Felgi do 3.8 V6 1994-1998

Dobór odpowiednich gum i felg Dyskusje, opinie, testy.

Moderatorzy: stang232, SECHUBU, stang232, SECHUBU

ODPOWIEDZ
Alexander25
Forumowicz
Posty: 1647
Rejestracja: 2008-11-10, 17:33
Model: 302HO 1994 rok
Silnik: V8 5.0
Kolor: sapphire blue
Lokalizacja:: Polska
Kontakt:

Felgi do 3.8 V6 1994-1998

Post autor: Alexander25 » 2009-03-25, 01:41

Witam
Nabylem dosc tanio mustanga z 1998 no i okazalo sie ze felgi (nie oryginalne) sa pogiete i nie ma sensu i juz prostowac.
Dostalem tez letnie opony z felgami oryginalnymi (takie same jak te na ktorych stoi moj mustang z 1994 na zdjeciu w galerii) jedyny minus oryg. felg jest taki ze sa strasznie porysowane. Moje pytanie jest nastepujace
Czy ktos bawil sie w odswiezanie felg przez lakierowanie lub inne zabiegi obrobki powierzchniowej a jesli tak to jak to robic i co do tego potrzeba. bardzo podobaja mi sie oryginalne felgi od mustanga bo sa dosc masywne i na naszych drogach sie nie gna. Te z mustanga z 1994 jakos wygladaja jeszcze ale szkoda mi je zdejmowac bo ladnie komponuja sie z bordowym nadwoziem.
jak macie jakies informacje na temat odnawiania felg to dajcie znac
Pozdrawiam



Awatar użytkownika
Radek
Młodszy Forumowicz
Posty: 36
Rejestracja: 2008-08-22, 19:27
Model: Brak
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: Radek » 2009-03-25, 10:36

Piaskowanie i lakierowanie felg ok 250zł za kpl (do 15")

Ale część felg w mustangach (przynajmniej moje) są lakierowane bezbarwnym na aluminium, od strony powierzchniowej - polerka. I tu jest problem, odświerzyć na 100% oryginał będzie bardzo ciężko, a wg. mnie się nie da :oczami:


Był Mustang... czy będzie znowu? Kto wie... Ja, nie...

Alexander25
Forumowicz
Posty: 1647
Rejestracja: 2008-11-10, 17:33
Model: 302HO 1994 rok
Silnik: V8 5.0
Kolor: sapphire blue
Lokalizacja:: Polska
Kontakt:

Post autor: Alexander25 » 2009-03-25, 19:41

no wlasnie a te a ktorych jest auto strasznie bija podczas hamowania.
Dzis przyczepilem krajowe blachy jeszcze wymienie felgi czujnik temperatury i termostat i bedzie mozna smigac mam nadzieje



Awatar użytkownika
Radek
Młodszy Forumowicz
Posty: 36
Rejestracja: 2008-08-22, 19:27
Model: Brak
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: Radek » 2009-03-25, 20:01

Wg. teorii bicie przy hamowaniu to tarcze,a bicie podczas jazdy 80-120km/h to krzywe felgi :(


Był Mustang... czy będzie znowu? Kto wie... Ja, nie...

Awatar użytkownika
Darenty
Forumowicz
Posty: 488
Rejestracja: 2008-12-16, 16:02
Model: S197 GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: Satin Silver Metallic
Lokalizacja:: Przemyśl

Post autor: Darenty » 2009-03-25, 20:16

Radek pisze:Wg. teorii bicie przy hamowaniu to tarcze,a bicie podczas jazdy 80-120km/h to krzywe felgi
Niestety teorii i praktyki :/


You can never have too much power, just not enough traction.

Awatar użytkownika
Baz_One
Młodszy Forumowicz
Posty: 26
Rejestracja: 2008-10-30, 11:03
Model: SN95 GT
Silnik: inny V8
Kolor: Czarny + Szare pasy
Kontakt:

Post autor: Baz_One » 2009-03-25, 23:42

jesli bicie nie jest duze to w przypadku krzywych tarcz zawsze mozna przetoczyć felgi tez prostują...


"How to count to 8: 1-3-7-2-6-5-4-8"

figaro96
Forumowicz
Posty: 204
Rejestracja: 2009-04-12, 11:26
Model: mustang 1996
Silnik: V6 3.8
Kolor: inny

Post autor: figaro96 » 2009-04-24, 17:00

siemka! ja bawilem sie troche w odswierzanie felg zrobilem dwa komplety do probe a w maju zaczynam odswierzac od konia! w probiaku wyszło ekstra a jak bedzie w koniu zobaczymy!



ODPOWIEDZ

Wróć do „Felgi i Opony”