Modyfikacja fabrycznego wydechu V gen V6 3.7l
Moderatorzy: pluzz, alski, pluzz, alski
- Michał P.
 - Forumowicz
 - Posty: 1758
 - Rejestracja: 2017-06-07, 11:18
 - Model: Mustang V GT/CS
 - Silnik: V8 5.0
 - Kolor: Czerwony
 - Lokalizacja:: Zabrze
 - Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
 
Re: Modyfikacja fabrycznego wydechu V gen V6 3.7l
Kolanko 90".
			
									
									Mustang 3.7l -  2012 Black Beauty 2017 - 2021
Mustang 5.0 l - GT/CS 2012 2021 -
						Mustang 5.0 l - GT/CS 2012 2021 -
- piotrek200585
 - Młodszy Forumowicz
 - Posty: 58
 - Rejestracja: 2017-08-11, 15:38
 - Model: V6 2014
 - Silnik: V6 3.7
 - Kolor: Oxford White
 
- Michał P.
 - Forumowicz
 - Posty: 1758
 - Rejestracja: 2017-06-07, 11:18
 - Model: Mustang V GT/CS
 - Silnik: V8 5.0
 - Kolor: Czerwony
 - Lokalizacja:: Zabrze
 - Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
 
Re: Modyfikacja fabrycznego wydechu V gen V6 3.7l
Jak na moje ucho to go nie ma, jest to dalej pełny tłumik, a nie prosta rura przelotowa.
			
									
									Mustang 3.7l -  2012 Black Beauty 2017 - 2021
Mustang 5.0 l - GT/CS 2012 2021 -
						Mustang 5.0 l - GT/CS 2012 2021 -
- 
				
				miras5321
 - Młodszy Forumowicz
 - Posty: 23
 - Rejestracja: 2019-06-23, 10:41
 - Model: 3.7 v6
 - Silnik: V6 3.7
 - Lokalizacja:: Czarnków
 - Stajnia: Stajnia Wielkopolska
 
Re: Modyfikacja fabrycznego wydechu V gen V6 3.7l
A co by sie działo gdybym wyrzucił ostatnie puszki?
			
									
									- 
				
				slavol
 - Forumowicz
 - Posty: 145
 - Rejestracja: 2015-08-09, 14:48
 - Model: 3.7 2012
 - Silnik: V6 3.7
 - Kolor: smerf
 - Lokalizacja:: Chodzież
 
Re: Modyfikacja fabrycznego wydechu V gen V6 3.7l
Ponad 120 dB, nie da się jeździć. Brzmi fajnie ale jest tak głośno że zabranie dowodu to kwestia czasu. Jeździłem tak 3 tyg i kupiłem puszki flowmastera.
			
									
									- 
				
				M.Konik
 - Posty: 3
 - Rejestracja: 2020-01-24, 21:36
 - Model: s197
 - Silnik: V6 3.7
 - Kolor: niebieski metalik
 - Lokalizacja:: Wrocław
 - Stajnia: Stajnia Dolny Śląsk
 
Re: Modyfikacja fabrycznego wydechu V gen V6 3.7l
Witam 
Jestem szczęśliwym właścicielem Mustanga s 197 2014r
Chciałem się podzielić taką ciekawostką w moim aucie, poprzedni właściciel przerobił układ wydechowy w dość sprytny sposób.
Na rurze przed końcowym tłumikiem wywiercił otwór 5 cm i wspawał nagwintowany kołnierz.
Efekt jest niebywały, auto ma bardzo drapieżny wydech, ryczy na wyższych obrotach i basowo mruczy na wolnych obrotach.
Mi osobiście taka przeróbka bardzo odpowiada, bo mam seryjne tłumiki jak w oryginale, a jak bede chciał pojechać autem w trasę wystarczy wkręcić korek hydrauliczny za 5 zł i mam ciszę i spokój.
Aktualnie mam wkręconą redukcje z 2 cali na 1 cal. Wydech nadal ładnie brzmi, a sąsiedzi już nie marudzą
Co o tym sądzicie ??
							
