Witam.
Szukam opon do mojego rousha. Mają dawać redę na codzień i na track dayach. Tzn. W kierunku tor ale tak żeby dało się jeździć na mokrym.
Rozmiary 20".
Teraz mam Pirelli p zero.
Mysle o:
Michelin super sport lub sport cup
Co jeszcze byście polecili?
Opony na co dzień i na track day do s197
Moderatorzy: stang232, SECHUBU, stang232, SECHUBU
- kaskader bart
- Forumowicz
- Posty: 510
- Rejestracja: 2009-10-30, 23:35
- Model: GT '08 roush
- Silnik: V8 4.6
- kaskader bart
- Forumowicz
- Posty: 510
- Rejestracja: 2009-10-30, 23:35
- Model: GT '08 roush
- Silnik: V8 4.6
- RAFAŁ (GROSZEK)
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2438
- Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
- Model: był SN95 jest GT2011
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: SREBRNY
Re: Opony na co dzień i na track day do s197
ja teraz mam michelin super sport na tyle i są okropnie śliskie i będę zmieniał na p zero tylko zakupione w RFN 

- lamina
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1005
- Rejestracja: 2012-05-28, 20:54
- Model: GT390 1968
- Silnik: inny V8
- Kolor: Highland Green
- Lokalizacja:: Pruszków/Pisz
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Re: Opony na co dzień i na track day do s197
super sporty od P Zero kleją lepiej, niestety muszą być rozgrzane.RAFAŁ (GROSZEK) pisze:ja teraz mam michelin super sport na tyle i są okropnie śliskie i będę zmieniał na p zero tylko zakupione w RFN
- kaskader bart
- Forumowicz
- Posty: 510
- Rejestracja: 2009-10-30, 23:35
- Model: GT '08 roush
- Silnik: V8 4.6
Re: Opony na co dzień i na track day do s197
P zero też trzeba rozgrzać bo jest dość twarda. Zamówiłem Michelin super sporty na przód. Na tył idą na razie używane Michelin sport cup 2. Przetestuje oba Michaliny. Nie wiem czy dobre zrobiłem z tymi Michelinami. W sumie to p zero są ok. Ale lepsze wrogiem dobrego 

- tasminator
- Posty: 7
- Rejestracja: 2015-12-23, 22:43
- Model: GT 2015
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: ingot silver na razie...
- Kontakt:
Re: Opony na co dzień i na track day do s197
Podaj rozmiary opon, to będę w stanie coś zaproponować bo mam ten sam dylemat.
Ja mam obecnie 255/35R20 przód i 275/35R20 tył. Niestety rozmiar opon mocno ogranicza
wybór w moim przypadku.
Ja mam obecnie 255/35R20 przód i 275/35R20 tył. Niestety rozmiar opon mocno ogranicza
wybór w moim przypadku.
- kaskader bart
- Forumowicz
- Posty: 510
- Rejestracja: 2009-10-30, 23:35
- Model: GT '08 roush
- Silnik: V8 4.6
Re: Opony na co dzień i na track day do s197
Poszedłem w Michelin pilot super sport.
Przekonał mnie skróty SS
I na serjo to dobra guma jest. Klejąca bdb na suchym i dobrze na mokrym. Lepsza niż Pzero ,ale troche sie bardziej kładzie na zakretach ( mam xtra load )
Na razie jestem zadowolony.
Na Track day Biała Podlaska bylem pierwszy w Muscle Cars. A 36 w generalce na 100 załóg.
przód 275/35/20
Tyl 295/35/20 ( wiem niższa jest )
Pozdr
Przekonał mnie skróty SS


I na serjo to dobra guma jest. Klejąca bdb na suchym i dobrze na mokrym. Lepsza niż Pzero ,ale troche sie bardziej kładzie na zakretach ( mam xtra load )
Na razie jestem zadowolony.
Na Track day Biała Podlaska bylem pierwszy w Muscle Cars. A 36 w generalce na 100 załóg.
przód 275/35/20
Tyl 295/35/20 ( wiem niższa jest )
Pozdr
- janek85
- Forumowicz
- Posty: 235
- Rejestracja: 2016-01-13, 22:22
- Model: 2015 GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: race red
- Lokalizacja:: Warszawa/Wrocław
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Re: Opony na co dzień i na track day do s197
Hej, super sporty super sportom nie równe. Uwaga na oznaczenia K1, K2 i opony bez oznaczeń. K1 to homologacja Ferrari. SS K1 są faktycznie bardzo śliskie. Miałem te opony i były bardzo duże problemy z trakcją (kangury, rzucanie na boki) nawet po rozgrzaniu opon. Od kilku dni jeżdżę na SS K2 i to jest zupełnie inny świat. Przyczepność jest dobra nawet na nierozgrzanych gumach (doładowany kojot).lamina pisze:super sporty od P Zero kleją lepiej, niestety muszą być rozgrzane.RAFAŁ (GROSZEK) pisze:ja teraz mam michelin super sport na tyle i są okropnie śliskie i będę zmieniał na p zero tylko zakupione w RFN
K1 to zupełnie inna opona niż pozostałe modele SS. Niezależnie od wzmacnianych krawędzi (XL), które są tez dostępne w innych SS, (XL)K1 mają dodatkowo krawędzie znacznie grubsze. Maja też inny wzór bieżnika. Ani producent ani sprzedawcy nigdzie tego nie podają. Niektórzy nawet nie podają tych oznaczeń (w tym wypadku K1 można rozpoznać po klasie oporów toczenia na etykiecie, patrz: http://www.michelin.pl/opony/michelin-p ... s-benefits" onclick="window.open(this.href);return false;). Zobaczcie też porównanie na forum Bimmerpost http://f10.5post.com/forums/showthread.php?t=682188" onclick="window.open(this.href);return false;