Jakie opony na zimę
Moderatorzy: stang232, SECHUBU, stang232, SECHUBU
[quote:94365c9e5f="Deftronic"]Czyli spokojnie mogę sobie założyć na tył 20'285/35... Obecnie po zmianie felg na Shelby Razor 20' - w przedzie i tyle mam 255/35. Mimo wszystko wolałbym szersze w tyle - będzie jeszcze lepsza przyczepność.[/quote:94365c9e5f]
Będzie lepsza wszędzie, tylko nie w PL
Będzie lepsza wszędzie, tylko nie w PL

Jedyny alkohol jaki obecnie mogę spożywać to Piña colada...
- PMN
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 58
- Rejestracja: 2008-10-03, 23:59
- Model: Shelby GT500
- Silnik: V8 5.4
- Kolor: performance white/blue
Deftronic, jakie opony masz na Razor'ach?
Ja czekam z założeniem swoich Alcoa 20" do wiosny. Przeleżą oryginalnie zapakowane w cieple
Ja kupiłem do siebie 255/35 Nitto Invo na przód i 305/35 Nitto 555R do napędzania(extreme drag, hehe).
Wg fabrycznych danych na zimę powinno być 4x 255...
Ja czekam z założeniem swoich Alcoa 20" do wiosny. Przeleżą oryginalnie zapakowane w cieple

Ja kupiłem do siebie 255/35 Nitto Invo na przód i 305/35 Nitto 555R do napędzania(extreme drag, hehe).
Wg fabrycznych danych na zimę powinno być 4x 255...
2009r Shelby GT500 - 12.1s
2010r M3 Turbo - 10.2s
2010r M3 Turbo - 10.2s
- Deftronic
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 489
- Rejestracja: 2008-10-08, 11:13
- Model: Shelby GT500
- Silnik: V8 5.4
- Kolor: Grabber Orange
- Lokalizacja:: Acheron
Cze.
Tutaj masz zdjęcie jak to wygląda:
http://www.fordclubpolska.org/mojeauto2.php?id_auta=329" onclick="window.open(this.href);return false;
Z tym, że właściwie ZIMA mnie nie dotyczy - mieszkam jakeś 20km na północ od Londynu.
Śnieg zdarza się sporadzycznie (aczkolwiek, akurat jakieś 2 tyg. temu spadło go sporo i przez dwa dni topniał). Pytłem się o rozmiar opon, bo chcę na tył z powrotem wrzucić 285/30 i byłem ciekaw czy wejdą.
A opony to Pirelli P0 Assimetrico wszystkie cztery 255/35.
Jak będę się wybierał poszeleć na torze, to zmienię z powrotem na 18', bo na oryginalnych oponach przejechałem tylko jakieś 6 tyś. km.
Ale zaraz, zaraz... To takie szerokie - 305/35 też wejdą?
Na 20' felgi?
Tutaj masz zdjęcie jak to wygląda:
http://www.fordclubpolska.org/mojeauto2.php?id_auta=329" onclick="window.open(this.href);return false;
Z tym, że właściwie ZIMA mnie nie dotyczy - mieszkam jakeś 20km na północ od Londynu.
Śnieg zdarza się sporadzycznie (aczkolwiek, akurat jakieś 2 tyg. temu spadło go sporo i przez dwa dni topniał). Pytłem się o rozmiar opon, bo chcę na tył z powrotem wrzucić 285/30 i byłem ciekaw czy wejdą.
A opony to Pirelli P0 Assimetrico wszystkie cztery 255/35.
Jak będę się wybierał poszeleć na torze, to zmienię z powrotem na 18', bo na oryginalnych oponach przejechałem tylko jakieś 6 tyś. km.
Ale zaraz, zaraz... To takie szerokie - 305/35 też wejdą?