			
									
									Jestem szczęśliwym właścicielem Mustanga s 197 2014r
Chciałem się podzielić taką ciekawostką w moim aucie, poprzedni właściciel przerobił układ wydechowy w dość sprytny sposób.
Na rurze przed końcowym tłumikiem wywiercił otwór 5 cm i wspawał nagwintowany kołnierz.
Efekt jest niebywały, auto ma bardzo drapieżny wydech, ryczy na wyższych obrotach i basowo mruczy na wolnych obrotach.
Mi osobiście taka przeróbka bardzo odpowiada, bo mam seryjne tłumiki jak w oryginale, a jak bede chciał pojechać autem w trasę wystarczy wkręcić korek hydrauliczny za 5 zł i mam ciszę i spokój.
Aktualnie mam wkręconą redukcje z 2 cali na 1 cal. Wydech nadal ładnie brzmi, a sąsiedzi już nie marudzą
Co o tym sądzicie ??
- 
				
				Nix2
 - Forumowicz
 - Posty: 358
 - Rejestracja: 2018-05-26, 12:38
 - Model: MY 2016
 - Silnik: V6 3.7
 - Kolor: Deep Impact Blue
 - Lokalizacja:: lubuskie
 
Re: Modyfikacja fabrycznego wydechu V gen V6 3.7l
A mógłbyś wstawić nagranie z otwartym wydechem i zakręconym ?
pzdr Nix
			
									
									pzdr Nix
- kilos1981
 - Młodszy Forumowicz
 - Posty: 23
 - Rejestracja: 2020-01-19, 12:26
 - Model: Pony
 - Silnik: V6 3.7
 - Kolor: Biały
 - Lokalizacja:: Bielawa
 - Stajnia: Stajnia Dolny Śląsk
 
Re: Modyfikacja fabrycznego wydechu V gen V6 3.7l
Ten poprzedni właściciel to sprzedając Ci fordzine sprytne co zrobił to zdjął przepustnice wydechu które były albo pneumatyczne albo elektroniczneM.Konik pisze: ↑2020-01-26, 19:08Witam
Jestem szczęśliwym właścicielem Mustanga s 197 2014r
Chciałem się podzielić taką ciekawostką w moim aucie, poprzedni właściciel przerobił układ wydechowy w dość sprytny sposób.
Na rurze przed końcowym tłumikiem wywiercił otwór 5 cm i wspawał nagwintowany kołnierz.
Efekt jest niebywały, auto ma bardzo drapieżny wydech, ryczy na wyższych obrotach i basowo mruczy na wolnych obrotach.
Mi osobiście taka przeróbka bardzo odpowiada, bo mam seryjne tłumiki jak w oryginale, a jak bede chciał pojechać autem w trasę wystarczy wkręcić korek hydrauliczny za 5 zł i mam ciszę i spokój.
Aktualnie mam wkręconą redukcje z 2 cali na 1 cal. Wydech nadal ładnie brzmi, a sąsiedzi już nie marudzą
Co o tym sądzicie ??
Wciskając kit że celowo zrobił dziury w rurach....
Jedna przepustnica na alledrogo od 350 do....
Wstaw je spowrotem i będziesz otwierał i zamykał wydech kiedy chciał a nie rzucał się pod konine z gwintowanymi korkami przy kontroli niebieskich
- RAFAŁ (GROSZEK)
 - Stowarzyszenie MKP
 - Posty: 2453
 - Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
 - Model: był SN95 jest GT2011
 - Silnik: V8 5.0
 - Kolor: SREBRNY
 
