Cześć
mam aktualnie zjechane pilot sport 4 315/35 r20 110 y zjechane (nie ja je kupowałem, tylko poprzedni właściciel). No i mam teraz dylemat, czy kupić w takim razie pilot sporty 4 (2x 1300 zł), czy 4 s (2x 2150 zł)? Miał ktoś do czynienia z obydwoma? Jest różnica na tyle, że warto dopłacać taką sumkę?
i czemu właściwie 4 ma na etykiecie przyczepność "A" na mokrej nawierzchni, a 4s ma "E"? Ale to chyba nigdy się tego nie słuchałem
Pilot sport 4 vs Pilot sport 4 s - 315/35 r20
Moderatorzy: stang232, SECHUBU
- Pabllo
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 190
- Rejestracja: 2017-07-29, 15:39
- Model: Mach 1 - 2021
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Fighter Jet Gray
- Lokalizacja:: Kraków
- Stajnia: Stajnia Małopolska
Re: Pilot sport 4 vs Pilot sport 4 s - 315/35 r20
Kup PILOT SUPER SPORT z homologacją Ferrari (super zachowują się zarówno na ciepłym jak i mokrym asfalcie) będziesz zadowolony, a jak Cię stać to PILOT SPORT CUP2 i będziesz mega zadowolony, ale weź też pod uwagę że są bardzo miękkie i szybko się zużyją ...
Feci, quod potui, faciant meliora potentes.
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 18
- Rejestracja: 2019-11-18, 23:47
- Model: S550GT
- Silnik: V8 5.0
- Lokalizacja:: Śląsk
Re: Pilot sport 4 vs Pilot sport 4 s - 315/35 r20
Ja kupiłem Pilot Sport 4S w specyfikacji pod mercedesa MO1 i jestem bardzo zadowolony chociaż docierały się z 500km. Dają radę nawet poniżej zera stopni tylko trzeba je trochę rozgrzać