Jakie rozmiary opon i felg??

Dobór odpowiednich gum i felg Dyskusje, opinie, testy.

Moderatorzy: stang232, SECHUBU, stang232, SECHUBU

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Felgi 18" na Tor

Post autor: AluStar » 2010-11-21, 22:42

[center]Jongbloed 305 Aero[/center]

Szukalem w wolnej chwili najlżejsze i stosunkowo najmocniejsze felgi :

faworyt to :

JRW 305 Aero

Sa to felgi do toru gdyż ich budowa to istny Radiator hamulcow.


Obrazek

Wygląd tu jest nieważny: Sa piekielnie mocne i lekkie ( 7,5 kg 18 cali sztuka przy 10" szerokosci )

Obrazek

Obrazek



Awatar użytkownika
stang232
Forumowicz
Posty: 2131
Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
Model: stang'95
Silnik: V8 5.0
Kolor: czarny
Lokalizacja:: Bełchatów
Stajnia: Stajnia Łódzka

Post autor: stang232 » 2010-11-21, 23:11

7,5 kg to naprawdę nieźle :hyhy: jak na 18" ( to już są chyba jakieś magnezowe)
tu masz linka do zestawienia wagi popularnych felg dla porównania
http://wheelweights.net/
( trzeba wcisnąć wheel weights list, a otworzy się plik xls z zestawieniem)

Tylko cena tej ,, młodej krwi" jest krwiożercza 4tys dolców za komplet + plus opłaty. Ale to już jest iście wyczynowy produkt, dla stricte torowych aut. Nie wiem czy my amatorzy bylibyśmy w stanie wykorzystać te 6-8 kg różnicy jaką dają...


Obrazek

Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2010-11-22, 01:21

stang232, ale znalazlem :( - kurde a juz o nich czytałem . Tylko dziwilo mnie ze oprócz mustangów wiecej pisza na forach Porshe GT3 , Lambo itd..
No ale sa lekkie i mocne to przyznamy - jak ktos by je chcial to cena tylko 4 000$ wiec okazja . :kwasny:



Awatar użytkownika
muarah
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1330
Rejestracja: 2009-07-21, 13:00
Model: Mustang 351C, 1970
Silnik: inny V8
Kolor: hulla blue
Kontakt:

Post autor: muarah » 2010-11-25, 12:51

Ciekawe jak te wyczynowe fele wyglądałyby na moim bolidzie;)))

Kiedyś długo szukałem fajnych i lekkich felg, końcu kupiłem nejcięższe stalowe jakie znalazłem bo mi się najbardzie podobały (identyczne z oryginałem tylko 16 zamiast 15 cali)


muarah

Awatar użytkownika
muarah
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1330
Rejestracja: 2009-07-21, 13:00
Model: Mustang 351C, 1970
Silnik: inny V8
Kolor: hulla blue
Kontakt:

Post autor: muarah » 2010-11-25, 12:58

prawdę mówiąc one są trochę oldschoolowe z wyglądu, trochę jak klasyczne felgi w mustangach Shelby..


muarah

Awatar użytkownika
stang232
Forumowicz
Posty: 2131
Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
Model: stang'95
Silnik: V8 5.0
Kolor: czarny
Lokalizacja:: Bełchatów
Stajnia: Stajnia Łódzka

Post autor: stang232 » 2010-11-25, 13:30

Chyba by pasowały,wg mnie bo w nich chodzi o wygląd, a użyteczność
Ten ma fajne i zbliżone wyglądem do tych z serii Trans AM

choć najlepiej wyglądałby takie jak z mustanga paranelli jones, choć zdaje sobie sprawę, że są trudne do zdobycia
http://www.mustangmonthly.com/featuredv" onclick="window.open(this.href);return false; ... index.html
ciekawe czy robią repliki?


Obrazek

Awatar użytkownika
muarah
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1330
Rejestracja: 2009-07-21, 13:00
Model: Mustang 351C, 1970
Silnik: inny V8
Kolor: hulla blue
Kontakt:

Post autor: muarah » 2010-11-26, 22:17

Niezły filmik, fragmenty oglądałem po kilka razy! Strasznie mnie kręci pomysł zbudowania takiego mniej więcej mustanga. Tylko wloty w masce są moim zdaniem nie trafione, po swoich doświadczeniach doskonale rozumiem potrzebę poprawy chłodzenia pod maską ale nie w tym mejscu. Otwory wentylacyjne powinny być ponad kolektorami wydechowymi czyli w tylnej części maski, to by wiele dało. Fajnie by było znaleźć wspólników ma taki projekcik.. Może kiedyś jako Mustang Klub zrobimy taki demo-car... no to rozmarzyłem się teraz;)


muarah

Awatar użytkownika
muarah
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1330
Rejestracja: 2009-07-21, 13:00
Model: Mustang 351C, 1970
Silnik: inny V8
Kolor: hulla blue
Kontakt:

