26, 08:57Jako dodatkowe, w praktyce robisz 2 otwory, 1 w tylnej ściance tłumika, a drugi w rurze, która idzie do tylnej ścianki tłumika, Te otwory łączysz kolankiem, w ten sposób zmieniasz przepływ, na taki (według mojej teorii), że część spalin idzie po staremu, a część idzie tak jakby przelotem.
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 39
- Rejestracja: 2021-10-25, 19:48
- Model: Club Of America 2013
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: Deep impact blue
- Lokalizacja:: Bieszczady
- Stajnia: Stajnia Podkarpacka
Re: Modyfikacja fabrycznego wydechu V gen V6 3.7l
Jeszcze jedno glupie pytanie... Czy szukac spawacza ktory spawa nierdzewka czy wystarczy zwykly spaw?
Nie znam sie na tym wybacz

Nie znam sie na tym wybacz

- Michał P.
- Forumowicz
- Posty: 1733
- Rejestracja: 2017-06-07, 11:18
- Model: Mustang V GT/CS
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Czerwony
- Lokalizacja:: Zabrze
- Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
Re: Modyfikacja fabrycznego wydechu V gen V6 3.7l
Zwystarczy normalny, migomat, na końcu psiknąć jakimś czarnym sprayem żeby zabezpieczyć ciut przed rdzewieniem.
Mustang 3.7l - 2012 Black Beauty 2017 - 2021
Mustang 5.0 l - GT/VS 2012 2021 -
Mustang 5.0 l - GT/VS 2012 2021 -
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 39
- Rejestracja: 2021-10-25, 19:48
- Model: Club Of America 2013
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: Deep impact blue
- Lokalizacja:: Bieszczady
- Stajnia: Stajnia Podkarpacka
Re: Modyfikacja fabrycznego wydechu V gen V6 3.7l
Zrobiona modyfikacja nr1. Poprzednio miałem puste puchy... Tak przywyklem przez ostatni miesiąc do darcia ryja ze teraz mam wrazenie ze nic tego auta nie słychać 
https://youtube.com/shorts/kkUuqCytUec
Niżej krótkie wideo z pustymi puszkami

https://youtube.com/shorts/kkUuqCytUec
Niżej krótkie wideo z pustymi puszkami