Parametry geometrii 2005+
Moderatorzy: stang232, SECHUBU, stang232, SECHUBU
- Hans
- Forumowicz
- Posty: 1028
- Rejestracja: 2008-12-30, 11:18
- Model: 500
- Kolor: Black
- Lokalizacja:: Warszawa
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Parametry geometrii 2005+
Panie i Panowie,
ma ktoś z Was parametry geometrii do Mustanga 2005+ ?? Jutro wybieram się do speca od tych tematów, ale prosił, żebym poszukał takich informacji. Jeśli możecie, proszę o pomoc.
ma ktoś z Was parametry geometrii do Mustanga 2005+ ?? Jutro wybieram się do speca od tych tematów, ale prosił, żebym poszukał takich informacji. Jeśli możecie, proszę o pomoc.
.::
my other ride is your mom
::.


Tył jest sztywny jak Pal Azji i nic tam się nie regulujeHans pisze:A na tył?Jest w ogóle coś takiego? Bo jak teraz szukałem (wcześniej byłem w pracy i nie miałem czasu) to tylko na przód znalazłem.

[img]http://i938.photobucket.com/albums/ad230/RedHornet_PL/Avatar/Avatar-Stripe-5-ANIM.gif[/img]
Best 1/4 ET 12,89
Best 1/4 ET 12,89
- Hans
- Forumowicz
- Posty: 1028
- Rejestracja: 2008-12-30, 11:18
- Model: 500
- Kolor: Black
- Lokalizacja:: Warszawa
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
No staram się, staram, chociaż miałem obawy, że ktoś się obrazi czy cuś.
LO Humanistyczne na marne nie poszło.
A geometria wyszła rewelacyjnie.
I nie mam w końcu przekrzywionej kierownicy - tydzień tak jeździłem po tym jak rozkręciliśmy z kumplem zawieszenie celem wymiany sworzni.



.::
my other ride is your mom
::.


-
- Forumowicz
- Posty: 164
- Rejestracja: 2009-04-15, 18:46
- Model: Silver Bullet, 2006
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: silver
A gdzie robiłeś geometrię? W jakimś specjalistycznym zakładzie z zaawansowanym sprzęciorem? Bo też będę robił po serwisie (mam przegląd w przyszłym tygodniu). Czy byłeś na jakiejś ścieżce diagnostycznej czy cóś?
Silver Bullet Mods: 19" American Racing Chrome/Pirelli PZero, Front HID, Clear Signal Chrome/bicolor LEDs, Sequential Tail Lights, FR Front Grille Chromes, Ford Racing Brakes, Ford Racing X-pipe Dual exhaust, DiabloSport aggresive shift Pb98 custom tune
- Hans
- Forumowicz
- Posty: 1028
- Rejestracja: 2008-12-30, 11:18
- Model: 500
- Kolor: Black
- Lokalizacja:: Warszawa
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Wszystko zostało zrobione tu:
Redlich Szymon Warsztat Samochodowy
Branża: Samochody - stacje obsługi
Raszyn, al. Krakowska 63, tel. 022 7204569
Gorąco polecam - fachowa obsługa. Bardzo miła i uczciwa obsługa. Sprzętowo bardzo dobrzy (pomiary laserowe oraz komputerowe).

Redlich Szymon Warsztat Samochodowy
Branża: Samochody - stacje obsługi
Raszyn, al. Krakowska 63, tel. 022 7204569
Gorąco polecam - fachowa obsługa. Bardzo miła i uczciwa obsługa. Sprzętowo bardzo dobrzy (pomiary laserowe oraz komputerowe).


.::
my other ride is your mom
::.


-
- Forumowicz
- Posty: 129
- Rejestracja: 2008-10-08, 15:13
- Model: V6 2005
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: Srebrny
- Kontakt:
No bardzo miła, bardzo miła pani odebrała i przekierowała mnie pod numer do warsztatu 7204569. Ty Hans tam z samochodem byłeś, czy u tej pani geometrię sprawdzałeś?Hans pisze:Wszystko zostało zrobione tu:
Redlich Szymon Warsztat Samochodowy
Branża: Samochody - stacje obsługi
Raszyn, al. Krakowska 63, tel. 022 7200066
Gorąco polecam - fachowa obsługa. Bardzo miła i uczciwa obsługa. Sprzętowo bardzo dobrzy (pomiary laserowe oraz komputerowe).![]()
![Kwadratowy :]](./images/smilies/splash.gif)
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Tył jest sztywny jak Pal Azji i nic tam się nie reguluje
. Chyba że obniżyłeś i zmieniłeś rozpórkę osi na regulowaną - wtedy możesz kręcić całą osią w lewo lub prawo. No jeszcze możesz zmienić górny wahacz na regulowany i zmieniać kąt dyferencjału do osi napędowej.[/quote]
to nazywa sie dogtracking i wg katalogu dopuszczalne jest 13mm przestawienie srodka tylnej osi wzgledem przedniej oraz 3st max kat dyfra do walu.
can

to nazywa sie dogtracking i wg katalogu dopuszczalne jest 13mm przestawienie srodka tylnej osi wzgledem przedniej oraz 3st max kat dyfra do walu.
can
- Bartisko
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 71
- Rejestracja: 2014-02-13, 17:59
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: RED CANDY METALLIC
Re: Parametry geometrii 2005+
Witam czy mógłby ktoś jeszcze raz wrzucić parametry ustawienia geometrii ? nie mogę nigdzie znaleźć ...
- Bartisko
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 71
- Rejestracja: 2014-02-13, 17:59
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: RED CANDY METALLIC
Re: Parametry geometrii 2005+
W takim razie muszę poszukać innego warsztatu bo ten w którym byłem nie miał
- empi1955
- Forumowicz
- Posty: 764
- Rejestracja: 2013-02-19, 23:40
- Model: GT 2006 ; 1978 KC
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Satin Silver ; Bright Red
- Lokalizacja:: 3city
Re: Parametry geometrii 2005+
Tu: viewtopic.php?f=14&t=6863&p=122781&hili ... 87#p122781" onclick="window.open(this.href);return false;
Jedyne moje:
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs