Strona 1 z 2

Delemat 2013 5,0 GT czy 2015 3,7 V6

: 2016-07-15, 15:22
autor: matlog
Cześć, może temat już gdzieś był ale nie znalazłem
Jestem przed zakupem auta i waham się czy wybrać poprzedni model 5,0 V8 czy nowy model z V6. (można dostać w podobnych pieniądzach)
Auto głównie do jazdy po mieście i na mniejsze odległości (na trasę i rodzinnie mam GT ale od BMW).
Podobno nowy model lepiej się prowadzi, ale tak nie mruczy.

Re: Delemat 2013 5,0 GT czy 2015 3,7 V6

: 2016-07-15, 16:58
autor: StarszyWajchowy
Przejedź się kolego jednym i drugim, bo to jest indywidualna decyzja.
To co komuś pasuje, niekoniecznie musi pasować Tobie.
Dla jednego "must have" będzie V8, a dla drugiego większy komfort jazdy i to że auto jest nowe.
Na takie tematy można dywagować ale do niczego się nie dojdzie bez przejażdżki...

Re: Delemat 2013 5,0 GT czy 2015 3,7 V6

: 2016-07-15, 17:08
autor: Rezor
Nie wiem na ile ekonomicznie opłacalne jest pakowanie się w V6 '15. Jak nie chcesz V8, a chcesz nowego mustanga to bierz EB. To co się da z niego wycisnąć, jak Ci braknie mocy, jeszcze spokojnie wystarczy. Jak chcesz odskocznie od nudnej lokalnej motoryzacji i coś co będzie sprawiało radość z samego wciskania gazu to bierz '13 w V8

Re: Delemat 2013 5,0 GT czy 2015 3,7 V6

: 2016-07-15, 17:24
autor: krosster
2015 ma też 3.7 ;) bardzo udane zresztą

Re: Delemat 2013 5,0 GT czy 2015 3,7 V6

: 2016-07-15, 17:54
autor: Rezor
Ja wiem, że ma ale sprowadzać V6 z USA przy dostępnym V8 w tej cenie na miejscu. Chyba, że mówimy o rozbitym to wtedy w cenie EB który IMO bije na głowę cyclone... W stockowej konfiguracji ma 40 lb ft momentu więcej, że już nie wspomnę co chłopaki wyczyniają samym sterowaniem doładowania w tych jednostkach. Jedyną wadą, która może wyjść w dłuższej perspektywie to żywotność tych jednostek. Ale kolega wyżej wątpie, że będzie trzymał S550 długo pod dachem no i jak wspomaniał: krótkie, miejskie odcinki.

Re: Delemat 2013 5,0 GT czy 2015 3,7 V6

: 2016-07-15, 18:29
autor: krosster
idąc tym tropem to focus 2.3 eb będzie jeździł lepiej bo lzejszy

Re: Delemat 2013 5,0 GT czy 2015 3,7 V6

: 2016-07-15, 23:02
autor: matlog
Cztery cylindry odpadają. W obecnym klekocie mam 6 i nie chcialbym mniej. Jakoś wysokie obroty i sprężarki bardziej pasują mi do japończyków a nie do Amerykańskich aut. Inna jest elastyczność, dźwięk.
Muszę gdzieś porowmać te dwa auta tylko nie wiem jak jest ze środkiem w 2015 roczniku, bo V6 ze stanów to najbiedniejsze wersje i pewnie najgorsze materiały w środku. (chyba że się mylę)
Da się tak zmienić zawieszenie w 2013 V8 roczniku żeby prowadził się jak 2015?

Re: Delemat 2013 5,0 GT czy 2015 3,7 V6

: 2016-07-16, 11:20
autor: Rezor
matlog pisze:Jakoś wysokie obroty i sprężarki bardziej pasują mi do japończyków a nie do Amerykańskich aut.
Obrazek
Obrazek



serio? :hyhy:
matlog pisze:Cztery cylindry odpadają. W obecnym klekocie mam 6 i nie chcialbym mniej.
W takim razie wg mnie odpowiedź jest jedna: bierz V8 '13. Co do zawieszenia S550 ma IRS, a s197 ma stary dobry sztywny most + panharda. Oba mają swoje wady i zalety. Nie wiem jak w s197 ale standard w każdym mustangu żeby poprawić prowadzenie to sprężyny. Standardowe zawieszenie buja się jak łajba na morzu :P

Re: Delemat 2013 5,0 GT czy 2015 3,7 V6

: 2016-07-16, 17:24
autor: Dante.
V8, zawsze. Jak zaczynalem przygode z mustangami to wiesz jaki popelnilem blad? V6. Wytrzymalem z tym dokladnie 31 dni, od momentu zakupu do sprzedazy. No i kupilem V8 ;-)

Re: Delemat 2013 5,0 GT czy 2015 3,7 V6

: 2016-08-06, 08:26
autor: matlog
No i dylemat rozwiązany pod domem stoi v8 2015.

A dla tych co mówią ze wyglada jak mondeo coupé to uważam ze bardziej wyglada jak aston Martin (przez przetłoczenia nad tylnym kołami)

Rzeczywiście v8 to bajka. Przyspieszenie czuć w każdym zakresie prędkości .
Pozytywnie zaskoczył mnie tez komfortem zrobiłem prawie 800 i nie jestem połamany.

Re: Delemat 2013 5,0 GT czy 2015 3,7 V6

: 2016-08-06, 10:23
autor: siara
Pogratulowac :) to sie nazywa meska decyzja :-> to teraz wydech odpowiedni i bedzie gitara :)

Re: Delemat 2013 5,0 GT czy 2015 3,7 V6

: 2016-08-06, 11:13
autor: matlog
Ja zacznę od zamontowania iPada mini w miejsce wyświetlacza potem pewnie wydech itd.

Mam pytanie w instrukcji na rysunku silnika jest rozporka, u mnie nie ma czy to normalne ?

Re: Delemat 2013 5,0 GT czy 2015 3,7 V6

: 2016-08-06, 11:59
autor: siara
Normalne nie ma jak nowego kupiles w standardzie.

IPAD MINI na ekran?

Jaka masz wersje?

tam masz lcd fabrycznie to kamera cofania dziala z tym itd wiec jak to wywalisz to nie bedzie dzialalo zapewne i inne funkcje typu navi, KLIMA ITD

Re: Delemat 2013 5,0 GT czy 2015 3,7 V6

: 2016-08-07, 12:21
autor: matlog
Mam wersję z nawigacją, ale jej obsługa jest tragiczna.
Myślę o tym rozwiązaniu https://store.audiodesignscg.com/produc ... -dash-kit/" onclick="window.open(this.href);return false; można do tego dokupić https://store.audiodesignscg.com/produc ... tegration/" onclick="window.open(this.href);return false; i mamy kamerę cofania na ipadzie.

Re: Delemat 2013 5,0 GT czy 2015 3,7 V6

: 2016-08-07, 14:17
autor: siara
Przyznam sam ze obsluga aplikacji do navi tragiczna jeszcze tam kilka mankamentow jest ale poza tym jest ok :)
I tracic cala obsluge szkoda.