Mustang 2015 cena w Polsce
Moderatorzy: Moderatorzy, Moderatorzy
Re: Mustang 2015 cena w Polsce
nie ma co wpadać w panikę, zderzak mi nie leży, ale tak samo mi nie leżą zderzaki np. Roush-a, a wielu osobom się tu one podobają.
17' Mustang EcoBoost A/T + 94' Firebird TransAm V8 M/T = 12 cylinders of pure fun
- B0kiem
- Forumowicz
- Posty: 406
- Rejestracja: 2015-07-12, 14:49
- Model: S550 GT
- Silnik: V8 5.0
- Lokalizacja:: Białystok
- Kontakt:
Re: Mustang 2015 cena w Polsce
świetny jest
ledy, podwójny wydech w standardzie, nowe zegary, maska, automat, apple car play jeśli dobrze widzę itd.
jednym słowem odechciało mi się inwestować w obecnego i mam nadzieję, że w takiej formie trafi na rynek europejski

jednym słowem odechciało mi się inwestować w obecnego i mam nadzieję, że w takiej formie trafi na rynek europejski

- Rockmancar
- Forumowicz
- Posty: 201
- Rejestracja: 2016-11-02, 00:03
- Model: New Edge
- Silnik: V6 3.8
- Kolor: Bright Atlantic Blue
- Lokalizacja:: Konin
- Stajnia: Stajnia Wielkopolska
Re: Mustang 2015 cena w Polsce
Aż mi się przykro zrobiłoB0kiem pisze:odechciało mi się inwestować w obecnego

Mam nadzieję, że Twój konik tego nie usłyszał, bo pewnie by się mocno zdenerwował!
- B0kiem
- Forumowicz
- Posty: 406
- Rejestracja: 2015-07-12, 14:49
- Model: S550 GT
- Silnik: V8 5.0
- Lokalizacja:: Białystok
- Kontakt:
Re: Mustang 2015 cena w Polsce
żartowałam przecież, wolę poczekać na VII gen.
ale zderzak chętnie zmieniłabym na poliftowy 


-
- Członek Honorowy MKP
- Posty: 1139
- Rejestracja: 2008-12-18, 15:43
- Model: S281 SC
- Silnik: inny V8
- Kolor: Wściekle czerwony
- Lokalizacja:: Tak po środku.
Re: Mustang 2015 cena w Polsce
Przestał przypominać Mondeo...
No i fajny gadżet - można przełączyć wygląd zegarów tak aby pokazywał cyfrę biegu.

No i fajny gadżet - można przełączyć wygląd zegarów tak aby pokazywał cyfrę biegu.
- MAX
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2810
- Rejestracja: 2009-10-15, 21:52
- Model: Fastback GT V8 68
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Blue & Black
- Lokalizacja:: Wieliczka
- Stajnia: Stajnia Małopolska
- Kontakt:
Re: Mustang 2015 cena w Polsce
Jak ja się cieszę że posiadam Gt 500 sn 197 z rąk Carrolla Shelby toż to czysta fizyka nie wspominając o aspektach wizualnych.
tel 504 266 504
As-PROFI
IMPORTUJEMY MARZENIA
Zrealizowane marzenia: IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII IIII IIII
www.asprofi.pl
https://www.facebook.com/import.usa.max
As-PROFI
IMPORTUJEMY MARZENIA
Zrealizowane marzenia: IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII IIII IIII
www.asprofi.pl
https://www.facebook.com/import.usa.max
- stanglex
- Forumowicz
- Posty: 470
- Rejestracja: 2009-03-26, 01:33
- Model: 2016 Mustang GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Magnetic
Re: Mustang 2015 cena w Polsce
Na szczescie nie wyglada jak retro new edge z tymi swoimi "dospawanymi" nadkolami jak w s197 i focusie. Ta linia stylistyczna w wydaniu retro sie nie broni. Prowokacja na prowokacjeKuba pisze:Przestał przypominać Mondeo...