Re: Modyfikacja fabrycznego wydechu V gen V6 3.7l
może i tak , tylko do przepustnic nie wstawia się gwintowanych mufek i po drugie są skierowane w dół , więc po przykręceniu przepustnicy by haczyło o asfaltkilos1981 pisze: ↑2020-02-09, 20:47Ten poprzedni właściciel to sprzedając Ci fordzine sprytne co zrobił to zdjął przepustnice wydechu które były albo pneumatyczne albo elektroniczneM.Konik pisze: ↑2020-01-26, 19:08Witam
Jestem szczęśliwym właścicielem Mustanga s 197 2014r
Chciałem się podzielić taką ciekawostką w moim aucie, poprzedni właściciel przerobił układ wydechowy w dość sprytny sposób.
Na rurze przed końcowym tłumikiem wywiercił otwór 5 cm i wspawał nagwintowany kołnierz.
Efekt jest niebywały, auto ma bardzo drapieżny wydech, ryczy na wyższych obrotach i basowo mruczy na wolnych obrotach.
Mi osobiście taka przeróbka bardzo odpowiada, bo mam seryjne tłumiki jak w oryginale, a jak bede chciał pojechać autem w trasę wystarczy wkręcić korek hydrauliczny za 5 zł i mam ciszę i spokój.
Aktualnie mam wkręconą redukcje z 2 cali na 1 cal. Wydech nadal ładnie brzmi, a sąsiedzi już nie marudzą
Co o tym sądzicie ??![]()
Wciskając kit że celowo zrobił dziury w rurach....
Jedna przepustnica na alledrogo od 350 do....
Wstaw je spowrotem i będziesz otwierał i zamykał wydech kiedy chciał a nie rzucał się pod konine z gwintowanymi korkami przy kontroli niebieskich
- 
				
				MR_Thomas
 - Forumowicz
 - Posty: 117
 - Rejestracja: 2018-08-16, 14:03
 - Model: GT '14
 - Silnik: V8 5.0
 - Kolor: Czarno-Czarny
 - Lokalizacja:: WWL
 
Re: Modyfikacja fabrycznego wydechu V gen V6 3.7l
Potrzeba matką wynalazku...
A być Polakiem, to wielka odpowiedzialność
			
									
									A być Polakiem, to wielka odpowiedzialność
- kilos1981
 - Młodszy Forumowicz
 - Posty: 23
 - Rejestracja: 2020-01-19, 12:26
 - Model: Pony
 - Silnik: V6 3.7
 - Kolor: Biały
 - Lokalizacja:: Bielawa
 - Stajnia: Stajnia Dolny Śląsk
 
Re: Modyfikacja fabrycznego wydechu V gen V6 3.7l
Przypominają mi się czasy jak robili dziury w tłumiku by zmienić dźwięk na bardziej śmieszny niż był... Teraz robi się dziury w rurach
Można zrobić jeszcze dziurevw dolocie... Będzie gwizdac prawie jak kompresor
- Gary2
 - Forumowicz
 - Posty: 426
 - Rejestracja: 2016-10-19, 19:16
 - Model: GT 281 Supercharger
 - Silnik: V8 4.6
 - Kolor: czarnuch
 
Re: Modyfikacja fabrycznego wydechu V gen V6 3.7l
Znam poprzedniego właściciela. Nie było tam przepustnic. 
To po prostu bardzo oszczędna osoba.
			
									
									To po prostu bardzo oszczędna osoba.
- clo27
 - Forumowicz
 - Posty: 124
 - Rejestracja: 2018-09-27, 09:50
 - Model: s550 gt 18
 - Silnik: V8 5.0
 - Kolor: BlackyWhite
 - Lokalizacja:: krk
 - Stajnia: Stajnia Małopolska
 - Kontakt:
 
Re: Modyfikacja fabrycznego wydechu V gen V6 3.7l
Nie będzie gwizdać hehe, ale fakt przeróbki na miare prl
BlackyWhite by CLO - Mustang GT 2018
http://forum.mustangklub.pl/forum/viewtopic.php?t=17369#p230638
						http://forum.mustangklub.pl/forum/viewtopic.php?t=17369#p230638
- Michał P.
 - Forumowicz
 - Posty: 1758
 - Rejestracja: 2017-06-07, 11:18
 - Model: Mustang V GT/CS
 - Silnik: V8 5.0
 - Kolor: Czerwony
 - Lokalizacja:: Zabrze
 - Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
 
Re: Modyfikacja fabrycznego wydechu V gen V6 3.7l
Wiecie co, jeżeli coś jest głupie i działa to nie jest głupie 
 To jest pod autem, nie musi być piękne i błyszczeć tylko działać, jak działa to nie ma co się czepiać, a wiem, że przepustnice z silniczkami potrafią po 1-2 zimach się zatrzeć i zablokować w jakiejś pozycji 
			
									
									Mustang 3.7l -  2012 Black Beauty 2017 - 2021
Mustang 5.0 l - GT/CS 2012 2021 -
						Mustang 5.0 l - GT/CS 2012 2021 -