Post autor: muarah » 2010-11-26, 22:23

Ciekawe jaki rozmiar mają te felgi PJ? 16", 17" ??? raczej nie 15


muarah

Awatar użytkownika
muarah
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1330
Rejestracja: 2009-07-21, 13:00
Model: Mustang 351C, 1970
Silnik: inny V8
Kolor: hulla blue
Kontakt:

Post autor: muarah » 2010-11-28, 16:28

sorry, że dopiero teraz odpisuję ale w ja w sobotę miałem nagły wyjazd na Mazury. Dzisiaj jestem luźniejszy choć zdaję sobie sprawę, że jest dość puźno więc ew. możemy się umówić na inny dzień, nie pali się.
Jakieś doświadczenie z takimi maszynami już mam i wiem kto mógłby nam pomóc w trudniejszych tematach. Co do finansów to rzeczywiście jest wiele sposobów. W pewnym stopniu mógłbym się też dołożyć finansowo ale na pewno nie na całość. Mam już jakiś pomysł na ten temat ale za wcześnie o tym pisać, wiele rzeczy trzeba by sprawdzić. Taki projekt pomógłby też wypromować mustangklub.pl


muarah

andronik
Członek Honorowy MKP
Posty: 398
Rejestracja: 2008-07-08, 10:29
Model: GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: Black Metal
Kontakt:

Post autor: andronik » 2010-12-04, 20:51

Chce założyć do swojego konia przód 18x9 245/45/18, tył ... no właśnie chciałbym 18x10 i 275/40/18 ale boje sie że kosztem wyglądu strasznie zamule auto i nie wiem czy nie zostać jednak w tym samym rozmiarze co przód. Ma ktoś doświadczenie po takiej zmianie opon? Dużo mocy strace?


Pozdrawiam,
Tomek

[color=red][size=150]Piszesz głupoty lub posty nic nie wnoszące do tematu ? ........... proszę ustaw czas ich wygaśnięcia[/size][/color]

Awatar użytkownika
adasko74
Forumowicz
Posty: 859
Rejestracja: 2009-10-28, 21:22
Model: GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: sonic blue

Post autor: adasko74 » 2010-12-04, 21:14

andronik pisze:Chce założyć do swojego konia przód 18x9 245/45/18, tył ... no właśnie chciałbym 18x10 i 275/40/18 ale boje sie że kosztem wyglądu strasznie zamule auto i nie wiem czy nie zostać jednak w tym samym rozmiarze co przód. Ma ktoś doświadczenie po takiej zmianie opon? Dużo mocy strace?
ja mialem 255/45/18 przod a tyl 275/45/18 ...po zmianie na 235/50/18 i tyl taki sam zbiera sie szybciej..czuc duza roznice a o koleinach juz nie mowie,..bo wtedy to masakra byla



Awatar użytkownika
pavlito
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1321
Rejestracja: 2008-12-21, 03:34
Model: GT 05 premium manual
Silnik: V8 4.6
Kolor: Sonic Blue

Post autor: pavlito » 2010-12-04, 21:53

Ja przy przejściu z 235/55R17 na 255/45R18 nie poczułem wyraźnego spadku przyspieszenia. Ale założyłem też lepsze gumy, więc efekt mi się podoba, bo szybciej odzyskuję trakcję. Przód w przyszłości zmienię na 235, bo koleiny czuć strasznie. Na niektórych drogach zmiana pasa to stress, a szybsza jazda jest bardzo ryzykowna.



Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Felgi Na Tor

Post autor: AluStar » 2010-12-05, 12:03

Drążąc temat felg przedstawię propozycje Felg na Tor i nie tylko :
Zaznacze ze sa to raczej kute i bardzo mocne i nic nei maja wspolnego z felgami dla kowalskiego


1) Jongbloed 305 Areo 3-Piece
Recznei robione 3 - czesciowe - zdecydowany faworyt.

http://www.jongbloedracing.com/

Obrazek



---------------------------------------------------------------------------------------------

2) Fikse Profil 10 3-Piece

http://www.ccwheel.com/


Obrazek


-----------------------------------------------------------------------------------------------

3) CCW 505A

http://www.ccwheel.com

Obrazek



-----------------------------------------------------------------------------------------------

4) Forgeline ZX3R 3-Piece


http://www.forgeline.com/index.php


Obrazek

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Galeria : :przestraszony:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek



Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2010-12-05, 14:21

I jeszce takie :



Obrazek

http://www.enkei.com/performance.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Obrazek

I ciekawa stronka http://www.mustangrims.net/enkei-wheels/" onclick="window.open(this.href);return false;



Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Re: Jakie rozmiary opon i felg??

Post autor: AluStar » 2011-03-23, 21:47

TSW NURBURGING MATTE GUNMETAL WHEEL
- waga 10,89kg
http://www.hecticparts.com/products/TSW ... WHEEL.html" onclick="window.open(this.href);return false;
SKU:
TSNURHN5F-40G7
* 18x9.5" with 40 mm back spacing
* matte gunmetal finish

Obrazek



ODPOWIEDZ

Wróć do „Felgi i Opony”