metalowe pierścienie centrujące GT 2005

Dobór odpowiednich gum i felg Dyskusje, opinie, testy.

Moderatorzy: stang232, SECHUBU, stang232, SECHUBU

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
lowrider
Młodszy Forumowicz
Posty: 78
Rejestracja: 2008-09-24, 23:48
Model: FORD MUSTANG GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: srebrny
Kontakt:

metalowe pierścienie centrujące GT 2005

Post autor: lowrider » 2011-02-11, 14:19

Witam, mam takie pytanie, otórz w moim mustangu GT 2005r chce zrobić sobie pierścienie centrujące ponieważ plastikowe się co roku rozpadają i nawet nie wiem jakie miałem. Czy mógłby mi ktoś dokładnie napisać jaki rozmiar mam dać ślusarzowi, żeby wszystko idealnie pasowało? Dzięki za pomoc !



Awatar użytkownika
pudel
Forumowicz
Posty: 1406
Rejestracja: 2008-11-07, 21:08
Model: 2002 V6,2007 V8
Silnik: V8 4.6
Kolor: Szary metalik & Torch red
Kontakt:

Re: metalowe pierścienie centrujące GT 2005

Post autor: pudel » 2011-02-11, 14:26

lowrider pisze:Witam, mam takie pytanie, otórz w moim mustangu GT 2005r chce zrobić sobie pierścienie centrujące ponieważ plastikowe się co roku rozpadają i nawet nie wiem jakie miałem. Czy mógłby mi ktoś dokładnie napisać jaki rozmiar mam dać ślusarzowi, żeby wszystko idealnie pasowało? Dzięki za pomoc !
a nie czasem tokaz? :D
a rozmiar zalezy od tego jaka masz srednice otworu centrujacego w feldze


GDYBY BÓG POPIERAŁ PRZEDNI NAPĘD - CHODZILIBYŚMY NA RĘKACH.....

Awatar użytkownika
Robert
Forumowicz
Posty: 181
Rejestracja: 2008-11-16, 20:29
Model: Ford Mustang 2006
Silnik: V6 4.0
Kolor: Perf White

Re: metalowe pierścienie centrujące GT 2005

Post autor: Robert » 2011-02-11, 14:30

Tez kiedys szukalem pierscieni i wg wszelkich pomiarow wychodzilo 70,4 mm na piascie (otwor centrujacy of kors). Dla pewnosci wez suwmiarke i sprawdz :)


[url=http://userbars.org][img]http://img254.imageshack.us/img254/4205/mustanguserbar2sp6.jpg[/img][/url]
[url=http://www.userbars.us][img]http://www.userbars.us/./data/media/12/route_66.gif[/img][/url]

Awatar użytkownika
Stachu_xjr
Forumowicz
Posty: 1285
Rejestracja: 2009-04-10, 06:28
Model: GT 2016
Silnik: V8 5.0

Re: metalowe pierścienie centrujące GT 2005

Post autor: Stachu_xjr » 2011-02-11, 15:09

u siebie tez robiłem 70,4 na piascie wiec sie zgadza :)



Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Re: metalowe pierścienie centrujące GT 2005

Post autor: AluStar » 2011-02-11, 17:58

Wg inf. pierscienie zrob z AluMinium a nei ze stali !!!!



Awatar użytkownika
michal@
Forumowicz
Posty: 251
Rejestracja: 2008-07-10, 22:13
Model: GNATSUM.NAMI
Silnik: V8 5.0
Kolor: czerwony(najszybszy kolor ;) )

Re: metalowe pierścienie centrujące GT 2005

Post autor: michal@ » 2011-02-11, 18:40

tak jak pisze AluStar pierścienie tylko z aluminium, tu masz linka do aukcji facet robi także na wymiar

http://allegro.pl/pierscienie-centrujac ... 64030.html


13.09 08 Borsk ET13.400 300KM
19.07 09 Borsk ET 13.250
19.09.09 Borsk ET 12.840 340KM
07.08.10 Dajtki ET 12.979 street
21.05.11 Czaplinek ET12.68 390KM
03.07.11 Dajtki ET 12,38 340+75KM
20.07.12 Wilcze laski ET 12.27
19.08.12 Ełk ET11.87 480KM @ 200km/h

Awatar użytkownika
lowrider
Młodszy Forumowicz
Posty: 78
Rejestracja: 2008-09-24, 23:48
Model: FORD MUSTANG GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: srebrny
Kontakt:

Re: metalowe pierścienie centrujące GT 2005

Post autor: lowrider » 2011-02-11, 21:55

Dzieki wielkie, o to mi chodziło ;) :ok:



Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Re: metalowe pierścienie centrujące GT 2005

Post autor: AluStar » 2011-02-12, 00:11

lowrider pisze:Dzieki wielkie, o to mi chodziło ;) :ok:
Nie zamawiaj z Allegro - jedz do tokarza i pokaz mu plastika a on niech ci taki wytoczy z aluminium.. Słyszalnym co nieco o dystansach z czestochowy - ale o pierścieniach nic zlego ..