Z: 05/2015
O: 04/2016
O: 04/2016
- B0kiem
- Forumowicz
- Posty: 406
- Rejestracja: 2015-07-12, 14:49
- Model: S550 GT
- Silnik: V8 5.0
- Lokalizacja:: Białystok
- Kontakt:
Re: Mustang 2015 cena w Polsce
spodobał mi się jeden komentarz na forum mustang6g
From my experience:
1994-1998 Mustang Owners - Ewwww, I hate the 1999 Mustang
1999-2004 Mustang Owners - Ewwww, I hate the 2005 Mustang
2005-2009 Mustang Owners - Ewwww, I hate the 2010 Mustang
2010-2012 Mustang Owners - Ewwww, I hate the 2013 Mustang
2013-2014 Mustang Owners - Ewwww, I hate the 2015 Mustang
2015-2017 Mustang Owners - You get my drift
i ten o tym, że 'Amerykanie chcą aut wyglądających europejsko tj. egzotycznie wg. ich opinii.
Styl s197 dawno się im przejadł, to Europa jest nienasycona muscle carami.'

From my experience:
1994-1998 Mustang Owners - Ewwww, I hate the 1999 Mustang
1999-2004 Mustang Owners - Ewwww, I hate the 2005 Mustang
2005-2009 Mustang Owners - Ewwww, I hate the 2010 Mustang
2010-2012 Mustang Owners - Ewwww, I hate the 2013 Mustang
2013-2014 Mustang Owners - Ewwww, I hate the 2015 Mustang
2015-2017 Mustang Owners - You get my drift

i ten o tym, że 'Amerykanie chcą aut wyglądających europejsko tj. egzotycznie wg. ich opinii.
Styl s197 dawno się im przejadł, to Europa jest nienasycona muscle carami.'
Re: Mustang 2015 cena w Polsce
są wreszcie zdjęcia na których dokładnie można przyjrzeć się wnętrzu i widzę, że to co ja będę robił indywidualnie i to co zrobiło kilku forumowiczów (czyli obszycie konsoli środkowej) będzie dostępne w jednym z pakietów. To na pewno plus, Ford zareagował szybko muszę przyznać. Tylko gdzie te biedne dziennikarzyny-testerzy będą teraz szukać "twardych plastików" jak dostaną auto w takiej wersji do testowania ? 

17' Mustang EcoBoost A/T + 94' Firebird TransAm V8 M/T = 12 cylinders of pure fun
- Radziu
- Forumowicz
- Posty: 496
- Rejestracja: 2012-04-12, 10:46
- Model: 2012 Premium Pony
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: Czarny
- Lokalizacja:: Warszawa
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Re: Mustang 2015 cena w Polsce
Marudy, marudy a i tak będzie się sprzedawał
jak ktoś będzie miał na Mustanga 200k to nie kupi używki tylko kupi nowego z salonu, chyba że prawdziwy amerykanin to kupi Shelbiego 