http://www.dinxproject.org" onclick="window.open(this.href);return false;
- PMN
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 58
- Rejestracja: 2008-10-03, 23:59
- Model: Shelby GT500
- Silnik: V8 5.4
- Kolor: performance white/blue
Wg znajomego z USA, który jeździ na takich + FRPP Handling Pack, nic nie trze.
Zdecydowanie wolę kiedy auto lepiej przyspiesza, dlatego zdecydowałem się na maksymalnie szerokie + miękkie i wypełnione opony. 555R to w zasadzie Drag Radial.
Jeśli chodzi o seryjne 18" to chyba kupię do nich jakieś slicki na tor. Te seryjne GYF1 to jakiś chłam IMO.
Szkoda, że Toyo nie robi jeszcze R888 w "naszych" rozmiarach.
W M5 E60 jeździłem na 285/35/19 - świetne opony, dzięki nim czas o 0,5s lepszy na 1/4 wzgl. serii!
Zdecydowanie wolę kiedy auto lepiej przyspiesza, dlatego zdecydowałem się na maksymalnie szerokie + miękkie i wypełnione opony. 555R to w zasadzie Drag Radial.
Jeśli chodzi o seryjne 18" to chyba kupię do nich jakieś slicki na tor. Te seryjne GYF1 to jakiś chłam IMO.
Szkoda, że Toyo nie robi jeszcze R888 w "naszych" rozmiarach.
W M5 E60 jeździłem na 285/35/19 - świetne opony, dzięki nim czas o 0,5s lepszy na 1/4 wzgl. serii!
2009r Shelby GT500 - 12.1s
2010r M3 Turbo - 10.2s
2010r M3 Turbo - 10.2s
- Deftronic
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 489
- Rejestracja: 2008-10-08, 11:13
- Model: Shelby GT500
- Silnik: V8 5.4
- Kolor: Grabber Orange
- Lokalizacja:: Acheron
Ciekawe jak by się sprawowały te z Nissana GTR, jakby nie patrzeć 20'. Tylko, że one kosztują 500F sztuka
...
Mam zdjęcia w zbliżeniu tych opon jak żona jeździła nim po Silverstone
. Normalnie kawałki gumy na felgach, a od hamulców uderzało tak rozgrzane powietrze, że normalnie parzyło.
Samo auto przez 15-20 "strzelało" (materiały się rozprężały)...
Muszę jutro przysiąść trochę przy kompie i dodac te zdjęcia do galerii.
A seryjne chcę po prostu zjeździć bo inaczej będą leżały i niszczały.

Mam zdjęcia w zbliżeniu tych opon jak żona jeździła nim po Silverstone

Samo auto przez 15-20 "strzelało" (materiały się rozprężały)...
Muszę jutro przysiąść trochę przy kompie i dodac te zdjęcia do galerii.
A seryjne chcę po prostu zjeździć bo inaczej będą leżały i niszczały.
http://www.dinxproject.org" onclick="window.open(this.href);return false;
- PMN
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 58
- Rejestracja: 2008-10-03, 23:59
- Model: Shelby GT500
- Silnik: V8 5.4
- Kolor: performance white/blue
Odn. GTR'a pisałem tutaj: http://mustangklub.pl/forum/viewtopic.php?p=3303#3303" onclick="window.open(this.href);return false;
Uważam, że do GT500 na tył najbardziej odpowiednie są opony typu Drag Radial.
Podobnież najlepiej trzymają MT DR, drugie w kolejności są 555R, jednak te pierwsze słabo nadają się już na ulicę...
Uważam, że do GT500 na tył najbardziej odpowiednie są opony typu Drag Radial.
Podobnież najlepiej trzymają MT DR, drugie w kolejności są 555R, jednak te pierwsze słabo nadają się już na ulicę...
2009r Shelby GT500 - 12.1s
2010r M3 Turbo - 10.2s
2010r M3 Turbo - 10.2s
- tommargo
- Posty: 7
- Rejestracja: 2008-07-13, 22:55
- Model: Ford Mustang GT '05
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: Czarny
a co myślicie o tych http://www.ceneo.pl/showPicture.aspx?productID=113669" onclick="window.open(this.href);return false;
bo waham się już od miesiąca a lada moment może spaść coś białego:)
bo waham się już od miesiąca a lada moment może spaść coś białego:)
[quote:7d5056ba53="tommargo"]a co myślicie o tych http://www.ceneo.pl/showPicture.aspx?productID=113669" onclick="window.open(this.href);return false;
bo waham się już od miesiąca a lada moment może spaść coś białego:)[/quote:7d5056ba53]
Biorąc pod uwagę zbliżoną półkę cenową bez namysłu wziąłbym te:
http://www.opony.com/producent1.asp?lin ... G2&f=lista" onclick="window.open(this.href);return false;
[img:7d5056ba53]http://img16.imagesbit.com/out.php?i=31888_NOKIAN.jpg[/img:7d5056ba53]
bo waham się już od miesiąca a lada moment może spaść coś białego:)[/quote:7d5056ba53]
Biorąc pod uwagę zbliżoną półkę cenową bez namysłu wziąłbym te:
http://www.opony.com/producent1.asp?lin ... G2&f=lista" onclick="window.open(this.href);return false;
[img:7d5056ba53]http://img16.imagesbit.com/out.php?i=31888_NOKIAN.jpg[/img:7d5056ba53]
Jedyny alkohol jaki obecnie mogę spożywać to Piña colada...
[quote:9753439d06="escalar"]ja dzisiaj kupilem juz buty na zime
DUNLOP SP Winter Sport 3D 235/50R18 101 H
[/quote:9753439d06]
Oooo, bogata pupcia jesteś
A poważnie, jedynym uzasadnieniem dla tych opon to miejsce zamieszkania pod kątem tzw. przebiegu zimy tzn. góry tak, częste wyjazdy zimą w góry tak, opcja wyjazdu na narty w np. Alpy tak, jazda w miejskim terenie nie, bo szkoda kasy i opon na asfalt i śnieg w bocznych uliczkach
opony te są miękkie i bardzo szybko się zużywają
, a na lód jak dotąd żadna opona nie jest wystarczająco dobra chyba, że z kolcami...

