Witam serdecznie,
Próbowałem przeszukać archiwum, ale nie udało mi się znaleźć konkretnej informacji w nurtującej mnie kwestii. Założyłem hamulce 4-tłoczkowe Brembo z GT500 i chcę wrzucić na zapas felgę 18" oryginalną z Mustanga GT (zależy mi na jak najwęższej (ta ma 8 cali szer.), żeby nie podnieść za bardzo podłogi w bagażniku, więc 18" z GT500 odpada). Wiem, że zaciski/tarcze się mieszczą pod względem średnicy, ale grubość zacisków wymusza zastosowanie dystansów. I tu pytanie - jaki najwęższy dystans mogę założyć, by felgi nie obcierały o zaciski?
Z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam,
Bartek
Hamulce z GT500 + oryginalne felgi z GT 18"
Moderatorzy: stang232, SECHUBU, stang232, SECHUBU
- stang232
- Forumowicz
- Posty: 2133
- Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
- Model: stang'95
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: czarny
- Lokalizacja:: Bełchatów
- Stajnia: Stajnia Łódzka
Re: Hamulce z GT500 + oryginalne felgi z GT 18"
najlepiej to zmierz ile potrzebujesz, bo przelotowe dystanse to już chyba od 5mm się zaczynają

- BaPit
- Forumowicz
- Posty: 287
- Rejestracja: 2014-04-05, 09:10
- Model: GT
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: black mat
- Kontakt:
Re: Hamulce z GT500 + oryginalne felgi z GT 18"
No właśnie... Tu pojawiają się schody. W felgach, o których używaniu jako "główne-letnie" myślę, brakuje dosłownie 1mm (na grubość lakieru na zaciskach), więc takie 5-6mm załatwiłyby temat. Ale nie mam koła z GT 18' i nie chcę go kupować, zanim się nie dowiem o ile trzeba by zmieniać ET. Jak się okaże, że te 5-6mm jest ok, to byłoby super. Jak więcej, to muszę przemyśleć temat - zapas, jak zapas, ale właśnie felgi "główne" już za bardzo wystawałyby za autostang232 pisze:najlepiej to zmierz ile potrzebujesz, bo przelotowe dystanse to już chyba od 5mm się zaczynają

Pozdrawiam,
Bartek
- Stachu_xjr
- Forumowicz
- Posty: 1285
- Rejestracja: 2009-04-10, 06:28
- Model: GT 2016
- Silnik: V8 5.0
Re: Hamulce z GT500 + oryginalne felgi z GT 18"
Najlepiej przymierzyc bo problem nie tylko tkwi w ET ale w samej budowie/wzorze felgi , jak szukasz jakis typowych pod Mustanga sprawdz np na Americna Muscles czy Fit GT500 i będziesz wiedział ale wątpie zeby 18 ze zwyłego GT pasowały bo to mała felga , potrafi odwaznik z wywazania haczyc o zacisk tyle jest miejsca 

- barteke
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 115
- Rejestracja: 2013-06-18, 14:17
- Model: GT Premium
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Candy Red
Re: Hamulce z GT500 + oryginalne felgi z GT 18"
A z innej beczki, jesli mozna... Gdzie kupiles taki komplet Brembo, jestem na kupnie takiego zestawu...BaPit pisze:Witam serdecznie,
Próbowałem przeszukać archiwum, ale nie udało mi się znaleźć konkretnej informacji w nurtującej mnie kwestii. Założyłem hamulce 4-tłoczkowe Brembo z GT500 i chcę wrzucić na zapas felgę 18" oryginalną z Mustanga GT (zależy mi na jak najwęższej (ta ma 8 cali szer.), żeby nie podnieść za bardzo podłogi w bagażniku, więc 18" z GT500 odpada). Wiem, że zaciski/tarcze się mieszczą pod względem średnicy, ale grubość zacisków wymusza zastosowanie dystansów. I tu pytanie - jaki najwęższy dystans mogę założyć, by felgi nie obcierały o zaciski?
Z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam,
Bartek
- BaPit
- Forumowicz
- Posty: 287
- Rejestracja: 2014-04-05, 09:10
- Model: GT
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: black mat
- Kontakt:
Re: Hamulce z GT500 + oryginalne felgi z GT 18"
Cześć!barteke pisze:A z innej beczki, jesli mozna... Gdzie kupiles taki komplet Brembo, jestem na kupnie takiego zestawu...
To jeszcze ściągał zza oceanu poprzedni właściciel auta, mike83, z tego, co kojarzę, chyba z American Muscle. Ja łyknąłem od niego razem z felgami z track packa. Osobiście uważam, że to optymalne rozwiązanie. Miałem wcześniej przyzwoite przewiercane tarcze + EBC red stuff, czyli zestaw lepszy od seryjnych w GT, ale po założeniu Brembo to było, jak skok w nad-przestrzeń. Oczywiście można iść dalej (wiadomo, że podobnie, jak mocy nigdy nie jest za dużo, to i hamulce zawsze mogą być lepsze

Pozdrawiam,
Bartek