Re: Mustang 2015 cena w Polsce
Moim zdaniem lepiej wygląda z przodu, nisko schodząca maska "opadająca" na światła przypomina mi poprzednią generację BMW serii 6 (Chris Bangle), która zawsze mi się podobała, jednocześnie już nie wygląda nijako i chińsko i jak Mondeo. Nie jest to retro-look, który lubię ale jest ok.
Natomiast te trójkątne wloty powietrza już gorzej - tandeta w stylu hełmu Dartha Vadera - takie skojarzenie miałem po raz pierwszy, kiedy ten kształt pojawił się w Focusie Mk III i teraz jest podobnie. Generalnie za dużo się dzieje na przodzie u dołu. Z tyłu też na plus - poczwórny wydech i dyfuzor.
10 biegów w automacie, tabletyzacja i "ekranizacja" (wszędzie wyświetlacze), usunięcie v6 z oferty to rzeczy, które mi się nie podobają. Ciekawe jak będzie się sprawował bezpośrednio-pośredni wtrysk w 5.0. No i dwumasa?
Natomiast te trójkątne wloty powietrza już gorzej - tandeta w stylu hełmu Dartha Vadera - takie skojarzenie miałem po raz pierwszy, kiedy ten kształt pojawił się w Focusie Mk III i teraz jest podobnie. Generalnie za dużo się dzieje na przodzie u dołu. Z tyłu też na plus - poczwórny wydech i dyfuzor.
10 biegów w automacie, tabletyzacja i "ekranizacja" (wszędzie wyświetlacze), usunięcie v6 z oferty to rzeczy, które mi się nie podobają. Ciekawe jak będzie się sprawował bezpośrednio-pośredni wtrysk w 5.0. No i dwumasa?
-
- Członek Honorowy MKP
- Posty: 1139
- Rejestracja: 2008-12-18, 15:43
- Model: S281 SC
- Silnik: inny V8
- Kolor: Wściekle czerwony
- Lokalizacja:: Tak po środku.
Re: Mustang 2015 cena w Polsce
Nowy mustang zaczyna mi się średnio podobać dopiero koło roku po wypuszczeniu. Tak było, jest i ciekawe czy będzieB0kiem pisze:spodobał mi się jeden komentarz na forum mustang6g![]()
From my experience:
1994-1998 Mustang Owners - Ewwww, I hate the 1999 Mustang
1999-2004 Mustang Owners - Ewwww, I hate the 2005 Mustang
2005-2009 Mustang Owners - Ewwww, I hate the 2010 Mustang
2010-2012 Mustang Owners - Ewwww, I hate the 2013 Mustang
2013-2014 Mustang Owners - Ewwww, I hate the 2015 Mustang
2015-2017 Mustang Owners - You get my drift
i ten o tym, że 'Amerykanie chcą aut wyglądających europejsko tj. egzotycznie wg. ich opinii.
Styl s197 dawno się im przejadł, to Europa jest nienasycona muscle carami.'



Ale i tak S197 będzie tym ukochanym. Oczywiście w kolorze "buraczkowym".
- stanglex
- Forumowicz
- Posty: 470
- Rejestracja: 2009-03-26, 01:33
- Model: 2016 Mustang GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Magnetic
Re: Mustang 2015 cena w Polsce
Wielu osobom s550 zacznie sie podobac, gdy z racji uplywu czasu osiagnie cene na ktorej zaplacenie bedzie ich stac.
Na razie s197 to cud
, pozniej podzieli los sn95 i kolejnych
S550 stanie sie cudem, a S650 bedzie "chinski". Zawsze to samo, taka mentalnosc ludzka, czytac sie tego nie da.
Na razie s197 to cud


Z: 05/2015
O: 04/2016
O: 04/2016
Re: Mustang 2015 cena w Polsce
że S550 stanie się cudem to dyskusyjne, ale na pewno zgodzę się z pierwszym zdaniem, że wraz ze spadkiem cen ludzie przestaną marudzić na mondeo to tamto i zaczną co raz więcej kupować, z powypadkami na czele 

