SWAP 3.7 na 5.0
Moderatorzy: pluzz, alski, pluzz, alski
- 
				
				Relixon
- Posty: 7
- Rejestracja: 2018-07-22, 12:25
- Model: 3.7
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: niebieski
- Lokalizacja:: krakau
SWAP 3.7 na 5.0
Cześć wszystkim jestem tutaj nowy więc z góry przepraszam za błędy oraz zły dział. Kupiłem konika 3.7 2016 rok chciałbym mu dać większe serce jak to wygląda od strony samochodu co oprócz silnika i skrzyni będę potrzebować ? z góry dziękuje za odpowiedź
			
									
									- lamina
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1005
- Rejestracja: 2012-05-28, 20:54
- Model: GT390 1968
- Silnik: inny V8
- Kolor: Highland Green
- Lokalizacja:: Pruszków/Pisz
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Re: SWAP 3.7 na 5.0
komputer, wiazkę, kolektory, wydech wał napedowy i ewentualnie skrzynia, nie pamietam czy kielich jest kompatybilny. i mechanika z kompem w 100% obslugujacym mustanga do adaptacji sterowników
w zasadzie w kazdym mozliwym scenariuszu taniej jest sprzedac i kupic v8.
			
									
									w zasadzie w kazdym mozliwym scenariuszu taniej jest sprzedac i kupic v8.
- 
				
				Relixon
- Posty: 7
- Rejestracja: 2018-07-22, 12:25
- Model: 3.7
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: niebieski
- Lokalizacja:: krakau
Re: SWAP 3.7 na 5.0
dziękuje z szybką odpowiedź mam bardzo dużo zrobione w środku i żal mi sprzedawać mojej budy
			
									
									- lamina
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1005
- Rejestracja: 2012-05-28, 20:54
- Model: GT390 1968
- Silnik: inny V8
- Kolor: Highland Green
- Lokalizacja:: Pruszków/Pisz
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Re: SWAP 3.7 na 5.0
to kup v8 i zamien srodki , bedzie duuuuzo taniej i zrobisz to latwiej i moze nawet sam.
a zacznij od odwiedzenia działu w którym wypada się przywitać.
			
									
									a zacznij od odwiedzenia działu w którym wypada się przywitać.
- Rezor
- Forumowicz
- Posty: 1630
- Rejestracja: 2015-03-19, 13:33
- Model: SN95 GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Niebieski
Re: SWAP 3.7 na 5.0
Może jeszcze warto sprecyzować jakie 5.0?  jak zalezy Ci na starym dobrym poczciwym 302W na gaźniku to wyjdzie taniej
 jak zalezy Ci na starym dobrym poczciwym 302W na gaźniku to wyjdzie taniej 
			
									
									 jak zalezy Ci na starym dobrym poczciwym 302W na gaźniku to wyjdzie taniej
 jak zalezy Ci na starym dobrym poczciwym 302W na gaźniku to wyjdzie taniej 
Mój mustang jest jak pies:
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
						Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
- lamina
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1005
- Rejestracja: 2012-05-28, 20:54
- Model: GT390 1968
- Silnik: inny V8
- Kolor: Highland Green
- Lokalizacja:: Pruszków/Pisz
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Re: SWAP 3.7 na 5.0
abstrahując takie rowiazanie nawet wtedy nie. ....... silnik+osprzęt+skrzynia+wał+robota i dopasowanie np łap silnika, kombinacja z przekładnia, miska olejowa..Rezor pisze:Może jeszcze warto sprecyzować jakie 5.0?jak zalezy Ci na starym dobrym poczciwym 302W na gaźniku to wyjdzie taniej
różnica w cenie miedzy V6 a V8 to na dziś 20-30tys zł. za 20tys nie kupisz w pełni zdrowego 302W, skrzyni i osprzętu.
- andi74
- Forumowicz
- Posty: 1168
- Rejestracja: 2014-05-30, 17:37
- Model: GT S550 GT350 Mod
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Szary Metalik
- Lokalizacja:: EU/PL
Re: SWAP 3.7 na 5.0
daj temu v6  dolot i wydech a nie bedziesz mial cisnienia na v8 na jakis czas a koszty srubki
			
									
									- 
				
				MR_Thomas
- Forumowicz
- Posty: 117
- Rejestracja: 2018-08-16, 14:03
- Model: GT '14
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Czarno-Czarny
- Lokalizacja:: WWL
Re: SWAP 3.7 na 5.0
Z serii pierdołek dojdzie na 99% licznik, w BMW jak wymieniłem silnik obrotomierz startował na 4 tyś obr. gdzie silnik trzymał 0,9 tyś
			
									
									 
			 
 