U nas koszt takich to 40 zl /4 szt..



Awatar użytkownika
michal@
Forumowicz
Posty: 251
Rejestracja: 2008-07-10, 22:13
Model: GNATSUM.NAMI
Silnik: V8 5.0
Kolor: czerwony(najszybszy kolor ;) )

Re: metalowe pierścienie centrujące GT 2005

Post autor: michal@ » 2011-02-12, 08:53

AluStar dlaczego nie zamawiać tam? również chciałem dla siebie tam zamówić bo mam potrzebę.
Znajomy tokarz robi mi różne rzeczy, za przysłowiowe piwo,ale skąd zdobyć kawałeczek wałka aluminiowego na coś tak małego jak pierścień centrujący?
Dałem link do gościa z allegro bo ma najtaniej, znalazłem innego sprzedawcę co chciał 25zł/szt :znudzony:


13.09 08 Borsk ET13.400 300KM
19.07 09 Borsk ET 13.250
19.09.09 Borsk ET 12.840 340KM
07.08.10 Dajtki ET 12.979 street
21.05.11 Czaplinek ET12.68 390KM
03.07.11 Dajtki ET 12,38 340+75KM
20.07.12 Wilcze laski ET 12.27
19.08.12 Ełk ET11.87 480KM @ 200km/h

Awatar użytkownika
lowrider
Młodszy Forumowicz
Posty: 78
Rejestracja: 2008-09-24, 23:48
Model: FORD MUSTANG GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: srebrny
Kontakt:

Re: metalowe pierścienie centrujące GT 2005

Post autor: lowrider » 2011-02-12, 13:28

Tokarz krzyknął mi 250zł za aluminiowe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :szok: Nie mówie, że dziaduje, ale nie wiem jak te aluminiowe sie sprawdzą wogole.... bo co roku zamiast pierscieni wyciągam śrubokrętem ich resztki... chyba zakupię plastiki jednak!



Awatar użytkownika
Darenty
Forumowicz
Posty: 488
Rejestracja: 2008-12-16, 16:02
Model: S197 GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: Satin Silver Metallic
Lokalizacja:: Przemyśl

Re: metalowe pierścienie centrujące GT 2005

Post autor: Darenty » 2011-02-12, 13:34

lowrider pisze:Tokarz krzyknął mi 250zł za aluminiowe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
A czacha mu nie dymi? :przestraszony:
Pozłacane czy jaki ch*y? :wstyd:
:rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:


You can never have too much power, just not enough traction.

Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Re: metalowe pierścienie centrujące GT 2005

Post autor: AluStar » 2011-02-13, 16:04

lowrider pisze:Tokarz krzyknął mi 250zł za aluminiowe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :szok: Nie mówie, że dziaduje, ale nie wiem jak te aluminiowe sie sprawdzą wogole.... bo co roku zamiast pierscieni wyciągam śrubokrętem ich resztki... chyba zakupię plastiki jednak!

Wiesz zastanawia mnie ze co roku wyjmujesz wiory z pierscienia centrujacego. Sadze ze masz zle dobrany pierscien na ktorym jest luz. jest to bardzo niebezpuieczne . bo pomimo twardych szpiklek 10,9 to i tak mozesz je sciac i o tragedie nietrudno..


Pierscien ustala felge w osi . Nie spelnbia funkcji nosnej - wiec nawet plastikowe pierscienie jak sa ciasno spasowane spelniaja swoja funkcje . Nawet lepiej niz z metalu badz aluminium.
Metal koroduje i przywiera do piasty.
Aluminium sie utlenia i puchnie zakleszczajac sie w feldze ..



andronik
Członek Honorowy MKP
Posty: 398
Rejestracja: 2008-07-08, 10:29
Model: GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: Black Metal
Kontakt:

Re: metalowe pierścienie centrujące GT 2005

Post autor: andronik » 2011-03-11, 09:18

Czy do felg z American Muscle np. http://www.americanmuscle.com/black-bul ... -0511.html" onclick="window.open(this.href);return false; też musieliście dopasowywać pierścienie, czy tutaj otwór jest już OK?


Pozdrawiam,
Tomek

[color=red][size=150]Piszesz głupoty lub posty nic nie wnoszące do tematu ? ........... proszę ustaw czas ich wygaśnięcia[/size][/color]

Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Re: metalowe pierścienie centrujące GT 2005

Post autor: AluStar » 2011-03-11, 10:25

Otwor powinien pasować- badz w komplecie powinny byc pierscienie .



ODPOWIEDZ

Wróć do „Felgi i Opony”