Kwestia oczekiwań - jeśli ktoś chce jeździć kanapą to jasne, wtedy 16" najlepsze.
Jeśli natomiast autem ~sportowym to 20" nie są żadnym problemem, szczególnie w Mustangach, gdzie mieszczą się koła (licząc z oponą) 28".
20" to nie jest jakiś hardcore. Naprawdę nie przesadzajmy, że ścianka boczna 90-105 mm jest do patrzenia. To nie jest kanapa, ale też żaden kłopot w użytkowaniu dla kogoś kto nie oczekuje komfortu limuzyny.
Na marginesie ja chyba jestem zupełnie nieczuły, bo nie widzę różnicy pomiędzy jazdą na 19" i 20"

Szczególnie, że rozmiarówka opon 28" jest dużo bardziej dostępna w 20", niż 19". Większą różnicę dla mnie robią właśnie opony niż ten 1".
By zobrazować o co chodzi - 2 moje setupy 255/40+295/35r19 i 245/40+295/35r20 = ścianki boczne właściwie takie same, różnica w "komforcie" zupełnie pomijalna, a dodatkowo na wyższych 20" zupełnie nie muszę się przejmować progami zwalniającymi itd.