17' Mustang EcoBoost A/T + 94' Firebird TransAm V8 M/T = 12 cylinders of pure fun
Re: Mustang 2015 cena w Polsce
To, że ludzie zaczną kupować to pewne, część ludzi kupi Mustanga nawet jak będą sprzedawali na kołach 16 cali, w "tedeiku" i z napędem na przód. Byle znaczek konia był, będą zadowoleni, że kupili "legendę". Tak jak pisałem wcześniej, obawiam się, że Mustang podzieli los Calibry i BMW serii 3 coupe - dobre auta same w sobie były, ale przez popularność stały się dostępne dla typowego "Seby" i wąsatego "Janusza" w klapkach Kubota, zaczęły padać ofiarą agro-tuningu i stały się synonimem wiochy wśród fanów motoryzacji.
Natomiast część ludzi będzie ceniła starsze, wyjątkowo udane generacje zawsze, niezależnie od ceny nowej. Tak jest z Alfą Romeo 159 i Brerą - piękny samochód, wygrywał wszystkie designerskie nagrody jak leci i do dzisiaj się za nim oglądam, mimo, że mógłbym kupić za drobne. A jej następca, Giulia? Jeździ ponoć świetnie, ale wygląda słabo, z przodu cierpi (moim zdaniem) na ten sam syndrom co Mustang - China plastik fantastik. Nikt się nią tak z wyglądu nie jara jak 159 czy Brerą. Podobnie BMW serii 6 poprzedniej generacji - nietypowe, muskularne, widać, że spod kreski Amerykanina. W M6 świetne v10. A obecna generacja? Znowu z przodu nijaka, obła, chińska. Legendarnych aut, które nie doczekały się godnego następcy mogę wymieniać jeszcze wiele: RX8, E-type, Citroen DS...
Zdaniem wielu Panowie motoryzacja idzie w zła stronę - eko, downsizing, tablety, wyświetlacze. Mustang aż do s197 się z tego wyłamywał, był jakby przeniesiony z poprzedniej epoki, z lat 60/70, które wielu uważa za złoty okres motoryzacji. Bez turbo, bez tabletów, bez puszczania dźwięku silnika z radia, niemal czyste "muscle". A obecna generacja bardziej uderza do szerszej grupy odbiorców, którzy niekoniecznie szukają grubo ciosanego amerykańca, tylko po prostu sportowego coupe i myślą nad A5, BMW 4, Genesisem a ktoś np. podsuwa pomysł, że Mustang.
Nie wiem, jak można nie rozumieć, że to co najnowsze, błyszczące i plastikowe może się komuś nie podobać. Finanse nie mają tu nic do rzeczy, wielu fanów s197 stać na nowego konia za gotówkę ale go nie kupują, po prostu. I wielu w swojego s197 pakuje więcej kasy, niż warty jest s550 w salonie. A to, że jak samochód się po jakimś czasie "opatrzy" i człowiek przestaje dostrzegać wady, to inna historia - ja też może się kiedyś przekonam do s650 na tyle, żeby kupić. Ale ślinić się będę zawsze na widok s197 Shelby. I moim zdaniem z najnowszych to jednak s197 ma potencjał na klasyka za 40 lat - bo jest po prostu inna, nie wygląda jak każde inne coupe z Europy i ma np. live axle.
Natomiast część ludzi będzie ceniła starsze, wyjątkowo udane generacje zawsze, niezależnie od ceny nowej. Tak jest z Alfą Romeo 159 i Brerą - piękny samochód, wygrywał wszystkie designerskie nagrody jak leci i do dzisiaj się za nim oglądam, mimo, że mógłbym kupić za drobne. A jej następca, Giulia? Jeździ ponoć świetnie, ale wygląda słabo, z przodu cierpi (moim zdaniem) na ten sam syndrom co Mustang - China plastik fantastik. Nikt się nią tak z wyglądu nie jara jak 159 czy Brerą. Podobnie BMW serii 6 poprzedniej generacji - nietypowe, muskularne, widać, że spod kreski Amerykanina. W M6 świetne v10. A obecna generacja? Znowu z przodu nijaka, obła, chińska. Legendarnych aut, które nie doczekały się godnego następcy mogę wymieniać jeszcze wiele: RX8, E-type, Citroen DS...
Zdaniem wielu Panowie motoryzacja idzie w zła stronę - eko, downsizing, tablety, wyświetlacze. Mustang aż do s197 się z tego wyłamywał, był jakby przeniesiony z poprzedniej epoki, z lat 60/70, które wielu uważa za złoty okres motoryzacji. Bez turbo, bez tabletów, bez puszczania dźwięku silnika z radia, niemal czyste "muscle". A obecna generacja bardziej uderza do szerszej grupy odbiorców, którzy niekoniecznie szukają grubo ciosanego amerykańca, tylko po prostu sportowego coupe i myślą nad A5, BMW 4, Genesisem a ktoś np. podsuwa pomysł, że Mustang.
Nie wiem, jak można nie rozumieć, że to co najnowsze, błyszczące i plastikowe może się komuś nie podobać. Finanse nie mają tu nic do rzeczy, wielu fanów s197 stać na nowego konia za gotówkę ale go nie kupują, po prostu. I wielu w swojego s197 pakuje więcej kasy, niż warty jest s550 w salonie. A to, że jak samochód się po jakimś czasie "opatrzy" i człowiek przestaje dostrzegać wady, to inna historia - ja też może się kiedyś przekonam do s650 na tyle, żeby kupić. Ale ślinić się będę zawsze na widok s197 Shelby. I moim zdaniem z najnowszych to jednak s197 ma potencjał na klasyka za 40 lat - bo jest po prostu inna, nie wygląda jak każde inne coupe z Europy i ma np. live axle.