[usredneck]

Nasze Mustangi

Moderatorzy: Pavulon_, Hans, Pavulon_, Hans

ODPOWIEDZ
usredneck
Posty: 6
Rejestracja: 2010-04-27, 16:56
Model: Thunderbird Turbo Coupe 1985, 1988
Silnik: inny V8
Kolor: 1zielony; 2czerwono-czarny
Kontakt:

[usredneck]

Post autor: usredneck » 2010-04-28, 10:38

Zielony 85 (Dawca srodka i serca ktore idzie do modyfikacji a nastepnie do czerwonego)
Czerwony 88 biorca czeka na lakier

http://picasaweb.google.pl/u.s.gear2pl/ ... URBOCOUPE#



Awatar użytkownika
6t07t
Forumowicz
Posty: 1650
Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
Model: 1966-2008
Kolor: Silver Blue, Black
Lokalizacja:: Gliwice
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Post autor: 6t07t » 2010-04-28, 10:50

To Bronco II to też twoje??
Mieliśmy kiedyś takie '87, oj fajne było :/


1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007

Alexander25
Forumowicz
Posty: 1647
Rejestracja: 2008-11-10, 17:33
Model: 302HO 1994 rok
Silnik: V8 5.0
Kolor: sapphire blue
Lokalizacja:: Polska
Kontakt:

Post autor: Alexander25 » 2010-04-28, 11:12

Mialem takiego pomaranczowego t birda z silnikiem v8 forda imanualna skrzynia (nie byl to oryginalny zstaw ale chodzilo pieknie). Do tego wysokie oponki goodyear eagle gt Niezle palil gume ale ze wzgledu na dosc wysokie opony i srodek ciezkosci bujal sie jak polonez wchodzac w zakrety. Sprzedalem go gdy zaczal mi rdzewiec. poznij mialem nowszy model tbirda ale on wygladal paskudnie(tylna os jest moim zdaniem zbyt daleko od drzwi i tyle jest za krotki.


302 HOooooo

usredneck
Posty: 6
Rejestracja: 2010-04-27, 16:56
Model: Thunderbird Turbo Coupe 1985, 1988
Silnik: inny V8
Kolor: 1zielony; 2czerwono-czarny
Kontakt:

Post autor: usredneck » 2010-04-28, 11:31

bronco mialem teraz szukam bronco full size



usredneck
Posty: 6
Rejestracja: 2010-04-27, 16:56
Model: Thunderbird Turbo Coupe 1985, 1988
Silnik: inny V8
Kolor: 1zielony; 2czerwono-czarny
Kontakt:

Post autor: usredneck » 2010-04-28, 11:42

ale miales wersje turbo coupe czy zwykla?? bo jak zwykla to sie nie dziwie ze bujalo bo turbo coupe ma 4 amory z tylu twardsze sprezyny i sztywniejszy stabilizator oraz twarde amory (w niektorych wersjach regulowane elektrycznie czerwony)



ODPOWIEDZ

Wróć do „Galeria”