Opony na co dzień i na track day do s197

Dobór odpowiednich gum i felg Dyskusje, opinie, testy.

Moderatorzy: stang232, SECHUBU

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
kaskader bart
Forumowicz
Posty: 510
Rejestracja: 2009-10-30, 23:35
Model: GT '08 roush
Silnik: V8 4.6

Opony na co dzień i na track day do s197

Post autor: kaskader bart » 2016-04-25, 10:59

Witam.
Szukam opon do mojego rousha. Mają dawać redę na codzień i na track dayach. Tzn. W kierunku tor ale tak żeby dało się jeździć na mokrym.
Rozmiary 20".
Teraz mam Pirelli p zero.
Mysle o:
Michelin super sport lub sport cup

Co jeszcze byście polecili?



Awatar użytkownika
kaskader bart
Forumowicz
Posty: 510
Rejestracja: 2009-10-30, 23:35
Model: GT '08 roush
Silnik: V8 4.6

Re: Opony na co dzień i na track day do s197

Post autor: kaskader bart » 2016-04-26, 12:17

Coś ktoś?



Awatar użytkownika
RAFAŁ (GROSZEK)
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2391
Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
Model: był SN95 jest GT2011
Silnik: V8 5.0
Kolor: SREBRNY

Re: Opony na co dzień i na track day do s197

Post autor: RAFAŁ (GROSZEK) » 2016-04-26, 12:22

ja teraz mam michelin super sport na tyle i są okropnie śliskie i będę zmieniał na p zero tylko zakupione w RFN :D



Awatar użytkownika
lamina
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1005
Rejestracja: 2012-05-28, 20:54
Model: GT390 1968
Silnik: inny V8
Kolor: Highland Green
Lokalizacja:: Pruszków/Pisz
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Re: Opony na co dzień i na track day do s197

Post autor: lamina » 2016-04-26, 12:26

RAFAŁ (GROSZEK) pisze:ja teraz mam michelin super sport na tyle i są okropnie śliskie i będę zmieniał na p zero tylko zakupione w RFN :D
super sporty od P Zero kleją lepiej, niestety muszą być rozgrzane.



Awatar użytkownika
kaskader bart
Forumowicz
Posty: 510
Rejestracja: 2009-10-30, 23:35
Model: GT '08 roush
Silnik: V8 4.6

Re: Opony na co dzień i na track day do s197

Post autor: kaskader bart » 2016-04-26, 16:41

P zero też trzeba rozgrzać bo jest dość twarda. Zamówiłem Michelin super sporty na przód. Na tył idą na razie używane Michelin sport cup 2. Przetestuje oba Michaliny. Nie wiem czy dobre zrobiłem z tymi Michelinami. W sumie to p zero są ok. Ale lepsze wrogiem dobrego :D



Awatar użytkownika
tasminator
Posty: 7
Rejestracja: 2015-12-23, 22:43
Model: GT 2015
Silnik: V8 5.0
Kolor: ingot silver na razie...
Kontakt:

Re: Opony na co dzień i na track day do s197

Post autor: tasminator » 2016-07-23, 20:45

Podaj rozmiary opon, to będę w stanie coś zaproponować bo mam ten sam dylemat.
Ja mam obecnie 255/35R20 przód i 275/35R20 tył. Niestety rozmiar opon mocno ogranicza
wybór w moim przypadku.



Awatar użytkownika
kaskader bart
Forumowicz
Posty: 510
Rejestracja: 2009-10-30, 23:35
Model: GT '08 roush
Silnik: V8 4.6

Re: Opony na co dzień i na track day do s197

Post autor: kaskader bart » 2016-07-24, 10:19

Poszedłem w Michelin pilot super sport.
Przekonał mnie skróty SS :rotfl: :wstyd:

I na serjo to dobra guma jest. Klejąca bdb na suchym i dobrze na mokrym. Lepsza niż Pzero ,ale troche sie bardziej kładzie na zakretach ( mam xtra load )

Na razie jestem zadowolony.
Na Track day Biała Podlaska bylem pierwszy w Muscle Cars. A 36 w generalce na 100 załóg.
przód 275/35/20
Tyl 295/35/20 ( wiem niższa jest )

Pozdr



Awatar użytkownika
janek85
Forumowicz
Posty: 235
Rejestracja: 2016-01-13, 22:22
Model: 2015 GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: race red
Lokalizacja:: Warszawa/Wrocław
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Re: Opony na co dzień i na track day do s197

Post autor: janek85 » 2016-10-02, 01:20

lamina pisze:
RAFAŁ (GROSZEK) pisze:ja teraz mam michelin super sport na tyle i są okropnie śliskie i będę zmieniał na p zero tylko zakupione w RFN :D
super sporty od P Zero kleją lepiej, niestety muszą być rozgrzane.
Hej, super sporty super sportom nie równe. Uwaga na oznaczenia K1, K2 i opony bez oznaczeń. K1 to homologacja Ferrari. SS K1 są faktycznie bardzo śliskie. Miałem te opony i były bardzo duże problemy z trakcją (kangury, rzucanie na boki) nawet po rozgrzaniu opon. Od kilku dni jeżdżę na SS K2 i to jest zupełnie inny świat. Przyczepność jest dobra nawet na nierozgrzanych gumach (doładowany kojot).
K1 to zupełnie inna opona niż pozostałe modele SS. Niezależnie od wzmacnianych krawędzi (XL), które są tez dostępne w innych SS, (XL)K1 mają dodatkowo krawędzie znacznie grubsze. Maja też inny wzór bieżnika. Ani producent ani sprzedawcy nigdzie tego nie podają. Niektórzy nawet nie podają tych oznaczeń (w tym wypadku K1 można rozpoznać po klasie oporów toczenia na etykiecie, patrz: http://www.michelin.pl/opony/michelin-p ... s-benefits" onclick="window.open(this.href);return false;). Zobaczcie też porównanie na forum Bimmerpost http://f10.5post.com/forums/showthread.php?t=682188" onclick="window.open(this.href);return false;



ODPOWIEDZ

Wróć do „Felgi i Opony”