DUNLOP SP Winter Sport 3D 235/50R18 101 H

Oooo, bogata pupcia jesteś



A poważnie, jedynym uzasadnieniem dla tych opon to miejsce zamieszkania pod kątem tzw. przebiegu zimy tzn. góry tak, częste wyjazdy zimą w góry tak, opcja wyjazdu na narty w np. Alpy tak, jazda w miejskim terenie nie, bo szkoda kasy i opon na asfalt i śnieg w bocznych uliczkach


Jedyny alkohol jaki obecnie mogę spożywać to Piña colada...
- escalar
- Forumowicz
- Posty: 361
- Rejestracja: 2008-08-31, 23:49
- Model: GT Premium Bullitt
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: czarny metalik
- Kontakt:
[quote:cff48f216e="LIZZARD"]Oooo, bogata pupcia jesteś
A poważnie, jedynym uzasadnieniem dla tych opon to miejsce zamieszkania pod kątem tzw. przebiegu zimy tzn. góry tak, częste wyjazdy zimą w góry tak, opcja wyjazdu na narty w np. Alpy tak, jazda w miejskim terenie nie, bo szkoda kasy i opon na asfalt i śnieg w bocznych uliczkach
opony te są miękkie i bardzo szybko się zużywają
, a na lód jak dotąd żadna opona nie jest wystarczająco dobra chyba, że z kolcami...[/quote:cff48f216e]
no ja najbardziej zwracalem uwage na te nasze pluchy deszczowe w gorach i zablocony snieg zalegajacy na drogach czasami.... a poza tym zimowa jazda po europie rowniez
po sezonie poznacie moja opinie



A poważnie, jedynym uzasadnieniem dla tych opon to miejsce zamieszkania pod kątem tzw. przebiegu zimy tzn. góry tak, częste wyjazdy zimą w góry tak, opcja wyjazdu na narty w np. Alpy tak, jazda w miejskim terenie nie, bo szkoda kasy i opon na asfalt i śnieg w bocznych uliczkach




po sezonie poznacie moja opinie

[quote:d7c3171853="escalar"][quote:d7c3171853="LIZZARD"]Oooo, bogata pupcia jesteś
A poważnie, jedynym uzasadnieniem dla tych opon to miejsce zamieszkania pod kątem tzw. przebiegu zimy tzn. góry tak, częste wyjazdy zimą w góry tak, opcja wyjazdu na narty w np. Alpy tak, jazda w miejskim terenie nie, bo szkoda kasy i opon na asfalt i śnieg w bocznych uliczkach
opony te są miękkie i bardzo szybko się zużywają
, a na lód jak dotąd żadna opona nie jest wystarczająco dobra chyba, że z kolcami...[/quote:d7c3171853]
no ja najbardziej zwracalem uwage na te nasze pluchy deszczowe w gorach i zablocony snieg zalegajacy na drogach czasami.... a poza tym zimowa jazda po europie rowniez
po sezonie poznacie moja opinie
[/quote:d7c3171853]
No i git! Napisałem co myślę o tych oponkach, z uwagi właśnie na właściwe planowanie zakupu, bo kasę wydać to proste jest. Np. dla mnie, który nie planuje wyjazdów poza tzw. strefę miejską, zakup tych opon wydaje się być bezsensowny. Najwłaściwszą opcją są te, które zapodałem wyżej i za połowę ceny z doskonałymi walorami trakcyjnymi.



A poważnie, jedynym uzasadnieniem dla tych opon to miejsce zamieszkania pod kątem tzw. przebiegu zimy tzn. góry tak, częste wyjazdy zimą w góry tak, opcja wyjazdu na narty w np. Alpy tak, jazda w miejskim terenie nie, bo szkoda kasy i opon na asfalt i śnieg w bocznych uliczkach




po sezonie poznacie moja opinie

No i git! Napisałem co myślę o tych oponkach, z uwagi właśnie na właściwe planowanie zakupu, bo kasę wydać to proste jest. Np. dla mnie, który nie planuje wyjazdów poza tzw. strefę miejską, zakup tych opon wydaje się być bezsensowny. Najwłaściwszą opcją są te, które zapodałem wyżej i za połowę ceny z doskonałymi walorami trakcyjnymi.
Jedyny alkohol jaki obecnie mogę spożywać to Piña colada...